ROKOTTEITA VASTAAN

  • Viestiketjun aloittaja äitix1
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 16:26 Vieras kirjoitti:
En voi todellakaan ymmärtää vanhempia, jotka jonkun lukemansa kirjan tai nettilähteiden perusteella jättävät lapsensa rokottamatta. Itse ainakin hyväksyn sen tosiasian, että en pysty ottamaan asiasta niin hyvin selvää, että voisin olla varma, että rokottaminen ei kannata. Täytyy siis luottaa asiantuntijoihin ja suosituksiin. Olen itse saanut rokotteista sivuvaikutuksia, kuten erittäin korkeaa kuumetta, hengenahdistusta yms. mutta sekään ei kyllä muuttanut mielipidettäni. On ihan varmasti tapauksia, joissa rokotus aiheuttaa jotakin haittavaikutusta, mutta näinhän on kaikkien lääkkeidenkin kanssa. Toivottavasti rokottamattomuus ei Suomessa leviä, niin että täällä alkavat taas jyllätä hinkuyskät ja kaikki muut todella vaaralliset taudit. Ne vanhemmat, jotka jättävät lapsensa (ja itsensä) rokottamatta ottavat mielestäni aikamoisen riskin ja mitä hatarammin perustein. Eivät saa kyllä sympatioitani (vanhemmat siis, lapset kyllä).
Lapseni ovat rokotettuja, ja olen kyllä sinun kanssasi täysin samaa mieltä tästä asiasta!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 10:01 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 16:26 Vieras kirjoitti:
En voi todellakaan ymmärtää vanhempia, jotka jonkun lukemansa kirjan tai nettilähteiden perusteella jättävät lapsensa rokottamatta. Itse ainakin hyväksyn sen tosiasian, että en pysty ottamaan asiasta niin hyvin selvää, että voisin olla varma, että rokottaminen ei kannata. Täytyy siis luottaa asiantuntijoihin ja suosituksiin. Olen itse saanut rokotteista sivuvaikutuksia, kuten erittäin korkeaa kuumetta, hengenahdistusta yms. mutta sekään ei kyllä muuttanut mielipidettäni. On ihan varmasti tapauksia, joissa rokotus aiheuttaa jotakin haittavaikutusta, mutta näinhän on kaikkien lääkkeidenkin kanssa. Toivottavasti rokottamattomuus ei Suomessa leviä, niin että täällä alkavat taas jyllätä hinkuyskät ja kaikki muut todella vaaralliset taudit. Ne vanhemmat, jotka jättävät lapsensa (ja itsensä) rokottamatta ottavat mielestäni aikamoisen riskin ja mitä hatarammin perustein. Eivät saa kyllä sympatioitani (vanhemmat siis, lapset kyllä).
Lapseni ovat rokotettuja, ja olen kyllä sinun kanssasi täysin samaa mieltä tästä asiasta!!!
peesi :wave: täytyypi vaan todeta että kaikilla ei ole kaikki kammarit lämpösinä...kauhee viima vaan käy :LOL:
 
satjuska
HÖPÖHÖPÖ VASTUSTAJILLE!!!!!!!!
Mites lavantaudit, kurkkumätä,ym. karmeat taudit olisi hävinneet,ellei rokotusohjelmaa olisi??

Kyl mä vaan olen rokostusten kannalla, enkä muuten oo ikinä kuullut, että niistä olisi voinut vammautua??

Ja taas vain minun eriävä mielipiteeni :headwall:

 
Kannattaa varmaan lukea pikkasen tarkemmin tätäkin palstaa niin löydät valitettavan monta tapausta,jossa vauvalle on jäänyt rokotteesta haitta, ja yksi kuolemantapauskin. Ihme etteivät juuri nuo kirjoitukset sattuneet silmiisi! Sitä kun yleensä lukee/uskoo/näkee sen mitä haluaa... Sitten kun istut oman lapsesi vieressä sairaalassa ja sinulle kerrotaan mikä on tilanne, lapsi kuolemanvaarassa rokotteen takia, niin ehkäpä voipi se sinunkin mielesi hiukan avartua, tai sitten ei...
 
Hiira
Tää rokotus jankutus alkaa kyl jo tympäistä, mut onko nää rokotusvastustajat ikinä laskeneet paljonko ihmishenkiä on pelastunut näiden "kammottavien" rokotusten ansiosta. Eivät varmaan ole. Ja se et paljon inhimillistä kärsimystä olemme saaneet välttää näin kun on rokotukset olemassa.Selvä tosiasia on se että kaikki rokottamatta jättäytyneet saavat olla rauhassa niiden ansiosta jotka ovat rokotettuja. Näin näitä ilkeitä sairauksia ei juuri esiinny.
 
LPM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 21:31 Hiira kirjoitti:
Tää rokotus jankutus alkaa kyl jo tympäistä, mut onko nää rokotusvastustajat ikinä laskeneet paljonko ihmishenkiä on pelastunut näiden "kammottavien" rokotusten ansiosta. Eivät varmaan ole. Ja se et paljon inhimillistä kärsimystä olemme saaneet välttää näin kun on rokotukset olemassa.Selvä tosiasia on se että kaikki rokottamatta jättäytyneet saavat olla rauhassa niiden ansiosta jotka ovat rokotettuja. Näin näitä ilkeitä sairauksia ei juuri esiinny.
Rokotusten vastustajien mielestä rokotukset eivät ole koskaan pelastaneet kenenkään henkeä. Henkien pelastaminen on mennyt ja menee paremman hygienian, hoidon, ravinnon ja asuinolosuhteiden piikkiin, ei rokotteiden. Tauti- ja massarokotustilastojen vertailu todistaa tämän. Rokotukset aiheuttavat huomattavan määrän inhimillistä kärsimystä, ei rokottamatta jättäminen. Vai väittääkö joku, että on parempi kärsiä allergioista koko ikänsä rokotusten takia kuin kerran sairastaa jokin lastentauti, josta kunnollisella levolla ja hoidolla toipuu täysin terveeksi? Jos väittää niin järki hoi!
 
parahultainen
Ihan ap:hen palaten... Rokotteita ja rokotekampanjoita ei ole otettu käyttöön vasta sotien jälkeen, vaan isorokkorokote keksittiin jo 1700-luvun lopulla. Ennen ensimmäistä maailmansotaa oli kehitelty lisäksi rokotteet ainakin tuberkuloosiin ja kurkkumätään. Mä en ymmärrä tota, että sanotaan etteivät rokotteet oikeasti tee mitään muuta kuin haittaa. Isorokon katoaminen puhuu selvästi rokotteiden tehon puolesta ja kyllähän se näkyy verinäytteitäkin (ennen ja jälkeen rokotuksen) tutkittaessa.

Henkilökohtaisesti mua harmittaa, että rokotusohjelma on täynnä yhdistelmärokotteita ja pitää joko jättää koko rokote antamatta tai sitten antaa kerralla hirveä coctail. Mä en ole rokotteista etsinyt juurikaan tietoa, koska haluan rokotuttaa lapseni ainakin niitä vakavimpia tauteja vastaan. Se onnistuu kuitenkin ainoastaan yleisen rokotusohjelman mukaan, joten en kiusaa itseäni tutkimalla asiaa. Calmetesta hain hiukan tietoa ja jätin sen sitten pois, kun siitä oltiin silloin muutenkin luopumassa eikä suoja ole edes kovin hyvä. Nykyistä systeemiä parempi olisi se, että vanhemmille oikeasti tiedotettaisiin rokotteista ja että niitä saisi yksittäiseenkin tautiin. Taitaisi vain tulla aika kalliiksi... :/

Sitten rokottajille tiedoksi: rokotteet eivät anna kaikissa taudeissa koko iän kestävää täydellistä immuniteettia kaikkia taudinaiheuttajakantoja vastaan niin kuin jotkut täällä tuntuvat kuvittelevan. Esimerkiksi hinkuyskärokote suojaa oikeastaan lähinnä ihan pieniä kuolemasta siihen. Rokottajan oppaassa (KTL:n sivuilla) on lisää tietoa rokotusohjelman rokotteiden koostumuksista, suojatehosta, jne. Todella monella tuntuu olevan tarve saada lapselleen kaikki mahdolliset rokotukset. He eivät pysähdy ollenkaan pohtimaan rokotteen hyöty-haittavaikutuksia tai ota mitään selvää asiasta muutenkaan. Tyyliin, että "Haa, tuberkuloosirokote! Ehdottomasti, ettei meille vaan tule tuberkuloosia! Sehän suojaa kaikilta tubeilta koko loppuelämän ajan ja tubihan tarttuu luullakseni todella helposti." \|O

Ja sitten vielä linkki kiinnostavaan kirjoitukseen. http://www.ennenjanyt.net/2005_3/harkonen.html
 
tietoa kaipaava


Venäjällä tunnetaan sellainen rokotusseuraamus, että kun rokotettu sukupolvi saa vauvoja, niin vauvat eivät saa äidinmaidon mukana vasta-aineita, koska rokotusimmuniteetti ei ole pysyvä, ja saattavat sairastaa tauteja iässä, jolloin ne ovat hengenvaarallisia. Ja sitten kun rokotetaan niin se vähäinen suoja, minkä saa, suojelee juuri siinä iässä kun lastentaudit ovat parhaiten siedettyjä eli lapsuudessa. Taudit siis siirtyvät sellaiseen ikään, jolloin niistä luontaisesti selviää huonommin. Tämä oli huonosti selitetty enkä nyt löydä kirjaa mistään, saan varmasti mukavia vastauksia. Lähteet ovat venäjänkielisiä.
[/quote]

Hei Lpm, voitko laittaa linkin lähteisiisi jos ovat verkossa tai muuten tietoa, mistä saa lisätietoa. Venäjän kieli ei ole ongelma.
 
Lpm

Hei Lpm, voitko laittaa linkin lähteisiisi jos ovat verkossa tai muuten tietoa, mistä saa lisätietoa. Venäjän kieli ei ole ongelma.
[/quote]

Tässä foorumin osoite: http://www.1796kotok.com/forum/
Sieltä löytyy tietoa kirjasta ja muustakin ja linkkejä muille venäjänkielisille sivuille.
 
Veerusa
Lisäisin keskusteluun, että hyvällä vastustuskyvyllä voidaan suojata lapsi tauteja vastaan!
Jos taas rokotetaan pieni lapsi, joutuu lapsi käyttämään omia voimavarojaan vastustuskyvyn muodostamiseen tiettyä tautia vastaan (sairastaa taudin) eli kokonaisvastuskyky heikkenee ja tästä on seurauksena jatkuvaa sairastelua, korvatulehdukset ym. Voimavarat ovat myös pois kasvusta ja kehityksestä.
Itse haluan, että lapseni syö terveellistä, mahdollisimman ravintoaineiltaan rikasta ruokaa ja muodostaa oman, luonnollisen vastustuskykynsä tauteja vastaan.
Vielä lisäisin, että itselläni on kolme teini-ikään ehtinyttä veljeä, joita ei ole rokotettu ja jotka ovat olleet paljon terveempiä kuin rokotettu siskonsa. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 15:27 Veerusa kirjoitti:
Lisäisin keskusteluun, että hyvällä vastustuskyvyllä voidaan suojata lapsi tauteja vastaan!
Jos taas rokotetaan pieni lapsi, joutuu lapsi käyttämään omia voimavarojaan vastustuskyvyn muodostamiseen tiettyä tautia vastaan (sairastaa taudin) eli kokonaisvastuskyky heikkenee ja tästä on seurauksena jatkuvaa sairastelua, korvatulehdukset ym. Voimavarat ovat myös pois kasvusta ja kehityksestä.
Itse haluan, että lapseni syö terveellistä, mahdollisimman ravintoaineiltaan rikasta ruokaa ja muodostaa oman, luonnollisen vastustuskykynsä tauteja vastaan.
Vielä lisäisin, että itselläni on kolme teini-ikään ehtinyttä veljeä, joita ei ole rokotettu ja jotka ovat olleet paljon terveempiä kuin rokotettu siskonsa. :)
KAIKEN (luonnollisenkin=)) vastustuskyvyn saa VAIN JA AINOASTAAN SAIRASTAMALLA KO TAUDIN. Ei siis auta vaikka söisi kuinka terveellisesti-toki muuten on hyvä, että lapsella on terveellinen ruokavalio.

Mietippä mitkä voimavarat kuluvat lapsella jos hän sairastaa kaikki ne sairaudet, joita vastaan nykyään rokotetaan. Minä olen ne kaikki sairastanut-enkä päässyt helpolla.

Rokotuksilla ja esim. korvatulehduksilla ym. vastaavilla taudeilla ei ole todettu olevan mitään yhteyttä. Sen sijaan nykyaikainen liikkuva elämäntyyli (kerhot, matkustelu ym) jo vauvojenkin kanssa, altistaa nämä pienet entistäkin enemmän viruksille ym. Ulkomailla näitä tauteja on paljon, joita vastaan meillä rokotetaan ja jonka vuoksi niitä ei täällä esiinny. Toipahan juuri yksi matkustavaisten vanhempien lapsi päiväkotiin harvinaisen lavantaudin ulkomaanmatka -tuliaisena...no sitä vastaan ei täällä kyllä rokotetakkaan, mutta olisihan tuo tauti voinut olla vaikka tuhkarokko (ja lapsi rokottamaton...)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 10:59 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 15:27 Veerusa kirjoitti:
Lisäisin keskusteluun, että hyvällä vastustuskyvyllä voidaan suojata lapsi tauteja vastaan!
Jos taas rokotetaan pieni lapsi, joutuu lapsi käyttämään omia voimavarojaan vastustuskyvyn muodostamiseen tiettyä tautia vastaan (sairastaa taudin) eli kokonaisvastuskyky heikkenee ja tästä on seurauksena jatkuvaa sairastelua, korvatulehdukset ym. Voimavarat ovat myös pois kasvusta ja kehityksestä.
Itse haluan, että lapseni syö terveellistä, mahdollisimman ravintoaineiltaan rikasta ruokaa ja muodostaa oman, luonnollisen vastustuskykynsä tauteja vastaan.
Vielä lisäisin, että itselläni on kolme teini-ikään ehtinyttä veljeä, joita ei ole rokotettu ja jotka ovat olleet paljon terveempiä kuin rokotettu siskonsa. :)
KAIKEN (luonnollisenkin=)) vastustuskyvyn saa VAIN JA AINOASTAAN SAIRASTAMALLA KO TAUDIN. Ei siis auta vaikka söisi kuinka terveellisesti-toki muuten on hyvä, että lapsella on terveellinen ruokavalio.

Mietippä mitkä voimavarat kuluvat lapsella jos hän sairastaa kaikki ne sairaudet, joita vastaan nykyään rokotetaan. Minä olen ne kaikki sairastanut-enkä päässyt helpolla.

Rokotuksilla ja esim. korvatulehduksilla ym. vastaavilla taudeilla ei ole todettu olevan mitään yhteyttä. Sen sijaan nykyaikainen liikkuva elämäntyyli (kerhot, matkustelu ym) jo vauvojenkin kanssa, altistaa nämä pienet entistäkin enemmän viruksille ym. Ulkomailla näitä tauteja on paljon, joita vastaan meillä rokotetaan ja jonka vuoksi niitä ei täällä esiinny. Toipahan juuri yksi matkustavaisten vanhempien lapsi päiväkotiin harvinaisen lavantaudin ulkomaanmatka -tuliaisena...no sitä vastaan ei täällä kyllä rokotetakkaan, mutta olisihan tuo tauti voinut olla vaikka tuhkarokko (ja lapsi rokottamaton...)
Kas kummaa kun lähes kaikilla tuttujeni ja sukulaisteni lapsilla on korvatulehdus alkanut viim.2-3 viikkoa rokotusten jälkeen???Sattumaa vai?Kierre jatkuu,koska kohta on uusi rokotus jne.Kuka on todennut ettei yhteyttä ole?Lääkefirman tutkimus tai KTL jotka markkinoivat ja myyvät rokotuksia???Tottakai on yhteys,koska rokotukset tuhoavat suolistooflooraa,jolloin vastustuskyky heikkenee ja tulehdus on selviö.Puhumattakaan niistä eläinviruksista jotka elimistöön pistetään...
 
parahultainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:00 äippä kirjoitti:
Kas kummaa kun lähes kaikilla tuttujeni ja sukulaisteni lapsilla on korvatulehdus alkanut viim.2-3 viikkoa rokotusten jälkeen???Sattumaa vai?Kierre jatkuu,koska kohta on uusi rokotus jne.Kuka on todennut ettei yhteyttä ole?Lääkefirman tutkimus tai KTL jotka markkinoivat ja myyvät rokotuksia???Tottakai on yhteys,koska rokotukset tuhoavat suolistooflooraa,jolloin vastustuskyky heikkenee ja tulehdus on selviö.Puhumattakaan niistä eläinviruksista jotka elimistöön pistetään...
Se on kyllä suolistofauna. Ei ihmisten suolistossa mitään kasveja kasva :LOL: . Opettele termit oikein ennen kuin käytät hienoja sanoja. Antibiootit tuhoavat suolistofaunaa, eivät rokotukset.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:25 parahultainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:00 äippä kirjoitti:
Kas kummaa kun lähes kaikilla tuttujeni ja sukulaisteni lapsilla on korvatulehdus alkanut viim.2-3 viikkoa rokotusten jälkeen???Sattumaa vai?Kierre jatkuu,koska kohta on uusi rokotus jne.Kuka on todennut ettei yhteyttä ole?Lääkefirman tutkimus tai KTL jotka markkinoivat ja myyvät rokotuksia???Tottakai on yhteys,koska rokotukset tuhoavat suolistooflooraa,jolloin vastustuskyky heikkenee ja tulehdus on selviö.Puhumattakaan niistä eläinviruksista jotka elimistöön pistetään...
Se on kyllä suolistofauna. Ei ihmisten suolistossa mitään kasveja kasva :LOL: . Opettele termit oikein ennen kuin käytät hienoja sanoja. Antibiootit tuhoavat suolistofaunaa, eivät rokotukset.
Äläpä siinä hekottele,suolistossa on MIKROBIFLOORA,VARMISTIN GOOGLESTA!
 
pistää kiukustumaan
En jaksanut koko ketjua lukeakaan, mutta kysehän on siitä, että sekä rokottamisesta, että rokottamattomuudesta voi olla haittaa. Tilastollisesti on kyllä pienemmät riskit rokottamisella kuin päinvastoin. Voi kun maailma olisikin niin mustavalkoinen kuin moni naivisti ajattelee. Että todella olisi aina valittavana se oikea ja väärä, eikä mitään harmaata aluetta siinä välissä.

Itse rokotan lapseni - olen terveydenhuoltoalan ammattilainen ja nykytiedon valossa näin on mielestäni järkevämpää. Ihan kaikki kirjallisuus ei perustu oikeisiin tutkimuksiin - tiedoksi vain teille jotka jo lapsettomuudenkin laitatte rokotteiden aiheuttamaksi. Lienee tavallisin syy lapsettomuuteen kuitenkin se totuus, että lapsia aletaan hankkia nykyään niin kaukana siitä hedelmällisyysiän huipusta. Ja miljoona muutakin asiaa siihen vaikuttaa toki, eikä vielä tiedetä varmasti edes sitä mitä e-pillerit jne. asiaan vaikuttavat. Ovat kuitenkin paljon lähempää haettu syyllinen kuin rokotteet.

Minusta on käsittämätöntä kuinka moni "luulee" olevansa tässä asiassa asiantuntija ja täysin ihmisen fysiologiaa ja immunologiaa tuntematta lähtee julistavalle linjalle. Eikö teitä yhtään mietitytä miksi lääketieteen alan ihmiset, joilla nyt kuitenkin on nykytiedon tarjoamat opit, pääsääntöisesti haluavat rokottaa lapsensa? Lääkäritkö ovat aivopestyjä ja rokotusta vastustavat maallikot niitä oivaltajia? Tietoa kerätää kokoajan ja aiheesta opitaan - sen mukaan sitten rokotusohjelma pyritään aina pitämään sellaisena että hyödyt ovat huomattavasti suuremmat kuin haitat.

En itse lähtisi ihan fiilispohjalta tekemään lapseni puolesta päätöstä altistaa hänet tietyillä kuolemanvakavillekin tartunnoille. Me kun ei tosiaan eletä umpiossa perheinemme vaan niitä pöpöjä voi olla aika vaikea välttää vaikka olis kuinka hienot jääkaapit ja käsidesit kehissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 15:14 pistää kiukustumaan kirjoitti:
Eikö teitä yhtään mietitytä miksi lääketieteen alan ihmiset, joilla nyt kuitenkin on nykytiedon tarjoamat opit, pääsääntöisesti haluavat rokottaa lapsensa?
Perustuuko tämä väite johonkin tutkimukseen? Mihin? Meinaan, vastakkaistakin väitettä varsin usein esitetään, siis että varsin monet lääkärit eivät omia lapsiaan rokotuta ainakaan niin paljon kuin luulisi.

Vallitsevassa ilmapiirissä on toki selvää, että lääkintäalan ihmiset yleensä eivät puhu rokotuskriittisesti ja jos jättävät omia lapsiaan rokottamatta, asiaa ei kannata tuoda esille.

Lääkintäala on maallikon näkökulmasta varsin erikoisen oloinen ja tieteen menetelmin koetellun tiedon käyttöönoton kannalta varsin riskialtis - näyttää siltä, että ratkaisut syntyvät hyvin pienissä piireissä, ja niitä tekevät ihmiset usein ovat taloudellisesti sidoksissa lääkeyhtiöihin joiden tuotteita koskevia suosituksia antavat. Esimerkkeinä nyt vaikkapa Kansanterveslaitoksen rokoteosaston johtajan konsultti- ja luentopalkkiot useilta rokotevalmistajilta ja juuri esim. tämän päivän Hesarissa olleen lääkeyhtiöiden rahoituksella rokotetutkimuksia tekevän professorin vesirokkorokotesuositus.
 
hmmm
Kyllä kuitenkin mieluummin uskon jotain lääketieteen ammattilaista kuin netti-kirjoittelevaa, googlaavaa kotiäitiä. Valitettavasti kun tämä ihmiselämä ei riitä siihen, että itse hankkiutuisi ihan joka alan asiantuntijaksi.

Rokotevastustajista täällä moni on jo paljastanut totaalisen tietämättömyytensä siitä miten vasta-aineet muodostuvat. Ja ne mitä jotkut nimittävät "vain lastentaudeiksi" ovat osa tappavia ilman hoitoa.

Rokote-vastaisten tyytyväisyys omaan ratkaisuunsa jättää rokottamatta todellakin häviäisi sillä, että yhtäkkiä ketään ei rokotettaisikaan. Silloin tautitapaukset lisääntyisivät räjähdysmäisesti, ettekä enään pääsisi kehumaan rokottamattomien lastenne terveydellä. Nythän ne vastuuntuntoiset rokottajat (mikä voi kyllä tarkoittaa todellakin sitä, että valitsee jostain tietystä rokotteeta luopumista) suojelevat teidänkin lapsianne monilta tartunnoilta huolehtimalla siitä, että eivät levitä epidemioita, joilta rokottamalla vältytään.

Rokotteet ovat merkittävä osa sitä, että länsimaissa ennustettava elinikä on noussut viime vuosisadoilta niin merkittävästi.

Ei ole rokottajille muuten mikään yllätys, että rokotteesta voi nousta kuume tms. Rokotteella aiheutetaan sairaudesta "kevyempi muoto" verrattuna siihen, että sen taudin sairastaisi täysmittaisuudessaan.

Kaikki te rokotusvastaiset, oppimattomat Einsteinit - te teette tosi isoja valintoja lastenne puolesta jättämällä rokottamisen kokonaan. Käännyttekö kuitenkin lääketieteen puoleen silloin kun sairastutte vai menettekö silloin ostamaan ekstrakassillisen luomuruokaa erinomaiseen jääkaappiinne.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:25 parahultainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:00 äippä kirjoitti:
Kas kummaa kun lähes kaikilla tuttujeni ja sukulaisteni lapsilla on korvatulehdus alkanut viim.2-3 viikkoa rokotusten jälkeen???Sattumaa vai?Kierre jatkuu,koska kohta on uusi rokotus jne.Kuka on todennut ettei yhteyttä ole?Lääkefirman tutkimus tai KTL jotka markkinoivat ja myyvät rokotuksia???Tottakai on yhteys,koska rokotukset tuhoavat suolistooflooraa,jolloin vastustuskyky heikkenee ja tulehdus on selviö.Puhumattakaan niistä eläinviruksista jotka elimistöön pistetään...
Se on kyllä suolistofauna. Ei ihmisten suolistossa mitään kasveja kasva :LOL: . Opettele termit oikein ennen kuin käytät hienoja sanoja. Antibiootit tuhoavat suolistofaunaa, eivät rokotukset.
Just näin!!! Antibiootit nimenomaan tuhoavat ihmisen omaa luontaista vastustuskykyä. Niiden väärinkäyttö johtaa mitä moninaisempiin asioihin. Olen itse niin vanha etten ole saanut kaikkia näitä rokotteita, joita vastaan nykyään lapset rokotetaan. JA OLEN KAIKKI NE SAIRASTANUT. Eli tässä näkee hyvin mihin rokotuksilla on päästy (jos haluaa sen nähdä). Olen myöskin kärsinyt tulehduskierteistä, korvatulehduksista ym.

JOTEN SELITTÄKÄÄ NYT (rokotusten vastustajat) MITEN MINULLA, ROKOTTAMATTOMALLA, ON VOINUT KÄYDÄ NÄIN??

<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 13:52 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:25 parahultainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:00 äippä kirjoitti:
Kas kummaa kun lähes kaikilla tuttujeni ja sukulaisteni lapsilla on korvatulehdus alkanut viim.2-3 viikkoa rokotusten jälkeen???Sattumaa vai?Kierre jatkuu,koska kohta on uusi rokotus jne.Kuka on todennut ettei yhteyttä ole?Lääkefirman tutkimus tai KTL jotka markkinoivat ja myyvät rokotuksia???Tottakai on yhteys,koska rokotukset tuhoavat suolistooflooraa,jolloin vastustuskyky heikkenee ja tulehdus on selviö.Puhumattakaan niistä eläinviruksista jotka elimistöön pistetään...
Se on kyllä suolistofauna. Ei ihmisten suolistossa mitään kasveja kasva :LOL: . Opettele termit oikein ennen kuin käytät hienoja sanoja. Antibiootit tuhoavat suolistofaunaa, eivät rokotukset.
Just näin!!! Antibiootit nimenomaan tuhoavat ihmisen omaa luontaista vastustuskykyä. Niiden väärinkäyttö johtaa mitä moninaisempiin asioihin. Olen itse niin vanha etten ole saanut kaikkia näitä rokotteita, joita vastaan nykyään lapset rokotetaan. JA OLEN KAIKKI NE SAIRASTANUT. Eli tässä näkee hyvin mihin rokotuksilla on päästy (jos haluaa sen nähdä). Olen myöskin kärsinyt tulehduskierteistä, korvatulehduksista ym.

JOTEN SELITTÄKÄÄ NYT (rokotusten vastustajat) MITEN MINULLA, ROKOTTAMATTOMALLA, ON VOINUT KÄYDÄ NÄIN??
Toisilla on luonnostaan parempi vastustuskyky kuin toisilla.Myös geeniperimällä on merkitystä,toiset ovat heikompia kuin toiset.Entisaikaan ei tiedetty niin paljon ravinnon merkityksestä terveyteen,eivätkä kaikki tiedä vieläkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 15:14 pistää kiukustumaan kirjoitti:
En jaksanut koko ketjua lukeakaan, mutta kysehän on siitä, että sekä rokottamisesta, että rokottamattomuudesta voi olla haittaa. Tilastollisesti on kyllä pienemmät riskit rokottamisella kuin päinvastoin. Voi kun maailma olisikin niin mustavalkoinen kuin moni naivisti ajattelee. Että todella olisi aina valittavana se oikea ja väärä, eikä mitään harmaata aluetta siinä välissä.

Itse rokotan lapseni - olen terveydenhuoltoalan ammattilainen ja nykytiedon valossa näin on mielestäni järkevämpää. Ihan kaikki kirjallisuus ei perustu oikeisiin tutkimuksiin - tiedoksi vain teille jotka jo lapsettomuudenkin laitatte rokotteiden aiheuttamaksi. Lienee tavallisin syy lapsettomuuteen kuitenkin se totuus, että lapsia aletaan hankkia nykyään niin kaukana siitä hedelmällisyysiän huipusta. Ja miljoona muutakin asiaa siihen vaikuttaa toki, eikä vielä tiedetä varmasti edes sitä mitä e-pillerit jne. asiaan vaikuttavat. Ovat kuitenkin paljon lähempää haettu syyllinen kuin rokotteet.

Minusta on käsittämätöntä kuinka moni "luulee" olevansa tässä asiassa asiantuntija ja täysin ihmisen fysiologiaa ja immunologiaa tuntematta lähtee julistavalle linjalle. Eikö teitä yhtään mietitytä miksi lääketieteen alan ihmiset, joilla nyt kuitenkin on nykytiedon tarjoamat opit, pääsääntöisesti haluavat rokottaa lapsensa? Lääkäritkö ovat aivopestyjä ja rokotusta vastustavat maallikot niitä oivaltajia? Tietoa kerätää kokoajan ja aiheesta opitaan - sen mukaan sitten rokotusohjelma pyritään aina pitämään sellaisena että hyödyt ovat huomattavasti suuremmat kuin haitat.

En itse lähtisi ihan fiilispohjalta tekemään lapseni puolesta päätöstä altistaa hänet tietyillä kuolemanvakavillekin tartunnoille. Me kun ei tosiaan eletä umpiossa perheinemme vaan niitä pöpöjä voi olla aika vaikea välttää vaikka olis kuinka hienot jääkaapit ja käsidesit kehissä.
juuri näin! :wave:
 
\Toisilla on luonnostaan parempi vastustuskyky kuin toisilla.Myös geeniperimällä on merkitystä,toiset ovat heikompia kuin toiset.Entisaikaan ei tiedetty niin paljon ravinnon merkityksestä terveyteen,eivätkä kaikki tiedä vieläkään.

[/quote]

Fakta on se, että vastustuskyky saadaan ainoastaan joko sairastamalla ko sairaus tai saamalla rokote sitä vastaan. Sitä ei ruokavaliolla hankita!! Terveellisellä ruokavaliolla on kuitenkin muuten suotuisa vaikutus ihmiseen-vastustuskykyä mitään tautia vastaan sillä ei saada.

Koskaan et voi olla varma, minne päin maailmaa lapsesi suuntaa ja maailmallahan niitä sairauksia piisaa vielä enemmän. Miten voit olla varma, ettei lapsesi "onnistu saamaan" vaikka tuhkarokkoa, sikotautia, vihurirokkoa ym.? Niillähän on aikuisiällä sairastettaessa vakavat muutkin seuraukset. Mahtaa lapsesi sinua rokottamattomuutensa vuoksi sitten kiittää...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 18:51 luomulehmä kirjoitti:
\Toisilla on luonnostaan parempi vastustuskyky kuin toisilla.Myös geeniperimällä on merkitystä,toiset ovat heikompia kuin toiset.Entisaikaan ei tiedetty niin paljon ravinnon merkityksestä terveyteen,eivätkä kaikki tiedä vieläkään.
Fakta on se, että vastustuskyky saadaan ainoastaan joko sairastamalla ko sairaus tai saamalla rokote sitä vastaan. Sitä ei ruokavaliolla hankita!! Terveellisellä ruokavaliolla on kuitenkin muuten suotuisa vaikutus ihmiseen-vastustuskykyä mitään tautia vastaan sillä ei saada.

Koskaan et voi olla varma, minne päin maailmaa lapsesi suuntaa ja maailmallahan niitä sairauksia piisaa vielä enemmän. Miten voit olla varma, ettei lapsesi "onnistu saamaan" vaikka tuhkarokkoa, sikotautia, vihurirokkoa ym.? Niillähän on aikuisiällä sairastettaessa vakavat muutkin seuraukset. Mahtaa lapsesi sinua rokottamattomuutensa vuoksi sitten kiittää...

[/quote]

Mikaan rokote ei anna 100% suojaa kyseista sairautta vastaan. Usein kun epidemiat puhkeaa, puolet sairstuneista ovat rokotuksen saaneita ja potevat sen sairauden yhta rajuna kuin rokottamattomat. Voit testata lapsesi ja itsesi nahdaksesi oletko immuuni millekkaan naista rokotetuista sairauksista kuukausien tai vuosien jalkeen rokotuksesta. Valitettavan usein immunisuojaa ei ole saavutettu. Ja lapset kayvat usein lapi noita sairauksia ilman etta se nakyy ulospain ja heidan kehonsa saa nain luonnollista kautta niihin immuniteetin ilman etta sairaus edes kaatoi heita niihin rajuihin oireisiin jotka luullaan olevan sairauksille pakollisia.
Ja etenkin vihurirokko on kylla yksi arsyttavimmista rokotteista. Vihurirokko on vaarallinen vain sikiolle jos aiti sen saa raskaana ollessaan. Lahes aina lapsena rokotetut ovat menettaneet immuniteetin aikuisiksi vartuttuaa ja juuri silloin ovat vihurirokon vaaroille alttiita. Jos naiset sairastaisivat vihurirokon lapsina he olisivat sille ikuisesti immuuneja ja sikioilla ei olisi vaaraa. En ole asiantuntia mutta paljon asiasta lukenut ja viela shokissa miten monimutkainen ja vakava asia rokotukset ovat.
 
minuakin kiukuttaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 15:14 pistää kiukustumaan kirjoitti:
Minusta on käsittämätöntä kuinka moni "luulee" olevansa tässä asiassa asiantuntija ja täysin ihmisen fysiologiaa ja immunologiaa tuntematta lähtee julistavalle linjalle. Eikö teitä yhtään mietitytä miksi lääketieteen alan ihmiset, joilla nyt kuitenkin on nykytiedon tarjoamat opit, pääsääntöisesti haluavat rokottaa lapsensa? Lääkäritkö ovat aivopestyjä ja rokotusta vastustavat maallikot niitä oivaltajia? Tietoa kerätää kokoajan ja aiheesta opitaan - sen mukaan sitten rokotusohjelma pyritään aina pitämään sellaisena että hyödyt ovat huomattavasti suuremmat kuin haitat.

En itse lähtisi ihan fiilispohjalta tekemään lapseni puolesta päätöstä altistaa hänet tietyillä kuolemanvakavillekin tartunnoille. Me kun ei tosiaan eletä umpiossa perheinemme vaan niitä pöpöjä voi olla aika vaikea välttää vaikka olis kuinka hienot jääkaapit ja käsidesit kehissä.
Joka kerta kun uusi rokote otetaan kayttoon asiantuntiat esittavat ratkaisun tekevalle lautakunnalle perusteluita miksi se pitaisi ottaa kayttoon ja sitten taas miksi ei. Naissa istunnoissa loytyy yhta patevia ja asiantuntevia laakareita molemmille puolille ja nama muutamat ihmiset lautakunnssa sitten paattavat oliko puolustus vai vastustus parempi etu KOKO MAAN lapsille. Mina toivoisin etta rokotuksia voitaisiin tehda paljon yksityiskohtaisemmiksi eika kaikkie tarvitsisi menna saman ohjelman mukaan tai olla "vastarannan kiiskeja" koko asialle. Mutta raha ratkaisee, tammonen laumana kohtelu on paljon halvempaa kuin ottaa huomioon yksilon tarpeet ja olosuhteet. Ja ratkaisuun vaikuttaa raha sillakin tasolla etta laakefirmat jotka rokotteista eniten hyotyvat takulla rahallaan vaikuttavat paatoksen teossa haluttiimpa me uskoa korruptioon tai ei. Sita tapahtuu joka tasolla joka paatoksessa talla maapallolla.
 
\Mikaan rokote ei anna 100% suojaa kyseista sairautta vastaan. Usein kun epidemiat puhkeaa, puolet sairstuneista ovat rokotuksen saaneita ja potevat sen sairauden yhta rajuna kuin rokottamattomat. Voit testata lapsesi ja itsesi nahdaksesi oletko immuuni millekkaan naista rokotetuista sairauksista kuukausien tai vuosien jalkeen rokotuksesta. Valitettavan usein immunisuojaa ei ole saavutettu. Ja lapset kayvat usein lapi noita sairauksia ilman etta se nakyy ulospain ja heidan kehonsa saa nain luonnollista kautta niihin immuniteetin ilman etta sairaus edes kaatoi heita niihin rajuihin oireisiin jotka luullaan olevan sairauksille pakollisia.
Ja etenkin vihurirokko on kylla yksi arsyttavimmista rokotteista. Vihurirokko on vaarallinen vain sikiolle jos aiti sen saa raskaana ollessaan. Lahes aina lapsena rokotetut ovat menettaneet immuniteetin aikuisiksi vartuttuaa ja juuri silloin ovat vihurirokon vaaroille alttiita. Jos naiset sairastaisivat vihurirokon lapsina he olisivat sille ikuisesti immuuneja ja sikioilla ei olisi vaaraa. En ole asiantuntia mutta paljon asiasta lukenut ja viela shokissa miten monimutkainen ja vakava asia rokotukset ovat.

[/quote]

Väitätkö näin, että itseoppineena ja asioita lukeneena tiedät enemmän kuin mihin valtaosa tutkijoista on päätynyt? Huh huh en haluaisi olla sinun lapsesi... Ei lukemalla asioista tulla sentään ammattilaiseksi edelleenkään. Kaikenlaiset hörhöt ne voivat yhtä hyvin kirjoittaa myös rokotuksia vastaan. Nämä kirjoittajat edustavat kuitenkin vähemmistöä. Minä en ainakaan altista lapsiani vähemmistön mielipiteiden mukaan!!

Kuten itsekin kirjoitit, monet taudit ovat nimenomaan lapsille vaarallisia ja sen vuoksi tulee lapset suojata. Ja kyllä, minun vasta-aineeni ovat tutkitut ja NE OVAT TALLELLA!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 05:38 minuakin kiukuttaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 15:14 pistää kiukustumaan kirjoitti:
Minusta on käsittämätöntä kuinka moni "luulee" olevansa tässä asiassa asiantuntija ja täysin ihmisen fysiologiaa ja immunologiaa tuntematta lähtee julistavalle linjalle. Eikö teitä yhtään mietitytä miksi lääketieteen alan ihmiset, joilla nyt kuitenkin on nykytiedon tarjoamat opit, pääsääntöisesti haluavat rokottaa lapsensa? Lääkäritkö ovat aivopestyjä ja rokotusta vastustavat maallikot niitä oivaltajia? Tietoa kerätää kokoajan ja aiheesta opitaan - sen mukaan sitten rokotusohjelma pyritään aina pitämään sellaisena että hyödyt ovat huomattavasti suuremmat kuin haitat.

En itse lähtisi ihan fiilispohjalta tekemään lapseni puolesta päätöstä altistaa hänet tietyillä kuolemanvakavillekin tartunnoille. Me kun ei tosiaan eletä umpiossa perheinemme vaan niitä pöpöjä voi olla aika vaikea välttää vaikka olis kuinka hienot jääkaapit ja käsidesit kehissä.
Joka kerta kun uusi rokote otetaan kayttoon asiantuntiat esittavat ratkaisun tekevalle lautakunnalle perusteluita miksi se pitaisi ottaa kayttoon ja sitten taas miksi ei. Naissa istunnoissa loytyy yhta patevia ja asiantuntevia laakareita molemmille puolille ja nama muutamat ihmiset lautakunnssa sitten paattavat oliko puolustus vai vastustus parempi etu KOKO MAAN lapsille. Mina toivoisin etta rokotuksia voitaisiin tehda paljon yksityiskohtaisemmiksi eika kaikkie tarvitsisi menna saman ohjelman mukaan tai olla "vastarannan kiiskeja" koko asialle. Mutta raha ratkaisee, tammonen laumana kohtelu on paljon halvempaa kuin ottaa huomioon yksilon tarpeet ja olosuhteet. Ja ratkaisuun vaikuttaa raha sillakin tasolla etta laakefirmat jotka rokotteista eniten hyotyvat takulla rahallaan vaikuttavat paatoksen teossa haluttiimpa me uskoa korruptioon tai ei. Sita tapahtuu joka tasolla joka paatoksessa talla maapallolla.
Useimmat sen tietävät, että kyllä lääkefirmoja rikastuttavat enemmän muut tuotteet kuin rokotteet...
 

Yhteistyössä