Paljonko miehesi tienaa?

  • Viestiketjun aloittaja Köyhän vaimo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 13:51 Funsan kirjoitti:
Mies tienaa 4200 brutto, ihan hyvin pärjätään.
Täällä vaan kaikki kehuskelee ukkojensa ansioilla ja elää siivellä \|O

Meillä tähän mennessä olen tienannut vain minä ja mies opiskelee edelleen, tosin opintorahakin loppui jo vuosi sitten. Mutta ihan kivasti menee silti :kieh:
 
Ei kai se kehuskelua ole, jos vastaa kysymykseen totuudenmukaisesti. Vastuu tuo lisää palkkaa, mutta kyllä se tuo myös stressiä ja hermoilua. Jos väliportaan pomo on välillä kotona kuin piru (stressistä, jota ei töissä kehtaa purkaa), niin mitens sitten lentäjä? Eli vaimokin maksaa osansa...

Muuten, itse olen töissä myös. Palkkani 700 euroa huonompi kuin miehellä, mutta työtäni rakastan. Kutsumusammatissa, josta en voi luopua!!!!
 
nörtti
Jestas, kylläpä lentokapteeni tienaa mukavasti :)
Jo vain jäisin minäkin lasten kanssa kotiin jos mies tienais noin paljon.

Sääli vain insinöörimies tienaa n. 4000, ei sillä koko perhe elä. Eikun töihin vaan kunhan tää äitiysloma on lusittu. Mutta töiden teko on ihan mukavaakin. Atk-alalla olen itse ja tienaan n. 3500.
 
Möhkö
Äitysloman kotona olleena ja nyt kun olen toisella, en jäisi kotiin vaikka mies tienais mitä, tai ehkä sitten jos kodinhoitaja palkattas, että itsekin saisi jotain muutakin elämää kuin kotijutut, jotka liian tunnollisesti hoidankin. Mutta se vaatis jo sellaset tulot ettei niihin ihan äkkiä päässä, mieheni käytti rahaa viime vuonna 60 t?, eli jonkin verran on tienannut sitten enemmän, kun tili ei ole miinuksella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 11:52 köyhäkans kirjoitti:
Päivätyö 7-15, käteen jää n 1400 e kuussa \|O
Meillä sama. Miehellä jää käteen tuo 1400e/kk, palkka bruttona 2000e. Aika vähän vaikka on esimiestehtävissä ravintolassa. Itsellä ihan surkee palkka, laitoshuoltajana käteen jää n.1100e. Vähä kateelline oon niille joilla yhdellä ihmisellä jää käteen enemmän kuin meidän koko perheellä :wave:
 
Katkera vaimo
Mies opiskelee jo kuudetta vuotta (toinen tutkinto menossa), opintorahaoikeus loppu, joten kuussa saa 0£. Ja viisihenkinen perhe elelee minun tuloillani, joissa ei ole kehumista, jos nyt naiseksi sellaista keskipalkkaa arvelenkin tienaavani (noin 1900£ kuussa käteen). Meillä ei mene hyvin ja se onkin juuri tämä rahapuoli, joka tökkii. Mies kun ei ole oikein tajunnut, että vauhtia opintoihin ja tienaamaan, että voi sitten ostella, mitä haluaa. Nyt elää periaatteella, että otetaan opintolainaa, sitähän ei heti tarvitse maksaa takaisin ja ostelee itselleen kalliita harrastusvälineitä. Teki viimeksi kuukausi sitten kännykästä kahden vuoden liittymäpakettisopimuksen ja rahaa ei ole. Välillä raivostuttaa aika tavalla:\|
 
tammitar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:09 sanskuu kirjoitti:
Miehellä jää käteen 2000 e kk ja mulle 1400 e käteen kk
ONNEKSI OLKOON!SAMAT RAHAT MEILLÄ ,miehelle jää n.2200e ,minulle se 1400 ja rapiat.........tiukkaa on kun asuntolaina,autolaina,opintolaina ja muutakin lainaa...ilman lainoja tilanne olisi tosi hyvä.2lasta....matkusteluja turha haaveilla.Mutta toimeen tullaan nippanappa. :\|
 
Hyvää Joulua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:27 tammitar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:09 sanskuu kirjoitti:
Miehellä jää käteen 2000 e kk ja mulle 1400 e käteen kk
ONNEKSI OLKOON!SAMAT RAHAT MEILLÄ ,miehelle jää n.2200e ,minulle se 1400 ja rapiat.........tiukkaa on kun asuntolaina,autolaina,opintolaina ja muutakin lainaa...ilman lainoja tilanne olisi tosi hyvä.2lasta....matkusteluja turha haaveilla.Mutta toimeen tullaan nippanappa. :\|
Sen siitä saa kun ottaa asuntolainaa...Lainaa ei kannata ottaa jos haluaa elää kunnolla! Kyllä noilla tuloilla kävisi vaikka ulkomailla joka toinen kuukausi! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
Meillähän ei tienata!
 
mies
Voi että pistää vihaksi lukea kun naiset arvottaa miehiä tulojen mukaan.
Tää tasa-arvo on mennyt siihen, että
naiset elää miehen siivellä korkeammalla elintasolla kuin mies itse.

Tunnen monia naisia jotka kikailee mitä milloinkin opiskellaan, maataan kotona ja työökkärissä ym.

Miehet käy raskaissa töissä ja tuo rahat.
Sitten vxxxxtuillaan että eipä hoida mies kotitöitä.

Kyllähän sitä kotitöitäkin tekis jos ei kotona pyörisi jokin mitättömyys joka jaksaa olla kiinnostuntu vain miehen kukkarosta.

Niin ja sitten kinutaan mukulaa ihan vaan sen vuoksi että saadaan mies elatusmaksukoukkuun. Monikohan tästäkin kuvauksesta tunnistaa itsensä.

Epäilen että melko moni.....


 

Yhteistyössä