Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

@Marttin Oon tosi pahoillani, tsemppiä :(:love:

Täälläkin pyyhkiessä paperiin jäänyt jo vähän kirkkaampaa punaista, joten eiköhän hanat kohta aukea kunnolla. Josko seuraavassa kierrossa sitten.. Tää on niin turhauttavaa kun nyt oli oikeesti jo vähän "toivoa" että ois raskaana. :ROFLMAO: Mulla on ens viikolla terkalla käynti ehkäisykontrollin muodossa kun en ole vuosiin käynyt ja kuitenkin oon nyt pillerit lopettanut 5kk sitten.
 
@hanba Käsittääkseni siinä otetaan papanäyte ja keskustellaan ehkäisyn toimivuudesta yms. Multa on otettu papa varmaan viimeksi v. 2013 ja silloin varmaan olen neuvolassa käynyt myös muissa "mittauksissa". :ROFLMAO: lähinnä varasin sen siksi kun en oo tossa papassa käynyt, kun aina on pilleriresepti uusittu vaikka papassa käynnistä on ollut useampi vuosi :D
 
@hanba just tota ehkäisyneuvola sanaa hainkin :D itse kävin viime kuussa just hammastarkastuksessa. Mä pelkään kaikkia tommosia tutkimuksia ja ahdistaa ensi viikon käynti siellä neuvolassa, kun punnitaan yms. Mä käyn itse puntarilla ehkä kerran vuodessa, kun mulla on siis ylipainoa ja vihaan kattoa sitä puntarin lukemaa :confused: toi ylipainokin on asia mikä paljon mietityttää tässä raskautumisessa ja kaikki mitä siihen liittyen tulis sitten aina puheeksi neuvolassa.. En siis ole mitenkään sairaalloisen ylipainoinen mutta bmi on kuitenkin reilusti yli 25.
 
@hanba tuo on niin totta että kaikilla meillä on omat "ongelmamme". Mutta mäkään en usko että ne vaikeuttaa kenenkään meidän vauvahaaveita. :) tietysti sairaudet yms. ovat erikseen.

Kyllä tämä taas tästä lähtee eteenpäin menemään, toivotaan ainakin :LOL: ymmärrän kyllä täysin tämän vauvakuumeen mistä monet on puhunu, tää on ihan hullua välillä:eek:
 
@hanba sepä se että eipä tässä muuta voi oikein tehdä plus tietenkin toivoa että kaikki taivaankappaleet on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. :D Mä oon päättänyt etten tikuta ovista ollenkaa enää jatkossa koska sekin stressaa. En tikuttanut kyllä tässäkään kierrossa kuin parina päivänä. Mekin puuhaillaan nykyään kuitenkin aikalailla joka pvä niin sehän on aivan hyvä tahti :ROFLMAO:
 
@Marttin Voi ei, tosi kurjaa! :/ Ihmeellisen kovat vatsakivut kyllä jos vaan ”normi” menkkakipuja..

@hanba Aika hyvä suoritus anopin majaillessa teillä!! :D :D

Muakin melkein harmittaa et tilasin ovistestejä hirveen pinon viime kuussa, kun nyt tuntuu etten jaksais niiden kanssa sählätä. Tuntuu että kroppa kertoo kyllä aika hyvin muutenkin koska on otolliset ajat!
 
En malta odottaa tän ryhmän plussauutisia :love: Olisin niin helpottunut jos edes saisin varman vastauksen, että mullekin se plussa kahden vuoden sisään suodaan :unsure: En vain näe että sitä voisi tapahtua:( Onneksi on se lääkäriaika ensi viikolla.
 
@Miauw Tsemppiä miehen kanssa, riitely on niiin pyllystä. Miesten ajatusmaailma on välillä jopa meidän naisten maailmaa sekaisempi :eek: onneksi ainakin suurin osa asioista on puhumalla selvitettävissä.

Mäkin oisin kiinnostunut salaisesta face-ryhmästä :) en tykkää niistä ryhmistä jotka on tooodella isoja koska siellä ei pääse niin henkilökohtaisesti keskustelemaan. Ja pakkohan tätä hulluutta on jossain saada jakaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miauw
Itsekin olen elänyt aika hiljaiseloa viimeaikoina, koska ollut jotenkin todella väsynyt ja yrittänyt unohtaa koko vauva haaveen. Tällä hetkellä on hyvin paljon olo, että kaksin me eletään loppu elämä... :notworthy:

En käytä oikeestaan Facebookia ollenkaan, joten luultavasti tippuisin matkasta siinä kohtaa... :(
 
@Ikuinenhaaveilija91 Teillä kuulostaa olevan tosi sama tilanne kuin meillä! Mies ei halua yrittää, eikä osaa sanoa milloin haluaisi. Tota samaa "sitten kun se on selvempää ja työkuviot sitä tätä tota". Meidän pitäisi kans kesäkuussa alkaa käyttämään kortsua ehkäisynä, en usko että kauan jaksaa :D eilen mies itsekin sanoi "jos musta tulee meidän ehkäisyvastaava niin oot synnyttänyt ennen ens vappua". Joten kesää odotellessa :love:
 
Täällä on aloitettu tänään verigreippimehun juonti. :ROFLMAO: Ihan vain kokeilun vuoksi, koska tuskin siitä haittaakaan on. Maistuu ihan hirveelle. :p En tiiä onko väliä onko greippiä vai verigreippiä, kaupasta en löytänyt pelkkää greippimehua.
 
  • Tykkää
Reactions: hanba
@Miauw Mullakin oli viime kierrossa n. viikko ennen oletettuja menkkoja tosi vahvaa nipistelyä alavatsassa ja aattelin että se ois hyvä merkki. Tosin menkat sitten kuitenkin alkoi. :confused: mut toivottavasti tarkoittaisi sulla parempaa, paljon oon lukenut että juuri tuo alavatsan nippailu on hyvä merkki. (y) Se vaan että kun ei voi tietää onko se raskausoire vai menkkoja edeltävää nipistelyä (n)
 
@hanba Ennoo vielä huomannut, tosin vasta nyt 3pvä sitä juonut. En tiedä olisiko pitänyt aloittaa heti kierron alettua ja kuinka paljon pitäisi juoda. :ROFLMAO: oon nyt juonut 2dl päivässä ja ilmeisesti ovulaatioon asti pitäisi juoda? Tai sitten kierron loppuun, en tiedä. :D
 
@hanba Joo ei tää herkkua oo, mulla siis verigreippimehu käytössä.. Mulla oletettu ovis vasta 9pvän päästä flo:n mukaan. :ROFLMAO:sitäkin oon miettinyt että ovuloinkohan ollenkaan mutta kyllä joka kierrossa on ollut ihan selkeät "ovisoireet" että uskon ovuloivani. En haluaisi alkaa tikuttaa ovista koska se vaan lisää stressiä, varsinki jos ei onnistu/ehdi sitä lh-huippua bongaamaan. :eek:
 
@hanba Mä oon vielä matkalla tohon mielentilaan, viime kierto meni ainakin jo vähän stressittömämmin. Täytyy vaan uskoa että kyllä meidänkin aika koittaa, tavalla tai toisella. :) mä odotan myös kesälomaa, kuukauden päästä lähdetään sinne häämatkalle. :love:

@Miauw Joo kerron sit täällä miten käy :D
 
@hanba Joo Kroatian Dubrovnikiin mennään! Otettiin kans ihan huippuhotelli puolihoidolla, ollaan ekaa kertaa molemmat ulkomailla (jos Viroa ei lasketa) :ROFLMAO:. Eiköhän siitä ihan rakkausloma tule, parastahan ois jos pieni saisi alkunsa siellä :whistle::love: silloin olisi yk6, toki toivon että tää yk5 tärppäisi :D

Kyllä tää vauvaprojekti on melkoinen homma, sen vaan sanon! :rolleyes:
 

Yhteistyössä