Hakutulokset

  1. CherryCake

    1 vuotiaidenne mitat!

    Haluaisin kuulla etenkin poikien 1-vuotis mittoja :) meillä oli 75 cm pitkä ja 9425 paino. olen hieman huolissani painosta... Välillä on päiviä ettei ruoka maistu ja joskus taas syö ku hevone. Pituutta on tullut hyvi. Nytkin oli tullu 3 cm kahdessa kuukaudessa. olisitteko te huolissanne...
  2. CherryCake

    haamupotkuja! :)

    Onko muilla näitä? Eli siis menee ilmaa mahas ja tuntuu vauvan potkuilt :D mul oli äsken elohiiri mahas ja ne "potkut" näky ja tuntu ihan oikeilt :D tuli niin raskausaika mieleen :heart:
  3. CherryCake

    Onko hyvä menu 1-vuotis juhliin?

    Suolaiset: - feta-parsakaali-tomaatti-piirakka - kana-paprika-piirakka (jtn. Muutakin tähän?) - kalakakku Makeat: -Synttärikakku -keksejä -karkkeja BabyBuffa: -Banaani-kananmunaletuista ja marjapilteistä tehty kakku -vauvakeksejä -maissinaksuja -minibanaaneja Tarvisko vielä...
  4. CherryCake

    Eipä tärpännytkään..

    Kirjoitin tänne että teen testin kun menkat olivat tosi niukat ja on raskausoireit. Negaa näytti. Ei kun uus yritys vaan :)
  5. CherryCake

    kuukautiset mutta raskaana?

    Onko täällä ihmisiä joilla ois tärpänny ja silti tullu menkat? Koko tämän viikon on tuntunut alavatsa painavalt ja menkat alkoivat tänään niin kuin pitikin. Yleensä tulee sellainen kunnon tulva mutta nyt on enemmänkin sellast punasta valkovuotoo... Ei oi ikinä ollut tällast! Rintoja aristaa...
  6. CherryCake

    minkä ikäiselle olette syöttäneet xylitol-pastilleja?

    Minkä ikäiselle olette antaneet pastilleja? Luin että vauvaikäisellekin saisi antaa! Onko noin? Meillä tuo hampaiden harjaus ei ole mitään herkkupuuhaa ja ajattelin että jos harjaus on vähän niin ja näin niin sais edes noist pastilleist jotain suojaa! Ikää o 8kk. Ajattelin myös ostaa toisen...
  7. CherryCake

    älä jätä lastasi autoon, kiitos!!!

    Huoh, taas sai olla silminnäkijänä tälle ilmiölle :( käytiin siis äitini kanssa apteekissa ja parkkiksella kuultiin jonkun auton varashälyttimien soivan. Bongattiin auto ja kappas! Sellaiset 2-3 vuotiaat (2kpl) naperoa keskenään autossa, ilman mitään vöitä tms!!!! :o kattelin jo siinä että...
  8. CherryCake

    Teenköhän nyt oikein tän unikoulun?

    Poika on nyt siis kohta 7 kk. ja on aiemmin nukkunut hyvin ja nukahtanut itsekseen. Nyt kuukauden ajan kuitenkin, kun on oppinut ryömimään ja harjoittelee konttausta, nukkuminen on levotonta ja nukahtaa VAIN syliin tai vaunuihin... Kaikki tutut toitottavat unikoulusta. Poika on jo painava...
  9. CherryCake

    Mitä mieltä mammabloggaajista?

    Siinäpä se tulikin. Ja nimen omaan niistä, jotka laittavat paljon kuvia lapsistaan. Mitä ajatuksia nää herättää teissä? :)
  10. CherryCake

    tein äsken testin! :)

    Kohta saadaan tietää onko mahassa joku :) epäilen kyllä että ei ole
  11. CherryCake

    joko on käsitelty: tervetuloa kotiin!

    Katoitteko? Mitä mieltä? vaikka meilläkin on valkosta ja harmaata pääasiassa niin mun mielestä oli mitään sanomaton. Tylsä. Mut okei, jos joku ois tehny mulle ton nii olisin ollut kiitollinen ja tykänny :) Se kukka raukka ois vaa kuollu mun käsis :DDD
  12. CherryCake

    tuparilahjaa mietin :)

    Mennään viikon loppuna kattoo siskon uutta asuntoa :) nyt vaan Pitäis keksiä jotain viemistä. Ehdotuksia? :D Varmasti haluaa mieluummin jotain käytännöllistä kuin esim. Sisustus kamaa.. Vaikka meillä onki samanlainen maku, niin ite en ainakaan haluis muilta mitää koriste-esineitä :D
  13. CherryCake

    täällä sanottiin että tein ison virheen ostaessani pienen mekon

    Ostin n. Kuukausi sitten mekon, minkä vetskari ei mennyt vielä kiinni. Tarkoituksenani oli että se mahtuu nyt kesäksi päälleni ja motivoi laihduttamaan. Täällä sanottiin että tein iison virheen... Tiiättekö mitä... Mekko menee jo nyt päälleni! Nyt voin keskittyä kiinteytykseen :D
  14. CherryCake

    onko 40-50 vuotiaita NAISIA paikalla? selittäkää mulle, kun en ymmärrä teitä...

    En tiiä onko muut törmänny tähän mutta tästä oon jutellu mieheni, siskojeni ja kavereiden kanssa ja kaikki on huomannu saman asian. ne kaikkein ilkeimmät, itsekkäimmät ja minä minä -ihmiset on näitä 40-50 vuotiaita... Ja ei, miehissä emme ole huomanneet tätä. Vain naisista tulee tuossa iässä...
  15. CherryCake

    kuka on charlie brown?

    Kun on se laulu "tuolta saapuu Charlie" niin ketä sillä tarkoitetaan? Mietitää täs miehen kans :D
  16. CherryCake

    tänään alkaa joulusiivous! :)

    Millon aattelitte tehdä joulusiivouksen, tai ootteko jo tehnyt ja mitä siihen kuulu? Tai onko jonkun mielestä joulusiivous turhaa? :) mä ajattelin tänään laittaa keittiön maton pesuun, pyyhkiä pölyt ja siivota jääkaapin ja mikron. Huomenna vois tehdä loput eli saunan pesu, lattiat ja loput...
  17. CherryCake

    Tekeekö muut näin?

    No nyt on ostettu ens vuoden häihin mekko :) Oon siis kaasona. Tosin se on hieman pieni mulle, mutta tarkotuksella ostin että on motivaatiota laihduttaa selkäläskit ;) Onhan tässä puol vuotta aikaa!
  18. CherryCake

    Miksi vauvamme haluaa herää jo viideltä!?

    3 kk. ikäinen vauvamme herää siis vain kerran yöllä syömään, viideltä. Valoja ei pistetä päälle ja laitan hänet peiton alle syömään ettei tule kylmä... Ennen kaikki on sujunut tosi hyvin ja vauva on jatkanu unia siihen kaheksaan aamuun asti. Mutta nyt jostain syystä hän on keksinyt että silloin...
  19. CherryCake

    Supernanny

    Ootteko kattonu? Mitä mieltä ootte hänen kasvatustavoistaan? :) Ite seurailen tuota sarjaa ja pääasiassa oon tykänny hänen tyylistään.
  20. CherryCake

    ärsyttävä lumia!

    Ai että tää puhelin on ärsyttäväää! En pysty vastaamaan mihinkään ketjuun kun kirjaimet pomppaa koko ajan ruudusta pois :( pitää ottaa kone käyttöön..

Yhteistyössä