PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Suuret onnittelut hapamperille ja PojanÄidille. :heart:

Meillä dpo9, eikä enää kauheasti epäilystä siitä olenko raskaana. Vaan eipä tämä nyt ihan mene niinkun elokuvissa. Oireet ovat ihan kauheat ja monimuotoiset, ja kohdunsuu erittäin napakka. Aamulla olin lääkärissä ja labrassa, tällä hetkellä epäillään rypäleraskautta. En oikein tiedä miten päin olisin. :'( Iltapäivällä saadaan verikokeiden tulokset, tosin niistäkään ei voi näin aikaisessa vaiheessa sanoa varmasti mitään.
 
Onnea Hamamperi ja PojanÄiti-83! :heart: Ihan hirmuinen plussalista taas heinäkuulle, mukavaa :)

Täällä ovis bongattu testin mukaan eilen ja hyödynnettykin aamutuimaan :) . Nyt vaan jalat ja sormet ristiin ja taaaaaas ootellaan..

Cassy :hug: Mikä on rypäleraskaus? Toivottavasti kaikki hyvin!
 
kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin kun plussia ropisee joka päivä!!! :D :D :D
cassy tuuthan sitte heti infoomaan tänne. mikä se rypäleraskaus on? onko vakavaa? voiko silti saada siitä vaavin?? (kyselee taas tyhmiä :ashamed: )
 
Onnea plussanneille! =) Voi kun itekin pääsis pian siihen joukkoon. :)

Mulla nyt kp 40/26-28 ja huomenna aika lääkärille. Pääsen luultavasti veritestiin samalla. Helpottaa, kun loppuu tämä miettiminen, että ollako vai eikö olla. En usko kyllä enää raskaana olevani, mutta huolettaa jo valmiiksi, että miksi aina säännöllisinä olleet menkat tällä tavalla myöhästyy.

Mutta nyt työhaastatteluun! :)
 
Onnea suuuuresti plussanneille!!!! :flower: :flower: :heart: :heart:

voi kun itsekin joskus pääsis plussaamaan. esikoinen täytti vuoden juuri, en halua lapsilleni suurta ikäeroa, rassaa tosi paljon tämä.. :/ mutta kyllä me kaikki vielä joskus plussataan ja saadan oma pikku käärö kainaloomme, täytyy vaan uskoa ei saa luovuttaa vaikka kovin tekisikin mieli..! :'(

ehkä tässä kierrossa tai sitten ei..

ainiin, sain tänään testin tulokset, kun mulla ollut niitä kystia, enää ei ole niitä eikä mitään muutakaan,kaikki kunnossa, mutta jossain tarvii olla vika!?!?

kirjottelen taas..

Nemu :'(
 
Lukemani mukaan rypäleraskaudessa kohdussa ei ole äidin solukkoa lainkaan, vaan kaikki "raskausmateriaali" on isäperäistä. Eli ei todellakaan ole elinkelpoista. :( Lisäksi vakavimmillaan se voi aiheuttaa syöpäsolukkoa mm. keuhkoihin.... Että ei ole oikein kiva olo juuri nyt. Toivon NIIIIIN paljon että raskaus on normaali, mutta jostakin syystä oireet ovat vaan tosi kovat. Pelottaa.
 
Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille. :heart: :flower: Heinäkuusta tulikin sitten oikein kunnolla plussien ennätyskuukausi. Cassy :hug: ja jaksuja. Toivottavasti asiat selviää. Tämä kans tyhmänä tiedustaa että mikä on rypäleraskaus? :ashamed:

Vein aamulla tytön tarhaan. Olis tänään taas yötuuri. Aattelin että jos vaikka nukkuis viikonlopun univelat pois niin jaksaa taas valvoa. Arvatkaa vaan tuleeko nukuttua. Pyykit on koneessa ja kaappien siivous alullaan. :) Onneksi on vain kaks yötä ja sit pari vapaata taas.

).( Oireita ei ole kun allergian suuntaan vaan. En käsitä että mikä tähän aikaan enää kukkii kun koko ajan aivastuttaa ja nenä valuu. Hieman on huono olo heti aamusta alkaen, mutta se voi olla kyllä niinkin että kuulun niihin jotka jännittää mahalla. :) Sitä niin toivoo että täti pysyis pois. No jos ei tätiä viikon sisään kuulu niin taitaa olla testin paikka.

Mut nyt taidan juoda kupin kahvia ja jatkaa sit järjestelyä. :)
 
PojanÄiti-83 isot onnittelut plussasta!!! :flower:

Ja Cassy toivottavasti ei ole rypäleraskaus, sellaista ei kenellekkään toivo. Eikös rypäleraskaudessa tai sen jälkeen hgc-arvoa seurata pitkään, että laskee ja uuden raskauden yrityksen aloitus voi siirtyä jopa vuodella? Olenko ihan väärillä jäljillä? Ja toivottavasti en nyt masenna sinua enempää, todellakin :hug: :hug: paikka.

Täällä ei mitään uutta, likka nukkuu päikkäreitä. Ja aamulla huomasin hammas numero 12:sta saapuneen! :) Hurjasti hampaita, varsinkin kun puraisee äitiä....

Juups, tällä viikolla saadaan muuten uusi auto! Vähänkös on kivaa! Pitkä aika vaan odottaa sitäkin... :p Aina saa odottaa, ovista, tätiä hyvällä tuurilla 9kk lasta tai joskus sitten vaikka autoa. Mä olen huono odottamaan mitään, kärsimätön ihminen kun olen :saint:

Nyt tää lähtee keittämään kahvia, :wave:
 
AAM
Pojanäiti voikun ihanaa !! :) sinullekin onnentoivotuksia ja vauvaliimaa paljon mukkaan.. :flower: :hug:
Cassy Toivotaan että lekuri kertoo vain ja ainoastaan ihania uutisia.. :hug:
sunnuntailapsi loistavaa !! isosta O:sta megahali :hug:
pikkumuksis onnea työhaastikseen ja odotamme sinultakin ilouutisia :whistle: ;) :)
Treelo heh niinpä aina saa ja pitää odottaa.. :D oli mitä tahansa.. lomaa, ovista, palkkapäivää :whistle: , kierron loppua kun pääsee testaamaan ens su... :p

Kesis taidetaan olla molemmat samasta hätämuotista tehtyjä :D *nimim. hosuperse* :LOL:
 
kesis mies on pitkään siellä mut käy välillä suomessa ja jouluun asti kestää projekti. :ashamed:

nyt mies raivoaa ku selvis et mulle ei tulekkaa kovi häävisti palkkaa.. aika pieni palkka tulee ku mitä tässä työssä pitäis noille muille työntekijöille tulla :( vähänks perseestä... mies sano et mun pitäis vaihtaa alaa et tällä alalla tienaa mitää! :(

nii pitääkö sit koulu jättää kesken ja lähtee jotain muuta opiskelemaan... :| asiat vaa tästä pahenee.. :'(
 
Onnea työhaastatteluun, pikkumuksis! Hyvä, että sulla on se lääkärikäynti, toivottavasti tuo selvyyttä tilanteeseen.

Onnea Nemu kystattomuudesta :flower:

Cassy :hug: Pidän kovasti sulle peukkuja :heart:

Allusmamma kerro sit jos sorrut testailemaan ennen aikojas :D

aurinkoinen äityli :hug: voi kun voisitte lähteä mukaan sinne skotlantiin. yritä jaksaa :heart:

Lueskelin kirjaa tuolla pihalla samalla kun esikoinen nukkuu päiväunia vaunuissa, melkein tuli huono omatunto kun oli niin mukavaa :D No, nautitaan nyt koko hoitovapaarahan edestä, eli takaisin aurinkoon B)
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille!!!
Pidän taukoa edelleen, mutta nyt malttanu olla kirjoittamatta.

Hirmunen määrä onnellisia uutisia täällä palstalla.
Siis käsittämätöntä! Oikein paljon onnea kaikille plussanneille!!!


Ja kaikille kuumeilijoille paljon peukkuja että pian onnistaa!!!


Itellä nyt jännät ajat menossa, mut edes tarkkaa kiertopäivää en tiedä nyt. Pidän lomaa kuumeilusta, menköön kierto kuinka lystään...
Mutta tietenkin toivon että tärppäis pian.

Hauskaa kesän jatkoa itekullekin!


 
Kiitos Kaikille Onnitteluista! =) Olen ihan otettu :hug:
Toivon tosiaan että kaikki päättyy hyvin ja siirryn pikkuhiljaa odotuspuolelle. :wave:

Täällä oli kyllä mahtavaa kuumeilla ja yritän vetää teidät muut mukanani tuonne odottajiin!Plussa Onnea kaikille! :flower: B)
 
Hirmusesti onnea kaikille plussanneille!! :flower: :heart: Ja :hug: kaikille tädin yllättäneille tai negan testanneille :| Cassy toivotaan että kaikki menisi parhain päin :hug:

Ja sitten vähän omaa napaa. Lueskelemassa käyn teidän kuulumisia päivittäin, mutta jotenkin tuntuu niin työläältä kirjautua sisään ja kirjoittaa jotain.. :ashamed: Minäkö laiska :D
Mutta ovista odotellessa, vielä ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia sen suuntaan, ja saa nähdä onkokaan. Viime kierto oli ensimmäinen kerta kun sen olen bongannut. Joten aikalailla tjotti meiningillä mennään ja toivotaan parasta. Olisi niin ihanaa itsekkin liittyä plussanneisiin =) :heart:

Pojan kanssa ollaan oltu hirmusesti ulkona ja rannallakin pari kertaa. Varsinainen vesipeto tuo olisi kun vaan jaksaisi ite vahtia kärppänä vieressä koko ajan :D
Mutta kamalasti plussatuulia niin tänne kuin muuallekkin päin! :heart:
 
Moi! Onnea plussanneille ja peukut on pystyssä cassylle!

Kävin tänään kattomassa veljen 4pv vanhaa vauvaa ja voi taivas miten ihana pikkuinen!! Nyt onkin kp 14 eli ei kerkee kirjotella enempää B) :D

Plussatuulia!
 
sipuli81 :wave: kiva kuulla susta! mukavaa kesänjatkoa sinnekin =)

Pahoittelut menkoista Tuulia79 :hug:

Sanoinko mä, että testaan aikaisintaan ens lauantaina? :whistle: Nyt täytyy ne sanat niellä. :snotty: Apteekista nimittäin tarttui magneetin lailla mukaan kaksi Clearblueta ja yli-innokkaana menin just äsken testaaman sieltä negan :ashamed: Oli kyllä varsinaista rahan haaskausta, sillä nyt on vasta 10 päivää ovistestiplussasta (eli 8-10 päivää oviksesta?) ja vasta jälkeenpäin luin, että Clearbluen herkkyys on 25 :snotty:
Eli vaikka plussa olisi tuloillaan niin ei se kyllä vielä edes näkyisi. Ohjeissa luki myös selvällä suomenkielellä, että jos testaa varhain, niin pitäisi testata aamupissasta, mutta... toiveikkaana sitä tekee vaikka mitä tyhmyyksiä :xmas: Toiveikas olo mulla edelleen kyllä on negasta huolimatta :D Joitain oireita on olevinaan, mutta ne voi kyllä kai yhtä hyvin enteillä tätiä. Täytyy nyt vaan odotella loppuviikkoon rauhassa, niin eiköhän tämä selviä suuntaan tai toiseen. :)
 
Onko teillä ollut sama kierto synnytyksen jälkeen,kuin aikasemmin?Itsellä on ollut tuo 32pv ja ovis-oireita on ollut eilen ja tänään.Niin vois sitten ollakkin tuo 32pv.
Tänään on ollut ihmeellisiä nippailuja ja kouristuksia.

Harmi ku ei muista millasia tuntemuksia oli sillon ku tuli raskaaksi,mitä nyt sitten ne selvät oireet
jotka tuli myöhemmin.Mistä vois päätellä onko ovista ollut ollenkaan,jos ei oo testaillu?Nouseekohan lämmöt ollenkaan,jos ei ovuloi?Ainakin itellä lämmöt nousi n.puoli astetta(37,1), kun tulin raskaaksi.
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä!!! Vaan... Arvatkaa mikä se mun hcg-arvo oli? Kokonaiset 1. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mä kerkesin jo säikähtää ihan pirusti, ja sitten labrantäti täräytti että raskaustestisi on kuule negatiivinen. :ashamed: Sain sitten lääkärille puhelinajan, lekuri oli kyllä totaalisen pihalla. Yritin kysyä että olisko normaalissa raskaudessa hcg-arvo vielä noussu kun ovulaatiosta 8-9pv. Se vaan kyseli että no onko sulla kuukautiset myöhässä kaksi viikkoa. Meinas hieman hermo mennä... Niin sanoin että oviksesta on hieman yli viikko, mitäs luulet! :headwall:

Mä oikeastaan haluan uskoa, että joku siellä nyt taistelee kiinnittymisestä. Kuparikierukan takia kiinnittyminen voi olla vaikeaa, poistosta on vasta kuukausi. Tää on mun teoria, loppuviikosta nähdään oonko ihan pihalla. Mulla on kyllä hiukan veristä vuotoa (ei housuihin asti), mutta nyt ei auta kun odottaa.



Kesis aijaijaijai minkä olet menny tekemään. :D Nyt sitte aikasintaan lauantaina, yhtä aikaa mun kanssa? Tehdään yhteinen diili niin se on helpompi pitää?

Nennu, mulla toimi ennen kierto niin kuin kello. Esikoisen syntymän jlk on hieman epäsäännöllisyyttä tullut kuvioihin. Tosin hän on vasta 10kk, ja lopetin imettämisen n. viikko sitten.
 

Yhteistyössä