Mä en uskalla kertoa miehelle, pelkään koska saa selville.

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
,.,..,.,
Miehelläsi on varmaan aspergerin syndrooma. Eli kaiken pitää olla järjestyksessä, pienetkin virheet aiheuttaa raivarin jne. yliherkkyyttä. Aspergerin syndroomaa voidaan hoitaa terapiallakin.

??
 
No, laminaatin voi korjata tosiaan sellaisella aineella, mutta ei se taida johtaa nyt mihinkään. Perusongelmaa se ei poista, ainoastaan korjaa vaurion tällä hetkellä jolloin uusi naarmu odottaa oikeaa ajankohtaa. Ahdistava tilanne ei lopu jos et tee siitä loppua.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hullu mies!
mut ei taida laminaattikaan kovin laadukasta olla jos noin herkästi saa pilalle
Tämä mullakin tuli mieleen :D Sanos sille miehelles, että olisi kannattanut hankkia hiukan laatukaampia materiaaleja, sellaisia jotka kestävät elämistäkin.
 
Sanot sille hirmuvaltiaalle, että ei laadukkaaseen laminaattiin tuu ees naarmuja pienestä kivestä! Että nyt on herra säästänyt väärässä paikassa! No ehkä ei kannata, mut jestas! Mikä tyranni! :hug: Sulle, ja yhdyn edellisiin, että ala pistään hanttiin sille ukolle!
 
Mimmi
Mulla on vähän samantyylinen mies :/. Joten voin uskoakin tämän tarinan. Jos hän naarmuttaa/vahingoittaa jotain kodissamme, mua ei hetkauta. Jos minä olen tekijä, niin huuto on kova ja haukkuminen.
 
..
Miehelläsi on varmaan aspergerin syndrooma. Eli kaiken pitää olla järjestyksessä, pienetkin virheet aiheuttaa raivarin jne. yliherkkyyttä. Aspergerin syndroomaa voidaan hoitaa terapiallakin.

??
Mutta asperger ei ole rahan/materian perään. Pikkusen nyt rajaa niihin nettidiagnooseihin.
 
aspergeri
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Miehelläsi on varmaan aspergerin syndrooma. Eli kaiken pitää olla järjestyksessä, pienetkin virheet aiheuttaa raivarin jne. yliherkkyyttä. Aspergerin syndroomaa voidaan hoitaa terapiallakin.

??
Mutta asperger ei ole rahan/materian perään. Pikkusen nyt rajaa niihin nettidiagnooseihin.

Huomaa ettei ole mitään tajua mitä asperger on.

Nettitohtorit vauhdissa!

:LOL:

 
Ou
Ihan käsittämätöntä! Sekä miehen käytös, että sinun alistumisesi ja pelkotilasi. Minun mies on myös tarkka autosta ja talosta, mutta aina kun hän jostain huomauttaa, paukautan takas, jotta kyllä elämisestä jälkiä tulee ja saa tullakin. Sinut on selkeesti saatu alistettua, koska itselläni pelon sijasta tuollaisessa tilanteessa iskee ärsyyntyminen ja vastahyökkäys päälle.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Miehelläsi on varmaan aspergerin syndrooma. Eli kaiken pitää olla järjestyksessä, pienetkin virheet aiheuttaa raivarin jne. yliherkkyyttä. Aspergerin syndroomaa voidaan hoitaa terapiallakin.

??
Mutta asperger ei ole rahan/materian perään. Pikkusen nyt rajaa niihin nettidiagnooseihin.
No siis todellakin..
 
monta näkökulmaa
Hehe, meillä menee melkei toistepäi. Mies kun vähä jotai väärää tekee, nii mä nostan sille metelin. Mut toki jos ite rikon jotain, niin kyl sit kärsin hetken itekseni siittä ketutuksesta. Just tuhosin keittiön laminaattiia, kun siihen aika vauhdilla lasi mäjähti rikki. Sit oliki loppu päivä ihan pilalla. Jep, elämisestä tulee jälkiä, mut ottaa se päähän silti kun omaansa rikkoo.
 
Joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja monta näkökulmaa:
Hehe, meillä menee melkei toistepäi. Mies kun vähä jotai väärää tekee, nii mä nostan sille metelin. Mut toki jos ite rikon jotain, niin kyl sit kärsin hetken itekseni siittä ketutuksesta. Just tuhosin keittiön laminaattiia, kun siihen aika vauhdilla lasi mäjähti rikki. Sit oliki loppu päivä ihan pilalla. Jep, elämisestä tulee jälkiä, mut ottaa se päähän silti kun omaansa rikkoo.
Enemmän mua ottais päähän ja hävettäis rikkoa toisen, kuin omaa.

Meillä ei olla turhan tarkkoja. Jos ei tietäis, ei varmaan uskois, että tää talo on alle 2v vanha. :D Ittellemme tehtiin ja nimenomaan elämistä varten. Kodiksi! ;)
 
pillipulla
en jaksanu koko ketjua edes lukea läpi. mutta jos talo on kummankin nimissä nii et missään tapauksessa maksa sille sitä ovea tai lattiassa olevaa naarmua. Ja todellakin on huonolaatusta laminaattia jos kivi saa naarmun aikaseksi. Että jos talossa ei saa asua normaalia arkea nii lähe pois sieltä. ;) ja kannattaa ruveta laittamaan hanttii kunnolla tuollaselle. Sehän on myös sun ja lasten koti
 
ilmi
Miehelläsi on varmaan aspergerin syndrooma. Eli kaiken pitää olla järjestyksessä, pienetkin virheet aiheuttaa raivarin jne. yliherkkyyttä. Aspergerin syndroomaa voidaan hoitaa terapiallakin.

??

Mikään terapia ei paranna Aspergerin syndroomaa. Ei asperger ole sairaus, vaan synnynnäistä aivotoiminnan erilaisuutta.

 
Miehelläsi on varmaan aspergerin syndrooma. Eli kaiken pitää olla järjestyksessä, pienetkin virheet aiheuttaa raivarin jne. yliherkkyyttä. Aspergerin syndroomaa voidaan hoitaa terapiallakin.

??
Juu, tota, asperger on autismin muoto, jos ihmisellä asperger on niin sitä ei kyllä mikään terapia ''paranna'' taikka muuta. Ja ap:n mies ei kyllä kuulosta lainkaan asperger oireyhtymän omaavalta ihmiseltä, vaan paremminkin omistushaluiselta ja vallanhaluiselta narsistilta.
 
harmaa
Ikävä kyllä tiedän myös aika samanlaisen tapauksen.. Kauhea raivoaminen alkaa jos tulee lattiaan naarmuja, tai jotain jälkiä huonekaluihin.. Tää mies ei myöskään anna vaimonsa siivota (imuroida) kun vaimo kuulemma " pilaa" listat... Aivan sairasta ja järkyttävää. Mutta vikaa on myös vaimossa, kun alistuu tuollaiseen.. :(
 
huhhuh kuinka kipeä mies
Alkuperäinen kirjoittaja nyt luin:
ja todella toivon Että ap:lla on kaikki hyvin ja on uskaltanut lähteä lapsensa kanssa pois nauttimaan normaalista elämästä.
Joo, sama tuli lukiessa mieleen. Lieneekö ap jp vankina kodissaan.
 
Miksi pelätä=?
Sun miehes on hullu.Sinulla on lapsia ja miehesi vittuilee? Eikö olisi aika muuttaa pois ja sanoa miehelle Hyvästi ei tuollaisen kanssa voi elää jos tulee naarmukin sinä vain huudat ja vittuilet ja vielä lasten kuullen?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi pelätä=?;28396450:
Sun miehes on hullu.Sinulla on lapsia ja miehesi vittuilee? Eikö olisi aika muuttaa pois ja sanoa miehelle Hyvästi ei tuollaisen kanssa voi elää jos tulee naarmukin sinä vain huudat ja vittuilet ja vielä lasten kuullen?
Ketju on 3 vuotta vanha, äälilö. Ja mies on ihan oikeassa mutta tuttuun palstatapaan tarina on väritetty jotta täältä saataisiin vertaistukea.
 
"..."
Ketju on vanha mutta kun nyt tuli luettua niin kommentoinpa kuitenkin. Miten täällä palstalla ollaan todella aina niin mustavalkoisia? "Jätä se sika!" ym. järkevää. Itse ymmärrän kyllä miestäkin jos hän on yksinään maksanut koko talon, raatanut ja raatanut saadakseen valmista ja avovaimo ei ole katsonut asiakseen maksaa mitään mutta kämmäilee siihen tahtiin ettei miehen palkka tahdo riittää korjauskierrokseen. Itsellä nimittäin vastaava tilanne ollut. Maksoin kaiken (koska mies opiskeli) vuosien ajan, kodit ja huonekalut. Uudessa kodissa muutaman viikon asumisen jälkeen kyllä raivosin raivoamasta päästyäkin koska mies kolhi ja rikkoi silkkaa huolimattomuuttaan paikkoja niin, ettei minulla todella ollut samaa tahtia varaa korjata (mm. kylpyhuoneesta hajosi kaksi laattaa, tuliterä kirjoituspöytä hajosi ennen kuin oli ehdittu edes ottaa käyttöön, tiskiallas hajosi, en edes tiedä paljonko naarmuja ym tuli seiniin ja lattioihin...). Ja huuto tehosi. Alkoi kunnioittaa omaisuuttani ja nykyään on töissä ja velatkin yhteiset.
 

Yhteistyössä