**Viikon 17 jännääjät**

Moikka!!

Onnea plussanneille ja haamuilijoille :)

Suuri :hug: kaikille tippuneille!!

mulla on aamusta ollu vähän pakotusta alamasussa, joten taitaa olla tuo täti tulossa piakkoin käymään :'( . Kauhea flunssakin vaivaa koko meidän perhettä.Tyttö heräilee aamuyöstä yskimään ja tulee muutenkin nukuttua huonosti, kun on itellä nenä tukossa. Mulla on nyt menossa kp 28/30-32, joten jos tuota tätiä ei nyt kuitenkaan alkais kuulumaan niin täytyy varmaan viikonloppuna testailla.

Toivotaan paljon lisää plussia :heart: :heart:
 
Kyllä se sopii että plussanna olen:) Olokin alkaa mukavasti tukea haamua, jos tässä vaikka huomenna taikka perjantain sitten tekin vielä varmistustestin:) En vielä ole eilisestä haamusta kertonut miehellekään, jospa tänään kerron ku se tulee töistä ja huomenna yhdessä tehdään vielä se uusintatesti.
Uusivuosi-vauva :heart:
Toivon teille kaikillekin yhtä hyvää onnea!! Lisää ja paljon plussia!
 
Mammukka81 harmaana
Hei kaikille jännääjille :) Jotenkin eksyin tänne puolelle, on haikeat fiilikset kun omasta plussaamisesta on nyt tasan vuosi...reilu 3kk tytteli tuolla pinniksessä tuhisee :heart:

Joten lykkyä tykö kaikille, toivottavasti tulee paaaljon plussia tähän ketjuun ja ihania tammivauvoja!!!
 
Amira-78
Kylläpäs täällä on kuhinaa, kun meidän hittiviikkolista meinaa tipahtaa kakkossivulle ;) .

Jännittää. Joka ikinen vessareissu jännittää. Mietin jo täällä jos kävisin ostamassa huomisaamuksi testin - vai malttaisinko pihdata perjantaihin asti. Tai jopa viikonloppuun. :whistle: ..turha luulo...

Jahvettiiii - apuaaa! :eek:
 
Tänään on kyllä pakko käydä apteekissa hakemassa oikea, herkkä testi. Alitajunnassa tämä junnaa koko ajan, ja kun pitäisi samaan aikaan tehdä muissakin elämän asioissa (työ, asuminen) isoja päätöksiä, olisi oikeasti nyt kiva tietää, miten tämän yhden suhteen käy.

Odotellaan - pari päivää ja useampi kuukausi riippuen tuloksesta =)
 
Jossu35
Minäkö ainoa hereillä oleva :)

Järjetön hiki päällä vaikka siisteissä sisätöissä papereita pyörittämässä... :)

Hitsi mikä ilma, vettä tulee taivaan täydeltä. Ei oikein piristä mun päivää. Pitäis varmaan yrittää keksiä illaksi jotain kivaa puuhaa, muutakin kuin kirjanpitoa...

Mies kielsi stressaamasta aamullisesta negasta, kun siitä tilanne vain pahenee. Jee jee kyl paljon helpottikin. Odottaa kyllä plussaa aivan yhtä paljon kuin minäkin. Yrittää vain esittää väliin pitämätöntä :D
 
kuupää
En oo tainnu muistaa vielä onnitella haamuilijoita ja plussailijoita, joten: Onnea! :flower: :)


Musta on alkanu oikeesti tuntuun siltä että ois saattanu tärpätä. Hittolainen ku ne testit ei oo vielä tullu! :kieh: Oisin testannu huomen aamulla. Mutta jos ne tulee huomena ni testaan sitte saman tien ku ne tulee tai perjantaiaamuna. Jos tulee perjantaina ni sitte pitää testata lauantaiaamuna. Luulis että ne pian jo tulee ku maanantaina tilasin. --- Juu, tarkistin, ovat lähettäneet joten enköhän mä huomena pääse testailemaan. :D Vitsit ku jännittää jo nyt. :D Toivottavasti ei taas joudu pettymään...
 
Amira, leikkaa pankkikorttis ja heitä rahat kaivoon...ei testejä VIELÄ ;) ;)

Ollaan luultavasti kohta menossa kauppaan...huh...pystyyköhän sitä pitämään näppisä erossa testeistä :whistle: Täytyy kiertää kaukaa :kieh:

Tänään ois "eräpäivä" 26/26 :whistle: Mitään ei näy ei kuulu...huhhuh :heart: :heart: :heart:
 
Nimetön

Anteeks kun pinoonne tungen, mut huomasin tuon Jahvetin kp:n..
Eikös sulla pitäis vasta huomenna alkaa menkat?(tai siis ei pitäis..)
Kun kp 27 muuttuis kp1:ksi, niin sillonhan kierron pituus ois 26..Ja jos kp 26 alkais, niin sillon kierron pituus ois 25..eikö?

No, plussaonnea sulle ja muillekin joka tapauksessa!
 
Terve!

Täälläpä on jännäykset käynnissä, vaikka selvästi eilistä vähemmän on tänään ollut kirjoittelua.

Oma napa sanoo seuraavaa: hiljalleen alkaa tuntua, että oishan tässä mahdollisesti voinutkin tärpätä. Huomenna se täti laskujeni mukaan ois tulossa, voi tullakin toki. Kuitenkin saa kai toivoa. Vatsassa vähän sellanen jännä painontunne, toisaalta sitten kans sellaista ihan tavallista esitätinippailuakin ollut, mutta sitä mulla oli alussa tuon pojankin kanssa. Roskishaamuiltu on, mutta se kun ei peliä millään tavalla ratkaise, vaan enemmänkin luulisin, että taas ovat kyseessä ns. viivanpaikat. Oon niin innokas etsimään haamuja, että jonkun onnettoman löydän kyllä ihan aina testistä kuin testistä. Sitten kanssa nuo limajutut - sitä on enemmän :ashamed: ja välillä tuntuukin epäilyttävästi (ja eilenkin tuntui), että taisi tulla täti oikein kertarysäyksellä :ashamed: ja huonolla hetkellä, mutta sitten onkin väärä hälytys.

Testailen tässä varmaan lähipäivät päästäni, ei kai tässä nyt auta yrittää itseään pidätellä! :LOL:

Plussia kaikille testaajille!
Kalenteri
 
Rosamunde
:hug: Heluna. Ja vielä kerran onnea plussanneille!

Täällä on eilisen oireettoman päivän jälkeen alkanut tuntua aikamoiset menkkajomotukset, tiedä näistä nyt sitten...

Hei listataanko meidän oireet? Myös plussanneet kehiin kiitos. Kiva sitten katsoa, millä oireilla tärppäs.

Mulla siis kp 24/28 ja oireita

- oviksen jälkeen nippailut alavatsassa, sivuilla lähinnä
- kunnon poltteen ja painon tunne alkoi n. kp 19, välillä häipyy ja tulee sitten takaisin, mutta etenkin iltapäivisin ja iltaisin
-rinnat kipeytyneet vähän kerrassaan, mutta eivät hirmu kipeät, enemmänkin "kovat"
- valkkari ei oo lisääntynyt, pikemminkin kuivaa

Että silleen.
 
kahdenemo
Iltapäivää, sateista..

Ihan ekaks iso :flower: kaikille plussa/haamuimmeisille tasapuolisesti. Kun en nyt muista, ketä oon jo muistanu onnitella :headwall:
Ja tippuneille jälleen se :hug: , muuta kai ei voi sanoa ja kirjoittaa..

Tänään oli kuopuksella rankka päivä, korvat sai putket. Tai no, ehkä se oli rankempi äitille kun lapselle, joka klaaras koko reissun hienosti ja sai kehuja hoitajilta :heart: Malttoi nukkua heräämössä huimat 2 minuuttia!! Ja sitte taas meno jatkui, varsinainen touhutoukka :LOL: Nyt on kyllä jo kiukkukin iskeny, kun kotiin päästiin mutta sallittakoon se pikkuiselle.

ON: Aika pahaenteisesti juilii alamasua ja selkää :/ Ihan tätituntemukset siitä haamusta huolimatta. Enkä oikeesti ole pimee, kyllä se haamu siellä kurkki vaikka haalee olikin. Tosin se kyllä parin tunnin päästä oli oikeestaan hävinny siitä tikusta ja sitte kiikutin koko P.A.S.K.A.N roskiin, kun ois muute menny koko päivä sitä tikkua ihmetellessä :headwall: :headwall: No, olen jo asennoitunu että tiputaan. Huomenna testaan aamulla apteekin omalla, olis kp 25/25. Että päivää ennen menkkoja luulis jo näkyvän, vai mitä?

Muuten kyllä olis ihan r-oireita. Pari päivää olen ollu kauheen itkuherkkä, viimeksi tuntui tällaselta kun imetti. Ja ällötysöllötys olo on ollu aaltoilevana sunnuntaista lähtien, ja yökki meinaa tulla voimakkaista hajuista. Biojäteroskis ja komposti, aika paha :eek: Mutta mutta.. Ehkä vaan hormoonit temppuilee, kevät kun on. Ja kun niin toivoo..

Mutta kattellaan. Jahvetillakohan ne oli aika lupaavat oireet, ja amiralla. Älkää nyt suotta enää pihdatko sitä testaamista! Nimim: vastarannankiiski ;)
 
caeza
täällä testattu koulumatkalla ihan virallinen haamu kp 27 =) mieskin näki ilman lisävaloja tms..ja kai siellä aavistuksen sitä punaistakin on..testi oli aconin kaseti...

meni miten meni, toiveet kyllä pomppas!
 
Moi!
Täällä haamuillaan myös!!
Selvä punainen viiva (hento kylläkin) tuli jo heti minuutissa Advanced erittäin herkkä testiin iltanäyttestä. Tänään on vasta kiertopäivä 26.
Oireita ei ole. Ehkä se rintojen arkuus sivuilta painettaessa, mutta ei esim. juostessa tai liikkuessa.
Uskomatonta, kun suunniteltiin jo lapsettomuustutkimuksiin menoa elokuussa... Ehkä kermajäätelön syönti päivittäin sittenkin auttaa!!
:) Toivotaan parasta! Kuukautisten pitäisi alkaa vasta perjantaina.
 
Amira-78
Se on +! :D

Hermo petti kotimatkalla ja kurvasin apteekin kautta. Apteekin testin molemmissa testi-ikkunoissa punanen viiva.

Eli sitä se sit oli. Samanlaisia menkkakipuja kuin esikoisen aikana, rintaoireita jos jonkinlaisia.

Tulkaahan perässä - ja onnittelut muillekin plussanneille :)
 
Minä sorruin myös testaamaan, ihan selkee nega :'( :'( :'(


:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:


Sori
 
jahvetti :hug: se on raskasta, mutta eihän vielä ole täti tullut??

mutta kolme plussaa ihan perä jälkeen tyttäret ilmoittaa, se on kyllä niin hyvin tähän pinoon! siis wow!!!! onnittelut!

nukutin tuossa lapsia niin kauheesti ne ajatukset pyörii oman navan ympärillä. oireita ei ikävä kyllä ole minkäänlaisia, ei ihan mitään.
että jään oottelee.

ja itseni tuntien varmaan teen sen testin jo huomenna...
 
Lumpeenkukka
Mä hullu menin sit kans hulluuksissani ostamaan testin :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

PUHDAS NEGA TULI!!!! Että voi ärsyttää, miten olen voinut kuvitella kaikki nää oireet:

vatsaa juilinut päivittäin kp14jälkeen. Rinnat niin kipeät, et ne kohta räjähtää, jos ei kohta menkat ala. Vatsa sekasin ja löysällä. Itkettää, hermot kireellä, väsyttää suunnattomasti, päätä särkee, nälättää \|O :ashamed:

Odotellaan nyt vielä virallisesti et vuoto alkaa, ni mut saa tiputtaa :(
 
Joo, ei oo täti vielä tullu :/ Mut silti kyllä menetin toivoni tän kierron suhteen, kun niin puhdas nega tuli :'( Apteekin omalla testasin.

Tulis sitten se täti, et pääsis taas harjottelee ;) ;)

Mut etiäppäin sano mummo lumessa B)

Plussauulia muille :whistle: :whistle: Ja tarrasukkia plussanneille :hug: :heart: Ja erityisen iso :hug: kaikille tippuneille :wave:
 
Onnea caeza, hazelnut ja Amira! Amiralle erikoisonnittelut vielä, kun oot ollut niin ihqu kaikkia kohtaan ja jaksanut taputtaa meikäläisenkin päätä :) . Hieno pino plussia saadaan sitten tältäkin viikolta! :flower:

*perästä tullaan, houp sou*
 

Yhteistyössä