Hakutulokset

  1. M

    Raskaudesta ja äitiysavustuksesta

    Mitenkäs tää menee, jos tulee ylläripylläri? Eli - > Äitiysavustukseen on oikeus Suomessa asuvalla äidillä, jonka raskaus on kestänyt 154 päivää ja joka on käynyt terveyskeskuksessa, lääkärillä tai neuvolassa ennen 4. raskauskuukautensa päättymistä. Avustuksen saa äitiyspakkauksena tai 140 euron...
  2. M

    Miehestä, valitusta taitaa olla... ARGH!

    Tuli puhetta,että mun pitäisi ruveta käymään salilla. Synnytyksestä on nyt 5kk ja olen aika huonossa kunnossa raskautta edeltäneeseen aikaan nähden.. Yhtäkkiä keskustelu kääntyi huonontuneeseen ryhtiini ja siihen että se näyttää pahalta, ja että takapuoli on isohko. Keskustelimme tästä suht...
  3. M

    Rasismi-tai pikemminkin ennakkoluuloisuuskysely!

    Tuli tuosta toisesta rasismiketjusta mieleen, että minkälaisia ennakkoasenteita tai epäluuloja tai rasistisiksi luokiteltavia mielipiteitä teillä on toisista kulttuureista? Ja sitten: minkälaisia positiivisia asioita näistä kulttuureista tai kansallisuuksista teille tulee mieleen? Toiseen ei...
  4. M

    Välikysymys: Onko koskaan....?

    Onko koskaan tullut lapsen kanssa sellaista oloa, ettet tosiaan tiedä, mitä tehdä? Meillä muutaman kerran ollut rajuja itkukohtauksia, joille ei ole löytynyt mitään yksiselitteistä syytä, eikä lapsi ole rauhoittunut. Onneksi näitä vain muutama, ja syli on auttanut tähänkin, mutta silloin on...
  5. M

    Välikysymys: Mitä vaippoja teillä?

    Mitä? Meillä kestoista Fuzzeja, Uniljaa, Eemukkaa, Bumgenius, Ronja&Roope, Muksut. Kertiksista yleensä Pirkkaa.
  6. M

    Välikysymys: Mitä katsot tv:stä tänään ja huomenna?

    Niin, mitä?
  7. M

    Välikysymys: k-18

    Eli suosikkivälineistöä vällyjen välissä? Minä vannon laventelihierontaöljyn ja klittaa kiihottavan penisrenkaan nimeen! Ah! :heart:
  8. M

    Välikysymys: MIKSI teit lapsen?

    Niin, miksi? :) Minä tein, koska tuli. Elämäni paras vahinko! :heart: :)
  9. M

    Välikysymys: Vietättekö pääsiäistä?

    Miks tai miksei? Miten ja jos ette niin mitä lomapäivinä? :) Meillä ei vietetä, koska emme koe sitä tarpeelliseksi emmekä edusta ko. uskontoja, joille sillä on merkitystä. Sen sijaan pidämme lettukestit, käymme ulkoilemassa, saunomme ja vietämme aikaa perheen kesken. Ostin kyllä mämmiä...
  10. M

    Välikysymys: Suosikkiherkkusi?

    Mikä se on mitä et voi vastustaa?! Myönnän omakseni daimkakun, Fazerin violetin suklaan, irtsarit ja Cokiksen.
  11. M

    Välikysymys: Parasta sinussa?

    Idea tuosta miestenne katseet... ketjusta. MIKÄ on parasta itsessäsi? Fyysisesti, mutta myös monipuolisemmin ajatellen. :)
  12. M

    Välikysymys: Minkä asian puolesta olisit valmis kuolemaan?

    Onko jotain asiaa, perheesi ja rakkaimpiesi ohella, jonka vuoksi voisit todella kuolla? Jos ET kuolisi edes perheesi vuoksi, perustele? Jos kuolisit, perustele sekin. =)
  13. M

    vk-asu 74cm käyttävälle?

    Onko tarpeellinen? Leikkiikö puolivuotias jo niin että semmoinen olisi tarpeen? Vai olisiko joku nätimpi mutta ei kosteussuojattu kiva, jos ei vk-asua tarvitse vielä? Vai ostaisinko suoraan lähemmäs vuoden vanhana menevän, 80cm? Mietin lahjaa kummilapselle.... :)
  14. M

    Miten ihmiset on tämmöisiä?

    http://www.iltalehti.fi/helsinki/200903310055402_hi.shtml Tulee oikein fyysisesti paha olo ja pistää vihaksi, kun ihmiset käyttäytyy kuin mitkäkin elukat.... Jos joku ei olekaan ihan samalla viivalla kuin muut, niin oikeuttaako se kohtelemaan häntä miten sattuu?! Mieheni veli on...
  15. M

    Ticket to heaven...

    Mitenkäs toi stockan tarjouspuku? Millainen on käytössä? Kokemuksia? Toimiiko vk-asuna hyvin vai onko se enemmän sadepuku? Edullinen olisi, ja siedettävän näköinenkin. :)
  16. M

    Miehet........

    Miksi tarvitaan miljoona siittiötä hedelmöittämään yksi munasolu? - Koska ne on lähtöisin miehestä, eivätkä ne näin ollen kysy tietä. :laugh:
  17. M

    Mitä tää nyt on?!

    http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1667550 Emmää tajuu.
  18. M

    Nettivaatekaupoista

    Mistä te ostatte vaatteita itsellenne, netissä siis ? Entä lapsille ?
  19. M

    Vauva kuoli humalaisen äidin viereen

    http://www.iltalehti.fi/tampere/200903179255253_te.shtml Huhhuijaa. Mahtaa olla kauhea olo äidillä, että mitä on mennyt tekemään... Kuinka tuollaista voi ikinä antaa itselleen anteeksi? Heti tulee mieleen, että kyseessä on jotkut rapajuopot. Mutta mä mietin, että jos ei olekaan? Jos kyse...
  20. M

    Musiikkimaku?

    Bowie-ketjun innoittamana: Onko muitakin kuin perinteisen suomipoprockin/iskelmän ystäviä? Anyone? Laittakaas musiikkimakujanne tänne. Mun suosikkilistalla voisi olla juuri tuon Bowien lisäksi Placebo, Jane's addiction, Nine Inch Nails, Sonic youth, Joy Division, Cure, Smiths, Cranes...

Yhteistyössä