Toukokuussa tiukentuvat

Eilen taas tuli tehtyä kunnon lenkki (noin 15km). Nyt valmistaudun laste n kanssa lähteen korvasienimetsään. Viime viikolla saatiin huippuhyvä saalis, 2 kg 200 grammaa, kiitos nam :p

Paino oli aamulla 61.7kg. Syömiset on menneet nyt aika hyvin, toivottavasti mielihalut olis nyt taakse jäänyttä elämää.

Tarvitsen ehdottomasti uudet lenkkarit :kieh: tällä hetkellä nimittäin on 7 laastaria varpaissa ja vasemmassa kantapäässä keinonahkaa, kun noi umpisurkeet kengät hinkkaa ja hankaa joka kohtaan. Olen siis ilmeisesti läskistynyt myös jaloista :O

Sovittelin eilen bikineitä ja näky oli melkoisen kauhea, ihme ettei peili särkynyt kun siitä katselin. Yök mkä läskimaha mä olen. Kaiken kauheuden kruunaa kalmankalpea ihan mustelmainen iho :x

Almandiinille isot onnittelut shortsikokeilusta :D

teajohanna : mikä vika sun jalassa on ollut tai on? Olen ollut mukana vasta vähän aikaa niin en tiedä :) Toivottavasti paranee joka tapauksessa pian.

Iloista päivää kaikille, nyt hikoilemaan sienimetsään :wave:
 
Viimeksi muokattu:
"MaMa"
Mutta punttiksella 3 kertaa viikossa ja 2 x viikossa yli tunnin kävelylenkki ovat toistaiseksi tuottaneet tasaisesti tiukkenevaa tulosta :) Ruokailut nyt ei mene virallisen kaavan mukaan:whistle:
Tämä antoi mulle nyt jotenkin ihan kauheasti toivoa, että tämä munkin kroppa on vielä mahdollista muokata unelmaksi, kovaa treeniä vain vaatisi. Mä oon aina ollut enemmän ruokavaliolaihduttaja, eli liikunta on jäänyt minimiin. Nyt tosin kaipaan jo salille, oon ollut yli vuoden käymättä. Tarvitsisin sinne vain kunnon personal rainerin tsemppaamaan mua tekemään mulle sellaisen ohjelman, jolla saa jotain tuloksiakin aikaan. Kun jos siellä menee siitä, mistä aita on matalin, niin ei tosiaan tuu mitään tuloksia ollenkaan. :/

Mä oon jotenkin ollut nyt vähän masentunut viikonlopun jäljiltä. Kaikki tsemppi, puhti ja usko itseensä on poissa. Mies ärsyttää ihan kamalasti, kun se on niin kireä kun on kiirusta hommissaan ja kaikki ei taas tänäkään vuonna mene putkeen. Ärsyttää, että miksi toinen on valinnut itselleen ammatin, jota oma mielenterveytensä ei kestä?? Luulisi, että jossain muissa hommissa olisi onnellisempi, mutta kun hän ei näe mitään muuta vaihtoehtoa. Tänään päätin ainakin sen, että itse olen ensi vuonna tähän aikaan jossain kuuman auringon alla rentoutumassa enkä kuuntelemassa tätä äksyilyä, mikä sillä on päällänsä.

Aurinko paistaa ihanasti, pitäis päästä edes tuonne lenkille, jotta mieli vähän paranisi. Mun pitäis myös siivota täällä ja järjestellä paikkoja kuntoon, kun pidän torstaina yhden poistomyynnin synttäreitteni kunniaksi. Niin täytyy käydä kaikki myytävät läpi jne.. Ei jaksais innostaa. Apteekissakin pitäis käydä, allergialääkkeet loppuivat tänään. Ja kaupassa hakemassa leivontatarvikkeita, että saan lupaamani synttärikakun tehtyä torstaiksi. Taidan kuitenkin mennä vasta huomenna. Josko tänään puuhailis jotain mukavaa? :D
 
[QUOTE="MaMa";26310733]Tämä antoi mulle nyt jotenkin ihan kauheasti toivoa, että tämä munkin kroppa on vielä mahdollista muokata unelmaksi, kovaa treeniä vain vaatisi. Mä oon aina ollut enemmän ruokavaliolaihduttaja, eli liikunta on jäänyt minimiin. Nyt tosin kaipaan jo salille, oon ollut yli vuoden käymättä. Tarvitsisin sinne vain kunnon personal rainerin tsemppaamaan mua tekemään mulle sellaisen ohjelman, jolla saa jotain tuloksiakin aikaan. Kun jos siellä menee siitä, mistä aita on matalin, niin ei tosiaan tuu mitään tuloksia ollenkaan. :/[/QUOTE]

Ihana kuulla, jos voin antaa toivoa sen perusteella mitä olen itse havainnut käytännössä=) Me ihmiset ollaan niin erilaisia siinä mielessä, että toinen tykkää liikkua enempi itsestään, toinen sillä tavalla että joku on vieressä kannustamassa. Mä olen itse niitä ihmisiä, jotka tykkää punnertaa ja ähistellä ihan itsekseen. Mulle toimii kannustimena punttiksella oleva radio ja siellä energyn aamupojat:D Tai siis on tosi hauska kuunnella heidän juttujaan, ja siellä soi usein tosi hyviä biisejä. Välillä on julkkisten haastatteluja ja uutisten vuoro. Kuuntelen mielelläni ja teen omaa ohjelmaani samalla, jonka olen jotenkin päässäni soveltanut itselleni sopivaksi treeniohjelmaksi.

Olen kyllä miettinyt jos syksyllä menisin yleisille saleille, jos siellä olis monipuolisempia laitteita. En usko että kuitenkaan nautin äheltämisestä muiden joukossa, olen niin hörhö että varmaan vaan miettisin miltä näytän ja mistä tursuaa yli paidankauluksesta, tai että olen ihan punainen ja hikinen... Niinkuin noilla nyt olis niin väliä:headwall: Toisaalta jos syksyllä olen saanut (toivottavasti) painoa vielä pois 10 kiloa, voisin varovasti aloittaa hölkkäämisen ja talvella hiihtämisen. Niin siinä mielessä ei jäisi sitten aikaakaan "oikealle" salille, tuo taloyhtiön punttis varmaan ajaa asiansa siinä vaiheessa edelleen.

Toivotan sulle hurjasti tsemppejä aloittaa kuntoiluharrastus, se kannattaa ehdottomasti! Siitä tulee hyvä ja terve olo, ja tuntuu hyvältä kun vahvistuu ja kroppa kaventuu. Peukutuksia!
 
Eilen taas tuli tehtyä kunnon lenkki (noin 15km). Nyt valmistaudun laste n kanssa lähteen korvasienimetsään. Viime viikolla saatiin huippuhyvä saalis, 2 kg 200 grammaa, kiitos nam :p

Paino oli aamulla 61.7kg. Syömiset on menneet nyt aika hyvin, toivottavasti mielihalut olis nyt taakse jäänyttä elämää.

Tarvitsen ehdottomasti uudet lenkkarit :kieh: tällä hetkellä nimittäin on 7 laastaria varpaissa ja vasemmassa kantapäässä keinonahkaa, kun noi umpisurkeet kengät hinkkaa ja hankaa joka kohtaan. Olen siis ilmeisesti läskistynyt myös jaloista :O

Sovittelin eilen bikineitä ja näky oli melkoisen kauhea, ihme ettei peili särkynyt kun siitä katselin. Yök mkä läskimaha mä olen. Kaiken kauheuden kruunaa kalmankalpea ihan mustelmainen iho :x

Almandiinille isot onnittelut shortsikokeilusta :D

teajohanna : mikä vika sun jalassa on ollut tai on? Olen ollut mukana vasta vähän aikaa niin en tiedä :) Toivottavasti paranee joka tapauksessa pian.

Iloista päivää kaikille, nyt hikoilemaan sienimetsään :wave:
Joko sieniä kasvaa? Mä luulin että kaikki sienet on vasta syksyllä:xmas: En ole ikinä maistanut korvasieniä. Niitä pitää varmaan aika kauan ryöpätä? Mitä ruokaa teet niistä? :)

Bikinien sovittelusta: mulle mahtuu nyt bikinit, joihin tavoittelinkin. Mutta se mahan röllykkä, tuntuu tosiaan että ei palaudu venyneet vatsanahat...hyvä ettei sentään peilejä rikottu täälläkään. Tsemppiä jatkoon ja mukavaa päivää sienimetsään!
 
"MaMa"
Ihana kuulla, jos voin antaa toivoa sen perusteella mitä olen itse havainnut käytännössä=) Me ihmiset ollaan niin erilaisia siinä mielessä, että toinen tykkää liikkua enempi itsestään, toinen sillä tavalla että joku on vieressä kannustamassa. Mä olen itse niitä ihmisiä, jotka tykkää punnertaa ja ähistellä ihan itsekseen. Mulle toimii kannustimena punttiksella oleva radio ja siellä energyn aamupojat:D Tai siis on tosi hauska kuunnella heidän juttujaan, ja siellä soi usein tosi hyviä biisejä. Välillä on julkkisten haastatteluja ja uutisten vuoro. Kuuntelen mielelläni ja teen omaa ohjelmaani samalla, jonka olen jotenkin päässäni soveltanut itselleni sopivaksi treeniohjelmaksi.

Olen kyllä miettinyt jos syksyllä menisin yleisille saleille, jos siellä olis monipuolisempia laitteita. En usko että kuitenkaan nautin äheltämisestä muiden joukossa, olen niin hörhö että varmaan vaan miettisin miltä näytän ja mistä tursuaa yli paidankauluksesta, tai että olen ihan punainen ja hikinen... Niinkuin noilla nyt olis niin väliä:headwall: Toisaalta jos syksyllä olen saanut (toivottavasti) painoa vielä pois 10 kiloa, voisin varovasti aloittaa hölkkäämisen ja talvella hiihtämisen. Niin siinä mielessä ei jäisi sitten aikaakaan "oikealle" salille, tuo taloyhtiön punttis varmaan ajaa asiansa siinä vaiheessa edelleen.

Toivotan sulle hurjasti tsemppejä aloittaa kuntoiluharrastus, se kannattaa ehdottomasti! Siitä tulee hyvä ja terve olo, ja tuntuu hyvältä kun vahvistuu ja kroppa kaventuu. Peukutuksia!
Mäkin tykkään siis tehdä itsekseni, mutta oon huomannut, että fuskaan kun oon itsekseni. En koskaan nosta vastuksia, en pinnistä kaikkea itsestäni irti vaan teen vaan sen verran, että tuntuu mukavalta. Joten siksi tarvitsisin sen personal rainerin sinne vahtimaan mua. Lisäksi mulla itsellä ei oo mitään hajua mistään tehokkaista ohjelmista, joten sekin on hyvä laatia jonkun toisen toimesta. :)
 
Äh.. ei ois pitänyt vielä alkaa tähän mukaan. Luonnollisestikin painoa alkaa nyt taas kertyä kun saan syödä jo sellasta ruokaa, jota voi vähän purra (keitettyjä kasviksia, perunaa, pastaa, todella pehmeää leipää) eikä enää tarvitse turvata pelkkiin soseisiin ja rahkoihin. Nyt painan 69.1 kg ja lasken kaloreita toisinaan.
Viime kesänä kalorinlaskenta vei minut siihen pisteeseen, että laskin vähän turhan tarkkaan enkä lopulta sit uskaltanut syödä oikein mitään, vanha syömishäiriökäyttäytyminen nosti päätään, enkä halua palata siihen tänä vuonna.

Mun pitäis kävellä ihan älyttömiä määriä voidakseni kuluttaa edes vähän, toisaalta mun pitäis myös syödä hyvin, että toivun. Ja noiden välillä tasapainoilla, etten lihoisi. :rolleyes:

Juokseminen houkuttaa, tahtoisin jo salille ja asahiin.
 
Kaunishäntäinen orava, mitä on asahi?

Gloria, mun jalassa ei tällä hetkellä ole sen raflaavampaa kuin leikattu vaivaisenluu. Jonka paraneminen kestää kauan...

Mutta sitä ennen on ollut sitten yhtä ja toista viimeisten vuosien aikana, pahimpana kallonsisäinen verenvuoto (ns. aivoverenvuoto) pari vuotta sitten; vakava paikka, mutta selvisin ihme kyllä, kiitos erittäin nopean ensiavun ja ammattitaitoisen tehohoidon. (Ja oman pahan sisuni... sillä vaatihan se sisuakin opetella kaikki uudestaan.)

Seuraavaksi aikovat viedä myoomaisen kohtuni, saa nähdä koska se tulee eteen. Sitten varmaan taas kevenen, heh.

Päätavoitteeni siis ei ole tämä painonlasku, vaan hengissä pysyminen ja elämästä nauttiminen. Tyttäreni ovat nuoria aikuisia, mutta kyllä mä toivon olevani vielä heidän elämässä, kun heistä tulee äitejä.

Tsemppiä kaikille, ja erityistsempit Töntille savuttomaan elämään! Nähnyt vierestä läheltä, että se se vaatii sisua, mutta varmasti on tärkeämpi tavoite kuin joku kilo sinne tai tänne. Ja hännän nousua Criminal Mind, pidä itsestäsi huolta (koska kuka pitää jos ei elämän tärkein ihminen eli itse...)
 
Joko sieniä kasvaa? Mä luulin että kaikki sienet on vasta syksyllä:xmas: En ole ikinä maistanut korvasieniä. Niitä pitää varmaan aika kauan ryöpätä? Mitä ruokaa teet niistä? :)

Bikinien sovittelusta: mulle mahtuu nyt bikinit, joihin tavoittelinkin. Mutta se mahan röllykkä, tuntuu tosiaan että ei palaudu venyneet vatsanahat...hyvä ettei sentään peilejä rikottu täälläkään. Tsemppiä jatkoon ja mukavaa päivää sienimetsään!
Joo :D Korvasienet kasvaa näin keväällä. Ryöppään kolme kertaa ja sitten pakastan. Niistä nyt voi tehdä melkein mitä vaan, mutta mun suosikki on ehdottomasti keitto :) Se ei tosin ole mitään laihdutus ruokaa, mutta onneksi noi sienet säilyy pakkasessa pitkään :D

Ja oli meinaan hikinen reissu, maasto hyvinkin mäkistä ja ihan kaikissa paikoissa ei ollut edes polkuja, joten melkoista rämpimistä. Lapsille tuli kuuma ja hermothan siinä meni, noh ehkä se kasvattaa luonnetta :whistle:

teajohanna: Sulle on sattunut hurjasti kaikkea ja hienosti olet selvinnyt. Uskon, että tuolla sun positiivisella asenteella on ollut reippaasti vaikutusta :hug: Mulla on myös jaloissa sellaiset luukasvannaiset, toinen on leikattu x2 ja toinen x1. Ne ei vaivaa enää juuri muuten, kuin lumilautaillessa ja luistellessa. Juoksemiseen ja lenkkeilyyn ei enää nykyään haittaa, nuorempana jalat aina turposi liikkuessa ja särky oli kamala.

Tönt: mielettömät tsempit röökaamisen lopettamiseen !!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
teajohanna: Asahi Health terveysliikunta ry - Alkusivu En oo vielä edes käynyt tutustumassa tuohon lajiin, mutta mulle tuli heti sellanen varma tunne siitä, että tuo sopis mulle oikein hyvin. Tarkotuksena on mennä niin pian vaan kun pääsen. :)
Ei siis oo kumminkaan kai mitään rankkaa liikuntaa, mutta kyllä kuulemma tuntee tunnin jälkeen tehneensä jotain

Tönt: Älyttömät tsempit lopetukseen täältä sulle. Älä tosiaan stressaa niitä palaavia kiloja, savuttomana on paljon paljon helpompi liikkua ja hengittää. Mulle Lakrisal toi hyvän helpotuksen niksoihin, nyt 4kk polttamatta. :)
 
Kyllä positiivinen asenne auttaa moneen asiaan ja edistää terveyttä, sen ylläpitoa ja paranemista. Hienoa teajohanna, että olet selvinnyt noista kaikista vaikeuksista ja tsemppiä tähän elämäntaparemonttiin :)

Omaa napaa: mun oli ihan pakko mitata itseni uteliaisuuttani. Tai siis pyysin kaverin mittaamaan, moneen kertaan sillä en ollut uskoa. Olenkin 161,5 cm pitkä:O Enkä 160 cm kuten olen luullut viimeiset 22 vuotta...yläasteen lopulla kun sanottiin että mun pituuskasvu on päättynyt eikä ole sen koommin tullut mitattua. Kaikkea sitä saa tietää kun vanhaksi elää:D Ja jos riittävän vanhaksi elää, olen varmaan pian uudestaan sen 160 cm ja alle sen....
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26313026:
teajohanna: Asahi Health terveysliikunta ry - Alkusivu En oo vielä edes käynyt tutustumassa tuohon lajiin, mutta mulle tuli heti sellanen varma tunne siitä, että tuo sopis mulle oikein hyvin. Tarkotuksena on mennä niin pian vaan kun pääsen. :)
Ei siis oo kumminkaan kai mitään rankkaa liikuntaa, mutta kyllä kuulemma tuntee tunnin jälkeen tehneensä jotain

Tönt: Älyttömät tsempit lopetukseen täältä sulle. Älä tosiaan stressaa niitä palaavia kiloja, savuttomana on paljon paljon helpompi liikkua ja hengittää. Mulle Lakrisal toi hyvän helpotuksen niksoihin, nyt 4kk polttamatta. :)
kiitos kaikille tsempeistä! :heart:
vielä en oo sortunut vaikka löysin askin tupakkaa mun laukusta. annoin miehelle ja käskin piilottaa (mies ei siis polta). :D ei ne purkat hyviä ole mutta auttaa jonkun verran. mitä nyt on, kolmas päivä menossa. huomaa jo eron kun ei haise ja henki kulkee nyt jo paremmin. :p voisi vaikka hemmotella itteensä jollain tapaa kun on ollut vaikka kk poltamatta. eikö aina on hyvä välillä muutenkin hemmotella itteensä vai mitä? kiloja ei oo vielä tullut lisää. kadonnut kyllä.

Almandiini; et oo ainoo joka ei tiedä pituuttaan (tai sinä tiedät nyt). luulin pitkään olevan jotain 155 mutta löysin jonkun vanhan lääkäritodistuksen missä lukee 157cm. no, aion mitauttaa itteeni kun seuraavan kerran meen neuvolaan lasten kanssa. kivempi laskea BMI:tä kun on oikeet lukemat. tiedä sit vaikka saisi sen tippumaan ihan vaan sillä. kaikki ekinot käyttöön. :LOL:

ihana sää, nauttikaa siitä! :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Tönt
niin ja kävin minä autokoulussakin taas tänään. ihanaa huomata että oppii koko ajan lisää ja uskaltaa ajaa enemmän "itsenäisesti". auto oottaa jo pihalla mikä on toisaalta kivaa, mutta samalla ärsyttävää kun ei voi vaan hypätä autoon ja lähteä ajelulle. kauheet suunitelmat jo mihin mennä ja mitä tehdä. :D :p
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26313026:
Tönt: Älyttömät tsempit lopetukseen täältä sulle. Älä tosiaan stressaa niitä palaavia kiloja, savuttomana on paljon paljon helpompi liikkua ja hengittää. Mulle Lakrisal toi hyvän helpotuksen niksoihin, nyt 4kk polttamatta. :)
niin..ja piti vielä sanoa että vau, onnittelut! hienosti tehty! :flower: pitääpä siirtyä johonkin maukkaampaan korvikkeeseen kun pääse pahimmasta yli. eka koitos tulossa varmaan viikonloppuna kun ehkä on aihetta juhlaan (skumppa) ja tulee vielä ne viisutkin. heja Sverige på riktigt!! :p :heart:
 
"MaMa"
Minä en vissiin oo huomannut tsempata vielä Töntiä elämänsä parhaasta päätöksestä! :) Oma siskoni lopetti yli vuosi sitten ja äitini muutama kk sitten lukemalla Allen Carrin kirjan STUMPPAA TÄHÄN! Itsessäänhän tuo kirja ei saa ketään lopettamaan, mutta auttaa kummasti, jos päätöksen olet jo tehnyt! Suosittelen siis sinullekin sitä pikaisesti luettavaksi. :D

Mulla meni eilen vähän heikommin päivä. Vitutti niin maan perkeelesti tuo mies koko olemuksellaan, että kostin sen taas sitten itselleni syömällä porkkanakakkua ja juomalla illalla vielä pari drinkkiä. HYI MUA! Tänään on aamiainen mennyt ihan ohjeen mukaan, toivottavasti onnistuu päivän muutkin ateriat ja pääsisin edes sinne lenkille! :D Eihän se oo kuin itsestään kiinni, oon vaan ollu nyt niin laiska ja motivaatio hukassa etten oo tehny mitään..
 
Tönt
[QUOTE="MaMa";26317362]Minä en vissiin oo huomannut tsempata vielä Töntiä elämänsä parhaasta päätöksestä! :) Oma siskoni lopetti yli vuosi sitten ja äitini muutama kk sitten lukemalla Allen Carrin kirjan STUMPPAA TÄHÄN! Itsessäänhän tuo kirja ei saa ketään lopettamaan, mutta auttaa kummasti, jos päätöksen olet jo tehnyt! Suosittelen siis sinullekin sitä pikaisesti luettavaksi. :D

Mulla meni eilen vähän heikommin päivä. Vitutti niin maan perkeelesti tuo mies koko olemuksellaan, että kostin sen taas sitten itselleni syömällä porkkanakakkua ja juomalla illalla vielä pari drinkkiä. HYI MUA! Tänään on aamiainen mennyt ihan ohjeen mukaan, toivottavasti onnistuu päivän muutkin ateriat ja pääsisin edes sinne lenkille! :D Eihän se oo kuin itsestään kiinni, oon vaan ollu nyt niin laiska ja motivaatio hukassa etten oo tehny mitään..[/QUOTE]

no mutta se oli eilen ja tänään on uus päivä. kyllä se siitä! kiitos tsempeistä. :flower: kirjoja en jaksa ikinä lukea, ei riitä keskittymiskyky ja aina on joku lapsi vieressä höpöttämässä jotain. saa nähdä miten onnistuu lukeminen ja opiskelu kun se on ajankohtaista. :D tallensin jokunen aika sitten jonkun ohjelman tupakoinnista ja sen lopettamisesta. toivon että siinä on järkyttäviä tapauksia miten terveys ja hygienia kärsii. keuhkosyöpää ja hampaattomia ihmisiä. :kieh: shokkihoito on paras hoito!
 
"MaMa"
Minä kävin uimassa viikonloppuna Edenin ulkoaltaassa. Siellä vesi oli noin +15 asteista. Alkuun tuntui tosi kylmältä, mutta kun siihen tottui, niin olikin jo melko lämpimän tuntuista. Tosin ulkona tuuli ihan hirveästi, että meinasi korvat jäätyä :D

Järvivesiin olen yleensä uskaltautunut tosiaan vasta heinäkuussa, mut vois yrittää tänä vuonna jo kesäkuussa mennä sinne. :)

Ja TÖNT: tuota kirjaa voi hyvin lukea pätkissäkin, jos kannattaa se ainakin hakea kirjastosta lainaan ja katsoa saisiko sen luettua. :) Ei siitä mitään vahinkoa sulle ainakaan oo :D Sisko sanoi, että se vaikuttaa jotenkin siihen psykologiseen puoleen, jolloin tupakasta erossa pysyminen ei enää edes tee tiukkaa. :)
 
Mä menen aina uimaan vasta heinäkuussa yleensä, järveen siis. Uimahalliin suostun menemään vasta kun näytän siltä, miltä haluankin näyttää:D Minäkään en ole muistanut onnitella Tönttiä hienosta lopettamispäätöksestä:flower: Mä jauhan nikotiinipurkkaa, mun mielestä se fruitmint on vaan niin hyvää:p Taidan olla siihen nyt koukussa.

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille!
 
Mä menen aina uimaan vasta heinäkuussa yleensä, järveen siis. Uimahalliin suostun menemään vasta kun näytän siltä, miltä haluankin näyttää:D Minäkään en ole muistanut onnitella Tönttiä hienosta lopettamispäätöksestä:flower: Mä jauhan nikotiinipurkkaa, mun mielestä se fruitmint on vaan niin hyvää:p Taidan olla siihen nyt koukussa.

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille!
Onko teille nikotiinipurkansyöjille tullut siitä purkasta mitään ongelmia? Mä oon joskus töissä makeanhimossa syönyt niitä, mulla menee kurkku ja ruoka- ja henkitorvi ihan vereslihalle niistä :O Yskin siis tämän jälkeen sellasta kamalaa veriviiruista limaa :x

Samoin kuin sinä, uimahalliin en mene ennen kuin ne bikinit näyttää hyvältä mun päällä :kieh:
 
Tönt
Mä menen aina uimaan vasta heinäkuussa yleensä, järveen siis. Uimahalliin suostun menemään vasta kun näytän siltä, miltä haluankin näyttää:D Minäkään en ole muistanut onnitella Tönttiä hienosta lopettamispäätöksestä:flower: Mä jauhan nikotiinipurkkaa, mun mielestä se fruitmint on vaan niin hyvää:p Taidan olla siihen nyt koukussa.

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille!
juu sitä fruitminttiä minäkin ostin mutta ei kyllä oo mielestäni kovin hyvää. kaikissa noissa nikotiinikorvikkeissa on joku outo pistelevä tunne. en tykkää. :$ ostin myöskin tavallista purkkaa. voi sitten vuorotellen jauhaa molempia.
 
Tönt
Onko teille nikotiinipurkansyöjille tullut siitä purkasta mitään ongelmia? Mä oon joskus töissä makeanhimossa syönyt niitä, mulla menee kurkku ja ruoka- ja henkitorvi ihan vereslihalle niistä :O Yskin siis tämän jälkeen sellasta kamalaa veriviiruista limaa :x

Samoin kuin sinä, uimahalliin en mene ennen kuin ne bikinit näyttää hyvältä mun päällä :kieh:
:O jaiks. ei oo ihan niin pahaks mennyt mutta vaatii kyllä totutteluu. limaa erittyy alussa ihan hirveesti suuhun. sitä sylkäsen pois jos on mahollista. hetken saa pureskella ennenkuin tottuu siihen makuun ja pistävään tunteeseen. ja sama joka kerta kun ottaa purkan. ekana päivänä meni useampi purkka, nyt ei enää niin monta. ajattelin syödä noi mitä ostin, sen jälkeen saan luvan pärjätä ilman. tai ostan ainakin kesympää. nyt käytössä 4mg, saa ostaa 2mg:siakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26318497:
juu sitä fruitminttiä minäkin ostin mutta ei kyllä oo mielestäni kovin hyvää. kaikissa noissa nikotiinikorvikkeissa on joku outo pistelevä tunne. en tykkää. :$ ostin myöskin tavallista purkkaa. voi sitten vuorotellen jauhaa molempia.
Kumpaa, Nicorette vai Nicotinel? Mun mielestä Nicoretten Fruitmint on parempaa kuin Nicotinelin vastaava. Kai ne on makuasioita. Nicorettelta myös Freshmint ja Whitemint hyviä.
 
Onko teille nikotiinipurkansyöjille tullut siitä purkasta mitään ongelmia? Mä oon joskus töissä makeanhimossa syönyt niitä, mulla menee kurkku ja ruoka- ja henkitorvi ihan vereslihalle niistä :O Yskin siis tämän jälkeen sellasta kamalaa veriviiruista limaa :x

Samoin kuin sinä, uimahalliin en mene ennen kuin ne bikinit näyttää hyvältä mun päällä :kieh:
Mulla ei muissa nikotiinipurkissa ongelmia, mutta joku ihmeen mausteinen sai mun ikenet haavaumille ja laikukkaaksi, kirveli ja sattui. En muista nimeä, mutta toivottavasti sitä ei ole enää myynnissä eikä kellekään kävis samoin:(

Onkohan sulla ollut sitä vai käykö kaikissa samoin?
 

Yhteistyössä