Letrozol & ovulaatio

@Iiduliinu Mulla tosiaan päänsärkyä oli. Ekassa kierrossa pahin. Sellasta viiltävää, mikä ei meinaa mennä ohi.. Ja kuumat aallot, hävettää iha ku hiki valuu aina iha yhtäkkii, ku jossain olen :unsure:

Kp 15 piti ottaa 1g panadol migreenin vuoksi ja meniköhän se sit pilaamaan oviksen.
Kp 11 tienoilla oli jo nättejä viivoja, mut ei plussaa kuitenkaa ja nyt taas kp 18 niiiiin hailakkaa että... viime kierrossa tosin plussa tuli vasta kp 21.
Toivotaaaan toivotaaan :love:

Siitä letro hommasta soitin ja ei kukaan osannut mitään sanoa, kun lapsettomuus puoli kesälomalla..

Viimeksi oli puhe metformiinista, että saisin ne.. auttaisikohan ne paremmin tässä projektissa?
Onko sulla ylipainoa? Metut yleensä määrätään jos on huomattava ylipaino+pcos. Yritin viimeksi niitä kinua mun gyneltä kun haluaisin pari kiloa pois, mutta hänen mielestä niistä ei mun tapauksessa ole hyötyä. Ne tasaa siis soketitasapainoa, niillä hoidetaan diabetestä.
 
Onko sulla ylipainoa? Metut yleensä määrätään jos on huomattava ylipaino+pcos. Yritin viimeksi niitä kinua mun gyneltä kun haluaisin pari kiloa pois, mutta hänen mielestä niistä ei mun tapauksessa ole hyötyä. Ne tasaa siis soketitasapainoa, niillä hoidetaan diabetestä.
No jotta laskurien mukaan olisi Bmi normaali niin pitäisi saada 10kg pois.
Lääkäri oli jo antamassa metut ennen tätä kesä sulkua, mutta ajatteli sittenki että koitetaan kesä ilman.

Mulla on todella ongelmaiset pcos munasarjat, näin gyne sanoi..

Olisikohan se poli auennut elokuun alun aikana (n)
 
Tällänen nopee vastaus kun pitää kohta olla kirkossa harjoittelemassa ja siellä papin haastattelussa.. saakeli :cautious:
Mutta välillä joo jomottaa. Mun gyne käski mun testailla kp10 eteenpäin. Ehkä sunki kannattaa, niin ei varmasti mene ohi eikä siitä mitään haittaa voi olla.
Ii, jännää! :love: Itseä jännitti silloin kirkkoharjoitus ja papin haastattelu ennen häitä tosi kovaa vaikka oli tuttu pappi. :D

No ehkä mäkin lähden tikuttelemaan jo huomenna, niin ei ainakaan mene ohi. (y)
 
Kuinkas täällä? :love:

Minua niin harmittaa, tänään kp 21 ja oviksesta ei tietoakaan :cry:
Joka taas tietää sitä, ettei letroja saa syödä ens kierrossa, koska en ovuloinut.
Joko panadol sekoitti kierron tai sitten se kun olin kipeä tai sitten kun otin liikaa niitä vahingossa.. Poli kiinni ja en tiedä mitä teeen...
No kyllä tämä tästä!
 
Kuinkas täällä? :love:

Minua niin harmittaa, tänään kp 21 ja oviksesta ei tietoakaan :cry:
Joka taas tietää sitä, ettei letroja saa syödä ens kierrossa, koska en ovuloinut.
Joko panadol sekoitti kierron tai sitten se kun olin kipeä tai sitten kun otin liikaa niitä vahingossa.. Poli kiinni ja en tiedä mitä teeen...
No kyllä tämä tästä!
Voi harmi. Mä olen syönyt panadol+burana compoa tässä jo kohta toista viikkoa. Ei tää päänsärky vaan mene ohi. Panadol on turvallista syödä mutta Buranaa tms. ei suositella. Voihan se ovis vielä sieltä tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
@Keltain3n Voi toivottavasti se ovis kuitenkin vielä tulisi! Eikö sulla viimeksikin ollut aika myöhään?

@Iiduliinu No niin, nyt jännäily alkaa! Vai oletko heittänyt jo pyyhkeen kehään tässä kierrossa? :( Kauhee toi jatkuva päänsärky. Onko sulla mitään hajua, mistä se voisi johtua? Toivottavasti nyt hellittäisi jo pian!

Täällä ei mitään uutta. Kp 12 menossa ja ovista yritän bongailla. Oikeaa puolta jomottelee tämän tästä, välillä ylempää ja välillä alempaa ja nyt on ollut pari päivää jo huonovointisuutta. Juuri istun autossa ja tuntuu, että laatta lentää kohta. :sick: Jännä, että tässä vaiheessa kiertoa tulee pahoinvointia.
 
@Keltain3n Voi toivottavasti se ovis kuitenkin vielä tulisi! Eikö sulla viimeksikin ollut aika myöhään?

@Iiduliinu No niin, nyt jännäily alkaa! Vai oletko heittänyt jo pyyhkeen kehään tässä kierrossa? :( Kauhee toi jatkuva päänsärky. Onko sulla mitään hajua, mistä se voisi johtua? Toivottavasti nyt hellittäisi jo pian!

Täällä ei mitään uutta. Kp 12 menossa ja ovista yritän bongailla. Oikeaa puolta jomottelee tämän tästä, välillä ylempää ja välillä alempaa ja nyt on ollut pari päivää jo huonovointisuutta. Juuri istun autossa ja tuntuu, että laatta lentää kohta. :sick: Jännä, että tässä vaiheessa kiertoa tulee pahoinvointia.
Joo nyt alkaa taas jännäily. En oo ihan kokonaan heittänyt pyyhettä. Jos tässä kierrossa raskautuu, niin se ois kyllä ihme.
Mulla on todettu hormonimigreeni ja uskon, että johtuu siitä. Ensin kun letrojen aikana ei juurikaan oo hormonia ja sit yks kaks nousee huippunsa, niin tämä sen tekee.

Viime kierrossa oli oviskipuja ja nyt ei kyllä oo lähes minkäänlaisia. Outoa. Miten voi tollei vaan vaihdella.
Voisikohan tuo pahoinvointi liittyä ovikseen?
 
Joo nyt alkaa taas jännäily. En oo ihan kokonaan heittänyt pyyhettä. Jos tässä kierrossa raskautuu, niin se ois kyllä ihme.
Mulla on todettu hormonimigreeni ja uskon, että johtuu siitä. Ensin kun letrojen aikana ei juurikaan oo hormonia ja sit yks kaks nousee huippunsa, niin tämä sen tekee.

Viime kierrossa oli oviskipuja ja nyt ei kyllä oo lähes minkäänlaisia. Outoa. Miten voi tollei vaan vaihdella.
Voisikohan tuo pahoinvointi liittyä ovikseen?
Joo, pahoinvointi kyllä varmaan liittyy lähestyvään ovikseen. Normistikin alkaa etomaan ennen ovista ja jatkuu yleensä aina mebkkoihin asti.
 
@Emppuelkku onneksi on lääkäri saat varmuutta asiaan.
Mä haluisin seuranta ultran letrojen kanssa, kun tää on kamalaa arpomista ja alkaa ahistaa todella! Tekis mieli jättää homma kesken!

Nytkin illalla tuli tuo plussa, mutta ei mahdollisuutta pupuilla.. Eikä tänä aamuna ehdi.. Riittäisiköhän tänää illalla pupuilu? Viimeksi pupuiltu kp 21-22 välisenä yönä...
Tuntuu turhalta syödä lääkkeitä, kun sit itse ovis liukuu ohi..

Nyt masentaa aika kovaa, mut kyllä tämä tästä..
 

Attachments

@Emppuelkku onneksi on lääkäri saat varmuutta asiaan.
Mä haluisin seuranta ultran letrojen kanssa, kun tää on kamalaa arpomista ja alkaa ahistaa todella! Tekis mieli jättää homma kesken!

Nytkin illalla tuli tuo plussa, mutta ei mahdollisuutta pupuilla.. Eikä tänä aamuna ehdi.. Riittäisiköhän tänää illalla pupuilu? Viimeksi pupuiltu kp 21-22 välisenä yönä...
Tuntuu turhalta syödä lääkkeitä, kun sit itse ovis liukuu ohi..

Nyt masentaa aika kovaa, mut kyllä tämä tästä..
Aika vahvalta toi kp 23 aamun viivakin näyttää. Voisiko se ovis kuitenkin olla vielä tuloillaan? Mutta eikö se yleensäkin ole parempi, että siittiöt ovat odottelemassa valmiiksi asemissa? Nehän voivat säilyä sisuksissa monta päivää. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
Aika vahvalta toi kp 23 aamun viivakin näyttää. Voisiko se ovis kuitenkin olla vielä tuloillaan? Mutta eikö se yleensäkin ole parempi, että siittiöt ovat odottelemassa valmiiksi asemissa? Nehän voivat säilyä sisuksissa monta päivää. (y)
Toivotaan, että säilyy :love: Täytyy tänään yrittää vielä varmistaa, alku yöstä tosin.

Nyt on tunnin verran jytkyttäny vasemmalla ja viime kierrossa ultra varmisti, että silloin irtosi oikealta.. Eli nyt olisikin vasemman vuoro. Toivotaan, et ovis tapahtuu just nyt ja illan pupuilu tuottaa tuloksen :love:

Mikäli ensi kiero tulee niin pyydän, että aikaistetaan letroja ja että saisin ne metut.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Ja tänä aamuna tämmöinen.. montako sieltä nyt sit kypsyy vaiiiii pääsiköhän ovulaatio edes tapahtumaan? :eek:

Eikös monta plussaa tarkottanut, että ovis yrittää tulla, mutta ei pääse irtoamaan..?
Monta päivää sulla on näyttäny testi jo plussaa? Niin voisiko, olla, että ei vielä ainakaan ole irronnut. Josko se sieltä vielä kuitenkin irtoaisi? Voisiko jatkossa saada irrotuspiikin, niin avittaisi muniksen irtoamista? Onko sulla ollut niistä puhetta?
 
Mulla gynekäynti juuri takana, huh! Oikealla näkyi 21 mm follikkeli. Sain heti irrotuspiikin klinikalla ja tänään illalla ja huomenna illalla pitäisi pupuilla. :) Neljä päivää piikin otosta otan Terolutia kaksi kertaa päivässä kymmenen päivän ajan. Lääkäri sanoi vielä, että miehen simppatestin tulokset olivat erinomaiset, joten ainakin niiden puolesta näyttää onnistumismahdollisuudet erinomaisilta. Voi, kun tänä oma kroppakin vaan toimisi niin kuin pitää!
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Mulla gynekäynti juuri takana, huh! Oikealla näkyi 21 mm follikkeli. Sain heti irrotuspiikin klinikalla ja tänään illalla ja huomenna illalla pitäisi pupuilla. :) Neljä päivää piikin otosta otan Terolutia kaksi kertaa päivässä kymmenen päivän ajan. Lääkäri sanoi vielä, että miehen simppatestin tulokset olivat erinomaiset, joten ainakin niiden puolesta näyttää onnistumismahdollisuudet erinomaisilta. Voi, kun tänä oma kroppakin vaan toimisi niin kuin pitää!

Kuulostaa todella hyvältä! Mulla on semmoinen kutina, että tämä on heidän the kierto :p
 
Monta päivää sulla on näyttäny testi jo plussaa? Niin voisiko, olla, että ei vielä ainakaan ole irronnut. Josko se sieltä vielä kuitenkin irtoaisi? Voisiko jatkossa saada irrotuspiikin, niin avittaisi muniksen irtoamista? Onko sulla ollut niistä puhetta?
21.7 päivällä tuli selkeä plussa ja nyt on 23.7.. en ymmärrä. Voihan se olla, ettei vaan irtoa. Täytyy kysyä heti ku poli aukeaa.. Ehtii uus kierto kyllä kai alkaa, mutta ei se varmaan haittaa..

Olet saanut kyllä hyviä uutisia! Ihanaa kun tietää millon ovis tulee. Paremmat mahikset kyllä :love:
 
21.7 päivällä tuli selkeä plussa ja nyt on 23.7.. en ymmärrä. Voihan se olla, ettei vaan irtoa. Täytyy kysyä heti ku poli aukeaa.. Ehtii uus kierto kyllä kai alkaa, mutta ei se varmaan haittaa..

Olet saanut kyllä hyviä uutisia! Ihanaa kun tietää millon ovis tulee. Paremmat mahikset kyllä :love:
Toivotaan, että se nyt sieltä lopulta irtoaisi!

No katsotaan, irtoaako se edes irrotuspiikillä. Voihan se jäädä piikistä huolimatta irtoamatta. Saas nähdä miten korkealta parin viikon päästä tiputaan. Käy vähän oma mies sääliksi, kun tällaisen vaimon on itselleen hankkinut, kun mikään ei toimi. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Toivotaan, että se nyt sieltä lopulta irtoaisi!

No katsotaan, irtoaako se edes irrotuspiikillä. Voihan se jäädä piikistä huolimatta irtoamatta. Saas nähdä miten korkealta parin viikon päästä tiputaan. Käy vähän oma mies sääliksi, kun tällaisen vaimon on itselleen hankkinut, kun mikään ei toimi. :ROFLMAO::ROFLMAO:
Sama fiilis täällä o_O

Täytyy tässä testailla, et millon se testi muuttuu negatiiviseksi.
 
@Emppuelkku
kauan irrotuspiikin jälkeen menee, et munis irtoaa?

Mulla tänään testi nega, edelleen selkeä viiva, mut haaaleampi ku kontrolli.

Lämmöt mulla nous 21.7 ja 22.7, mutta laskivat 23.7.. Tais käydä niin, että ovis yritti aikansa tulla ja sit munis surkastu..

Kaksi viikkoa polin aukeamiseen..:oops:
 
@Emppuelkku
kauan irrotuspiikin jälkeen menee, et munis irtoaa?

Mulla tänään testi nega, edelleen selkeä viiva, mut haaaleampi ku kontrolli.

Lämmöt mulla nous 21.7 ja 22.7, mutta laskivat 23.7.. Tais käydä niin, että ovis yritti aikansa tulla ja sit munis surkastu..

Kaksi viikkoa polin aukeamiseen..:oops:
Voi harmi, jos kävi niin, että ovis ei sitten jaksanutkaan tulla. :(

Meitä vaan neuvottiin pupuilemaan piikkipäivänä ja sitä seuraavana päivänä, mutta vähän googlailin, ja yleisesti kai oviksen arvioidaan tulevan n. 36 tunnin kuluttua piikinlaitosta.

Mutta huh, miten kauhea eilinen ilta oli. Iski ihan järkyttävä päänsärky illalla ja väsytti aivan mahdottomasti. Mahaakin väänsi niin, että pari kertaa oli oksennus lähellä. Onnistun aina nappaamaan kaikista lääkkeistä pahat sivuvaikutukset. :eek::ROFLMAO:
 
Mitäs tänne kuuluu?

Itse täällä mietin, että tapahtuikohan ovista irrotuspiikistä huolimatta ollenkaan. (n) Lämmöt oli jo maanantaina koholla (36,5) ja piikin sain ma iltapäivällä ja nyt on kaksi viime aamua ollut 36,6 eli lämpönousua ei ainakaan ole tapahtunut. Yleensä oviksen jälkeen tulee taukoamatta myös kylmiäväreitä ja nyt ei mitään. Meniköhän nyt kuitenkin persiilleen tämäkin yrityskerta. :(
 

Yhteistyössä