Mä en uskalla kertoa miehelle, pelkään koska saa selville.

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
on näitä
Voi olla ihan tottakin. Jos on, mies on narsisti. Koukuttaa kyllä ajan oloon vahvimmankin persoonan, jos saa kauan huseerata. Ap:n kannattaa paeta vielä kun (jos?) voi.
http://www.narsistienuhrientuki.info/
 
joku vaan..
mä ymmärrän sua täysin. Meillä ex oli samallainen. Talo ja melkein kaikki tavarat oli miehen ostamia (annoin omat pois, kun muutettiin). Aina sai olla varpaillaan.

Kuten huomaat, puhun ex -muodossa. Kukaan täysjärkinen ei jää tuollaiseen suhteeseen asumaan. Itse olen nyt joutunut hommailemaan huonekaluja yms. Mutta ne on nyt MINUN. ei tarvitse varoa. Voidaan elää normaalia elämää lasten kanssa.
 
kikka
Alkuperäinen kirjoittaja Oma tupa:
Provoksi epäilen tätä, mutta JOS olis totta, olisi SUURI nautinto päästä mokomasta äijästä eroon. :)
Narsisti sairastuttaa uhrinsa. Uhri ei näe tilaansa ja pelkää. Molemmat ovat myös riippuvaisia toisistaan sairaalla tavalla.
 
toivotaan
että nyt ottais ap itseään niskasta kiinni ja antaisi lapselleen paremman kodin! Pelottaa ajatella miten käy lapsen kun on "tarpeeksi vanha" ottamaan vastuuta teoistaan. Pois tuollaisesta ympäristöstä ennen kuin käy jotain pahaa.
 

Yhteistyössä