Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

@MMAK onnea! :)

ihanaa, että jollekkin muullekkin on tulossa tuplat :) ite olin ensin kanssa tosi järkyttynyt, mutta nyt ajatus siitä, että meille tulee kaksi vauvaa tuntuu mahtavalta :LOL: nyt oon pari kertaa päässyt kavereita katsomaan itse ja ensi viikolla taas uudestaa, ihanaa kun tätä kaksosraskautta seurataan niin tiiviisti :)
 
Meillä oli tänään eka neuvolakäynti H9+0. Tosi mukava neuvolatäti saatiin. (y) Lopuksi vielä pyydettiin, että kuuntelisi dopplerilla. Suostui kun ensin varotteli, ettei saata vielä kuulua. Ensin pikkuinen onnistui pakoilemaan ja oltiin jo luovuttamassa kun viimeisellä etsinnällä löytyi hurjan nopeeta 180/min tykyttävä jumputus :love: En vielä saata uskoa että oireet ois helpottamassa mutta oon ehkä pikku hiljaa oppinut elämään niiden kanssa oikein.
 
Onks kellään muulla totaalista oireettomuutta? Ku mulla ei oo mitään oireita enää. Se jänskättää ja pelottaa, vaiks esikoisesta ei ollu yhtään mitään oireita ennen ku liikkeet alko tuntumaan. Jotenki sellanen fiilis, et haloo, onks siel ketään?

10+4 jo tänään, ultra vasta päivälleen kahden viikon päästä.
 
Hei! Täällä olisi myös uusi tyyppi:)
19.5/ HenriikkaK/ 27/ toinen/ oys

Viikkoja nyt 9+3, esikoinen on pikkukeskonen, joten tämän raskauden suhteen on tullut jännättyä ja aika varovaisesti edetty, kahdessa ultrassa olen päässyt jo käymään ja viime viikolla oli eka neuvola. Pahimmat kuvotukset, jotka oli siis 24/7, on alkanut jo menemään toivon mukaan ohi.

Laitoin fb ryhmästä viestiä @pillipöllö
 
Tasan viikko ultraan.
Puah näinkö joudun pomolle kertomaan tästä jo, tarkoitus oli vasta ultran jälkeen, mutta sain nyt toimeksiannon mitä en voi ottaa vastaan, perustuen vauvan turvallisuuteen. :/ En vaan millään haluaisi vielä, tämä tapaus nimittäin on kova puhumaan ohi suunsa, enkä valitettavasti usko vaitiolovelvollisuuden pitävyyteen ja työyhteisöni on sen verran laaja, että asia leviää kyllä kulovalkean tavoin.. turhauttaa.

Mutta muuten huomasin eilen, jotta jaksan taas muutakin kun nukkua! Ekaa kertaa plussan jälkeen jaksoin käydä kunnon ruokaostoksilla isossa kaupassa! Sen lisäksi mylttäsin työvaate ja koiratarvike säilytyksen uusiksi!(y)

Mieva + solumöykky 11+1
 
Osanotot Mini-n-n.

Olen tällä palstalla uusi, löysin vasta nyt tämän. Nyt menossa 10+6. Varhaisultrassa käyty 9+0. Ja seuraava ultra ensi viikolla 11+5. Oireita ollut aika paljon! Helpottanut on, mutta välillä on ns. huonompia päiviä. Plussasin vahvasti 4+5.
10.5.2018, Helminuppu, 24, ensimmäinen, NKL

Mahtuukohan sinne fb ryhmäänkin vielä. Pistin henkilölle yksityisviestiä, joka ryhmää mainosti. Hän ei vaan vissiin vähään aikaan ole tänne kirjautunut, mahtaakohan sinne vielä päästä?:)
 
Osanotot @Mini-n-n Ja voimia kovasti.

Viikon saanut lomailla talvilomaa ja huomenna reippaana töihin. Kuvotus ei ole enää ihan jatkuvaa, mutta en tiedä onko syömättömyys vai syöminen pahempaa. Mitään mielihaluja ei kyllä ole. Ja yhtään ei ole nälkä. Ja röyhtäisyttää, turvottaa ja närästää koko ajan.

Meillä oli muutaman päivän häät viikonloppuna istuvine illallisineen ja nyt on viiniä maisteltu.. Emne halunneet kertoa raskaudesta, joten olin vain maistelevinani ja välillä vaihdettiin miehen kanssa lasia tai sitten välillä oli niin tehokkaat kaadot ravintolassa, että lasit olivat kaikilla miltei täynnä koko ajan. Totesin, että onnistui hyvin helposti, kun kukaan ei oikeasti epäile.
Vielä muutamat juhlat pitäisi selvitä..

Kaivelin juuri mun vauvavaatekätköjä Ehdin kahdessa edellisessä keskenmenoin päättyneessä raskaudessa hankkimaan jo jonkin verran ihanuuksia. Voi, että mä toivon, että niitä pääsee nyt käyttämään..

Neuvola mulla vasta 2 viikon päästä ja sieltä sitten aika nt-ultraan!
Jen 8+3
 
Täällä rupee maha tunkemaan sen verta vahvasti esiin, että sekä asiakkaat että työkaverit vilkuilee kyllä siihen malliin, että kohta on kerrottava. Aattelin pitäväni homman salassa sinne nt-ultraan, mutta pitäis pystyä vetämään mahaa sisään vielä 1,5vkoa ja en taia jaksaa :whistle:

Voiko olla, että mulle on osunu just ne kortit, että maha (tai turvotus) näkyy jo vähän ennenkun pitäis? Eteenpäin kallistunut kohtu ja istukka takaseinässä?

Toukkis ja sintti 10+4
 
Musta tuntuu kans, et tuo vatsa on pullahtanut esiin ja että se alkaa keräämään huomiota. vielä sais muutaman viikon pysyä piilossa, mutta en kyllä rupee mitenkään erikoisesti piilottelemaan :)mieskin eilen saunassa sano, että mahas on turvonnu hirveesti:LOL:

Te jotka odotatte esikoista, niin meinaatteko hankkia isänpäivänä jotain tulevalle isälle? Ite tekis mieli, kun tuntuu, että toinen jää vielä aika ulkopuoliseksi näin alussa (n)
 
Mulla on kuulema istukka takaseinässä ja kallistunut kohtu. Mietin vaan jälkikäteen, että mihin päin kallistunut:) täytyy vielä seuraavassa ultrassa kysyä.. Turvottaa iltaisin tosi paljon. Työhousujen koon oon vaihtanu 34:sta 36:een ja nappi alkaa puristaa. Kokeilin jo 38 päälle, mutte ne on jo niin isot sitte joka puolelta(n)

Helmi 11+0
 
@MMAK onnea! :)

ihanaa, että jollekkin muullekkin on tulossa tuplat :) ite olin ensin kanssa tosi järkyttynyt, mutta nyt ajatus siitä, että meille tulee kaksi vauvaa tuntuu mahtavalta :LOL: nyt oon pari kertaa päässyt kavereita katsomaan itse ja ensi viikolla taas uudestaa, ihanaa kun tätä kaksosraskautta seurataan niin tiiviisti :)
Tuplaonnet sinnekkin! :) Hurjaltahan se ajatus tuntuu kun omalle kohdalle osuu. Onko teillä lapsia ennestään? Onko sulla ollut vahvoja oireita? Tää mun pahoinvointi on ihan uskomatonta... Ei onneks oksennus tuu mut pahaa tekee aamusta iltaan, ruoka ei maistu ja nytpä tiedän jo miltä tuntuu myös närästys, ei oo koskaan ennen vielä ollut...
 

Yhteistyössä