Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

Tältä näytti siis 25 herkkyyden. Ja herkempi nega, tosin menin avaa sen ja hämmennyin kun liian alhaalla oli tarkkarajanen värikertymä, mutta uskon siis testin ihan näyttävän negaa. Katotaan ylihuomenna, huomisen sinnittelen tekemättä :ROFLMAO:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mä oon lipitellyt nyt greippimehua viikon, oon varmaan ainoo joka oikeesti tykkää siitä mausta :D En kyllä mitään ihmeempää eroa huomaa oireissa.. Paitsi jotenkin oviskivut on tuntunu nyt erilaisilta, en osaa ihan varmaksi sanoa että onko ovis jo mennyt kun testitkin on sahannu eestaas?! Pitää ehkä varmuuden vuoksi vielä tänään hyödyntää. :p

Muuten aika rennoilla fiiliksillä mennään, päätin että testaan ens viikon lauantaina kun on tiedossa mahdollista viininmaistelua silloin!

@Karvakorvat Onpa jännääää!! :) Miten maltat oottaa ylihuomiseen :D
 
Oli kyllä eilinen ilta rankka... Selvisin sukuloinnista ilman suurempaa ahdistusta, mutta kotiin päästyä ja somen maailmaan tyhmänä eksyttyä... Oli ihan kauhea ilta ja ahdistus. Tässä kierrossa on muutenkin tuntunut niin turhalta koko homma, sekä tuntuu et menee ikuisuus eikä kierto etene.

Tänään on sitten ollut ihan kiva päivä, kun vietin aikaa työkavereiden kanssa ja meillä oli myös ns. Työhyvinvointi iltama ja käytiin syömässä.

Pistäminenkin tuntuu sattuvan kokoajan enemmän ja enemmän...

Pahoittelut negatiivinen viesti... (n)

Oon juonut verigreippi mehua nyt tän kierron.
 
@Owlet Ikävä kuulla että on sulla on tommoset fiilikset.. Tosin mullakin on ollut tänään ihan samat fiilikset jostain syystä. (n) tuntuu että kaikki muut ympärillä saa vauvoja paitsi itse. Ja todellakin tuntuu ikuisuudelta tää odottelu, joten en voi kuvitellakaan miltä susta tuntuu kun oot odotellut vielä paljon pidempään. :unsure: mutta osaan kyllä samaistua fiilikseesi.

Päivästä toiseen sitä vain kuitenkin jaksaa jotenkin uskoa että vielä koittaa se aika että saa ne kaks viivaa siihen testiin. En tiedä mikä päähänpinttymä mulla on ollut että raskaaksi tulisi suurinpiirtein heti :cautious:
 
@attitude Ymmärrän että varmasti huolestuttaa tollanen. Uskon että on ilti normaalia koska sulla on kuitenki pillereiden lopetuksesta tosi vähän aikaa. Kuulemma puoli vuotta menee useimmilla ennenkuin oma kierto tasaantuu. Ja kun lopettaa pillerit kesken kierron niin siinä saattaa mennä kierto sekasin ja sitten tiputteluvuotaa pidemmän aikaa. Malttia, kyllä se kierto sieltä tasaantuu varmasti ajan kanssa :)

Mutta ymmärrän fiilikses. Multa poistettiin kierukka reilu kuukausi sitten ja ei oo kertaakaan tullu kunnon menkkoja vielä. (Mulla ei oo siis ollu menkkoja viiteen vuoteen ollenkaan kun oli kierukka) Oviksen olin bongaavinani limojen ja halujen perusteella, mutta ei mulla oikeesti oo mitään tietoa oonko ovuloinu edes. Pelottaa just että toimiiko mun kroppa oikein. Flown mukaan menkat piti alkaa eilen. Hirveä turvotus alavatsalla ja eilen oli menkkamaisia kipuja, joten odotin niiden alkavan eilen. Tänään taas ei selviä menkkakipuja (joitain vihlomisia), mutta turvottaa edelleen. Mulla ei myöskään oo ollu mulle tyypillisiä pms oireita ollenkaan nyt. No ehkä mulla on sekasin kroppa vaan tuon kierukan poiston jälkeen. Raskauteenkaan en usko kun negan sain dpo 13-15. Tosin pakko ehkä testata vielä nyt kun menkat (ainakin flown mukaan) myöhässä :LOL:
 
@attitude Ymmärrän että varmasti huolestuttaa tollanen. Uskon että on ilti normaalia koska sulla on kuitenki pillereiden lopetuksesta tosi vähän aikaa. Kuulemma puoli vuotta menee useimmilla ennenkuin oma kierto tasaantuu. Ja kun lopettaa pillerit kesken kierron niin siinä saattaa mennä kierto sekasin ja sitten tiputteluvuotaa pidemmän aikaa. Malttia, kyllä se kierto sieltä tasaantuu varmasti ajan kanssa :)

Mutta ymmärrän fiilikses. Multa poistettiin kierukka reilu kuukausi sitten ja ei oo kertaakaan tullu kunnon menkkoja vielä. (Mulla ei oo siis ollu menkkoja viiteen vuoteen ollenkaan kun oli kierukka) Oviksen olin bongaavinani limojen ja halujen perusteella, mutta ei mulla oikeesti oo mitään tietoa oonko ovuloinu edes. Pelottaa just että toimiiko mun kroppa oikein. Flown mukaan menkat piti alkaa eilen. Hirveä turvotus alavatsalla ja eilen oli menkkamaisia kipuja, joten odotin niiden alkavan eilen. Tänään taas ei selviä menkkakipuja (joitain vihlomisia), mutta turvottaa edelleen. Mulla ei myöskään oo ollu mulle tyypillisiä pms oireita ollenkaan nyt. No ehkä mulla on sekasin kroppa vaan tuon kierukan poiston jälkeen. Raskauteenkaan en usko kun negan sain dpo 13-15. Tosin pakko ehkä testata vielä nyt kun menkat (ainakin flown mukaan) myöhässä :LOL:
Kierukan aikanahan ovis lähes aina tulee normaalisti, mutta kohdun limakalvon palautumisessa menee yleensä yksi kierto, miksi ei jollai vähän pidempää.

@attitude kuten sanottiin, turha vielä murehtia, täysin normaalia tuossa vaiheessa ja se että kesken liuskan lopetit, saattaa vähän enemmän sitä sekoittaa.


Mä en malttanu, tein sittenki testin. Nega :poop:
 
@Karvakorvat Aivan okei. Eli samat sanat mulle mitä itsekin sanoin eli malttia kyllä se kierto sieltä palautuu aikanaan :D Sitä vaan kovasti nyt odottelee ekoja menkkoja ja kun ei kuulu niin alkaa pohtia kaikenlaista ja analysoimaan kaikkea :D Mulla on ollu kuitenki kierukankin aikana tasainen kierto ilman varsinaista vuotoa vaan. Nyt tuntuu olevan joku ihan erilainen kierto näköjään. Mutta niin, ei auta kuin odotella... :D
 
@Miauw mä niin tiedän ton että alkaa kehitellä kaikkia "oireita" kun oikein tarkasti kroppaansa kuuntelee. :D mulla esim. pillereiden aikaan ei koskaan maha juilinut edeltävästi, nyt on alkanut tekee sitä jo päiviä ennen menkkoja.

@attitude Mä oon kans vähän peloissani alkaako kierto menee nyt päin pyllyä kun viime kierrossa venyi 3pvä pidemmäksi, kun sitä ennen kierto oli sama kuin pillereiden kanssakin. :confused: ei kai tähän(kään) auta kuin aika. (n)

@Karvakorvat Pahoittelut negasta. :poop: mikä oli se aiempi testi merkiltä minkä teit, kun siinä näkyi kuitenki viivaa?

@Marttin Meiltä utelee yks jos toinenkin että koska tehdään lapsia. Tekisi mieli sanoa että ei niitä tehdä vaan saadaan, tai siltä se ainakin tuntuu.. :cautious:
 
Mullakin on syntynyt lähipiiriin viime kuussa kaksi vauvaa, joista olen tietysti hyvin iloinen mutta jotka ovat kyllä aiheuttaneet surua omasta tilanteestani. Toisen vauvan äiti vielä suhtautui (ehkä ymmärtämättömyyttään) aika tökeröllä tavalla mun keskenmenoon ja on tehnyt hyvin selväksi että heillä tämä lapsenteko onnistui heti ensi yrittämällä ja esim. lapsettomuushoidoilla ei ikinä lasta haluaisi... Nyt toki hän hehkuttaa kovasti minulle vauvaansa, minkä ymmärrän, mutta välillä ajattelen, että onko pakko juuri mulle puhella niitä kaikkia juttuja siitä kuinka elämällä on tarkoitus vasta kun saa lapsen ja muuta. On vähän vaikea suhtautua tähän :alien:
 
@Miauw ei mulla ihan pahoinvointia ole ollut.. :D nyt vaan malttia ja sitten testiä kehiin, sitähän ei tiedä vaikka nuo oireet olisikin ihan oikeita eikä kuviteltuja :whistle:

@sabs tuo on kyllä tosi hankala tilanne. Tottakai on onnellinen toisen puolesta, mutta ei tunnu kivalta että hierotaan naamaan sitä että tärppäsi heti yms.. Kovin yksilöllistähän tämä raskautuminen tuntuu olevan. Mun hyvä ystävä synnyttää kohta esikoisensa ja hän muistaa aina kysellä miten meidän projekti etenee ja on ollut hyvin ymmärtäväinen mun tunteiden suhteen. Hän todella tietää miltä odottamista odottavan aika tuntuu, vaikka heillä tärppäsikin ekalla. :ROFLMAO:
 
@Sanniemoi Joo tuo oli hyvä pointti, että toinenkin voisi joskus kysäistä että miten mä jakselen! :D Vaikuttaisi varmasti tähän fiilikseen. Tuntuu juuri siltä, että nyt tota koko hommaa hierotaan naamalle. Varsinkin kun olen monta vuotta kuunnellut ja tukenut tätä henkilöä hänen ongelmissaan. Tuntuu ihan kamalalta kun huomaa miettivänsä, miksi me ei saatu sitä vauvaa kun olin raskaana kun meillä on valmiina kaikki (omakotitalo, hyvä avioliitto, hyvä taloudellinen tilanne) ja toiset saa lapsen ihan kaikin puolin surkeaan saumaan ja rakoilevaan suhteeseen...
 
  • Tykkää
Reactions: Sanniemoi
@sabs tuo on kyllä vaikeaa! Luulisi, että olisi hieman hienotunteisuutta! Luulisi et ihminen varsinkin kun tietää toisen vaikeuksista niin ei käyttäytyisi noin! :cautious:

Mullakin on lähipiirissä vauvoja tulossa ja se on nyt paljonkin vaikuttanut omaan oloon. Toki olen iloinen heidän puolesta, mutta samalla on vaikeaa olla iloinen. Varsinkin äitienpäivänä se somessa ollut hehkutus äitiydestä oli vaan liikaa...
 
@Miauw mä niin tiedän ton että alkaa kehitellä kaikkia "oireita" kun oikein tarkasti kroppaansa kuuntelee. :D mulla esim. pillereiden aikaan ei koskaan maha juilinut edeltävästi, nyt on alkanut tekee sitä jo päiviä ennen menkkoja.

@attitude Mä oon kans vähän peloissani alkaako kierto menee nyt päin pyllyä kun viime kierrossa venyi 3pvä pidemmäksi, kun sitä ennen kierto oli sama kuin pillereiden kanssakin. :confused: ei kai tähän(kään) auta kuin aika. (n)

@Karvakorvat Pahoittelut negasta. :poop: mikä oli se aiempi testi merkiltä minkä teit, kun siinä näkyi kuitenki viivaa?

@Marttin Meiltä utelee yks jos toinenkin että koska tehdään lapsia. Tekisi mieli sanoa että ei niitä tehdä vaan saadaan, tai siltä se ainakin tuntuu.. :cautious:
Nää missä viivat nyt on ollu, on ammattilaisten testejä, eli siis "työsuhde-etu" :whistle: Näihin oon luottanu aina mutta nyt sit toki mietityttää. Täyty tehä digi varmaan huomenna tai pe. Hitsit ku ekaa kertaa ikinä en oo varma dpo, jotain 8-12 välillä :ROFLMAO:
 
Voi sanoa että tämä kierto menee päin :poop:! Lääkäri käski alkaa tikuttamaan ovista, jota en ikinä ole halunnut alkaa tekemään. Toisinsanoen ovis menee 100% varmuudella ohi ja mitään toivoakaan ole että tärppäisi. Mutta näköjään ovista pitää alkiosiirrossa tikuttaa myös, että pitää vaan hyväksyä ettei sitä lasta koskaan tule!
 
Meillä olis siis inssi edessä, ohjeessa puhuttiin vaan myös alkiosiirrossa ovulaation tikuttamisesta.
Syy on se että ku follikkeli olis sen kokoinen et vois olla ovis pian ja taas limakalvot ohuemmat verrattuna siihen. Verraten muihin kiertoihin, ovulaation pitäisi olla vasta ens viikolla, mutta... Meille tehdään kai se inssi jollen nyt ovuloi ennen sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Owlet joo. Pitäähän se tietää koska ovis on jotta alkiolla on parhaat mahdollisuudet kiinnittyä (sen jälkeen ) mut kannattaa toki hankkia digitaalisia testejä tai ottaa selvää, mikä on paras testi markkinoilla..se on kyl hankalaa. Mä oäem olis bongannut viime kierrossa sitä LH-huippua jos en olis digiä tikkujen lisäksi käyttänyt. Puikko oli kans ihan hyvä, joten vähintään semmonen.
Ärsyttäväähän se tikuttaminen on. Mut onks teil luomuna ihan mahdollista raskautuminen? Millaiset ohjeet on annettu inssin kanssa?
 
Meillä oli apteekissa vain 10kpl digitaalisia, joten päädyin ostamaan niitä apteekin omia 7kpl pakkauksen, koska digit oli 60€ ja noi 20€.

Enemmänkin ehkä stressaa se et menee ohi enkä edes huomaa. Lääkärin ohjeen mukaan kerran päivässä riittää.. toivottavasti en nyt ovuloi ennen inssiä.

On nyt muutenkin tää kierto ollu huono fiilis ylipäätään.

@Helmiina1978 kyllä se kai on mahdollista luomunakin...
 
@hanba Joo mä en edes ole mikään herkkänahkainen loukkaantuja, mutta pieni hienotunteisuus olis ollut jees. Ehkä hän on sit vaan niin vauvahöyryissään ettei tajua enää mitään :D

@Owlet Voin vaan arvailla miltä kaikki äitienpäivähehkutus susta tuntui, kun mullakin oli vähän haikea olo... :/

@Miauw Jep, mäkin yleensä sanoisin mutta kun en oo tästä aiheesta halunnut hänen kanssaan sen enempää keskustella niin en oo jaksanut sanoa mitään.. Parempi varmaan olla vaan hiljaa niin säästyy enemmältä :D
 
  • Tykkää
Reactions: hanba ja Miauw
Tuun taas vaan omanapailee, digi oli nega. Näin jostain syystä arvelinkin. Nyt vaan kohti uutta kiertoa. Toki olis ollu kiva saada heti uus plussa, mutta näillä mennään :)
 

Yhteistyössä