Syyskuiset 2018

@Soleil87 pahoittelut:unsure:

Itsellä alkoi eilen juuri oletettuna menkkapäivänä pieni tuhru ja menkkajomot selkään. Oli ihan varma, et tää oli täs nyt. Tuhru ei kuitenkaan lisääntynyt vaan oikeestaan tänään välillä loppunut. R-testit näyttää vahvempaa kuin pari päivää sitten. No ei muuta kuin odottelemaan. Siinä mielessä jotain toivoa, kun edellisessä raskaudessa myös aikaisin alkoi tuhru ja kesti vaihdellen viikolle 10. Ei löytynyt syytä ja terve poika tuli.
Kolmen viikon päässä olisi varhaisultra, jos sinne päästään(y)

Fiona86 4+1
 
Herätin vanhan nimimerkin henkiin päästäkseni kirjoittelemaan tänne pitkästä aikaa. Lasten synttäripäivänä 27.12 tein ensimmäisen positiivisen testin. 1-2pv ennen menkkojen alkua. Yhtäkkiä vaan tuli semmonen olo, että mitä jos olenkin raskaana. Kovin toivottu raskaus kyseessä. ❤ Ennestään meillä siis kaksoset eli kolmas lapsi kyseessä. Tästä raskaudesta mulla ei ole yhtään kaksosolo, mutta digitestiin pärähti jo sunnuntaina +3 (4+3), niin kyllähän se vähän ajatuksia herättää. Varhaisultran varasin 22.1.

Unelmavauvasta / 27 / 7.9 / 3.lapsi / KOKS
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Täälläkin yksi uusi odottaja ilmoittautuu!
Laskettu aika olis laskurin mukaan 7.9. Tosin pienellä kysymysmerkillä kun mulla kerkesi olla vasta pari kiertoa esikoisen jälkeen ennen plussaa. Esikoinen meillä siis nyt 10kk.

Aivan innoissani olen tästä odotuksesta <3 Oireet on paljon voimakkaammat kuin viimeksi jo näin alussa. Laitan myös viestiä fb-ryhmästä!

Omppunen1/24/2.lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: Coolmama
Mä uskaltaudun nyt kirjoittelemaan myös, vaikka vasta marraskuussa oli varhainen km ja silloin heinäkuisten ryhmään ehdin vain pari päivää kirjoitella.
Dpo 8 jo hailakka haamu, 9 näkyi jo jotain enemmän ja tänään dpo 10 viiva kivasti vahvistunut. Viikkoja siis vasta 3+3 ja la 17.9. Kolmatta ollaan yritetty 8 kuukautta. ☺
 
Mä uskaltaudun nyt kirjoittelemaan myös, vaikka vasta marraskuussa oli varhainen km ja silloin heinäkuisten ryhmään ehdin vain pari päivää kirjoitella.
Dpo 8 jo hailakka haamu, 9 näkyi jo jotain enemmän ja tänään dpo 10 viiva kivasti vahvistunut. Viikkoja siis vasta 3+3 ja la 17.9. Kolmatta ollaan yritetty 8 kuukautta. ☺
Oltiin samaan aikaan heinäkuisissa :) kiva nähdä sut kanssa täällä! Toivottavasti nämä matkalaiset pysyvät nyt kyydissä :)
Ikävä että sulla on välissä viime kuussakin km :(
 
Oltiin samaan aikaan heinäkuisissa :) kiva nähdä sut kanssa täällä! Toivottavasti nämä matkalaiset pysyvät nyt kyydissä :)
Ikävä että sulla on välissä viime kuussakin km :(
Niin siis vain se yksi km, eikö se marraskuuta ollut, edellisessä kierrossa ei tärpännyt ja nyt sitten tärppäsi ja toivotaan että pysyy matkassa. Jotenkin odotin näkeväni sut täällä, olit ainoa melkeinpä joka sieltä jäi mieleen, varmaankin kohtalonsisarena. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Coolmama
Niin siis vain se yksi km, eikö se marraskuuta ollut, edellisessä kierrossa ei tärpännyt ja nyt sitten tärppäsi ja toivotaan että pysyy matkassa. Jotenkin odotin näkeväni sut täällä, olit ainoa melkeinpä joka sieltä jäi mieleen, varmaankin kohtalonsisarena. ❤
Olipa ajatuskatko, se oma km oli kans marraskuussa siis :unsure:
Ootko aatellut mennä alkuraskauden ultraan? :) Mä en oo vielä osannut päättää että meniskö vai ei, tässä raskaudessa on paljon luottavaisempi olo että kaikki menee hyvin, testitki näyttää jo tasavahvaa mitä ei siinä edellisessä näyttänyt missään vaiheessa.
Taisin meille ennustaakin että kyllä me saadaan vielä syysvauvat ❤:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Coolmama
Olipa ajatuskatko, se oma km oli kans marraskuussa siis :unsure:
Ootko aatellut mennä alkuraskauden ultraan? :) Mä en oo vielä osannut päättää että meniskö vai ei, tässä raskaudessa on paljon luottavaisempi olo että kaikki menee hyvin, testitki näyttää jo tasavahvaa mitä ei siinä edellisessä näyttänyt missään vaiheessa.
Taisin meille ennustaakin että kyllä me saadaan vielä syysvauvat ❤:love:
Joo ehdottomasti olen menossa alkuraskauden ultraan, molemmista lapsista ollaan käyty ar-ultrassa sekä 3D/4D- ultrassa sitten myöhemmin. Mulla on myös parempi fiilis tällä kertaa, plussa saatu aikaisin ja vahvistunut, vaikka ihan alussa vielä ollaankin eikä mitään takeita tietty ole. Koetan luottaa sun ennustukseen ❤ Menkat alkaisi vasta alkuviikosta joten piinaavat päivät edessä kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kiira29

Yhteistyössä