Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
Viveca harmaana
Höh, meillä oli nettiyhteys poikki päivän nolon mokan vuoksi... Olipahan käyttäjänimen perään joku lyönyt välilyönnin niin siinä se... Epäilykset kohdistuu tohon 1v 2kk poitsuun kun on nykysin aina sormet näppiksellä kun koneen avaa. :LOL:

Voi mitenkähän Emppuliina jakselee ja jokohan vauva on syntynyt?

Hipsukka: Tänään ois passannu kyllä treffata, ja huomennakin, viestitellään...

Joko Henniksen porukoitten örkkitauti on kalppinut tiehensä?

Eikai täsä kummempia. Sain peräti kerättyä karviaisia, leikattua nurtsia, iiiiiiiiiiihana syksyinen, mutta lämmin sää! B)
 
hennis harmaileepi
Joo on örkitauti menny menojaan onneksi =) =) :whistle: ei oo ollenkaan kivaa tautia vaikka mikä tauti se kivaa oliskaan. :/ Jeps ihana ilma tosiaan ollu. B) Juu mutta pitää rueta roijamaan tuota vanhaa kirjahyllyä vintiin kun ostettiin uusi olkariin.Palataan juttuun taas. :wave: =) Empuliina aiko ilmottaa kun tapahtuu.On varmaan jo vaavi syntyny. =) =) Ilmotan jos jotain kuuluu. =) =)
 
hennis
Huomenta! empuliinalla poika painoa 5kg 60g mitataan kuulemma tänään sitte. Äiti ja poika voivat hyvin. ONNEA KOKO PEREHEELLE RINSISTÄ!! :hug: :flower: :flower: =) Siivous päivää pukkais kotosalla tänään onneksi ulkona ihana ilma. B) =) =) Jeps mutta palataampa juttuloiseen taas moikka :wave: =) =)
 
Hanne harmaana
Moicca!

Ihan vaan tulin EMPPULIINALLE je perheelleen toivottamaan onnittelut poikavaavan syntymän johdosta!! Toivotan myös pikaista paranemista leikkauksesta!! :flower: :flower: :flower:

Nyt toisaalle, kotitohinoita riittää...

:wave:
 
Viveca harmaana
Onpas täällä hiljasta, liekö auringonpaisteen syytä. Kaikki nautiskelee pihalla kesän viimeisistä lämpimistä päivistä??? Vai ehkä syksyn? Ei uskois millään että on jo syyskuu, jotenkin.

Pitäis siivota. Ei innosta. Yhtään. Blääh. Pakkohan se on jotain alkaa tekeen...

Millonkahan se Emppuliina kotiutuu sairaalasta, innokkaana täällä uutisia ootellaan! :wave:

Juuh, häivyn hommiin. Pirtsakkaa Perjantain jatkoa!!! =)
 
hello vaan mammat!

Huh, tänään on ollut tosi urheilullinen päivä, aamulla oli pari tuntia keskusurheilukentällä kun oli koululaisten kisat ja äsken kävin yhden tutun mamman kanssa lenkillä :D *uhkuu tyytyväisyyttä*

Tosi mukava että vatsa-asukit voi hyvin Hennis ja Viveca, minäkin sanoin yks ilta isännällä että mun vatsass muljuaa aivanko siellä olis vauva :LOL: tais olla vaan suoliston kouristeluja makean syönnin päälle :ashamed: :whistle:

Hanne koska ne rääppiäiset olis? Meille kävis ke.. :wave: :p ja onko teidän tytyllä lahja toivetta?

Mutta nyt saunan lämmitykseen, meinattiin käyttää tyttöäkin eka kertaa jälkilämmöissä istumassa :wave:
 
hennis
Moikka =) Mitäpäsitä näin sununtaina mammoille kuuluupi?Meillä ei sen kummempaa.Suvun naisten saunailtaki saatiin pidettyä eilen ja kivaa oli. =) =) Isäntä oli hyvin neitin kans pärjänny. =) =) Jeps mutta palataampa askaan taas moikka =) =) :wave: Niin joo mulla passaa ne rääpiäiset melkein minä päivänä vaan. =) =)
 
huomenta! :snotty: *sniif*

Mua keljuttaa ihan satanolla kun oon odottanut niin innoissani kun jumpat alkaa tällä viikolla niin mulle on iskenyt flunssa enkä pääse :( :snotty: noh, ens viikolla sitten.. =)

mutta meille tule tänään ne uudet kalsuteet (jääkaappi ja hella) :D jees! Heh, jospa se hella innoistais tänkin mamman leipomaan hieman useammin kuin kerran vuodessa :whistle:

Mutta piika huutaa täytyy mennä :wave:
 
emppuliina
:wave: ringissä mukana jälleen!Eilen kotiuduttiin,hyvin meni eka yökin.Poika on semmonen rinnan imijä,ei ainakaan vielä tutti kelvannut.
Sisko sitä käy halimassa. =)
kiitokset kaikille onnitteluista! =)
Huomenna tulee terkka käymään ja saa tikit pois. =) =)
Eiköhän tämä tästä lähde,menen nyt vielä lepäämään. :wave: :wave:
 
emppuliina
Viveca:eek:li muuten kiva kuva ;)
Meidän poika on keskipohjanmaa-lehdessa etusivulta ensimmäinen ylhäältä,jos jollekki tulee se. =)

Niin ja poika oli siis 5060g ja 54,5cm ja syntyi 12.59
 
hennis
Empuliina kiva että ootta jo pässy kotia. =) =) Eiks oo ihanaa päästä masusta eroon ;) =) Täällä vielä kasvatellaan =) =) Juu mutta tullaan sitte käymään kun passaa.Palataan juttuun taas moikka :wave: =) =)
 
Viveca harmaana
Kiva kun Emppuliina on päässyt kotiin käärön kanssa! Oih niitä ihka ensimmäisiä päiviä kotona, sniif... :'( Nyt vaan rauhassa toisiinne tutustumaan ja kaikki muut asiat jäihin vähäksi aikaa! Kummasti se muu maailma kyllä tuppas unohtumaan sillon alussa, ei voinu vähempää uutiset tms kiinnostaa! Meille tulee Keski-Pohjanmaa, heti kurkkaamaan! Ilmoittelehan sitten, kun jaksat ottaa vieraita vastaan!!! Eikä sitten siivouksesta / tarjoilusta tarvi stressata, pullat voidaan vaikka tuoda tullessamme! =)

Mitäs Hannen tyttö tykkäsi ekasta saunareissusta? Niin ja: PALJON ONNEA VAAN!!!!! :hug:

Räkätautia tuntuu olevan liikkeellä kovastikin, meikä yleensä vetää aika hyvin pöpöt puoleensa, vielä ollaan terveenä... *kop kop*. Pikaista paranemista flunssapotilaille!

POika heräs. MOI!
 
Viveca harmaana
Kiva kun Emppuliina on päässyt kotiin käärön kanssa! Oih niitä ihka ensimmäisiä päiviä kotona, sniif... :'( Nyt vaan rauhassa toisiinne tutustumaan ja kaikki muut asiat jäihin vähäksi aikaa! Kummasti se muu maailma kyllä tuppas unohtumaan sillon alussa, ei voinu vähempää uutiset tms kiinnostaa! Meille tulee Keski-Pohjanmaa, heti kurkkaamaan! Ilmoittelehan sitten, kun jaksat ottaa vieraita vastaan!!! Eikä sitten siivouksesta / tarjoilusta tarvi stressata, pullat voidaan vaikka tuoda tullessamme! =)

Mitäs Hannen tyttö tykkäsi ekasta saunareissusta? Niin ja: PALJON ONNEA VAAN!!!!! :hug:

Räkätautia tuntuu olevan liikkeellä kovastikin, meikä yleensä vetää aika hyvin pöpöt puoleensa, vielä ollaan terveenä... *kop kop*. Pikaista paranemista flunssapotilaille!

POika heräs. MOI!
 
heippa kaikille!!! :wave:
mä oon monesti lueskellu tätä ketjua ja nyt päähän pälkähti et saiskohan tänne tulla yks rouva ihan vaa kuulumisia vaihtamaa?mun täytyy het kättelys sanoo et tapaamisia jos niitä teil on nii en kyllä varmaa tuu niihin osallistumaan(tai mist sitäkää koskaa tietää?)nyt silti on sellanen kiirus et en voi ajatellakaa et ehtisin niihin ja toisaalta mul on kyl kavereita et pääsen halutessani kyläilee mut ku oon niin hidas lähtee. :ashamed: mua vaa kiinnostais tulla tähän ketjuun höpöttelemään ku ite oon aika paljon koneella kuitenki(kiirus oli kova mut silti istun koneella :LOL: no ei se nyt ihan noin yksoikosta oo mut jotain sinnepäin,oikeesti me rakennetaa just taloa nii siitä se kiire :whistle: ;) )
nii mä asustelen sievissä ja oon 30v ja mul on 4lasta,vanhin 10v poika,sit on 8v.poika 4,5v tyttö ja pian 3v poika.
mä en nyt osaa alkaa mitää järkevää kirjottelee näin alkuun mut ehkä tää nyt riittääki jo siihen et mut joko potkastaa heti pois täältä ;) tai sit otetaa joukkoon mukaan :whistle:
 
Tervetuloa vaan mukaan Carina! :wave: Juuh me ollaan tälläinen sekalainen pölöttävä puluparvi- toisinaan ehkä hetkittäin jopa asiallista ja järkevää tekstiä on havaittavissa :D ;)

Mutta nyt iltapuuron syöntiin tai oikeammin syöttöön :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 19:49 hipsukka kirjoitti:
Tervetuloa vaan mukaan Carina! :wave: Juuh me ollaan tälläinen sekalainen pölöttävä puluparvi- toisinaan ehkä hetkittäin jopa asiallista ja järkevää tekstiä on havaittavissa :D ;)

Mutta nyt iltapuuron syöntiin tai oikeammin syöttöön :D
kiitos kiitos!!! :D tulen mukaan jos muutkin on sitä mieltä :/ ei munkaan juttuja voi tosiaankaa aina järkeviksi kehua kuhan nyt jotaki hölpöttelen...eli taitaisin hyvin sopia tähän "puluparveen" mukaan :D
 
Hanne harmaana
Tervehdys kuin tuulahdus ja pitkästä aikaa kaiken lisukkeeksi! B)

Voi että, Emppuliinalla eletään niitä ihanaisia vauvantuoksuisia aikoja ja pojan jässikkä tutustelee uuteen mahan ulkopuoliseen kotiinsa. ;) Tänään on juur sopiva päivä istahtaa miettimään mihin se aika juoksee kun neiti täytti tänään kokonaista 1 vuotta, vastahan se tuhisi kainalossa ja pulautteli jos millon ja kenenki rinnuksille, hohhoijjaa niin se aika vaan rientää... :'( :heart: :heart:

Carinalle sydämelliset tervetulotoivotukset höpöttelemään kanssamme jos mistä aiheesta/asiasta ja jos kuinka tyhjänpäiväisistäkin asioista. :flower:

On tosiaan piiitkä pitkä aika kun viimetteeks oon plussalle kirjannu mitään. Tahtoo tuo aika hyvinkin joutusaan päiväsaikaan vieriä ja sitten iltasin kun vois olla sopiva hetki kirjottamiselle niin mieluummin sitä käpertyy isännän kainaloon kun päivät yleensä on poijes...

Meillä neiti sai mummoltaan lahjaksi omenapuun, piti sekin vielä tossa illan päätteksi istuttaa ettei kerkee kuolla kupsahtaa konsanaan.

Nyt yhtäkkiä meni aivot ihan tilttiin eikä keksi mitään järkevää eikä vähemmän järkevää, joten parempi ku siirryn soffalle telkun vahtaamiseen.

Ai niin, mutta VIVECALLE on pakko korjata ettei se meijän typy siellä saunomassa jälkilöylyissä käyny ku toi Hipsukan typykkä, mutta sattuuhan näitä ite kullaki... :whistle: :D :D

Nyt sitten morjents vaan! :wave:
 
Viveca harmaana
Juu, meni tytsyt sekasin! :LOL: Niin, mites Hipsukka piika saunassa viihtyi?

Hauska toi Painonvartijoiden mainos tossa ylälaidassa... "Kilot karisevat kuin omenat puusta"... Taitaa ne kilot karista tänne meikäläiseen... :D Juu ja minähän syön kaikki omenat ja muut puusta ja kaapista! NAM! Kauheeta oikeasti kun kokoajan tekee mieli jotain naposteltavaa...

Yih, rauhottelin tossa poikaa sänkyyn niin johan rupes hapot nousemaan vatsasta kurkkuun, odotusajan ihanuuksia tää närästyskin, vaikka mulla sekin vaiva nyt vasta ilmaantui. Muutenkin oon päässyt taas niiiiiiiiin vähällä... Koputanpa taas puuta...*kop kop*. B)

Ai niin, Carinalle piti laittaa vielä pikayhteenveto itsestäni. Itse olen 27v, isäntä 29v, pikkuisäntä 1v2kk ja masuasukki rv19+4, + sekarotuinen koirulainen 6v. Asustellaan YKA:ssa, rempataan vasta ostamaamme okt:ta. Tarkemmin en halua tänne omia tietoja laittaa, tutustumme sitten vaikka joskus livenä jos siltä tuntuu! :wave:

Mutta, huomiseen. Nyt ei jaksa enempiä. MOIX!
 

Yhteistyössä