Hakutulokset

  1. N

    Asunnon vuokraus kunnalta vai yksityiseltä?

    Kummalta kannattaisi ennemmin vuokrata? Vai onko mitään väliä...
  2. N

    Suositelkaa piirakkaohjetta(suolainen)!!

    Ois synttärit tulossa nyt viikonloppuna ja leipomukset ja niiden suunnittelukin vielä aika vaiheessa.. Ois hakusessa joku ihana suolainen piirakka, ehkä lohta tai kinkkua tms. Oisko kellään linkittää joku ihan tosi huippu?! KIITOS :hug:
  3. N

    Ärsyttää vaan..

    Ärsyttää kun nykyään tuntuu, että kaikesta pitää kilpailla.. Oon havahtunut siihen, että tutut joille kerron ihan normaalisti vaikka nyt esim. et isoveli kiusaa jatkuvasti pikkuveljeä ja se on rasittavaa! Vastauksena; No ootappa vaan, MEILLÄPÄ... plää plää. Meidän koirasta lähtee niin hitosti...
  4. N

    G: Mitä miehesi tekee juuri nyt?!

    Semmosta. Mun on tallissa autonsa parissa, niinkuin aina :kieh:
  5. N

    Oispa kiva, jos

    ois jotain kivaa tekemistä vklp ja jotain mitä odottaa mutta ei niin mitään. Ei varmasti!! :kieh: :headwall: Ei tässä muuta.. Eikö on! Mies menee lasten kanssa mummolaan ja minä jään tänne NUKKUMAAN :snotty: Ou jee!
  6. N

    Menkoista..

    Kun yleensä ne on mulla kestäneet sen 5 päivää, pari päivää enemmän ja loput vähemmän. No nyt sitten tuli tasan 2 päivää ku sankosta (jos hiukan liioitella saanen..) ja loppui ku seinään! Täh :o Onko hormonit menny sekaisin vai mitä ihmettä??
  7. N

    Antaisitko lastesi juosta alasti..

    Ulkona, pihalla, tiellä, naapurissa yms. ? Pissata yleiselle tielle? Mietin vain mikä noita yksiä naapureita vaivaa, kun jatkuvasti jotain holtitonta menoa näyttää olevan.. Ei vain jotenkin ollut mielestäni soveliasta, kun kuljin ohi ja lapset tiellä pippelisillään rillutteli :o Vai alankohan...
  8. N

    Kikkeli, kikkeli, kikkeliiii..

    No joo, esikoisella (3,5v) on tämmöinen vaihe ollut jo jonkin aikaa.. Eikä tuo mee ohi!! Jotain ihme huomiota kai kerjää noin; hokee kikkeliä, paskaa yms. Onneksi ei kiroilla itse, niin ei mitään kovin pahoja kumminkaan.. Mutta miksi tuota kikkeliä pitää hokea?! Piirtelee myös kikkeleitä, joista...
  9. N

    Vatsanahka

    Saako oikeasti tuota lörppöä vatsanahkaa ikinä enään tiukaksi? :kieh: Muuten maha on pieni eikä ylimääräisiä kiloja ole todellakaan, mutta tuo lörppö on ja pysyy :'( Takana siis 2 raskautta ja synnytystä. Edellisestä 9kk aikaa kulunut. Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?!
  10. N

    Laskeutumattomat kivekset

    Onko täällä muita, joiden vauvoilla/ lapsilla on ollut tai on laskeutumattomat kivekset? Meidän pojalla (9kk) huomattiin heti synnytyksen jälkeen kotiinlähtötarkastuksessa laskeutumattomat kivekset ja pian myös kipeä tyrä. Se oli ihan hirveetä se aika, ku tyrä pomppaili esiin ja HUUTO alkoi...
  11. N

    Milloinkohan aikoo syntyä..?

    Tietty sitä ei mitenkään voi etukäteen tietää, mutta jos jotenkin voisi arvioida.. :D Mulla nyt viikkoja 35+2 ja suppareita ollut pitkin matkaa. Nyt kuitenkin joinakin päivinä/öinä tulee kipeitä suppareita useita tuntejakin. Ei siis mitenkään älyttömän kipeitä, mutta jonkunverran...
  12. N

    Suonenvedot

    Onko se normaalia, että suonenvedon jälkeen on jalka päiviäkin kipeä ja kävely hankalaa? Ja voiko suonenveto tosiaanki olla niin kipeä, että siihen kipuun on pakahtua :kieh: :x Itsellä ainakin näin, nyt vain mietin onkohan tää ihan normia :o
  13. N

    Raskausvaivoista...

    Mulla ois nyt rv 33+ ja olo on aika tukala. Jotenkin nuo alapään luut on kaikki niin p*****a, ettei oikein edes kävely onnistu. Alaselkääkin särkee :'( . Jalkojen nostaminen se vasta tuskallista onkin! Ei puhettakaan enään mistään kävelylenkeistä. Parempi kun vaan löhöilee kaikenajan kotona :| ...
  14. N

    Miten suhtautuisitte

    jos lapsenne mummo tai pappa komentaessaan lastanne tukistaisi häntä? Onko merkitystä sillä kuinka lujaa tuon tekisi? Meidän lapsen mummo teki näin ja oon hyvin hyvin pettynyt ja vihainenkin :kieh: . Kyllä isovanhempien tehtävä on mun mielestäni lelliä lapsenlapset piloille, eikä katsoa...

Yhteistyössä