PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
hapamperi

Kyllä mä tiedän, et joka toinen päivä riittäis, mut jos se alotteenteko mun miehelle jäis niin rakasteltais varmaan 2 kertaa vuodessa. :snotty: Oon vaan niin kyllästynyt siihen, et se on aina minä joka sitä haluaa. Olkoon omassa rauhassaan sit vaan!!!! |O |O |O

Pitäis varmaan alkaa tjottailemaan yrittämisen sijaan. Tätä vauhtia meille tulee aviokriisi ennen kuin vauva.
täällä kans alkaa olemaan kriisin poikasta tuon s.elämän kanssa.. moon ruikutellut tuossa alkukuusta niin että ukko meinas hepulit saaha.. :eek:

no nyt se sit oli et mikäs kiertopäivä on menossa että HÄN voi sitten tsempata kunnon aviomiehen ja oikein panostaa kuherteluun.. = toisin sanoen koska ne perkeleen rättipäivät on poissa... (mieskieltä ) :LOL:

jep et kyllä se siitä Noppis teilläkin varmasti jossain vaiheessa palautuu.. oon ainakin huomannut että toikin ottaa suorituspaineita pikkasen.. siks oonkin pitänyt hiljempää linjaa sille noista oviksista ja muusta :whistle: "osas" vaan tässä männä päivänä kysyä että koskas on ne otollisimmat, varmaan että tietää milloi varautua mun hyökkäykseen :D
 
myymä
Meillä kans toimi aiemmin se, etten maininnut mistään oviksista miehelle mitään. Hän sanoikin itse ihan suoraan, että ei halua edes tietää, koska muuten menee suorittamiseksi. Mieluummin paneskellaan kun siltä tuntuu! :) Ja näin aiomme toimia nytkin... tässä tosin mulla hieman etulyöntiasema kun mies on ollut kertausharjoituksissa 10 päivää niin sen saattaa tehdä hieman mieli enemmän kun yhdeksi illaksi ;) heheeeeeee!!
 
Cassy tervetuloa ja etkö sääkin kuulu syyskuisten kerhoon? :wave: . Mä kans imetän vielä niin täysin ku nyt 9 kk voi imettää ja samaa oon miettinyt, että kuin paljon vaikuttaa.. :/ . En kuitenkaan aio kakkosen yrityksen vuoksi sitä lopettaa. Menkat alko 3kk synnytyksestä ja mitään ehkäsyä ei oo käytetty koko aikana. Välillä on tullut pitkiä kiertoja, mikä vähä kielis ovuloimattomuudesta (ihana sana :LOL: ) mutta kattelen ainakin sinne syyskuulle tällä meinigillä.. mulla on ollut ennenkin tosi heitteleviä kiertoja.

Meillä kans tuo alotteen teko tahtoo jäähä mun harteille ja ei puhettakaan mistään jokapäiväseksiäläpikierron, huh huh. Joka toinenkin päivä tekee välillä tiukkaa, mulla ei itellä vielä halut oo ihan huipussaan :LOL: . Kyllähän se välillä on semmosta puurtamista mutta haluan uskoa siihen, että jos suhdetta muutenkin vaalii nii seksi ja varsinkin hyvä seksi tulee kyllä, joskus se vaan antaa odottaa :heart: .

Pahoittelut tippuneille :hug: .
 
Noppis
Phuuuuh, luojan kiitos tänään ei oo tullut enää mitään ovisliman tapaista. Et ehkä mä saan ihan hyvällä omalla tunnolla lakata vikittelemästä miestä vähään aikaan. :D

Ovis oli tai sit ei. :/
 
Noppis
On vissiin mennyt vähän liiaksi veriin tämä vauvaelämä, kun teetä juodessani huomasin, et olin lusikaksi laittanut tällaisen väriä vaihtavan Emma-vauvalusikan. Ehkä ei kuitenkaan oo tarpeen tarkistaa, onko se tee liian kuumaa. :LOL:
 
Siinä oliskin kisakunto koetuksella jos koko kierron läpi päivittäin peitot heiluis :D tai mun kuntoni olis ainakin... meillä on aktiivista ehkä just sen viikon ja sitten voi mennä helposti 2-3 viikkoa ilman mitään. Mulle kelpais kyllä useamminkin, mutta mies on tällä hetkellä niin kiireinen kun on aamusta iltaan töissä.

Noppis, ihan hyvä se on olla skarppina ettei polta suutaan sen teen kanssa :D

Mun täytyykin nyt varmaan testailla 28.6. jos siihen silloin enää on aihetta... (jotenkin luulen että kierto olis nyt lyhyempi) Silloin on kp 37 ja meillä on yhdet pippalot sinä iltana
 
Moii pitkästä aikaa.. kiirettä pitänyt työn kanssa. tosiaan olin eilen ja toissa päivänä ylitöissä ja pitkiä päiviä. eli 15h päiviä tuli eilen ja toissapäivänä. et huhhuijaa. tänää sit ei ole ku 13h työpäivä. jos nyt laskin oikein.Vielä tää ja huominen päivä töitä sit vlopuu vapaa.
rupeemme miehen kans maalailemaan talon ovia ku ovat rapistuneet tms muuten on tiilitalo.

Kp päivistä ei ole hajuakaan ku katoin alkuviikosta kalenterista et mikä kp menossa en enää muista et mikä ja juhannus vlopun aikoihin pitäis alkaa menkat mut saa nähdä alkaako.

Onnea Plussanneille ja oiiikein isot HALIT :flower: on kuitenki plussia tullut tälle kesäkuulle mukavasti. No me muut pian tullaa perässä joku kaunis päivä.

Ihanaa typykkä tulee isukin kans huomenna kotiin et odotan innolla et päästää vlopun viettoon tms. Huomenna pitää käydä kaupassa ostamassa iiiso satsi juhannus ruokaa tms. :)

mut minä lähden nyt kotona käväisemään ja teen eväät illaks töihin. Joten en tiedä milloin ehdin taas täällä käymään ku muutenki niin kiirusta pitänyt. Kotona en oo kerennyt siivoilla enkä mitään joten vloppuna kait hieman siivoillaan ja maalaillaan!

Hyvää juhannusta kaikille jos tänne en pääse kurkkaamaan et olen nettipimennossa jos kukaan kaipailee minua? :whistle:
 
mun täytyy myöntää (taas kerran) että me ollaan noita kovia peiton heiluttajia. esikkoa tehtiin se yksi kierto ja ihan joka päivä pupuiltiin :whistle:

nyt ollaan melkein samoilla linjoilla. mitä nyt tuo oviksen todennäköinen puuttuminen on lannistanut mun mieltä ja joskus on sit jääny päiviä välistä ja sit ihan loppukierrosta ei niin paljon enää.
ei noista ovistikuista ota yhtään selvää :headwall: :headwall: ekat 3 päivää sain oikeastaan tosi vahvoja viivoja mut nyt parina päivänä sellasia melkein haamuja. en ymmärrä kyllä yhtään.
pissassa on kuulemma aina vähän sitä hormoonia, niin ehkä toi sit viitta vaan siihen et ei oo ainakaan vielä ollu ovista ja se hormooni taso vaihtelee???
 
plääh.... miks täälläkin on niin hiljaista. mä olen ihan lannistunut tän vauva projektin suhteen :( en millään haluis aloittaa mitään lääkitystä oviksen saamiseksi, mut kyl nää kuukaudet nyt puhuu puolestaan. mulla ei oo ollu ovista yli vuoteen, eikä tietenkään odotusaikana, minne lie lähteny lätkimään |O
noh onneks just sovittiin juhannusaatoksi kivaa tekemistä kaveripariskunnan kanssa , jotka hekin esikoistaan yrittävät. poika menee hoitoon ni saadaan pitkästä aikaa viettää juhannusta. käydään syömässä,saunotaan yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rimata:
Cassy tervetuloa ja etkö sääkin kuulu syyskuisten kerhoon? :wave: . Mä kans imetän vielä niin täysin ku nyt 9 kk voi imettää ja samaa oon miettinyt, että kuin paljon vaikuttaa.. :/ . En kuitenkaan aio kakkosen yrityksen vuoksi sitä lopettaa. Menkat alko 3kk synnytyksestä ja mitään ehkäsyä ei oo käytetty koko aikana. Välillä on tullut pitkiä kiertoja, mikä vähä kielis ovuloimattomuudesta (ihana sana :LOL: ) mutta kattelen ainakin sinne syyskuulle tällä meinigillä.. mulla on ollut ennenkin tosi heitteleviä kiertoja.
Kuulun kyllä! :wave: Mulla on sama tilanne ton imetyksen kanssa. Viime viikkoina en oo edes jaksanu nokkamukia ottaa kaapista, niin tyttö on saanu kaikki nesteensä tissistä. :whistle: Mulla on ollut tosiaan ne menkat kanssa joulukuulta asti, mutta ovuloinnista en tiedä mitään. Nyt meni vielä menkkakalenterikin hukkaan, etten voi yhtään kattella noita edellisien kiertojen pituuksia.


Seksin määrästä.. Meillä juuri tänään mies kehotti hankkimaan niitä ovistestejä, ettei hän joudu ihan joka päivä hommiin. Vähän outo mies! :LOL: Mutta näin se meillä menee, mulle kelpais kyllä useamminkin..


Mitäs muut aiotte juhannuksena, onko siitä ollu jo puheita? Me lähdetään mun veljen ja avonsa luokse Itä-Suomeen, aika pitkä matka vaan on kun asutaan ite länsirannikolla. Vähän jänskättää miten matka menee ton 9-kuisen kanssa.
 
Nonni... tänään taas lääkäris käyty. Nyt sitten seuraavien kuukausien ajan ootellaan aikaa naistentautien puolelle, jossa tutkitaan sit lisää. Miehen sperma ilmeisesti rimaa hipoen ok!!!! Ei pitäs olla kuulemma sen puolesta ihan mahdotonta!!??!! Lääkäri oli piru vie joku kesätyöläinen ilmeisesti, se ei tienny mistään mittää... jäi vähän paha mieli tost käynnist!?! :/
Muutenki toivo menny... en taida nyt ees hetkeen ovista tikutella tai muutakaa.. ei se kuiteskaa yhtää mitää auta!!!!!
 
mama-84 :hug: . Varmasti tuskastuttavaa mutta onneksi spermassa ei mitään suuren suurta "ongelmaa"! Yritä nyt kuitenkin nauttia juhannuksesta ja kesästä vaikka tiedän, että odottavan aika on toooodella pitkä :headwall:

Me lähtään huomenna porukoitten mökillä miehen töitten jälkeen ja kotiudutaan sitte taas sunnuntaina. Ihana vaihtaa maisemaa hetkeksi =). Hyvää juhannusta kaikille jo tässä vaiheessa ja toivotaan oikein aurinkoista säätiedotuksista välittämättä.
Cassy me taas suunnataan länsirannikolle päin..
 
Mama84, :hug: ja kovasti +++ :whistle: että onnistuisi ilman hoitoja, mutta jossei muuten niin hyvä että ootte päässeet tutkimuksiin. bd

Juhannusta vietetään kotona, juhannusvieraat ilmoittivat just sairastuneensa ja meillä on kaapissa grilliruokaa kymmenelle. Great. Jossei sada, mennään huvipuistoon ensin ja sitten kotiin grillaamaan, saunomaan jne.

Hyvää juhannusta kaikille!
 
MUUMIPEIKON
JUHANNUSRUNO

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson


ON: Ei mitään, Ei niin yhtään mitään. Taas tarvii vaan todeta että odottavan aika on toooosiiii pitkä. :| Voisko joku lahjoittaa mulle vähän tota tjot ajattelua? ;)

Hani- älä vielä lannistu!!! Kyllä se ovis sieltä vielä ilmaantuu, onhan teillä jo yks todiste hedelmällisyydestä. Ja voihan se olla että se on tullu semmoseen aikaan mitä et oo osannu odottaa? :hug:

Palataampa taas ensviikolla...Jos ois jotain kerrottavaakin, varmastikkin se ainaisen tädin tulo ainakin... :(
 
nonii saapi laittaa KP 1 kun tänää kurvas täti paikalle aamulla ku heräsin niin mukavaa aloittaa työt ku täti kurvaa paikalle :ashamed: eli eiks tää kierto ollu 27? jos nyt eilen laskin oikein... vai ootko sä HANI sit oikeessa ku kp 28 ois tänää? eli pitänee kai laittaa siihen et KP 1/27-32 Joten kroppa kai sekoilee vielä. Noh kai se tärppää joskus... en lannistu eikä meillä tässä kierrossa oikee oo petipuuhia ollutkaa ku erossa ollaa oltu.

Hyvää juhannusta kaikille! Vielä ois ilta töitä sit on vloppu vapaa kuten miehelläni kans on pe-su vapaata :) ihanaa saadaa olla perhe yhdessä ku oltu erossa toisistamme :'(

netti pimennossa olen taas juhannuksen ajan kai.. joten en tänne kai jaksa tulla kurkkaan et keskityn perheeseeni ja otan rennosti.

nyt lähettävä kotona käymään sit töihin illaks. :wave:
 

Yhteistyössä