**Pienellä ikäerolla odottavat** HEINÄKUUSSA -10

:wave: reissusta kotiuduttu ja tyttö voi hyvin. Mikä lie oli.. ei haittaa vaik en tiedäkkään, pää-astia et meni ohi, eikä tule takas. Itellä tullu mieleen, et liekkö ollu jotain rokkoa (entero tms) tai sit syöny jotain et maha oli kippee. Meil muil ei ainakaan vielä ole ollu mitään.
Piti pitkään miettiä et uskalletaanko lähteä käväseen vaununkans lomailemassa ja katteleen maisemia muutamaks päiväks, mut sit päätettiin et lähetään ku tyttö oli taas oma ittensä ja et pääseehän sitä reissustaki lääkäriin jos niikseen tulee. Oli kyl kiva ku lähettiin, saatiin kaikki vähän uutta ajateltavaa.

Anve jolla ei ole mitään hajua viikoista ja päivistä.. käy tarkistaan :D (laskuri sanoi et 15+5, et kait jotain sinne päin) :heart:
 
Moikka!

Taitaa olla kaikki nauttimassa kesästä, kun on niin hiljaista. :D

anve, hienoa että kaikki on nyt tytöllä hyvin. =) Inhottavia tuommoiset kun ei tiedetä mikä vaivaa ja joutuu itsekin oleen epätietoisuudessa koko ajan. Meillä esikoinen joutui vähän päälle vuoden ikäisenä sairaalaan ja joutui olemaan osastolla 4 yötä. Alunperin mentiin yksityiseen lääkäriin silmätulehduksen vuoksi, ja lääkäri laittoi heti lähetteen tays:iin. Siinä vaiheessa itsekin pelästyi, että mikä on, kun noin "pienen" vaivan takia laitetaan tutkimuksiin. Pojasta otettiin kaikki kokeet, veri-ja pissanäytteistä keuhkokuviin ja lopulta selvis että pojalla oli silmän selluliitin tulehdus. (kyllä, luitte ihan oikein.) Se on pienillä lapsilla vaarallinen, kun voi levitä nopeesti aivoihin. Siksi poika joutui olemaan osastolla 4 päivää ja sai antibioottia suoraan suoneen. Kyllä oli silloin rankkaa ja kun ei tosiaan heti tiedetty mikä on vialla ja kun ainakaan meidän työpaikalla ei tuon syyn takia saanut saikkua. Onneks sain sumplittua itselleni iltavuorot, jolloin mä olin pojan kanssa päivät ja isä illat, ettei pojan tarvinnut olla yhtään yksin. Suoraan iltavuorosta sitten menin taas sairaalaan ja olin siellä yöt pojan vieressä.

Meilläkin mies jää tällä viikolla lomalle, mutta eipä sitä taida paljon kotona näkyä, kun viettää raksalla kaiket päivät. Ja hyvä niin että me päästään joskus muuttaankin. =)

Voi että nautin nyt kun on tämmöset ilmat. B) Mä olen niin kesäihiminen, ja helteet on musta paras keli mitä olla voi. Mulla ei ole onneks ollut turvotustakaan yhtään, joten olo on mitä mainioin. Mitä nyt väsyttää taas vähän enemmän kun normaalisti.

marza ja onnianni rv 27+3
 
marza: mistä osas epäillä tuota selluliittiä? oliko silmä turvoksissa?
Mäki olin niin tyytyväinen ku saatiin kotiin lapsenlikka koko ajaksi et sain ite olla ihan huoletta tuolla sairaalassa!! Se on niin pyllystä ku ei saa lapsen sairauden takia saikkua. Mäkään en lainmukaan saa jäähä sairaan lapsen takia kotiin, ku mies on maanviljeliä eli periaatteessa kotona töissä (vaikkei pystykkään sairasta lasta hoitamaan, ku miten sitä sairasta ottaa mukaan rattoriin tai navettaan). Mut meil työnantaja tehny periaate päätöksen että kaikki on samalla viivalla, et antaa myös mulla palkallisen vapaan kun lapsi sairastaa :D Tiedän vain työnantajia missä näin ei ole :kieh:

Keskiviikkona käytiin vielä neuron pkl tarkemmissa tutkimuksissa nuiden käsiongelmien takia, ei löytyny mitään neurologiseen sairauteen viittaavaa. Käsiin tulee yöksi kovat yölastat joita nyt pidetään 3kk ja sitten on kontrolli. Ilmeisesti tytön käsissä nahka niin tiukalla ettei saa peukaloita avatuksi.

Niin ja sit se itestä ei niin ylpeilyn aihe.. neiti on viimeisen viikon sisään oppinu konttaamaan, istumaan ja eilen nousi seisomaan sohvaa vasten (niin ja ikää on 6½kk) :kieh: :kieh: eli tietää kolhuja ja vaarallisia tilanteita. Nytki on päässä naarmu, ku lens mattoon turvalleen, ja 2 mustelmaa ku nous seisoon ja kaatu sekä konttas päin ovenkarmia |O |O

Tääl satanu tänään koko päivän, toisaalta ihan kiva, mut taas sen puoleen ärsyttää et kasteli mun kuivamassa olleet pyykit ja ku on näin lämmintä ni entisestään vain nostaa tukalaa tunnelmaa, ku nyt on lämmön lisäksi kosteaa. No kasvit kasvaa kohisten (ja pihanurmikko). Tääl suunnittelen perjantai illan pirskeitä. Lämmitetään savusauna ja vietetään iltaa suvun voimin (tulee muutama perhe kummastaki suvusta), krillataan ja nautitaas kestästä. Sit sunnuntaina mennään 4:n pariskunnan (mun 2 siska miehineen ja miehen veli+ vaimo) syömään oikein kunnolla. Me päätettiin meiltä jää kumpanenki kotiin :D :D mitä nuita mukaan raahaamaan, ku nuorempiki on täysin pullolla. Päästäänpähän kerranki kaksistaan.
 
Onnittelut anven pikkuiselle uusista taidoista (ja samalla myös pahoittelut äidille). Kovin varhainen liikkuja onkin kyseessä. Ja uusia taitojahan täytyy tietenkin treenata ahkerasti ja kun ei minkäänlaista itsesuojeluvaistoa löydy, ei haavereilta voi välttyä. :|

Mä tulin puolestani kiroamaan nää helteet nyt johonkin syvälle. Tähän asti olen minäkin nauttinut, mutta viime yö oli jotain ihan tuskaa ja tämä päivä samoin. |O Mitenkään päin ei oikein ole hyvä olla ja olen saanut seurakseni myös liitoskivut (ilmeisesti), ensimmäistä kertaa eläessäni. Lisäksi mulle alkaa tuottaa suunnattomia vaikeuksia kaksosten nostelu, ottaa alavatsaan välillä kovastikin. Ja kymmenisen viikkoa pitäisi vielä tästä kasvaa. :eek:

Mä yritän myös suunnitella lauantaille jotain mukavaa. Poikien täti vaatimalla vaati päästä poikia vahtimaan, joten me miehen kanssa karataan sitten kaksistaan johonkin. Suunniteltiin aluksi jotain sisävesiristeilyä, mutta eipä taida moiseen raha eikä aika riittää. Ehkä suunnataan sitten vaikka meren rantaan ja käydään jossain syömässä hyvin. :heart: Eipä ole tullut kahdestaan oikein missään käytyäkään sitten kaksosten syntymän, tämän kolmosen ultria lukuunottamatta. Loppukesästä mies on luvannut viedä mut johonkin oikein yön yli viettämään hääpäivää. :heart: On epäilemättä ihan terveellistä koittaakin järjestää vähän kahdenkeskistä aikaa, jos yhtään realistisesti ajattelee, millainen hulinavuosi on edessä. Saattaa siinä olla parisuhdekin kovilla. :whistle:


Epeti 29+2
 
Epeti: Kiitos :D tuo kahenkeskinen aika on tosiaan välistä kortilla.. me on yritetty pitää siitä kiinni että kerran vuodessa käydään kahestaan jossain 2:n yön reissu. Nyt käytiin kyllä jo talvella ku Venla oli vasta 2kk ikäinen ni mun serkun häissä ja se oli melkein ku ois ollu kaksin, ku ei ollu kuin tissivauva mukana joka viihty autossa jne. Ja nyt on mietinnässä taas et syksyllä lähetään ennen kuin itellä on iso maha. Viimevuonna käytiin reissussa siten et itellä oli kuukaus laskettuun, ni ei siitä oikein ite jaksanu nauttia, ku ei pystyny käveleen.
Mä oon kans jo varoittanu niin mun kuin miehenki äitiä et tuun tarvimaan ens keväänä apua. Nyt jo kevät otti tiukille, ni sit ku näitä on kolme pientä tässä ni varmasti oma jaksaminen on kortilla ku mies on yötäpäivää pellolla
 
Hei vaan kaikille! Kaipa minäkin voisin ilmoittautua nyt loppuraskaudessa mukaan :) Tiedot:
Oinas74..........13.8.2010...........4............n. 1v4kk......poika (eli siis 4. poika olisi tulossa jollei ihmettä tapahdu =) )

Vointi ihan ok, helle käy jo hermoille :) Toivon kuitenkin, että jaksaisin ihan hyvin loppuun saakka, vaikka vauvan pää on jo alkanut hieman painaa. Ei onneksi kuitenkaan koko aikaa, ja lääkärin mukaan kaikki viikkoihin nähden normaalisti. Nyt on rv 35+1. Anve meilläkin on peltohommia aina keväisin ja syksyisin, ja tietysti hieman myös kesällä...
 
Tervetuloa oinas :wave:
Kohtahan alkaa pinoon ensimmäiset vauvat syntyä :heart: Hiipillä La tässä kuussa...miten sielä jakselet näillä helteillä?! :heart:

Oinakselta haluaisin kysyä kuinka sä olet suhtautunut ajatukseen neljännestä pojasta? Kysyn sitä lähinnä sentakia että itselläni on 3 poikaa ja nyt odotellaan sitten neljättä ja kovasti tyttöä tietysti toivotaan! Mulla on ollut tässä raskaudessa ihan tyttöolo ja erilainen raskaus hieman muutoinkin mutta loppupeleissähän se ei kuitenkaan merkkaa mitään ;)
Mulla oli alussa hirvee pakkomielle jopa siihen tyttöön ja tuntui ihan kamalalta ajatus neljännestä pojasta mutta onneksi ajatukset on tasaantuneet ja yhtä rakkaudella mä sen pojankin sitten vastaan otan :heart: Kuitenkin tiedän pettyväni jos rakenneultrassa tyttöhaaveeni romutetaan :ashamed:
4vkoa olisi tuohon jännittävään ultraan!!

Neuvolassa tuli piipahdettua torstaina..tässä tuoreet kuulumiset verraten edelliseen =)
Rv 15+6 (11+4 )
Hb 129 (- )
Rr 113/74 (116/75 )
Pissa puhdas
Paino 60.6/+300vko (59.4 ) Yhteensä +2kg alusta
Sykkeet 150

Heh,mä noista sykkeistäkin sain heti lisää toivoa...poikia odottaessa kun ne oli aina 120-140 tuntumassa ;) Tällä sitten korkeammat mutta tiedä oliko juuri kovat myllerrykset masussa meneillään :D

Kaikki siis hyvin ja liikkeitä tuntuu lähes päivittäin :heart: Eilen poksui rv 16!!! Nyt aika tuntuu menevän nopeampaa =)

 
Oinas: tervetuloa!! Ihana saada muitaki tilallisia joukkoon :D meil on onneksi rehu toistaiseksi tehtynä (saivat ennen juhannusta jo tehtyä) ku ei tehä kuivaaheinää. :D
Tänään ihana päivä tiedossa, illalla tulee savusaunaan vieraita ja huomenna päästään 3:n pariskunnan kans syömään (ja me jätetään tuo nuorempiki hoitoon, ku mitä tuota pullovauvaa mukana raahaamaan B) )
 
Tervetuloa mukaan Oinas! :wave:

Eipä käy kateeksi teitä "viimeisillänne" olevia näillä keleillä, omakin olo on sen verran tuskaisa. :whistle:

Toivottavasti anvella on ollut eilen ja tulee tänään olemaan mukava päivä. =)

Me tosiaan vietettiin miehen kanssa ihana päivä eilen kahdestaan. :heart: Ei tehty mitään suunnitelmia, mentiin vaan mihin nenä näytti. Oli kyllä oikein rentouttavaa. Tosin ihana oli sitten illalla tulla kotiinkin omien pikku kullanmurujen luokse. Osaavat kyllä jo pistää hoitajat lujille. Mummi varsinkin kun hyppää jokaikistä nurinaa ja kitinää lohduttamaan... :whistle:
Sen verran tuli käveltyä päivän aikana, että supistuksiakin alkoi tulla sitten ihan kiitettävästi. Sanoinkin miehelle, että ens kuun hääpäiväjuhlallisuuksiin saa mielummin kuulua loikoilua kuin kävelyä. Saa nähdä, mitä se keksii... ;) Mitenhän sitä sitten osaakaan olla yön yli erossa poikasista?!

Huomenna poksun niin lujaa, ettette usko. :D

Epeti 29+6
 
Meil oli kyl mukava v.loppu.. lauantai-ilta meni miehen suvun kera saunoen, sunnuntaina käytiin eka päivällä Oulaisissa wanhojen konepäivillä ja sit illaksi lapset hoitoon ja syömään.. nyt suunnitellaan kovasti lomareissuja, eka on ukkojen kalareissu, sit näil näkymin käydään omalla sakilla 3 yön asuntoauto ajelulla ja syyskyyn alkuun on varattu 5:n naisen (+ muutaman vauvan) kans naisten mökkiviikonloppu. Tosin ite en aio sinne ottaa tuota nuorinta, ku kerranki pääsee ilman tenavia, etin vaik kivenkolosta lapsenlikan siks aikaa tänne jos ei löydy ni mies saa ottaa mukaansa navettaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Tervetuloa oinas :wave:
Kohtahan alkaa pinoon ensimmäiset vauvat syntyä :heart: Hiipillä La tässä kuussa...miten sielä jakselet näillä helteillä?! :heart:

Oinakselta haluaisin kysyä kuinka sä olet suhtautunut ajatukseen neljännestä pojasta? Kysyn sitä lähinnä sentakia että itselläni on 3 poikaa ja nyt odotellaan sitten neljättä ja kovasti tyttöä tietysti toivotaan! Mulla on ollut tässä raskaudessa ihan tyttöolo ja erilainen raskaus hieman muutoinkin mutta loppupeleissähän se ei kuitenkaan merkkaa mitään ;)
Mulla oli alussa hirvee pakkomielle jopa siihen tyttöön ja tuntui ihan kamalalta ajatus neljännestä pojasta mutta onneksi ajatukset on tasaantuneet ja yhtä rakkaudella mä sen pojankin sitten vastaan otan :heart: Kuitenkin tiedän pettyväni jos rakenneultrassa tyttöhaaveeni romutetaan :ashamed:
4vkoa olisi tuohon jännittävään ultraan!!
Kiitos kun pääsin mukaan :) Mullakin oli hirvee pakkomielle tyttöön, mut on pakkomielle karissu ajan myötä. Näillä mennään: isänäiti kasvatti 4 poikaa, kaipa se on mullakin sama tulevaisuus... Vieläkin silti elättelen pienenpientä kuvitelmaa, että jos vaikka tulisikin ihmeellisesti tyttö :) No, luulenpa, ettei miehen, mun ja kätilön silmät valehdelleet, vaikkei kätilö sanonutkaan juuri mitään eikä antanut kuvaa todistusaineistoksi. Tietenkin tuntuu hieman oudolta, että taas poika tulossa, mut toisaalta, omia persooniaan ne on kaikki, kivoja heppuja :)
 
Oinas näinhän se menee, kaikki omia ihania rakkaita persooniaan joita ei pois vaihtaisi :heart:
Meillehän tämä raskaus tuli yllätyksenä ja lapsiluvun piti olla täynnä!
Jännä juttu että kuopuksesta oikein toivoin poikaa ja hänen piti olla viimeinen ;) Ristiriitaiselta siis tuntuu se että nyt poika olisikin ns. vähemmän toivottu :/
Välillä oon miettiny tän raskauden kulkua muutenkin...alussa hirveä tunteiden myllerrys ja shokki siitä että huomasin olevani raskaana, sen jälkeen pakottava pakkomielle ja tarve tyttöön josta haaveillaan aina rakenneultraan asti. Ja jos tulokas onkin poika niin loppuraskaus sitten odotellaan pettyneenä sitä poikaa :ashamed:
Vähän niinkuin vahinkolapsi ja väärää sukupuolta!! :ashamed:
Ihme ajatuksia, välillä ihan morkkistaa!!
Eihän se kuitenkaan näin mene vaan sitten kun sen vauvan syliinsä saa niin se on juuri se kenen pitäisikin :heart:

(.) Muutoin kaikki hyvin :heart: Ihanaakun on kesä mutta kuumuuden väsyttävän vaikutuksen kyllä huomaa |O
Vauvelilla on välillä kovinkin aktiivisia päiviä masussa ja ensimmäiset töytäisyt on nyt tuntuneet myös käteen asti :heart:
Päivät tuntuu menevän kovaa kyytiä ja puoliväli lähestyy =)

Jennyli 16+4
 
Jennyli, eiköhän ne ajatukset ole kaikki ihan normaaleja ja hormoonit tekee tepposiaan tuntemusten kanssa. Mulla oli ihan hirveä kriisi alussa siitä, että tämä kolmonen on vahinko ja että kaikki ajattelee niin. Mutta itseasiassa kukaan ulkopuolinen ei olekaan asiaa niin ajatellut, minä ainoastaan. Ja ne ajatukset kyllä haihtuu kummasti odotuksen edetessä. Nyt en voi kuvitellakaan ajattelevani asiaa niin vaan tämä lapsi on enemmän kuin toivottu. :heart:

Helteet aiheuttaa yhä enenevässä määrin supistuksia, joten täytynee ottaa lungisti. Tosin nyt kaksosten nukahdettua päiväunille mua odottaisi tuolla tiskivuori ja ruuanlaitto-operaatio. Täällä mä silti vaan notkun. :p


Epeti 30+1 jipii, vihdoin kolmosella alkavissa lukemissa!
 
Joo, ihan normaaleja ajatuksia. Itsekin olin ensin kuin halolla päähän lyöty ku tikkuun tuli plussa, melkein heikotti. Tietenkin mietin mitä muut ajattelee, mietin vieläkin... Muttei oo ku anoppi kerran kysyny et oliko vahinko, se ny kehtaakin kysyä/sanoa mitä vaan. Oikeesti haluttiin neljäs muttei tietenkään alunperin näin pienellä ikäerolla. Oon aatellu et ainakaan en sit oo liian vanha :) Jotkut kuten siskoni jopa aatteli et tarkotuksella näin pieni ikäero. Huh hellettä, uskomattoman hyvin täs vielä jakselee, toivottavasti ainakin elokuun alkuun!

Oinas74 + Heppu 35+5
 
Epeti isosti onnea 3kymppisistä!!


Täällä kuopus ollut eilisestä lähes 40 asteen kuumeessa :( Missähän vaiheessa pitäisi lääkärillä käyttää?! Särkylääkkeellä kyllä laskee ja juo ja hieman syökin! Aika pirteä muutoinkin kuumeeseen nähden!

Masukki oli eilen taas vallan vilkkaalla tuulella ja useamman potkun sain kätöseen asti :heart: Ei siinä voi olla hymyilemättä, on se niin ihmeellisen ihanaa kun joku minimaalinen tuolla potkottelee :heart:

Tuplarattaista on täällä varmaan monilla kokemusta?! Millaiset olisi hyvät näin maalle?! Brion Double Waveja oon miettinyt...olisi kaikista eniten sellaiset mitä luullakseni haen ;)

Jennyli 16+6
 
tannn
täällä oon melkeinpä vaan taustaillu mutta ajatelin nyt kirjottaa ultra kuulumisia. Eilen oli siis eka ultra ja pikkunen vastas viikkoja, sydän löi nopeesti ja maukka liikku myös vilkkaasti. Niskaturvotusta oli 2.77 maukan pituuteen nähden liikaa. :'( lähete lähetettiin tays:iin ja sitä nyt odotellaan. Halusin vaan ylimääräsen ultran, en mitään erikoisempia seuloja. Kyllä sitä heti alko miettimään että mitenkä meille voi tulla sairas lapsi, kun ollaan perusterveitä eikä suvussakaan ole. Mutta eihän se varmaa oo että vauva olis sairas. Nyt vaan odottelen aikaa uuteen ultraan ja kyllä asiaa jo on paljon miettiny ja pohtinu. Jos maukasta tulee down-lapsi, se aiotaan pitää ja ihan yhtä rakas se on kun terve tyttökin. kyllä sitä kaikkeen jo alko hiljaa mielessään varautuun...

Eilen oli ihana olla ilta miehen kans kaksin, kummitäti vei esikon idikseen mummun kans ja saatiin olla ihan keskenämme. Juteltiin tulevasta ja aika rauhallisin mielin ollaan nyt molemmat, ei se oma ressaaminen yhtään asioita paranna.

kaikille aurinkoista viikonloppua ja lisään vielä ultra kuvan mukaan.

Tannn ja maukka 12+2 :heart:


 
Voi tann, ikävää, että olette saaneet huolestuttavia uutisia. :hug: Eihän tuo lukema mikään hirmuisen suuri ole, joten toivottavasti kyse olisi vain väärästä hälytyksestä. Toivottavasti saatte pian ajan TAYSiin. Jaksuja odotteluun. Ja ihana kuva pikku-maukasta. :heart:

Jennyli, toivottavasti siellä pikkumiehen kuume on jo helpottanut. Ja noista Double Waveista meillä onkin ollut jo juttua, en enää kehtaa niitä enempää sulle mainostaa. :LOL:

Täällä pikkukaveri päätti eilen kääntyä pää alaspäin kesken ostoskeskusvierailun. Hyvä, että pääsin takaisin autolle, sen verran hurja voimistelutuokio taas oli. Alkoi myös supistelemaan ihan kiitettävästi ja paineen tunne alhaalla oli hetken aikaa todella hurja. Nyt saisi kyllä luvan sitten jäädäkin tähän asentoon!


Viime yö meni sitten ihan pyörimiseksi. Ensinnäkin lapsosilla oli todella levoton yö. Tietysti heti, kun isommat lapset rauhottui, alkoi tämä masun asukki jumppaamaan kuin viimeistä päivää. Lisäksi jouduttiin eilen luopumaan toisesta koirastamme ja vaikka koiruus saikin uuden ja varmasti hyvän kodin, pyöri karvaturri mielessä yöllä aika sitkeästi enkä sen takia meinannut saada unta. Onneksi toinen koira sentään otti aika lunkisti sen, että paras kaveri katosi. Pelkäsin, ettei sekään osaisi nukkua tai että reagoisi jotenkin muuten uuteen tilanteeseen. Mutta taisin minä sitten lopulta olla ainoa, joka mietti tätä poismuuttanutta koirulia niin ettei saanut nukuttua. :/ No, tämä tilanteen saama ratkaisu on suunnaton helpotus meidän koko perheelle.

Sain hommattua itselleni käytettynä turvakaukalon ja se pitäisi noutaa ensi viikolla. Nyt seuraavaksi metsästyksen alle joutuu pinnasänky. Sitten täytyisi kai alkaa tosissaan miettimään niitä vaunuasioita... :whistle: Teillä monella taitaa olla kokemusta noista "yksösten" yhdistelmistä, joten mielelläni otan vinkkejä vastaan. :attn: Ja siis maalla mekin elelemme, joten tukevat ja extreme-olosuhteissa kulkevat täytyy kärryjen olla.


Epeti 30+5
 
Epeti toivotaan että tyttönen on ja pysyy pääalaspäin jottei enää tarvisi siitä murehtia! :heart: Luulisi tilankin jo käyvän ahtaaksi ettei enää pääsisikään kääntymään!
Vaunuista senverran että ne teidän tuplat kiinnostaa kyllä edelleen!! ;) :attn: Olen vain ajatellut että jos kiireellä olet jo niistä luopumassa niin ilman muuta myyt eteenpäin! ;) Johan sinä varmaan pian ne uudet yksöstenvaunutkin haluaisit saada hankituksi (tiedän kuinka kovasti sormet syyhyää uuteen ) :heart:
Noista yksöstenvaunuista taasen voin henk.koht kehua Oran vaunuja! Ne on palvelleet ainakin meitä täällä maalla erittäin hyvin ja ovat erittäin suojaisat vaunut syksy-talvivauvalle!
Eivät ehkä kevyimmästä päästä mutta mielestäni kyllä ihan ketterät niin lumella kuin muutoinkin! Tukevat ovat ennenkaikkea!
Jaksuja myös raskaan päätöksen jälkeen :hug: Minähän olen itse luopunut 4 vuoden aikana 2 koirastani :ashamed:
Toisestä kaksosten ollessa 6kk ja toisesta viimekesänä ennen kuopuksen syntymää! Ovat todella isoja päätöksiä, helpottavia mutta aikansa ja omat surunsa se vaatii :hug:

Täällä kuopus kuumeeton,jei! :heart:
Ei ihmeitä...eilen poksuttiin kun rv 17 tuli täyteen :heart: Rakenneultraan enää/vielä 3 vkoa :D
 
Pikapoksumiset tähänkin pinoon! Aion olla sissi ja lähteä pitkästä aikaa oikein lenkille rattaiden ja koiran kanssa, nyt kun vielä on vähän viileämpää. Saa nähdä pääsenkö takaisin kotiin asti. :whistle:

Epeti 31+0 poksista
 
:wave: :wave: neuvolassa pitkästä-aikaa käyty ja kaikki hyvin.
Oli niin sulosennäköstä ultrassa, ku näky koko jalkapohja pienine varpaineen ja sit näky ku avas kämmenensä.. ne kaikki 5 pientä sormea (peukalon erotin parhaiten) :heart: :heart: liikkeitä en vielä juurikaan tunne, mut istukka on edessä vaimentamassa niitä. Nyt mä alan vihdoin uskoa että meille on kolmas pikkuinen :heart: tulossa.

Mut tuosta meidän edellisestä "mä en ole olleskaan ylpeä".. :ashamed: se täytti 16:sta pv 7kk (juhannuksena ei vielä häävisti edes kontannu) ni nyt jo yrittää kovasti ottaa askelia pinniksen reunoja vasten. Aina vähänväliä on jossain tuolia/sohvaa jne vasten seisallaan ja ku ei osaa vielä laskeutua ni sit tullaa miten millonki alas. Vieläkö tuo neiti on tosi kipu ja itkuherkkä, ni :kieh: :kieh: :kieh:

Niin huomenna alkaa taas uusi viikko ja puoliväli lähestyy uhkaavasti eli tänään (neuvolan mukaan) 17+6 :D :D :D
 

Yhteistyössä