**viikko 35**

Meela Kyselit valkkareista.. Itse asiassa päivää paria ennen menkkojen odotettua alkamispäivää alkoi aika runsaskin valkovuoto, joka jatkuu edelleen. Itse asiassa äsken kaupassa pelästyin ihan kunnolla, että nyt meni kesken, kun tuntui kuuma "tulvahdus" pikkareissa :/ Mutta valkkaria se on; jotenkin erikoisen paksua ja tahmaista, ei ollenkaan sellaista kuin ovislimat. Koko ajan on jotenkin märkä tunne alakerrassa. Ja sen voisin myös mainita - koska olen tällä palstalla lukenut jonkun muunkin kertoneen samaa - että tuo vuoto tuoksuu jotenkin erikoiselle, suht voimakkaalle.

Ja edelleen Meelalle: itse tein viime kierrossa Clear Bluen testin ja sain tulokseksi ihmeellisiä pisteitä siihen kohtaan mihin plussan pystyviivan olisi pitänyt tulla. Aiheesta oli ihan oma ketjunsakin, sillä kohtalotovereita oli muitakin. Minulla nuo pisteet merkitsivät negaa, mutta muistaakseni joku plussasikin siitä pinosta! Tosin nyt kun näin eilen ihka oikean plussan CB:n testissä niin näyttihän se ihan erilaiselta kuin nuo saamani pisteet (joiden vauvakuumeissani luulin merkitsevänkin jotain :ashamed: ).

Lilia Olen tainnut jo vastatakin sinulle tähän petipuuhien suunnitelmallisuuteen liittyen ja meillä tosiaan tilanne oli täysin päinvastainen kuin sinulla: minun mieheni oli reipas partiolainen ja aina valmis puuhiin, kun aika oli =) Itse asiassa päätimme yhdessä, että pupuilemme joka toinen päivä menkkojen lopusta ovikseen saakka maksimoidaksemme mahdollisuutemme - ja näytti tuo taktiikka toimivan :p Tosin hyvä ystäväni raskautui siitä ainoasta kerrasta, kun menivät "loppuun saakka" joten tuuristahan kaikki kiinni on!

Sen muuten unohdin mainita "resptistämme" kertoessani, että miehellänikin oli oma päivittäinen vitamiinisatsinsa, johon kuului Foliren foolihappovalmsite 300mg, sinkkitabletti sekä Omega3+E- kapseli. Erityisesti sinkkiä suositeltiin jollakin sivustolla miehille auttamaan raskautumisessa, kun tuo foolihappo ja Omega auttavat enemmänkin sikiön terveyteen.
 
Carmen Siihen testiin ei tullut pisteitä, vaan se oli ihan normaali vaaleansininen viiva joka sitten leveni ajankuluessa. Oon joskus saanut niitä pisteitä testiin, mutta tää ei ollut sitä. Vähän luulen, että se ei pitäny paikkansa kun tulee vaan negaa... :headwall:
 
Carmenille täältäkin onnittelut, toivotaan paljon plussia tähän pinoon.
Itse ajattelin sitä saldoa myös kasvattaa... :)
Eli muutaman päivän on ollut kova paineen tuntu alavatsassa, ja tänään sitten cittarin kalatiskillä meinas lounas kivuta ylöspäin. Apteekin kautta kotiin ja selkeä haamu (eli ei haamu muttei myöskään supervahva) viiva.
Toivotaan että pieni pysyy matkassa
:heart:
 
Annulin kanssa meillä meni kirjoitukset melkein yhtäaikaisesti.Huomenna periaatteessa pitäisi olla päivät täynnä eli kp 32 koska tässä kuussa ovis oli jo aiemmin (kp16).Tein myös tuon mammaksin testin mutta siihen piirtyi niin selkeä nega ettei edes mitään haamua voinut yrittää siitä nähdä... :(
Yritin silti ja silmät meni ihan sikkuraan... :p
Mitään kummempia tuntemuksia ei oo, hieman ovat nännit kosketusarat mutta lienee vain jokin alkava menkkaoire? :/
 
Ihanaa Annastiina69! Lähetän sulle paljon liimaa ja ilmastointiteippiä ;)
On kyllä hienoa, että täälläkin on alkanut plussia paukkumaan!

Mä otin oikein järjen käteen äsken. Eihän mulla oo vasta ku kp25 menossa ja mun on viimeiset kolme kiertoa ollu 28 päiväsiä. Eikä mulla oo oviksestakaan mun laskujen mukaan kuin n. 8-9 pvää! Eihän se voisi edes olla musta mahdollista tehdä plussaa tässä vaiheessa vaikka olis kuinka herkkä testi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja meela:
Ihanaa Annastiina69! Lähetän sulle paljon liimaa ja ilmastointiteippiä ;)
On kyllä hienoa, että täälläkin on alkanut plussia paukkumaan!

Mä otin oikein järjen käteen äsken. Eihän mulla oo vasta ku kp25 menossa ja mun on viimeiset kolme kiertoa ollu 28 päiväsiä. Eikä mulla oo oviksestakaan mun laskujen mukaan kuin n. 8-9 pvää! Eihän se voisi edes olla musta mahdollista tehdä plussaa tässä vaiheessa vaikka olis kuinka herkkä testi.

kiitos teipistä ja liimasta!!!!
Tuosta sun testaamisesta, herkimmilläkin testeillä taitaa onnistua vasta joskus 11 päivää ovulaatiosta, itse testasin nyt sillä aconin herkällä ja mulla ois kenties 12-13 ovulaatiosta, kierto on kevään ja kesän mittaan hiukka heitellyt 26-29 eli tässä voipi mullakin tilanne vielä muuttua. Periaatteessa nämä herkät testit ei kaikkein järkevämpiä ole tehdä, itse sorruin kanssa ennen kuopusta testaamaan samalla testillä ja suunnilleen samoilla päivillä, plussa muuttui negaksi muutaman päivän päästä..
Nyt vaan on itsellä melko optimistinen olo, tyypilliset alkuraskauden vaivat ovat alkaneet.

Noista vuodoista piti mainita vielä, kuopusta odottaessa mulla oli muutamat lähes normaalit kuukautiset ja pientä tiputtelua myös ovulaation aikoihin. Syyksi selvisi istukan paikka. Kokonaan tiputtelu loppui vasta siinä viikon 16-18 tienoilla.

No, jokatapauksessa aion aamulla vielä testin uusia, tuo oli sellainen hätäpäissään tehty, pissakaan ei rakossa ollut paria tuntia kauempaa.






 
Annastiinalle paljon onnea! :flower:

Taas raportoin vain pikaisesti ON: että se vuoto mikä tuli loppui samantien. :eek: Nyt sitä sitten ihmetellään ja odotellaan tulevaa.Perjantaina ajattelin varmistella jos ei ala mitään kuulua.

Nyt BB:n pariin. :wave:
 
Torstai 30.8.

Kaneliomena......kp 25/28................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 25/26-28...........yk3.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 27/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 27/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 28/28................yk3.................2.Toiveissa
Miranda-81.......kp 29/30-34...........yk1.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 30/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 31/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Annie76...........kp 32/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81..........kp 32/28-35...........yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:
Meela................kp 26/26-28...........yk6.................1.Toiveissa




Plussanneet:
Carmen
Annastiina69


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu





 
Heissan. Mitäs kuuluuko kellekkään mitään uutta? Onko kukaan testaillut? Mä sentään tänäaamuna hillitsin itseni, enkä tuhlannut testiä. Tänään oottelen niitä menkkoja alkavaksi, välillä on ollut tunne että vuoto alkaa just. Eilen illalla mahakin turposi taas palloksi, onneksi tunikat on nyt muotia :D
Pieni toivo elää vielä, mutta kyllä mä aika varma tädin tulosta olen. Tajuaisi pysyä pois meidän elämästä hetken aikaa :kieh:
 
Ihania menkkakouristuksia mahassa, alkaisivat nyt sitten...
Jotenkin tosi huojentunut olo kun sain varattua ajan yksityiselle lapsettomuuspkl.lle ensi kuuksi. Ajattelin, että parempi mennä heti sinne, kun yhtä kalliiksi yksityinen gynekäynti tulisi. Ja tuolla varmasti on ainakin tietoa asioista. Voihan se olla että hätäilen vähän, mutta haluan mun mielenrauhan vuoksi selvittää onko kaikki ok jo tässävaiheessa :) Rahallisesti joutuu vähän kyllä kärsimään :whistle:
 
Annuli: Kerranhan se kirpaisee jos ei mitään sitte löydy... Kyllä minäki yritin täällä päästä yksityiselle, mutta ei ne oikeen ottanu tosissaan ennen ku se vuosi oli täynnä. Hyvä jos sinä pääset, eipähän tarvi miettiä ja pohtia puolta vuotta.
 
Nanna: Täälläpäin noita yksityisiä lapsettomuusklinikoita tuntui olevan aika monta. Tämä oli ensimmäinen johon soitin, ja henkilö joka vastasi kuulosti oikein ystävälliseltä ja ymmärtäväiseltä. Sanoi, että ekalla käynnillä lähinnä kartoitetaan tilannetta ja ultrataan luultavasti. Miehenkin on kuulema hyvä olla mukana.

Epätietoisuus on tosiaan ikävintä, onneksi sinullakin Nanna on nyt kuitenkin tutkimukset käynnissä :)
 
Paljon Onnea Annastiinalle :heart:

Seuraavalle kierrokselle lähteneille tsemihalaus :hug:

).( Valkkaria tulee kaatamalla :x ja ihanat maha- ja selkäsäryt tekee olon vielä herttaisemmaksi... Ihan sääliksi käy tuota miestä, kun yhden päivän raivosin, yhden päivän pillitin ja nyt on olo vähän siinä välissä...
Onneksi voi aina syyttää hormoneja :saint:
Kyllä meillä taitaa vielä yksi kierto mennä näin luomuyrityksenä, mutta sitten lähdetään taas värkkäämään jälkikasvua tekniikan avustuksella. Toivottavasti on parempi tuuri kuin alkuvuodesta...
 
Kiitos onnitteluista, aamulla testasin uusiksi ja viiva oli selkeästi tummempi kuin illalla tehty. Tämä päivä on mennyt puolinukuksissa ja lievää kipuilua alavatsalla ja nivusissa. Hiukka sätin itseäni kun kuitenkin muutamaa päivää liian aikasin testasin...mutta täytyy vaan parasta toivoa.
Pudonneille :hug:
 
Moi! Täällä olis oireita taas vaikka muille jakaa. Tissit kipeet, välillä outo huono olo, maha turvoksissa, pms-oireet loisti poissa olollaan jne. no onpa näitä tullu ennenkin kehiteltyä..siis joka kk. Huomennahan ne pitäs alkaa.. niin ja paljon onnea Annastiina!
 
Täällä on niin hirveät kivut alaselässä, että huh huh!
Kokoajan tuntuu, että on menkat tulossa, ja pöksyissä tuntuu hetkittäin kostealta. Vähän on pyyhiessä tullut valkkaria. Se ei ole ollenkaan normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Muutenkin on huono olo, tekee pahaa ja niin eteenpäin... Pidetään toivoa yllä ;)

Puhallan plussia kaikille! :whistle:
 

Yhteistyössä