+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Macy gray, sehän on ihan hyvä laittaa vaikka taustailijoihin :) Mutta tuskin kukaan poistamisestakaan suuttuu, jos kp:t jo vetelee hurjia lukemia eikä kirjoitellut ole aikoihin.

Mulla on siis tänään dpo 3, ovistestien, lämpöjen, limojen ja oireiden mukaan. Eli aika varma :D Sun oireet on kyl ihan loistavat, peukut pystyssä et on just sitä itteensä!
 
keskiviikko 3.3.2010 (korjattu)




inspire........................kp37/31....................1.lapsi
Nasukka82.................kp32/28-30.....27v....2.lapsi.......yk7
Sone...........................kp31/30....................3.lapsi
macy gray...................kp29/23-47....29v.....2. lapsi......yk4
very important baby...kp29/28-30....29v .....................yk7
babar.........................kp29/35..........30v.....2.lapsi
piprane ema...............kp27/28..........32v.....3.lapsi......yk8
wilkat..........................kp27/?
RiikkaVaan..................kp26/32.........24v......2.lapsi......yk1
KS09...........................kp24/33?.......21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp22/34?
AaVee.........................kp19/30(33)...27v.....1.lapsi.......yk15
Tinker Bell...................kp19/33.........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp16/28.....................3.lapsi.......yk2
Heathy.......................kp15/26-27......................2.lapsi.......yk3
Mahdotontako............kp10/29.........................................yk6
Amf


TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
Agaetis
Piupula


PIINAILIJAT
macy gray...............................dpo14?
very important baby...............dpo12
RiikkaVaan..............................dpo10
Heathy....................................dpo3
KS09.......................................dpo3?



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78..........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny..............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10...........24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2


HAAMUILIJAT
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
Sone................2.3. ...........kp30/30
RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32.....dpo10
 
Mulla olis tänään sitten kai dpo 3? Tosta tarkasta ovisajankohdasta kun ei mitään tietoa ole, niin ajatellaan nyt sitten näin, että ovis oli sillon sunnuntaina, kun sitä lonkkaakin vihlo niin maan perusteellisesti jonkin aikaa. Ja kun illalla sitten alkoi se kuivakausikin...

Kurkku on ollut tän päivää vähän arka, ja päähänkin koskee, olo on jotenkin virtainen, mutrta kuitenkin ihan voimaton... Tässä pitäis siivoilla, sillä isäntä tuo töistä tullessaan vieraita ja pojaltakin oli ruuat loppu, eli niitä olen tässä sitten keitellyt kuntoon.
Mä en lupaa olla hiljaa, vaikka "lunkisti" otankin sinne lääkäriin asti, joka siis on 12.3, kun ei siitä lupauksen jälkeen mitään kuitenkaan tulisi :D
 
Macy Gray: viiva oli eilen iltapäivällä tumma, mutta jotenki pelottaa mennä plussanneiden puolelle ennenkuin kuukautiset edes myöhässä :D jos mie haamuilen viel huomisen :LOL:

Oksettaa ja närästää, huimaa ja palelee, väsyttää ja särkee päätä, tissit on kipeet ja ja ja, eiköhän tässä melko paksuna olla =)

tsemppiä sullekin siihen plussan testaamiseen :flower:
 
kärsimätön kun olin niin testasin jo tänään kp 27 selvä nega. Tissit on tosi kipeet, mut taitaa vaan tarkoittaa menkkojen alkamista... tosin testi oli ihan kaupan halpoja joten ne ei taida näyttää vielä.. yksi kalliimpi on kaapissa, pe tekis sen.
 
UuTeEnNoUsUUn > Hyvää jatkoa ja tervetuloa takaisin sitten, kun kuumeilu on taas ajankohtaista! =)

piprane ema > Ei me olla sua täältä pois häätämässä, joten haamuile ihan rauhassa. =)

inspire > Laitanko sut haamuilijoihin? Mitä laitan tietojen kohdalle? =)

vib ja wilkat > Toivottavasti täti ei kurvaa paikalle vaan pääsette testaamaan plussan parin päivän päästä. :hug:

RiikkaVaan > Onnea! :flower: Toivottavasti plussa vahvistuu ja pääset odottajiin! bd

Angel08 on näköjään siirtynyt odottajien puolelle. Sattumalta huomasin, kun etsin pääsyä yksityisviestin lähetykseen eräälle palstailijalle. Tiedot päivitän listaan, jos saan ne käsiini. Mahtavaa, että noin monta on jo päässyt odottajien puolelle. =)

Mua välillä närästää, mutta johtuu varmaan paprikan syömisestä. Koitan nyt olla innostumatta lisääntyvistä oireista ja odotella ainakin perjantaihin.

Plussatuulia meille kaikille! :whistle:
 
:'( mulle vois päivittää nyt kp 2/28-30 yk 8... täti siis tuli kylään eilen päivällä! :(

Mulla ei ainakaan oireet merkannu mitään muuta, kuin tätiä... :kieh:

Saa nyt nähdä kuinka kauan jaksan tämmöistä tuloksetonta yritystä...tuntuu, että kaikki vaan junnaa paikallaan ja pelottaakin rankan historian takia tuunko koskaan enää raskaaks. :'(

MUTTA paljon onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RiikkaVaan:
Nyt en kyllä usko et toi mun kierto olis se 32, ku sillon aluks heitin tuon numeron, kun en ollut koskaan kiinnittänyt huomiota kierron pituuteen, mutta oviksen bongasin sillon 20-21. päivä helmikuuta =)
Vaihdanko sinne kysymysmerkin tai jonkun muun lukeman? :)
 
Hei en olekkaan kirjoittanut tänne aikaisemmin. Olen 21v. yksin elävä nainen..
Ja vauvakuumettahan poden kovastikkin ja pitkään sitä on podettukkin. Entisen kihlattuni kanssa koitettiinkin onnistumatta.
Nyt olen hetken tapaillut mukavaa miestä ja no petipuuhat nyt on ollu mitä on.. ja ehkäisyä toisen toiveesta käytetty, mutta nyt se vähän niin kuin unohtui..

Olen itsekseni tuossa laskeskellut että päivä taisi olla otollinen kun viimeksi makkarissa jumppailtiin. Nyt onkin olo vähän kummallinen. Mietinkin että olisiko minulle käynyt toivottu vahinko :D Kuinka sen sitten saisi kerrottua tuolle toiselle osapuolelle? :eek:
Ja kuinka mie maltan olla testailematta, kun ei viitsisi liian aikaisinkaan intoilla. :D
 
Tänä aamuna testissä jälleeen tosi hailukka haamu/viivanpaikka, mutta siihen en luota, kun olen ennenkin semmoisia saanut. Ootan mammaksin testejä ja teen sitten vielä uudelleen, ne ei ainakaan koskaan ole mulle valehdelleet:) Selkää kyllä särkee kovin, että vähän pelkään... Kurkku on mulla myös tullut kipeäksi ja lämmöt koholla jopa asteen verran, mikä ei mulla ihan normaaliin kiertoon kuulu. En saa komennettua lapsia kun ei lähde ääntä :LOL: Mutta voinhan minä olla vaan vilustunut.
 
Mä meen kans tänään ostamaan sen CB digitaalisen ja testaan huomenna uudestaan. Yöllä oli kyllä sellanen olo, että ei oo edes viime raskaudessa tullu. Olin ihan varma, että noro iski, mut ei. Kauhee hiki ja palelu vuorotellen ja etova olo. Ja vatsa on muutenkin pitänyt ihme meteliä jo monta päivää. ja alavatsa on ku ilmapallo. =)
 
Mä tein apteekin testin ja hailukka haamu kp 17 ja dpo 6 tai yli, teen nyt niin että meen verikokeisiin ja katon mitä hcg arvoa näyttää tämän hailukan haamun osalta.. kerron sitte myöhemin tuloksen! Mulla on kaikki oireet myös toi palelu ja sitte ne hiki kohtaukset.
 
torstai 4.3.2010




inspire........................kp38/31....................1.lapsi
Sone...........................kp32/30....................3.lapsi
macy gray...................kp30/23-47....29v.....2. lapsi......yk4
babar.........................kp30/35..........30v.....2.lapsi
very important baby...kp30/28-30....29v.......................yk7
piprane ema...............kp28/28..........32v.....3.lapsi.......yk8
wilkat..........................kp28/?
RiikkaVaan..................kp27/29.........24v......2.lapsi.......yk1
KS09...........................kp25/33?.......21v......2.lapsi........yk7
Sanelma.....................kp23/34?
AaVee.........................kp20/30(33)...27v......1.lapsi......yk15
Tinker Bell...................kp20/33.........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp17/28.....................3.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp17/24-30.................5.lapsi......yk1
Heathy.......................kp16/26-27.................2.lapsi.......yk3
Mahdotontako............kp11/29.......................................yk6
Nasukka82.................kp3/28-30.....27v......2.lapsi.......yk8
Amf


TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
Agaetis
Piupula


PIINAILIJAT
macy gray...............................dpo15?
very important baby...............dpo13
RiikkaVaan..............................dpo11
Onnellinen x5..........................dpo6
Heathy....................................dpo4
KS09.......................................dpo4?



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78..........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny..............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10...........24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2


HAAMUILIJAT
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
Sone................2.3. ...........kp30/30
RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32.....dpo10

 
RiikkaVaan > Peukkuja viikonlopun testailuun! bd

Coya > Tervetuloa! Kerrotko lisää noita listalla mainittuja tietoja, niin lisään ne sinne? :)

vib > Toivottavasti testaamasi haamu oli ihan oikea ja Mammaksin testit näyttää vahvempaa viivaa. bd Laitanko sut haamuporukkaan? :)

Onnellinen x5 > Tervetuloa ja onnea haamusta! Kerrothan sinäkin listalle tietoja, mikäli et pääse siirtymään suoraan odottajiin? :)

Mulla on paha aavistus tätin lähestymisestä, mutta en vielä luovu toivosta. Jos huomiseen aamuun mennessä ei ala menkat, niin testaan uudestaan. Mulla taitaa myös olla Mammaksin 25mUI puikkoja, mutta saattavat olla toisestakin nettikaupasta.

Mulla on myös ihan mahdoton makeanhimo. Tai oikeastaan kyse on karkkihimosta, koska kylläisenäkin tekee mieli makeisia ja voisin syödä niitä melkein loputtomasti. En ole ostanut, vaan ottanut tarvittaessa hedelmää. keksejä hyllyssä on vähän, mutta ne ovat saaneet olla rauhassa. Hassua sinänsä, mun makeanhimoon kelpaa paremman puutteessa melkein mikä vaan sokerinen.

Metut pisti mahan sekaisin, mutta ei onneksi tee kipeää. Menkkamaisia kipuja on kyllä aika voimakkaasti ja runsaasti. Siksi sitä tätiä aavistelenkin. Näitä kipuiluja on tosin ollut jo pitemmän aikaa, joten voivat tarkoittyaa sitä toivottuakin. Toisaalta pco voi myös kipuilla saman tyyppisesti, vaikka muistelen sen kivun olleen aika erilaista.
 
Macy älä laita vielä, mä testaan ensin noilla eri merkkisillä:)

Ainiin ja tervetuloa Coya ja Onnellinenx5!

Muoks. Mä taidan vaan jäädä oottelemaan tätiä, tuhruttelut alkoivat jo :| Ärsyttää kyllä niin paljon, kun oli jo niin toiveikas olo.

Mutta mä lupasin itselleni, että jos en ole raskaana nyt, niin laitan ensi kuussa lapset mummolaan yöksi ja vietetään miehen kanssa eka kahdenkeskinen ilta/yö sitten lasten syntymän :heart: Lohduttaa se ainakin hiukan, kun saan jotain mitä odottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasukka82:
Macy gray niin eilen jo ilmoittelin, että mulle voi päivittää kp 3/28-30 ja yk8 käynnissä... Kiitos!
:ashamed: Anteeksi! Huomasin kyllä, mutta päivittäessä jotenkin jäi huomiotta. Taisin olla vielä heräämisvaiheessa. Korjaan heti. :) Parempaa onnea tähän kiertoon! bd
 

Yhteistyössä