*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Minunkin mielestä Filuurin kuvassa oli selkeä plussa! :) Ei siihen negassa tulisi kyllä yhtään mitään jälkeä. Pari päivää niin on varmasti vahva viiva. <3

Molly ei heitä vielä kirvestä kaivoon, minä yleensä testaankin vasta sitten kun menkat on oikeasti myöhässä, koska aiemmin sieltä tulee luultavasti nega. <3
 
Filuuri kyllä sielä haamu on! I-ha-naa, vahvistumista ootellessa! :heart:
Molly voi kurjuus, jospa se plussa sieltä tulee kuitenki muutaman päivän päästä!

mulle ei koskaan määrätty verikokeita km:n jälkeen, mitä ihmettelinkin. tkssa sanoivat vaan et kyllä se siitä itekseen laskee ilman seurantaakin :eek:
edelleen valuttaa ja nyt ei oo ennää es ruskeeta vaan ihan punasta ja seassa ruskeita limoja (varmaan kiinnostaa teitäkin joo :LOL:) mut emmää voi ymmärtää mitä tää on! alanko siis laskemaan nyt uudelleen kiertopäiviä vai mitä ihmettä teen!?
ehkä uskon siihen, et keho vielä toipuu km:stä (josta siis kuitenki jo 6vkoa) tai sit en todellakaan usko ehkä mihinkään.

hohhoijjaa!

- Malania

JÄLKIKIRJOITUS:

haa! kävin kuitenki tekemässä ovistestin, siinä näkyy aika selkee plussa, mut ei vielä nii vahva mitä kontrolliviiva. JA ovistestit kuitenki näytti vielä viimeviikolla ihan pelkkää negaa, et jos tää tiputtelu kuitenki on sitä mitä joku teistä (en muista kuka) sano et sen jälkee kuitenki olis ovis. Ukko ei tietenkää kotona nyt, mut jospa huomenna vielä näyttää viivaa ni pupuilu käyntiin. JA SE MUN VERINEN TUHRU ei tosiaankaa ollu punasta ku taas vaan ruskeeta tuhrua. AAARGH!!! |O
 
Viimeksi muokattu:
malania ookko tehny vielä r-testin ettei enää edes haamuile tai mitään? Nehän on niin herkkiä että aika tyhjää on kohdussa jos ei enää testi näytä mitään. Jos sulla pidemmän tuhruilun jälkeen rupes nyt tulemaan ihan verta taas niin oliskos nyt ekat menkat päällä keskenmenon jälkeen? Joten ala laskee vaan uusia kiertopäiviä. Jospa viikon päästä saisit nauttia siteettömästä olosta :hug:
 
Pikkuinen, tosiaan ku kysyit ni muistin et eilen tein rt ja näytti niin negaa ko voi vaan näyttää. mut mullahan kuitenki oli tuossa edellisviikolla rättipäivät et mää sitä vaa ihmettelen et voiko ne tulla näi nopeesti uudelleen? emmää tiiä enää mistää mitää. katotaan tilannetta :)
 
Viimeksi muokattu:
katsos olit lisäilly viel tohon tekstiä.. mulla tosiaan kp 15 (suunnilleen) asti tuhrutteli veriviiruista sekä ruskeeta limaa, sitten tyssäs ja jatku runsaana valkovuotona ja limana. Ovistestit heilauttaa nyt melkosta tummaa viivaa ja ovisoireet yltyy. Viime kierrossa mulla tuhrutteli muutamana päivänä ennen ovista ja tärppi kävi joskaan ei pysyvä. Johtuisko hormoneista moiset tuhrut.. mulla muuten tuli eilen talletusten jälkeen vaaleenpunasta vuotoa vähäsen, kovin tuntuu vuotoherkkää olevan. Kamalaa jos sama jatkuu mahdollisen tulevan raskauden aikana : /
 
Voi kyllä te olette ihania kaikki! Jaksaneet katsella mun haamuja ja kommentoida. Ihanaa ihanaa vertaistukea. Kiitos kamalasti! :heart::heart::heart:

Tein tänään digitestin ja raskaana 1-2 siihen tuli. Meinasi taas usko loppua tiimalasin välkkymistä katsellessa, mutta tuli sieltä lopuksi toivottu tulos. Liuskassakin oli haalea viiva. Aika aikasiin mun aikasempiin verrattuna. Ekassa raskaudessa testasin pari pvää ennen oletettuja menkkoja ja puhdas nega. Haalea plussa vasta 2-3 päivää oletetun alun jälkeen ja myöhäisempi hedelmöitys ei ollut mahdollinen kun mies oli reissussa. Toka raskaus oli plussa kans pari päivää oletetun alun jälkeen kun se ei ollut suunniteltu, niin en tajunnut testailla. Kolmas taas oli mun eilistä vaaleampi plussa 12 dpo (taisin aiemmin väittää 13). Vannon nyt näitten nettitestien nimeen siis, mulle toimivat hyvin. :)

mimosan tuliko testit ja mitä näytti?

morebabies luota vaan siihen hedelmälliseen tunteeseen. :heart:

runttipulla eikös jo alkaisi olla testin paikka? :popcorn:

malania ja pikkuinen mitä o-testit näyttää tänään, onko teillä ohjelmaa luvassa? ;)

Nyt on tosiaan hyvä jakauma kiertopäivissä ja testausta pitäisi olla ohjelmassa melkein joka päivä tässä ketjussa. Tuleekin tavallista jännittävämpi joulun odotus. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Onnea Filuurille tuhannesti :) :)
Eeen.. mä vielä testaile turhaan :D
Ja odotellaan ensin muiden "jonossa" olevien testejä, mullahan vasta ens viikon loppupuolella olis oikeesti ajankohtaista ;)

Sitä paitsi tänään ei ole ollu minkäänlaisia oireita, ei ole mihinkään edes juilinu tai muuta semmosta. Nyt on päinvastoin tänään ollu kauheen kuuma koko ajan, ja sit välillä taas hetkellisesti kylmä, semmosta kylmää hikeä. (voisin kuvitella näitä oireita sit vähän myöhemmällä iällä, siis tämmösiksi heh...)
 
runttipulla: Mulla on ihan sama. Koko ajan olen ihan jäässä, mutta posket hehkuu. Äsken kanssa mittailin kuumetta, kun ajattelin jos olen tulossa kipeäksi niin mittari näytti 36.9 vaikka normaalisti mulla on 36.1. Mikä dpo sulla olikaan menossa?
 
Morebabies, en tiedä siitä dpo:sta tarkalleen, mutta varmaan jossain 10 paikkeilla? Ens viikon pe tai viimestään la pitäisi kurakelit alkaa... Mulla semmosta kylmää hikeä pukkaa välillä, on yhtäaikaa kuuma ja kylmä - ihan outo juttu. Siis kun ei tommonen mulla ainakaan ennen ole mikään raskausoire ole ollut. Kauheeta, jos on tulossa jo mummotauti :O
 
Filuuri Saanko merkata siut jo plussanneisiin? Ilmottele! Ja tule kirjoittelemaan myös odottajien puolelle (varsinkin kolmatta odottaviin). :)

runttipulla ja morebabies Hyvältä kuulostaa, uskaltautukaa vaan testailemaan (ja infoilemaan täällä) :)
 
Aijaa.com - 9123736.jpg

tuossa tän aamun oviskuulumiset, hämmentynyt oon kun näin aikaseen tulee.. nyt vasta kp20 :confused:

Jos ei kukaan muu ilmoittaudu innokkaaksi päivittäjäksi niin mä voin kokeilla sitä puuhaa, en vaan voi luvata että ihan joka päivä ehtisin mutta yritän!

Runttipulla nyt testikuvia kehiin, älä pidä meitä jännityksessä :popcorn:
 
pikkuinen: hienosti sun kroppa kyllä toimii keskenmenoista huolimatta, että lähtee ovuloimaan heti uudestaan. Nyt vaan sitten taas touhuilemaan ja toivotaan pysyvää tärppiä. Ehkä se on ihan hyvä, että ovis tulee ajoissa. On sitten aikaa alkiolla porautua oikein kunnolla kiinni eikä käy kuten edellisissä kierroissa.

Mäkin täällä odottelen runttipullan testituloksia. Omaan napaan sen verran uutta, että repäisykivut tulleet mukaan kuvioihin. Mutta mulla kun on käytössä noi luget niin ne voi tehdä kroppaan kaiken näköisiä tuntemuksia. Ensi viikonloppuna on miehen 30-kymppiset eli sitä ennen on pakko testata, että tietää mitä juhlajuomaa nauttii :) Mulla on kaapissa Wondfo one step- raskaustestejä, tietääkö kukaan onko kuinka herkkiä eli joudunko tekee apteekkikäynnin? To (17.11.) munarakkula 19x21mm, tasavahvat ovisviivat siis pe ip (18.11.), tummempi testiviiva la aamu, kivuista päätellen irtosi la-su yönä. Eli onko su sitten dpo 0 vai dpo 1?
 
Huomenia, en vielä ehtiny kuvata (aamut kiireisiä jostain syystä noiden lasten kanssa :D) mutta viivanpaikka siellä testissä on. Jos se siis on se, että on tummempi kohta (aavistuksen), muttei punasta ainakaan selkeesti näy. Katotaan, tuleeko viivaa sitten parin päivän päästä, koitan kuvata kunhan tässä vähän enemmän valostuu tuo keli.....
 
sunflower päivittele vaan, hienoa että joku ahkera ilmoittautui :)

morebabies on kyllä hyvä että roppa toimii, ja näyttää ovis aikaistuvan kierto kierrolta; ensin +kp24, sitten +kp23 ja nyt +kp20. Taitaa tää kolmekymppisen roppa alkaa vasta nyt "käynnistymään" kunnolla alkuvuoden synnytyksen jäljiltä. Kohta pääset sinäkin testailemaan, oireet kuulostais siltä että odotellaan ensi viikolla sun plussatestin kuvaa tänne :kiss: wondfot on samoja kuin pregcheck liuskat ja ne on herkkiä vaikka 25 vahvuisia onkin, näytti mulle dpo9 viivanpaikkaa ja dpo10 haamua. Samoin näyttäny muille mitä oon tälläkin palstalla tutkaillut.. ja ne tummenee myös herkästi eli on hyviä sekä varhaiseen että myöhäisempään testailuun, toisin kuin monet muut halpistestit joissa ei viivat meinaa alkaa vahvenemaan.

runttipulla kuvia kuvia vaan, täällä odotetaan :saint:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä