Ystäviä Espoosta

olikos sitä paikkaa sovittu missä näette, mä en viel tiedä tulenko, kun on jorviin tutustuminen klo 17, ja kuljen julkisilla, niin en tiedä viitsinkö tulla jo noin aikaisin paikalle, mutta mä mietin täsn illan.
 
Tsuumailin tuota pohjakuvaa ja liikkeiden sijaintia ja näyttäisi siltä, että lähes kaikki kahvilat on katutasossa, mutta muut liikkeet sitten toisessa kerroksessa. Katutasosta löytyy mm. Cafe Entresse - en tosin tajunnut, mennäänkö sinne suoraan ulko-ovesta vai onko käynti sisäpuolelta, mutta jos kuitenkin nähtäisiin sen edessä, siis ihan taivasalla...? Se näytti olevan siinä Keskustorin kulmalla. Katsotaan sitten onko paikka hyvä vai etsitäänkö joku muu.
 
Mä hyppään u-junaan, vaikka sinne etummaiseen vaunuun niin nähdään Kuukuna siinä! Muut jos tulevat tosiaan Kuukunan ehdottamaan paikkaan niin katsotaan siitä sitten eteenpäin että minne mennään. Kuulemma joulukahvia ja ilmapalloja on jaossa jossain vaiheessa :D
 
Heippa hei

Oli kiva tapaaminen, entresse vaikutti oikein kivalta, pitää kyllä mennä käymään jossain vaiheessa uudelleen kun on vähemmän porukkaa paikalla.

Millonkas nähdään uudelleen ja missä? Ai miten niin mulla on vähän tylsää päivisin kotosalla :D
 
Pitäskö mein tehdä jossain vaiheessa joku viikonloppuretki vaikka hoploppiin niin pääsee työssäkäyvätkin mukaan? Jos ihmisillä on autoja tai jotain niin suomenojalla on ainakin hoplop tai sitten tuossa kehä3 varrella koskelossa on huimala, se on kalliimpi mut siel ei ole aikarajoitusta.
 
mä oon sinne tulossa kaverin kanssa muutenkin, että jos kaveri suostuu ni voidaan tulla mut jos meitä ei näy ni tarvitse odotella kauaa. Kaverilla on lastenhoitaja klo 1 asti ni voi mennä tiukille. mut jos keretään ni tullaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SMP:
Sopisko sello kahvitukset pe 5.12. noin klo 12 maissa? tapaaminen info pisteen edessä.
Me odoteltiin Kuukunan ja Hemmin kanssa siellä info pisteen luona, mutta ei löydetty sinua, eihän vain menty ristiin?

Seuraavaa tapaamista voitaisiin katsella ennenkuin minä täältä jakaudun :D
 
Meilläkin on ois ens viikon alussa vapaata, että voitais jotain kivaa keksiä. Loppuvuosi ollaankin sitten ihan muissa maisemissa ja loppiaisen jälkeenhän mää meen jo töihin, eli sen jälkeen meille tapaamiset jää iltoihin ja viikonloppuihin.

Mites olis sello maanantaina klo 12?
 
Tervetulosa mukaan Pullis!!

Me ollaan Kuukunan kanssa molemmat Kirkkonummelta, ollaan änkeydytty mukaan espoolaisten pinoon kun Kirkkonummella on sen verran huono tarjonta :)

Treffataanko siinä infon edessä maanantaina? Minut tunnistaa tästä mahasta :D
 
Hei teillä on porukka täällä josta en tiennyt yhtikäs mitään. Kuukunan tunnistan jostain odotusajan ketjusta 2008 Helmikuisista...meillä oli alunperin sama laskettuaika, joka tietysti sitten muuttui minulla mutta poika syntyi kuitenkin sen alkuperäisen ajan liepeillä. Nyt on 9,5kk ja jouluna tulee se 10kk täyteen. Asutaan Muuralassa tässä Espoon keskuksen liepeillä. Perheeseen kuuluu minun ja pojan lisäksi vielä kohta 8-vuotias tyttöni ja mieheni. Profiilistahan nuo selviää. :) Piti nyt tulla tännekin päänsä laittamaan toivottavasti ei häiritty. :)
 

Yhteistyössä