Turun äidit II

Mun urheiluhenki ei riitä yksin noiden kanssa tulla leffaan x)
Mutta voitaisiin kahvittelemaan tulla ehkäpä, vähiin käy kerrat vielä tässä.
26.8 aloittaa lapsoset päiväkotiuran, kun mulla alkaa koulu :D
Samaan ryhmään pääsivät ja tuohon vajaan 500m päähän, voisko paremmin sattua, en tiiä edes.
 
Mekin tullaan huomenna vaan kahville, eipä tuo elokuva taaskaan herätä suuren katselunautinnon tuntua ...
Onko se nyt kirjaston kahvilan terassi tapaamispaikkana elokuvan loputtua ? Tosin iltapäiväksi on luvattu sadetta eli olisiko Sign parempi tapaamispaikka ?
 
Minun puolesta voitaisiin tavata elokuvan jälkeen Signissä, kun on ihan todennäköistä että sadetta tulee.

Tavataanko siinä elokuvateatterin aulassa noin 20 vaille 11? Voisi yrittää sitten rynniä jollekin sellaisille paikoille, että beibit pääsee helposti jaloittelemaan, tai polvittelemaan, heheh. Mikä nyt kullekin on ajankohtaista!
 
Onko kellään tietoa mihin aikaan leffa loppuu? Eli mihin aikaan pitäs olla kahvittelupaikalla? Mulla jäi tänään korsetin etsintä kesken, kun yks liike oli menny kiinni tavallista aikasemmin ja löyty vaan yks tosi kallis vaihtoehto. Alkaa ahistaa, kun ei meinaa löytyä hyvää sopivalla hinnalla. Kangaskauppaankin pitäs ehtiä...
 
Myy: leffan kesto on noin 1 h 50 minuuttia, joten yhden jälkeen vois nähdä Signissa.

Me yritetään ehtiä 20 vaille leffaan, ei oikein ole hallussa noi bussivuorot, kun mokomat vaihtuu koko ajan... Jää sit tää meidän viimeiseksi vauvabioksi, ens viikolla ehtii vielä muuten tavata. Sit pitää alkaa tekemään myös viikonlopputreffejä tai aktivoitua palstalla kertomaan kuulumisia.
 
kun meiltä lähtee bussi tosta kotiovelta keskustaan joko 9.55 tai 10.05 eli ihan hyvin ehdin..ja sitten kysyisin että mikä ja missä tuo sign on??onko siellä mahdollista lämmittää pojulle maitoa tai muuta murkinaa jos hälle tulee nälkä??pakko kysyä kun minä en vielä tiiä täältä oikeastaa yhtään paikkoja..mut ei kai se haittaa vaikka kyselenkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
kun meiltä lähtee bussi tosta kotiovelta keskustaan joko 9.55 tai 10.05 eli ihan hyvin ehdin..ja sitten kysyisin että mikä ja missä tuo sign on??onko siellä mahdollista lämmittää pojulle maitoa tai muuta murkinaa jos hälle tulee nälkä??pakko kysyä kun minä en vielä tiiä täältä oikeastaa yhtään paikkoja..mut ei kai se haittaa vaikka kyselenkin..
Signissä on kaikki mahdollista :D Ollaan siellä käyty talvella useinkin ja eiköhän siellä maitopullon saa lämpimäksi jollain konstilla. Se on Forumissa joka on myös torin laidalla, mutta mennään yhtä matkaa sieltä teatterilta sinne, niin ei kukaan eksy :)
 
Juu kiitos meidänkin puolesta leffa ja kahviseurasta! Vitsi tä juho poitsu oli kyl sulonen!

Nitalle sitten nousi kuume, se oli siel kahvilas tosi kuuma ja kipeen oloinen. Päästiin kotiin ni lämpöä oli 38,8. Aika pirteenä typy on kyl ollu, supot varmaan helpottaa, aika paljon haluu olla sylis mut välil täytyy tehä kierros ympäri kämppää omilla sateenvarjorattailla ja palaa takas syliin, mut kiukuttelui ei sen suuremmin oo tullu.
 
Kiitosta myös meiltä! Oli kiva nähdä. =) On kyllä Juho niin hurmuri, että mulla taas vauvakuume nousee. :D

Mikäs Nitalle kuumeen nosti? :( Toivottavasti ei tullu pahasti kippeeks... Toipumista!

Meillä poksahtelee ny pojalle hampaita ku sieniä sateella... Maanantaina huomasin tulleen läpi ekan poskihampaan ylös. Eilen huomasin toisella puolella ylhäällä toisen poskihampaan. Tänään hampaita pestessä huomasin alhaalla etuhampaan, jonka en edes tienny olevan punkemassa. :D Kulmikset kuultaa... Jokohan huomenna taas poksuu? :whistle:
 
Voi Nita rukkaa - mutta äiti muistaa nyt sitten ottaa kaiken irti siitä, että tyttönen viihtyy kerrankin sylissä =)

Meillä on hiljaista, panin sekä isin että tytön päiväunille kun nousivat raukat jo kuuden korvilla... Mutta sen jälkeen meinaan retuuttaa molemmat pyörälenkille, ellei ala sataa! Olen ihan jäänyt koukkuun tuohon pyöräilyyn, on se vaan niin ihanaa, kun koko vuoden on vaan joutunut kävelemään. Vähän vauhtia elämään! :D
 
Onnittelut meiltä myös Verkulle! :flower:

Minä päivänä tapaaminen ensi viikolla? Meidän viimeinen ainakin toistaiseksi näin päiväsaikaan... Meillä ei ole keskiviikkona ja perjantaina muita menoja, silloin joutaa seurustelemaan kauemmin.
 
Heippa,
palasin tänään töihin ja meni ihan mukavasti! Paitsi että herätys oli jo puoli viideltä tänä aamuna... mutta niinpä tyttö sitten nukkuikin noin puolet siitä ajasta kun olin poissa. Isi valitti, että oli tylsää :D Jopa puolisen desiä oli nokkamukista nauttinut lehmänmaitoa, ja kyllä tissi maistui kun tulin kotiin. KAikkiaan tuli tänään imetystä varmaan enemmän kuin monena viime päivistä, kun K vähän otti vahinkoa takaisin!

Annatteko te muuten maitoa ruokajuomana, vai ainoastaan vettä? Mietittiin vaan, että miten se lehmänmaitoannos olisi viisainta tarjoilla, kun ei K varmaan pidä sitä vastaavana tavarana kuin mitä on tottunut nauttimaan rinnasta.

Kävi tänään ilmi, että kahdella kollegallakin on K-niminen tyttö!! Voi apua, onneksi niistä sentään toinen on tullut meidän K:n jälkeen enkä siitä toisestakaan tosiaan tiennyt. Muotinimi, prkl!!! :( Hyvä se on silti. :)
 
Mä annan välillä poitsulle maitoo ruokajuomana, mut ei oikein tykkää juoda silleen... Osottelee vaan hanaa, jos ei o vesipullo pöydällä. Sit haluis siitä ite kaataa lasiinsa, kun "on jo niin iso poika" :D mut vähän liian märät on seuraukset. Nyt on alkanu nokkapullosta maito maistumaan, kun on jääny purkkipöperöt melkein pois, joten ei nyt kauheesti panosteta pullosta eroon pääsemiseen. Tehköön nuo tulollaan olevat hampaat ensin, ne kun verottaa juomahaluja.

Satuin pikku-raitapaidan ja isukin kanssa samaan bussiin tänään. Siinä sit pysäkille tultaessa kysyin jätkältä vilkuttaako tyttöselle heipat vaan ei vilkuttanu... Mutristi suunsa pusuasentoon ja katto viereisten vaunujen suuntaan. :D Niin sitä meidän poitsu vaan pusuja tytöille lähettelee. :LOL:

Viimein pääsin ompeluhommissa alkuun ja matkasyöttis on ihan käyttökelposessa vaiheessa, tosin lisään vielä etuosaan kangasta, ettei tuu masun päälle nurja puoli ja pätkin nauhoja lyhkäsemmiks. Farkkuhameesta oon väsäämässä kassia ja kolme hamosta oottaa vastaavaa käsittelyä. :kieh: Visioita vilisee päässä ja turhautuminen uhkaa, kun puola hajos. Ompelukonekuumekin on kova, mut kyllä tää pahin vouhotus ohi menee... Tulee uus innostus tilalle. :whistle: Mut on se ompelu kyllä mukavaa... =)
 
Käytiin Nitan kans eilen lääkeris ja toinen korva oli tulehtunu. Saatiin antibiotti, kävin hakee lääkkeet ja päästiin kotiin, ni lääkeri soitti et oli antunu väärän lääkkeen et soittaa tohon apteekkiin uuden reseptin, No onneks ne ei ollu kauheen kalliita lääkkeitä ni ei siitä sen suurempaa vaivaa ollu.
Tänään Nita on jo vaikuttanu aika paljon pirteemmält, aika nopeesti noi lääkkeet vaikuttaa, sil tuli eilen ihottumaa koko kroppa täyteen, aattelin vauvarokkoo mut tä lääkeri sano ettei välttämät oo ku voi olla et kuumeilu ja muutenkin kipeenä olo tekee ihottuman.
Kaikkist rankinta täs on kyl ku täytyy olla tääl neljän seinän sisällä, eilen käytiin kyl illal nitan kans lenkillä, laitoin sil kauheen määrän vaatteita ja luulen et raitis ilma teki ihan hyvää Nitallekkin. On Nita ny kuitenkin sit jo torstaista saakka ollu kipee. Ja on täs tietenkin sekin ku joutuu kattoo Nitaa tämmösenä rassukkana, ei tämmösten pienten pitäis olla kipeinä ollenkaan.
 
Meillä on aamusta hammastarkastus (Jipii! Pääsen ajantasalla tilanteesta. :D) ja sen jälkeen ollaan kyllä joutilaita. Puolen päivän aikaan käy... Ja paikka on? Käviskö puistoilu, jos sää sallii? Kurjemmalla säällä vois treffata vaikka siinä paviljongissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
missä huomenna ois tapaaminen,jos sellane järkätään?mie voisin yrittää kanssa tulla jos vaan kerkiän
Oisko seikkailupuisto? Siinä jäätelökioskin kulmilla ollaan aikasemmin treffattu. sateella vois mennä paviljonkiin, joka on siinä ihan lähellä. Vai olisko keskustassa parempi? Mulle käy sekin. Ehdotuksia otetaan vastaan. =)
 

Yhteistyössä