Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Voimia suru-uutisen saaneille! :(

Onnea ihanista ultrauutisista myös niitä saaneille!

Itsellä alkoi maanantaina kesätyöt uudessa paikassa ja oon sitä sitten stressannut niin paljo, että on unohtunu koko raskaana olo aina työpäiviksi! :D Ja ihmeellistä kyllä, mun pahoinvointi ei iske ikinä töissä, mutta kun tuun kotiin ja nään mieheni niin sitten yököttää! Johtuukohan tuosta miehestä? ;) Ei kai, ehkä siellä töissä mennään niin adrenaliinilla niin ei muista edes voida pahoin.
Eräällä poliklinikalla hoitajana olen, joten onkin ihanaa kun on illat ja viikonloput vapaata, saa nauttia miehen ja koirien seurasta ja kesästä kunnolla! :)

Itkuherkkyyttä täälläkin riittää, katsoin juuri sen Sydänääniä Ylen Areenasta ja itkuhan siinä tuli.. Yksi päivä torilla näin pulun, joka pomppi yhdellä jalalla kun sen toinen jalka oli jotenkin vammautunut ja mä itkin sitä pulua sitten. :'( Mutta mies sano, että mä kyllä itkisin tuommosista ihan ilman näitä hormoonejaki. :D

Enempää en muista mitä piti kirjottaa.. :D Mutta mukavaa loppuviikkoa kaikille!

paum & vampula 7+4
 
Voi harmien harmi. Nyt on sitten eka neuvola takana. Pyysin useampaan otteeseen, että voitaisiinko edes yrittää löytää sydänääniä, mutta ei neuvolan täti suostunut yrittämään.. No, nyt on kuitenkin paljon paperia ja ultra varattu juhannuksen jälkeiselle viikolle, sitä odotellessa :)

Bumsu 8+0
 
Ihanaa Haimi!

Suuri surku heidän puolesta joille kuuluu huonompaa :(
Suru-uutisten jälkeen tosiaan miettii mitä kaikkea voikaan mennä pieleen ennen "turvallisia" viikkoja. Sen vuoksi ollaankin edelleen pidetty raskaus miehen kanssa omana tietona.

Oma napa paukkuu. Tai siis ei pauku...maha tosi kipeä kn mettaa ja ilma on j okumissa..
Poks kuitenkin tänään, 10+0!

juhannus ollaan siellä reissussa, jännää kun uä on 15. Pvä ja lähtö 16. Pvä. Kerrotaan porukoille ja muille varmaan et nähdään kolmen viikon päästä. Ja btw meille tulee ehkä vauva :D todellinen salamatkustaja ;)

Xxxx& täysi kymppi
 
Viimeksi muokattu:
voimia kaikille suru-uutisen saaneille :( <3

Ihanaa, että osalla ollut hyviä ultra-kuulumisia kuitenkin.

Meillä olisi huomenna varhaisultra sitten, jännittää kyllä kovasti. Onneksi on vapaapäivä töistä niin saa rauhassa sulatella mitä siellä nyt sitten selviääkin. Mieskin pääsee onneksi mukaan sinne.

Aivan järkyttävä pahoinvointi jatkuu, ja jatkuu. Tuntuu että päivä päivältä pystyy vähemmän syömään :/

Lissu&pöpö 7+3
 
Oujee! "Alkiokausi on päättynyt, ja nyt puhutaan sikiöstä". Oikeasti alkoi 11.viikko! tulevat 10vk meneekin varmasti siivillä, kun pääsen kesätöihin. Sitten onkin jo 21vk meneillään ja masuakin varmasti tunnistettavasti :)

Oletteko mittinyt aiotteko ottaa sukupuolesta selvää? Tästä varmaan on jo aikaisemminkin juteltu mutta kysympä sit uudestaan :) Me aiotaan ottaa selvää, ja varmaan kerrotaan lähimmille ihmisillekin.

Tänään heräsin kurkkukipuun ja nenän tukkosuuteen, taisin vetää vähän liian kovaa siellä Lintsillä eilen... :kieh:

AnnCa ja masukki 10+0!!
 
Ihania uutisia haimi!

Juhannus Ollaan merellä jos saadaan uusi vene siihen mennessä.

ON: Pahoinvointi ja turvotus ovat hellittäneet, mutta väsymys on pahentunut entisestään. Repäsykipuja tulee kun aivastaa. Kivaa kesäflunssassa...

M1n1 ja toukka 8+5
 
Tervehdys masulaiset!

Muutama päivä vierähti ilman suurempia oireita,
mutta tänään jälleen kiemurrellaan toimistotuolissa.
Enää ei mene farkuista nappi kiinni, ahdistaa,
joten housut on viritetty vyöllä.

AnnCa, luulen että otamme sukupuolesta selvää heti,
kun se on mahdollista, mutta katsotaan pidetäänkö
sukulaiset kuitenkin jännityksessä : )

xxxo, meillä oli sama lomasuunta...
Lähden matkaan raskausviikolla 12.
Toivotaan meille erityisen hyvää reissua!

ps, Tämä Liberon mainos on aivan IHANA! :heart:
From Libero with love - Libero

[kiti] 8+3
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Huomenta kaikille!

Pahoittelut pescolle ja muille huonoja uutisia saaneille, on se elämä vaan niin epäreilua..:(

Haimille onnittelut, ihania uutisia :)

Täällä eka neuvolakäynti takana. Paino, hemoglobiini ja verenpaine otettiin, kaikki hyviä. Saatiin paljon papereita, tuleva isäkin meni ihan pyörryksiin :p Sydänääniä ei yritetty edes kuunnella, kun neuvolantäti sanoi ettei ne vielä kuulu.. Mutta seuraava neuvola on 10.7., jossa viimeistään kuullaan sitten sydänäänet! np-ultraan tulee aika postissa, luultavasti päästään ennen neuvolaa siellä käymään. Stressaa vain että se osuu just heinäkuun ekalle viikolle, jolloin mulla on töissä kova kiire :/ Nyt sitten eletään epätietoisuudessa sellaiset neljä viikkoa, ennen kuin nähdään tai kuullaan vauva uudestaan..

Juhannusta
ollaan vietetty monta vuotta jo Miehen vanhempien luona, ei mitään ihmeellisiä suunnitelmia siis.

Sukupuoli otetaan selville heti kun voi, mutta luultavasti ei kerrota siitä muille ennen syntymää :)

Mullakin itku tulee herkästi varsinkin liikuttavista tv-ohjelmista tms., mutta on kyllä aina tullut :D Pahoinvointia on tällä viikolla ollut, pahenee aina iltaa kohdin, aamun pärjään hyvin onneksi. Kovasti tuntisin olevani onnekas, jos pahoinvointi ei tästä pahene.

Peikko89 & Esko 8+0 (Poksutaan taas :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Suurkiitos kaikille myötäelämisestä.

M1n1 Sama ultraaja, sama laite. Vaasan Mehiläisessä käytiin molemmat kerrat.

Onnea teille joiden uutiset ovat rauhoittavia!

Lähete äitipolille lähtenyt, ehkä jo ensi viikolla pääsisi. Miehen kanssa keskusteltu hiukan, olemme yhtä mieltä siitä, että jos Reppuli ei selviä, tai jos sikiöseulassa on poikkeavaa, niin tämä oli tässä. On minulle henkisesti liian rankkaa oksentaa kuukausia, kun palkintoa ei ehkä taaskaan tulekaan. Meille tuo keskeytyskin on ollut aina ihan selvä asia, mikäli nt-ultrassa löytyy poikkeamia, koska miehelläni on perussairaus, joka edellyttää tiettyjä hoitojaksoja. Emme ole valmiita kaksinkertaistamaan laitosjaksoja toisten lasten kustannuksella.

Toivon sydämeni pohjasta, että tämä olisi väärä hälytys, että Reppuli pinkoisi tovin tai että ultraajan käsi olisi ollut epätarkka. Onneksi nti 2 v. on ollut erityisen suloinen. Ilman lapsia olisin varmaan ihan romuna. :-(

T: Suerte ja pikkuinen Reppuli
 
Työnä tällä hetkellä kotiäiti mut ammatti ois lähihoitaja. Tyttöä odottaessani sain issiaksen ja välissä oli päiviä etten vessaan päässyt omin avuin joten vähän jännittää tuleeko tälläkin kertaa. Silloin ei varmaan sairtaslomat paljoo hetkauta vaan esikoinen on hoidettava. Siinä tapauksessa varmaan mies joutuisi jäämään sairauslomalle mut toivottavasti pysyisi tuollainen vaiva poissa.

Oksentaminen on nyt loppu tosissaan mut ällötys jatkuu edelleen. Paino on kohta takasin lähtölukemissa, jeij!

pesco Pahoittelut! :hug:

Suerte :hug: Voimia! Toivotaan, että saisitte hyviä uutisia ja pian.

Juhannussuunnitelmista ei oo mitään tietoa vielä! :D

Tine & Tiiteri 7+2

PÄIVITETTY
 
Mut saa poistaa listalta. Ultrassa käyty. Istukka on, ruskuaispussi on mut alkioo ei. Ehkä joku pieni möykky on. Ens viikolla uus ultra. Mut vaikka olisikin oikeesti raskaana niin l.a menee reilusti eteenpäin joten en kuulu tähän ryhmään. Mulla nyt kummittelee edellinen tuulimuna niin paljon etten usko tämänkään muuta olevan. :'( Hyvää jatkoa kaikille!
 
Moikkelis kaikille!

Paljon taas tullut tekstiä tällä välin kun ite oon "joutunu olee pois" .. Nytkään en kerenny kokonaan lukee läpi, mut selasin pikkusen.. (luen ne myöhemmin)

Suru on taas kohdannut, pahoittelut kaikille.. :hug:

Itselläni olo on vielä hyvin "paksuna oloa"..
Oon viettäny pari viikkoa joka aamu halaillen vessanpönttöä ja kun täällä sit äsken huomasin että jotain on noi pahoinvointirannekkeet auttaneet, käyn itse sellaisen ihan nyt ensitöikseni jostain tilaamassa! Reilu 5 kg pudonnut painoa tässä kuukauden aikana ja aamuisin ennen puolta päivää ei pysy mikään sisällä! Eikä sitten tee mieli edes syödä mitään.. Illalla sitten saan jotain suuhuni asti..

Lämpimän ruoan syöminen on ällöttävää, "raskaat" ruoat saa oksentamaan ja melkeinpä hedelmillä ja keitonliemellä oon koittanu pysyy hengissä.. Neuvolaan soitin alku viikosta, että on hiukan heikon puoleinen olo, niin vain sanottiin että odotellaan sitä 12.6 neuvola-aikaa ja katotaan sitten mitä tehdään.. Onneksi siihen ei ole enää montaa päivää!! En tiiä pitäisikö olla huolissaan vai ei? Työnantaja ei antanut sairaslomaa, koska pahoinvoiti tässä tilassa ei ole sairaus. :O

Vettä oon koittanu joda koko ajan ja paljon, mutta ongelmana on se, että sen pitää olla aivan jäistä, että sen saan nieltyä muuten nousee heti ylös. Luojan kiitos, meillä on pakastimen ovessa jääpalakone, mutta muualla on tuottanu sitten ongelmia.. :D

Juhannuksena ollaan kotona, on tuossa omassa pihassa aika kiitettävästi tällä hetkellä pihatyötä, että se olis saatava vähän siistimpään kuntoon ennen miehen 3kymppisjuhlia sitten jussin jälkeisenä vloppuna.. Meille tulee varmaan vanhempia/sisaruksia kylään (=talkooporukkaa) ja sit saunotaan ja grillataan yhdessä (tosin, itse en pysty mitään pihviä edes näkemään kun alkaa jo ällöttää.. )


Jos edellisiin raskauksiin voisi verrata niin tämä tapaus on ihan selkeesti TYTTÖ!! Pojan kanssa mulla ei ollut kunnolla edes ällötystä mitään kohtaan ja neidin kanssa sitten halailtiin pönttöä 16 viikkoa!
Mä niin toivon, että tää helpottaisi, olo on todella voimaton ja väsymys on niin kamalaa, että saa oikeesti vetää itsensä ihan piippuun tässä 8h tunnin työpäivän aikana. Selkä huutaa hoosiannaa ja kiertoliikettä ei pysty tekee yhtään sillä iskee ihan järkyttävä kipu ja se vie jalat alta! Pakko se tukiliivikin on ostaa (oli myös tytön aikana, autto yöaikana huomattavasti = pääsin aamulla ylös sängystä itse) Nyt alkaa olee tuo ylösnousu ihan tuskaa ja en viitsisi joka päivä täysiä annoksia särkylääkkeitä vetää.. Onneksi on enää 2 viikkoa töitä ja ei tiedossa varahoitolapsia, joten siis mennään 1 hoitolapsi + 1 oma (toista omaa ei oo oikeestaan näkyny kun juoksentelee naapurin koululaisten kanssa aamusta iltaan..) huomaa kuitenkin että viikot vetää ihan piippuun, kun sitten viikonlopuina vietetään vessassa joka ruokapalan jälkeen hetki jos toinenkin.. Ei oo paljoo ollu ylimääräistä energiaa tai tahtoa tehdä jotain ylimääräistä.. :ashamed:

Toivotaan että parempia päiviä päin mentäsiin.. =)

niina 8+5
 
Voimia surun kohdanneet!

Kyllä se vaan joka kerta surettaa ja itkettää, kun joku täältä taas tippuu.

Niina85: miten niin työnantaja ei antanut sairaslomaa? Kävitkö lääkärissä? Kyllähän se nyt ihan selvä juttu on, että pitäs sairaslomaa saada. Mua jotenki tosi paljo alko ärsyttää sun kohtelu, ei se ole oikein. Kyllä mä sain esikoisen odotuksessa sairaslomaa, kävin lääkärissä ja sanoin, etten voi tehdä työtä, en vaan pysty, kun oksennan koko ajan, pakko saada levätä. Ei siinä työnantaja mitään sanonut eikä sitä oikeaa syytä oo ees pakko laittaa siihen todistukseen. Multakin lääkäri kysy, voiko sen laittaa vai laittaako jotain muuta. Saisithan sä sairaslomaa vaikka ton selkäsärynkin perusteella.

Raskaus ei ole sairaus, ei tietenkään, mut kyllä se vaan naisen toimintakykyä voi alentaa niin fyysisesti kuin henkisestikin ja silloin paras lääke on lepo. Työnantajankin pitäs se ymmärtää.

Juhannuksena mennään miehen vanhemmille. Ihan sellasta rauhaisaa yhdessäoloa, grillausta ja saunomista. Toivottavasti ois kiva keli.

Aloin oksentaa eilen, täytyy syödä tosi usein. Hajuherkkyys lisääntyi hirveesti ja nyt yököttää jo monet ruuat ja elintarvikkeet hajun takia. Koitan vaan aatella, että vauva on elossa kun oksennan ja suhtautua tähän positiivisesti :) Jospa ei tarttis niin pelätä keskenmenoa, kun käy ykällä :)

Tsempit kaikille ja kivaa viikonloppua ja ens viikkoa jo etukäteen! Meille tulee mun pikkusisko tänään ja ens viikko ollaan pois kotoa, joten palaan linjoille sit, kun kerkeän.

Siilinpoika uneton ja ötökkäinen 8+4 tai jotain
 
Hyvää päivää!

Voimia kaikille suru-uutisen kohdanneille ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin niiden kohdalla joilla vielä toivoa on.

Onnea myös kaikille iloisista uutisista!

Täällä olisi ekaa päivää mammahousut jalassa ja kolme päivää vanha neuvolakortti taskussa :) Neuvolassa ei mitään ihmeempiä ollutkaan. Äidillä kaikki kunnossa ja vauvasta nyt tietääkin vasta Juhannuksen jälkeissä ultrassa oikeastaan yhtään mitään. Sen verran muutoksia että neuvolantädin mukaan LA on 8.1. ja viikot 9+2. Tällä track recordilla pääsee vaan kuulemma suoraan synnytystapaseurantaan. Hyvä niin, en halua enää ikinä kuulla kätilön suusta " Sillä on napanuora kahteen kertaan kaulan ympärillä! Mitä nyt tehdään?" Mies meinasi jo juosta käytävään hakemaan lääkäriä. No sammakoita suusta mutta hyvin siis selvittiin. Ensimmäisen kerran joudun myös sokerirasitukseen mutta se kai tehdäänkin nykyään kaikille yli kolmekymppisinä raskautuneille. En meinaisi millään jaksaa odottaa ultraan pääsyä vaikka eihän siihen ole kuin muutama viikko. Toivottavasti kyydissä olisi joku ja sillä kaikki hyvin.

Paino on noussut jo kolme kiloa, että taitaa tämä masu olla vielä aikalailla sitä itseään. No eilen olo oli jo kohtalainen ja kävin pitkästä aikaa lenkillä. Tuli kyllä todella hyvä olo. Ensimmäisellä kerrallakin päivät päätteen ääressä istuskellessa housut alkoivat tuntua aika aikaisessa vaiheessa epämiellyttäviltä. No jospa tämä paha olo talttuisi, syöminen tasoittuisi ja lenkkeily auttaisi pysymään vielä kesän kohtuullisissa mitoissa. Ei tämä tissien kasvukaan lohduta kun maha ja takapuoli kasvavat samassa suhteessa :(

Voimia pahan olon kanssa kamppaileville. Toivottavasti kaikilla helpottaisi pian, myös itsellä nyt parempia ja huonompia päiviä vuorotellen. Ehkä aika kultaa muistot mutta tuntuu, etten poikien kanssa voinut näin pahoin eli voisikohan tämän kertainen masuasukki ollakin tyttö. No aina voipi toivoa :)

Juhannuksen ollaan mökillä ystäväperheen ja miehen vanhempien kanssa. Sama kuvio kuin jo muutamana vuonna aikaisemminkin mutta oikein mukavaa :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
aby
Heippa kaikille!

Kurjaa, että täällä on ollut näin paljon ikäviä uutisia. Suuret pahoittelut teille kaikille! :(

Suerte, toivotaan että kyseessä on vain mittausvirhe, eivät ne lääkäritkään erehtymättömiä ole.

haimi, olen todella iloinen teidän puolestanne! :)

Kävin tänään otattamassa verikokeet. Kaikkiaan neljä putkea verta, ja nyt saa jännätä noiden veriseulojen tuloksia ja toivoa että kaikki on niin kuin pitääkin.

Juhannus vietetään todennäköisesti kotona tai käväistään anopin mökillä saaressa.

Saisi tämä oma vointi parantua. Olen todella kyllästynyt tähän ripuliin joka on vaivannut jo seitsemän viikkoa! Eikö kenelläkään muulla ole tällaista oiretta?

Onko täällä muita jotka käyvät salilla, spinningissä tai bodypumpissa? Oletteko ajatelleet jatkaa raskauden edetessä? Mulle sanottiin neuvolassa, että sykkeitä ei saisi päästää kovin korkeiksi ja salilla pitäisi karsia painoja ja välttää joitakin keskivartaloon kohdistuvia liikkeitä. Tuntuu vain niin hassulta käydä treenaamassa, jos ei voi tehdä täysillä :D Mutta liikunta on mun kohdalla auttanut erityisesti väsymykseen, joten aion kyllä jollakin tasolla jatkaa mahdollisimman pitkään.

aby 10+3
 
Niina85 Järkyttävää että työnantaja sanoi noin! Mun mielestä se asia ei ole työnantajan päätettävissä, vaan lääkärin. Itse en siis ole ollut samanlaisessa tilanteessa, mutta kuvittelisin että on jollain asteella laitonta tai jotain toimia työntekijöitä kohtaan noin. Mä marssisin sinuna lääkäriin, ja hakisin sieltä sitä saikkua. Voimia kuitenkin pahoinvoinnin kanssa! :heart:

Ja aby, mulla ei ihan ripuliks asti oo menny mut koko raskauden ajan maha on ollut tosi löysällä. Tuntuu et kakkoshätä iskee aina sekunnissa ja vessaan on päästävä nyt eikä heti. Mut eipähän oo ummetusta ainakaan vielä, se saattaa meinaan iskee myöhemmin raskauden aikana... ;)

Mulla on tänään ollut vaivana satunnaiset kylkipistokset vasemmalla puolella. Kestää muutaman sekunnin kerrallaan ja menee sitten ohi. Tosi inhottavaa, ihan ku joku törkkäis tikulla kylkeen :/

Tässä päivän piristettä kaikille, mukavaa loppupäivää!

Kissanpentu yritt
 
Niina85 No ei raskaus sairaus ole, mutta kyllähän tämä väsyttää ihan yhtä lailla, joten luulis sun saikkua saavan!

Tirlittan77 Meillä täällä tehdään sokerirasitus kaikille. Tain niin ainakin oon ymmärtänyt, koska itse oli viime raskaudessa 18 ja silti passitettiin sinne. :)

Teddy + pipana 8+1 Ihanaa olla jo tämmösillä viikoilla. Alkaa jo kuulostaakin joltakin. :)
 
Paljon on tekstiä tullut viime kerran jälkeen!

Osan otot ja halauksia surun kohdanneille! :(

onneksi vastapainoksi on myös iloisia uutisia :)

Omasta olosta ei hirveesti kerrottavaa,kun niin kovasti panikoin maanantain neuvolaa ja pelkään,ettei tuolla masussa enää kenenkään sydän syki.

Joten palailen omalta kohdalta asiaan maanantain jälkeen.
 
bumsu voi että sitä neuvolantätiä :(

Lissu123 onnea ultraan :)

M1n1 mulla on noita samoja repäsykipuja aivastaessa. Joskus tekee todella kipeetä:(

Suerte toivotaan että reppuli on vaan liian ujo kasvamaan ja kaikki on hyvin :heart:

Aniit :hug: jaksamisia

Supsu86 Onnea ultraan :)

Juhannus, en tiiä vielä että missä sillon mennään, mutta luultavimmin mökillä ollaan :heart:. Toivotaan että sää salli mökkikelejä. Yx vuos oli niin kylmä että joutu olemaan toppatakit päällä :)

Ei olla vielä varmoja halutaanko tietää kumpaa sukupuolta pikkunen on. Muistan kun tuota esikoista odotin, nii sanoin silloselle "anopille" että jos se on tyttö, nii oon kyllä kovin pettynyt. Ootin niin paljon poikaa ja poikahan sieltä tuli :heart:

ON etovuus ja väsymys jatkuu, en onneksi ole oksennellu. Jotain hyvääkin :). Postissa pitäs tulla kutsua nt-ultraan jonnin ajan päästä. Ennen sitä pitäs käydä labrassa antamassa vähän verinäytteitä ja pissinäytettä. Ultran jälkeen vasta soittelen neuvola-aikaa.
Pienoinen pelko persiissä on että mitä siellä ultrassa sitten näkyy. vaikka nyt kaikki oli vallan mainiosti. Yhellä kaverilla on ollu myös kaksi keskenmenoa, ja molemmat on huomattu viikon 12 ultrassa, että sikiö on lopettanut kehittymisen siinä 8 viikon paikkeilla :(.

Vielä huominen töitä ja sit kahen viikon loma. Lomalla olis tiedossa vähän maalaamista, ihan niinku sitä ei töissä saa tarpeeksi tehtyä :D. Ja Hesan reissu kanssa edessä, pitää vähän läydä sukuloimassa ja treffaamassa kaveripariskuntaa. Sit jos vaan olis :)

Fossiili ja Perillinen 6+5
 
Zuh
Heippa typyt! Arvatkaas että ostin tänään mammafarkut ja vihdoin on jotain muutakin päälle laitettavaa kuin lökkäpöksyjä :)

Työ: olen myyntityössä johon sisältyy myös suunnittelua yms. ääretöntä tarkkuutta vaativaa. Ei oo hyvä kombinaatio raskaus-lahopään kanssa!!

Juhannus: varmaan siskon kanssa taas vietellään lapsijuhannusta. Meillä on yhteensä 3 alle 3,5v lasta niin suunnitelmat on aika rauhallisen selkeät. Mökilläkin toki vois pyörähtää?

Niina85: raskaus ei ole sairaus mutta kun oksennat niin olet työkyvytön. Lääkäriin vaan ja saikkua jos töissä ei pysty olemaan.

Voimia kaikille vastatuulessa kulkeville!

Eka viikko yh-elämää alkaa olla takana, pitää osata kyllä olla niiiin tyytyväinen että mies on olemassa :)

Zuh 9+6
 
Tuohon sukupuoleen ja huonoon oloon piti vielä sen verran sanoa, että. Systeri oli sitä mieltä, että tyttö olis tulossa, kun on tuota etovaa oloa. Sillä oli molemmista tytöistä huonoa oloa ja pojasta ei. Esikoisesta mulla ei ollu minkäänlaista huonoa oloa, paitsi ihan alussa, kun en tiennyt olevani raskaana ja aina röökin jälkeen piti oksentaa. Se pisti sitten miettimään että josko :). Nykyään en enää polta... Tiiä tuosta sitten :D
 
Pitää ihan poksua, kun kerran on aihetta, eli 7+0 *pokspoks*;)

Työpäivä takana ja kotona vielä nopeasti imuroin ja tamppasin matot. Tulee hirveästi hiekkaa sisälle, vaikka lapset aika taitavasti ovatkin oppineet riisumaan kengät jo kuistilla.

Mies on pesäpallopelissä.

Aniitille pahoittelut ja voimahalit!! :hug:

Niina85 kyllä sairauslomaa saa hakea pahoinvoinnin takia! Pöh, sille joka muuta väittää! Itehän oon kans samalla alalla, mutta päiväkodissa lapsia hoitamassa. Välillä tekee tiukkaa, salaa käyn syömässä pikku-eväitäni ja torkun nukkarissa. Juhannuksena alkaa kuukauden loma ja pyrin siihen etä vasta sitten elokuussa saisi työporukka tietää raskaudesta.

Yllä siis tulikin vastaus työ-kysymykseen. Valmistuin 2. pv lähihoitajaksi ja päiväkodissa olen ollut joulukuusta asti töissä (opiskelun ohessa), nyt pysyvämmin eli vuoden soppari kirjoitettuna.

Mitäs muuta.. Olotila suht ennallaan. Välillä paha olo meinaa ottaa vallan, oksu ei ole ollut kaukana. Mulla illat on pahimpia. Aamulla/päivällä ei ole oikeastaan mitään ellei syöntiväli veny johonkin neljään tuntiin. Tuossa 5-6 aikaan alkaa pikku hiljaa olo pahenemään ja nukkumaanmeno hetkellä on pahimmillaan. Aamukahvi on ruvennut tökkimään, päiväkahvikin on oikeastaan ihan sama joisinko vai en :)

Pitäisi käydä ostamassa rennietä, koska iltaisin tuntuu siltä että suurimman pahoinvoinnin aiheuttaa ihan vain närästys! Voisiko olla mahdollista, närästääkö muita?

Nyt lapset huutamaan sisälle pesupuuhiin ja iltapalalle. Lapsille tiedossa huomenna tädin kanssa ratsastelua kun itse olen iltavuorossa (mies on kyllä kotona myös päivällä lasten kanssa)
 

Yhteistyössä