Hakutulokset

  1. P

    antaisitko 16 vuiotiaan tytön yöpyä poikaystävän luona

    En missään tapauksessa antaisi.
  2. P

    Mikä sinulla on kaikista provosoivin ja vahvin mielipiteesi tai näkemyksesi jostain asiasta?

    Abortti on murha - aina Seksi kuuluu vain avioliittoon Uudelleen avioituminen pitäisi sallia vain leskille Avioliitto on miehen ja naisen välinen Koirat pois kaupungeista Tässä nyt muutama ensin mieleen tullut :D
  3. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Ei meidänkään lapsia kastettu ole, saavat sitten itse valita haluavatko kasteelle vai eivät. :)
  4. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    En minä ainakaan oleta, että kaikki tulisivat uskoon. Mutta kaikilla pitäisi olla mahdollisuus siihen.
  5. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Tottakai muslimitkin, ihan yhtä arvokkaita he ovat Jumalalle kuin muutkin ja tottakai Jumala haluaisi myös heidän lopettavan epäjumalan palvomisen ja pelastuvan. :)
  6. P

    Mitä mieltä olet sateenkaariperheistä...???

    Olen surullinen heidän lastensa puolesta.
  7. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Tuohon nyt on aika vaikea vastata kun en tiedä mikä kenenkäkin mielestä on asiallista. :D Mutta aika kauan kirjoittelin harmaana ennen kuin rekisteröidyin.
  8. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Paitsi että muut ovat epäjumalia :)
  9. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Koska jokaisella lapsella on oikeus uskoa Taivaalliseen Isään. Uskon, että jokainen maailman lapsi syntyy kristittynä ja toivoisin, että heillä olisi myös mahdollisuus säilyttää uskonsa elämänsä loppuun saakka. Mutta siihen tarvitaan opetusta Jeesuksesta.
  10. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Venäjällä on paljon ihania esimerkkejä siitä kuin lastenleirillä uskoontulleet lapset ovat evankelioineet perheitään ja lopulta koko perhe on tullut uskoon! Tätä lisää meillekin!
  11. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Jumalan Sanan kuuleminen ei ole koskaan turhaa. :)
  12. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Lapsilla harvemmin tätä mahdollisuutta on.
  13. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Pitäisi saada enemmän ei-uskovaisten perheiden lapsia seurakuntien lapsityöjuttuihin mukaan, lisäksi myös mm. katuevankeliointia voisi suunnata enemmän lapsiin. :) Leikkipuistoihin lasten kanssa leikkimään ja evankelioimaan.
  14. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    Olen myös sitä mieltä, että esim. muslimilapset samoille uskontotunneille kristittyjen kanssa, opiskelemaan kristinuskoa. :)
  15. P

    Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus

    oppia tuntemaan Jeesus. Pitäisi saada tähän maahan tunnustukselliset (kristinoppi)uskontotunnit takaisin, ja niin että jokainen oppilas näihin osallistuisi. Pitäisi saada hengellisten työntekijöiden pitämät aamunavaukset takaisin kaikkiin kouluihin. Päiväkodeissa pitäisi opettaa...
  16. P

    Uskovaiset, saako teidän mielestä uskontoaiheisia vitsejä kertoa?

    Joo, minunkin mielestäni. :D
  17. P

    Uskovaiset, saako teidän mielestä uskontoaiheisia vitsejä kertoa?

    Ensimmäinen menee pilkan puolelle.
  18. P

    Sydän kurkussa hetken....

    Kauhea tilanne! :O Onneksi päättyi kuitenkin hyvin.
  19. P

    Puhuttaisko uskosta?

    Kysyn mieluummin Jumalalta. :)
  20. P

    Tupakoidaanko teillä?

    En ole polttanut itse vuosiin eikä olisi tullut mieleenkään perustaa perhettä tupakoivan miehen kanssa.

Yhteistyössä