Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

Mihin kaikki tapaamishaluiset hävis nyt kun alettiin paikkaa ja aikaa sopii :LOL: Joo, jos on ens viikolla ja pääsen sinne niin mulla ei oo esikkoa mukana. Eli käy siis esim. ramin konditorio tai joku muu? Presso? Emmä tiedä parempiakaan :D
 
Helou!

Nyt ollaan vatsatautikin läpikäyty tuon nuorimmaisen kanssa. Jännityksellä ootetaan iskeekö vielä mieheenja vanhempaan poikaan. Ne on kyllä aina niin epäreilun terveitä. :D

Uskoisin että mulle myös sopii tuo 2.päivä. Esikoisellakin hiihtoloma sillä viikolla niin ei tarvii eskarin aikoja miettiä. :) Toki meillä Kristian nukkuu päiväunet siinä n. klo 12-14, että käviskö ennen sitä tai sitten sen jälkeen niin ei olis niin kovasti kiukkunen kaveri? :) Jos ei kovin kylmä keli, niin mitä sanoisitte jostain puistosta? Vaikka siinä kirkkopuistossa se leikkipaikka?
 
Piti vielä kysymäni, että vai onko muilla lähössä miten lapsia mukaan? Ja voiko esim. kattiinan pienonen kovastikkaan vielä ulkoilla?
Tai mitä sanoisitte siitä leikkipaikasta mikä on Akselissa siellä alhaalla? Vai onko se minkäänlainen, en oo ite käyny ollenkaa...
 
Meidän neiti voi ulkoilla hyvinkin, jos ei ole hirveän kylmä, olen sitä -10 suurin piirtein pitänyt pakkasrajana. Tietysti sisätiloissa on siinä mielessä parempi, että jos neiti herää (meillä kun ei ole päiväunet kelloaikaan sidottuja, liikkuvissa vaunuissa nukutaan aina), niin yleensä ollaan sitten ruoan perään jo.
Akselin leikki paikka ainakin sopii minulle ja kellon ajalla ei ole väliä.
 
Mulle käy mikä tahansa teidän ehdotuksista :) Tietty lapset viihtyis paremmin jossain leikkipaikassa. Mut eihän sitä tarvi koko aikaa samassa paikassa jököttää eli voishan käydä myös jossain kahvilla, esim. Ramin konditoriassa, kuten mysti ehdotti. En tiennytkään että akselissa on joku leikkipaikka? sehän vois olla ihan kiva, etenkin jos ulkona kauheen kylmä.

Ja mulle käy kyllä mikä vaan kellonaika kun ei meillä kummempia ole eikä tyttö enää nuku päikkäreitäkään. Jos jollain on jotain ehdotuksia vielä siitä tapaamispaikasta niin voi ehdotella :) Se tietty on hyvä ottaa huomioon että varmaan useammalla on vaunut/rattaat joten viedään varmaan tilaa mihin sit mennäänkään :D mä ainakin isken paikalle iso kokosilla rattailla kun ei meijän pienemmät rattaat liiku metriäkään tuossa lumimäärässä!!

 
Mäkin tuun! :wave: Mä voisin sitten iskee sinne tolla bussilla mikä lähtee 10 aikaan täältä tuskusta (niitä ku menee vaan tunnin välein), eli se ois joskus 10-15 yli 10 keskustassa. Nähtäiskö siinä akselin pääovien eessä, siinä kävelykadun puolella?
 
Sopii mullekin! :) Eli joskus siinä kympin maissa Akselin pääovien eessä. Mulla on mustat emmaljungan rattaat ja niitten kyydissä tyttö pinkissä takissa :D Ja kahvittelu sopii mullekin!

Onkohan Mysti tulossa? vai oiskohan jo tullut vauvan hakuun lähtö? :)

 
Kahvittelu käy myös mulle, vaik en kyllä kahvia juokaan. :D Ja meillä on tuollaset tummanvihreet emmaljungan rattaat joissa rekkari missä lukee kristian. VauvaUnelmahan se taiskin jo meiät kerran bongata. =) Ja mukana siis myös tuo meiän 6v. Casper. Huomiseen siis!! =)
 
mä osallistun sitten tapaamiseen kun pääsen mammalomalle.. mä olen peruspositiivinen ja luotan että kahvitellaan myöhemminkin.. todellakin kaipaa muutakin mammaseuraa kun ei tässä lähipiirissä oikein ole muita vauvaantuvia.. tuntuu välillä että on ihan yksin, mutta onneksi on tämä keskustelu palsta =)
 
Juu oli mukava teitä nähdä ja hyvinpä tosiaan lapset viihtyi vaikkei leikkipaikka kummoinen ollutkaan :D Me ainakin ollaan tytön kanssa tulossa jos uusia treffejä taas joskus sovitaan :)

Ja hippitatti mukaan vaan :wave:

Ainiin, tyttö on kertoillut tässä illan aikana isälleen koko ajan poikaystävästään jonka kanssa leikki tänään :D Kumpikohan sorbetin pojista mahtaa olla kyseessä?
 
Vauvaunelma :D.

Meillä tyttö väsyi vissiin auton valoista, kun koko ilta meni melkein nukkuessa ja hirmu uupunut oli. Ja illalla sitten käännyttiin selältä vatsallee useampaan otteeseen ja muutenkin liikettä tuntui riittävän.
 
Voi höh....mie missasin koko kahvittelun :(. Meillä oltu nyt melkosen kipeenä, enkä oo koneella käynykkään ikuisuuksiin. Onneksi siis vaan me aikuiset ollaan sairasteltu, poika vielä ainakin säästynyt. Otattehan miut seuraavalla kerralla mukaan :ashamed: ?

 

Yhteistyössä