Pikkukakkosta odottavat :)

Puuh... Tänään yritetty neuvolaan soittaa, mutta ilmeisesti neuvolatäti palaa vasta lomilta maanantaina kuulema.

On oloja :S ! Tänäaamuna oli oksennus lähellä lentää. Onneks tuli haettua apteekista nyt sitten raskausvitamiinit ja pahoinvointirannekkeet. Huh, helpotusta.
 
Tänään ensimmäinen päivä kun olo vähän niinku normaalilla ihmisellä!! Tai saattaa johtua siitä et aamusta asti olen ollut pihalla ensiksi koirien kanssa ja sit pojan kanssa ja sitten siivonnu koko kämpän ja nyt aloin leipomaan sämpylöitä..

Anu ja pienoinen 8+5 :heart:
 
Joo 26.6 on neuvola... huiii enään viikko!!! :O Niin uskon että varmaan heinäkuun ekalla tai tokalla viikolla on koska 9.7 on jo 12+0 ja ei se kyllä paljoa voi olla enään sitä myöhempään!
 
Viimeksi muokattu:
Terkkuja sairaalasta! Mulla alkoi viime viikon lopulla kovat vatsakivut, joita tutkittiin gynellä ja kirurgisella viikonloppuna. Ensin epäiltiin tyrää, mutta kyseessä onkin ilmeisesti munasarjaongelma. Eilen ottivat mut vastusteluista huolimatta osastolle ainakin pariksi päiväksi seurattavaksi ja tutkittavaksi. Saattaa olla, että leikkaus on edessä. :( Onneksi vauva voi kuitenkin mainiosti. Painoa on hurjat 760g ja siellä se pieni istuu kohdussa ja potkii mammaa suoraan kipeään kohtaan. :) Kännykällä vaikee kirjoittaa kun en saa edes rivinvaihtoja tms toimimaan. Pitää varmaan lähtee peseen hampaat, uni loppui jo aamuneljän jälkeen. Lumi & murunen 25+1
 
Lumille tsemppiä sairaalaan! Aika hurjaa, toivottavasti olisi jtn ohimenevää ja säästyisit leikkaukselta. Onneksi vauva voi hyvin. :heart: Tsemppi:hug:

anu: meillähän on sitten samana päivänä eka neuvola, 26.6. mullakin. :) Mulla on np-ultra 6.7., sitä tässä odotellessa jännittyneenä!

Taikamaailma: ONNEA!!! :heart: Aivan loistavat plussapuhurit kuumeilupuolella! :D

(.) Täällä nukuttu huonosti ihmeunien ja hikoilun kourissa, ja herätty sitten tietty päänsärkyyn. Eilen oli tosi pahaolo ja sama näköjään jatkuu...Mut on vallannut aivan kaamea pelko- ja jännitystila, vaikka aluksi olin niin varmalla fiiliksellä likenteessä. Tämä on se kyseinen viikko, kun viimeksi oli mennyt kesken...Nyt mä sitten tökin tissejä koko ajan(mitkä ei näköjään taas ole yhtään kipeet), odottelen jtn repäsykipujen tapasia(mitä ei kuulu) ja vauhkoon muutenkin ihan hulluna. Mä niiiiiin toivoisin, että pienen sydänäänet kuuluisi ensi vkon neuvolassa, mut tuskinpa vielä, kun on tota vararavintoa tossa eessä vähän ennestäänkin kuuluvuutta estämässä. Kuluisi nyt nämä viikot äkkiä. Mulla alkaa loma np-ultrasta, ja toivottavasti saadaan viettää se uuden tulokkaan ultrakuvia ihaillen. :heart:

Diiselikissa 8+4
 
_Lumi_lle voimia sairaalaan!

Diiselikissa toivotaan että kaikki sujuisi nyt hyvin :)

Täällä edelleen odotellaan.. Supisteluita oli viikonloppuna ihan reilustikkin mutta eivät menneet riittävän kipeiksi.. Kyllä otti päähän kun melkein 12h kuuntelin suht säännöllisiä supistuksia (välissä nukuinkin pari tunnin pätkää kun yöllä alkoivat) ja sitten loppuivat kuin seinään :kieh:
Tämän hetkinen tunnelma on että taidetaan mennä yliajalle |O Jos ei tänään synny niin mythbustet että toinen lapsi syntyis aikaisemmin kuin esikoinen.. Esikko syntyis siis 39+6

Peikko ja Otus 39+5
 
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja Omppuf
Juu sain mä nla-tädin kii :). Eka neuvola ois nyt sit 9.7. Sitä odotellessa :).

Yökötystä on alkanu tulemaan. Myös hikoilua ja unettomuutta. Kuuma kokoajan ja ientulehduskin iski.Mä niin vihaan raskauspahoinvointia :/.

Käytiin tänään miehen kanssa vaunuja katsomassa liikkeessä ja varma valinta on nyt sit Britaxin B-Dualit. Oli tosi näppärät :).
 
Hellurei ja hellät tunteet :) kuinkas myöhään sinne neuvolaan voi mennä että pääsee vielä siihen veriseulontaan? tietääkö kukaan mitkä on ne viikot? ite en nimittäin haluais varatakkaan mitään neuvolaa ennen elokuuta. Oma neukkatäti on lomalla sinne asti enkä tälle toiselle tollolle halua mennä. Enkä koe sitä tarpeelliseksikaan. Viikkoja olis sit elokuun alussa kyllä jo 10-11:popcorn: varhasiultraan meen yksityiselle parin viikon päästä joten siellä jo sit näkee missä mennään ja se riittäää mulle :)

Tiudeliini oli käyny jo vaunuja kattelemassa, meillä on kaikki vauva jutut tallella esikosta eikä mitään tarvi hommata. Sukupuoli saa olla mikä vaan sillä kuosit on kaikille sopivia suurimmaks osaks enkä mä oo niin tarkka näis asioissa.

diiselikissa paaaljon tarrasukkia ja varmuus mielialaa sulle nyt, kohta on pahimmat viikot ohi! :)

(.) toivun vieläkin plussa ylläristä mikä pilasi ihanat kylmät siideri nautintoni koko juhannukselta :D kyllä tekee tiukkaa kun ei oo ees mitään oloja eikä oireita niin luulee olevansa normi kunnossa jolloin vois ihan hyvin juoda ;) vaatii taas totuttelua tämä raskaana oleminen!
 
Kiitokset tsempeistä! Pääsin tänään sairaalasta kotiin ja nyt vaan otetaan superiisisti ja saikkuillaan ainakin ensi viikon loppuun asti. Mitähän ihmettä tässä keksis, ettei aika kävis pitkäksi? Vielä ei siis leikattu vaan vasta jos tilanne pahenee.

Lääkäri kehoitti hyvin herkästi tulemaan näytille, jos kivut yltyy uudelleen. Ja minnekään korpeen ei kuulemma saa lähteä lomaa viettämään vaan pitää olla sairaalan lähettyvillä. Onneksi ei erikoisempi reissuja olekaan suunnitteilla. :)

Mutta onhan ihana olla kotona. :heart: Pahoittelut omanapaisuudesta ja myöhemmin lisää.

Lumi & murunen 25+2
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
rukka-peikko takkutukka Nyt ahkerasti saunomista ja jumppailuja niin kyllä se sieltä ulos saadaan!! ;)

Mä kävin neuvolasta tänään hakemas ens ti labrakäynnille papereita niin täti sielä yllättäen kysy et haluanko et kuunnellaan sydänääniä... ja minähän halusin ja mitään ei löydetty vaikka puolituntia etsi.... Voi paska että on mieli maassa... TOKI mulla nyt vasta 9+3 ja kierrot olleet 35 päivää eli sen mukaan varmaan jotaki 8+4.. Mutta silti harmittaa.. neuvola on tiistaina niin toivotaan että löytyy tai vaadin lähetettä ultraan!! Kuitenkin se maaliskuun km painaa tuola takaraivossa ja 2004 keskenmeno niin sikiö kuollut jo 7+4 ja 10+ jotaki alkoi vasta vuoto.... :(
 
Heippa taasen! :) Tai pitkästä aikaa,onhan tosta edellisestä jo ehkä hetki :D

Taasen päivitin,ihana saada lisää ihmisiä! :)

Yöt menee aikalailla pyöriessä vielkin,välillä paremmin ja välillä huonommin,kuten normaalistikin,mutta mulla särkee häpyluuhun välillä niin paljon,että en tiedä mikä asento olis semmonen,missä siihen ei koske.

omppuf teitkö sä yhtään viikkonäytöllistä? Mun mielestä se on niin ihana,näkee edes jotain osviittaa siitä,että missä mennään. Vaikkakin sä varmaan oviksenkin perusteella osaat laskee. Mulle kun tää raskaus tuli ihan yllätyksenä,kun luulin siis,että menkat oikkuilee ja olinkin raskaana,niin se oli sellanen,mikä anto jotain suuntaa hedelmöityspäivälle :D

Lumille jaksuja siellä olojen kanssa,toivon,että kivut eivät pahene ja et joutuisi leikkaukseen,tai sairaalaan edes uudelleen. On se sen verta ankee paikka,että siellä ei kyllä oo kun se mitä on pakko.

taikamaailma onnea plussasta! Ja tervetuloa listoille! :) ja en osaa valitettavasti vastata kysymyksees,että millä viikoilla vielä pääsee veriseulaan.. En muista ainakaan.. Ootko koittanu googlettaa?

peikko nyt kaikki kolme ässää käyttöön ;D.. Vaikka en mä oikeesti tiedä,että auttaako ne oikeesti,kun vauvahan tulee sillon kun päättää tai sitten käynnistämällä,jos ei ite oo halukas tulemaan :D Ja muuten,ei ainakaan mun siskollakaan pitäny paikkaansa se,että toka tulis aiemmin kun eka.. Eka nimittäin rv 39+4 ja toinen 40+2 :)

diiselikissa voi ei. Hirveesti tsemppiä! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja vuoto olis harmitonta. Pääsetkö sä päivystykseen tai mihinkää,että vois ultrata??

ON: Täällä on selkä kipee ja häpyluu kipee. Sen siitä saa,kun siivoo liika vauhikkaasti. No,lepään juhannuksen,jos toi esikoinen antaa,kun hää oppi nyt sit konttaamaan ja nousemaan tukea vasten seisomaan. Voi vauhtia taas :D

Taiska ja muru 18+0 *poks*
 
diiselikissa: voi ei :'( toivottavasti tuo on vaan harmitonta tuhruttelua!
Tiudeliini: Tismalleen samana päivänä kun täälläkin! siis tuo neuvola ;)
taikamaailma: se np/nt- ultra kait pyritään ajottaa viikoille 11-13, eli 10+0-12+6
_lumi_: Vieläkö siellä yhdessä kasassa? Toivotaan :)
Rulla-Peikko: Johan se jännäksi vetää :eek: :D taitaa tulla juhannusvauva ;)
anu: Ootko sinä aikasemmin käyny ulrassa? :eek:
taiska: Joo kaksi! :) Viimesin tais olla 4+3 ja näytti ihan oikein "2-3 viikkoa" :) meillä tosiaan oli ovispäivä/päivät hyvin tiedossa 25.5 tai 26.5. Nyt vaan jännätään mitä ultrassa näkyy sitten parin viikon päästä :) Kohta teillä jo kiipeillään ;)

(.) Täällä päivät matelee edelleen hyyyvin hitaasti, juhannuskin menee töissä. Nyt pitää alkaa katsoa mitä suuhunsa laittaa, ettei kilot pääse kipuamaan tälläkään kertaa :p

Omppu ja pähkinä 5+6
 
Omppuf Joo sillo 6+3 kun sen kolarin ajoin niin sain käydä ja silloin kaikki hyvin, paitsi että sillonkin sanoi että vastaa kyllä muutamaa päivää pienenpää.. ja nyt kun oon rauhassa katellut noita laskureita että kun mulla kierto 35 päivää niin se vaikuttaa melkein viikon vähemmän ne viikot eli jos mulla olis kp 28 niin nyt olis sen 9+4 mutta kun sen laskee kp 35 niin tulee 9+1 että on kyllä hyvinkin normaalia nyt varmaan että ei vielä kuulu!!
Eli kun menen neuvolaan tiistaina niin silloinkaan ei ole kuin 9+5 tuon kierron mukaan!!! Mutta onneks se luultavasti laittaa lähetteen ultraan jos ääniä ei kuulu!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä poksutaan 10+0! Alkaa jo viikot tuntumaan huurjan isoilta hih. Tiistaina neuvolassa käyty ja veriseulat sun muut kokeet otettu. Ensimmäinen ultra on 12+4 eli 10.7. Hurjasti jo jännittää. Hyvää jussia kaikille!
 
Älkää hermostuko kun jankutan tätä samaa asiaa, mutta jostain kumman syystä se pyörii mun mielessä... Mä äsken taaaaas huvikseen kokeilin doppleria, niin tuosta navan alapuolelta noin 5cm niin tuli monta monta kertaa sykelukuja 150-170 välillä... Mä niin haluaisin uskoa että ne on pienen!!!

Anu ja pienoinen 9+4 :heart:
 
Voi diiselikissa. :( Uskotaan ja toivotaan, että kyseessä olis täysin harmiton vuoto. Mullakin tuli ruskeeta valkovuotoa kolmeen otteeseen, muistaakseni rv9, rv11 ja rv 13 suunnilleen. Tuli aina silleen ihan tippa, mutta tarpeeksi pitääkseen koko ajan varpaillaan. Np-ultrassa mua lohduteltiin, että limakalvot on usein kovilla alkuraskaudesta ja se aiheuttaa epämääräistä tuhrua. Toivottavasti sulla tuhruttelu loppuis pian!

Paljon tsemppiä muru! :hug: :heart:
 
diiselikissa: Mulla tuli viimeks ruskeeta limaa aina hommailuista seuraavana päivänä. Toivotaan että siellä olisi kaikki hyvin! Millon pääset ultraan?

Nyt mulla on alkanu tulla tyttöolo taas, tiedä sitten olisinko toisenkin kerran oikeassa :eek: Niin ja paha olo on kunnolla alkanut (aamu ja iltapahoinvointi).

Omppu ja pähkinä 6+0
 

Yhteistyössä