Hakutulokset

  1. K

    No nyt ihan oikeasti alkaa riittämään tämä pahoinvointipalveluiden sekä sosiaalisen eriarvoisuuden alleviivaaminen!

    Perkeleen lasten ja perheiden talo Tampereella! Nyt ollaan suurella rahalla suunnittelemassa hienoa taloa, jossa olisi kaikki lapsiperheiden palvelut saman katon alla. Lehdessä luki tänään (olen seurannut keskustelua asiasta aikaisemminkin, ja journalismin tasossahan on usein toivomisen...
  2. K

    Ärsyttääkö ketään muuta elokuvien gynekologi- ja synnytyskohtaukset...

    ...joissa asiakkaalla on aina se helvetin peitto nilkkoihin saakka ja lääkäri sitten sukeltaa sinne peiton alle? Ymmärrän tietysti, että niin on kaikkien kannalta mukavampaa kun tehdään elokuvaa, mutta 36-vuoden iässä en ole kertaakaan käynyt sellaisella gynekologilla, papassa tai...
  3. K

    Terveystarkastus virkasuhteen alussa

    Mitä kaikkea siihen sisältyy sosiaali- ja terveysalan virkoihin liittyen? Osaatteko kertoa?
  4. K

    FB-neuvoa tarvitsisin kiitos

    Olin vuosia aktiivikäyttäjä fasessa, kunnes pari vuotta sitten sain todella tarpeekseni. Poistin kaikki kuvat ja tiedot, ja ylläpidän siellä enää kahta ryhmää. En koskaan päivitä mitään seiniä enkä jaksa lukea, miten joku on käynyt kakalla ja miten toinen on töissä paikassa Eurajoki via...
  5. K

    Mistä helvetistä näitä vanhempia oikein sikiää?

    Ihan tolkutonta paskaa kyllä joutuvat jotkut lapset kestämään vanhempiensa vuoksi. Vanhempi poika meillä pelaa joukkueessa, joka sitten tekee turnausmatkoja ja pelireissuja lähes viikoittain. Joukkueenjohtaja on todella mukava ja omistautunut ihminen, tekee kovasti työtä kaiken sujumiseksi...
  6. K

    Meidän sisäkissa karkasi

    ... ja pelkäsin että mitenhän se pärjää. Ei kuulunut ei näkynyt, livahti kuin rasvattu salama. Huudeltiin 10 minuuttia, ja kas, sieltä se saapuu voittajana, livahtaa ovesta sisään ja vie saaliinsa suoraan olohuoneen karvamatolle|O Voi s*tana! Isot jätkät sitten jätin vastuullisiksi (ne sen...
  7. K

    Selittäkää luottotiedottomat minulle logiikkanne, kun ei aukea tuosta toisesta ketjusta

    Siis miksi ihmeessä pitää saada laskulle tai velaksi ostettua tavaraa, jos on näyttöä siitä, että ei ole selviytynyt aikaisemmistakaan velvoitteistaan? Mistä ihmeestä se teidän kiukkunne syntyy "epäreiluutta" kohtaan, kun tietoisesti olette itse ongelmanne aiheuttaneet? Ja nyt älkää...
  8. K

    Heittäydyin sitten opiskelijaksi -jälleen. Onkohan mulla päässä vikaa?

    Hmmm.. aloitin sitten nuo pedagogiset ja kahden opetettavan aineen opinnot. Noista aineiden opinnoista ei juurikaan enää puutu, mutta parikymmentä pistettä niistä saa vielä tehdä. Eli voin sitten opettaa toisella asteella kahta ainetta. Pääaineeni maisterintutkinnossa sisältää jo suurimman osan...
  9. K

    Leipurit! Mitä hemmettiä, en tajua ollenkaan. (Hiivan käyttäytymisestä)

    Leivon paljon, siis sämpylöitä, leipää ja pullia. Tänään sitten kokeilin yhtä leivontakirjan croissant- reseptiä, ja siihen tulee myös hiivataikina. Se hiukan mietitytti, koska olin aina luullut, että ne tehdään voitaikinaan. No, ohjeessa sitten tehdään vähäisellä hiivamäärällä taikina, joka...
  10. K

    Nyt iski armoton matkakuume.

    Voi perkele. Miten olette selättäneet matkakuumeen? Ei kai sitä auta kun alkaa selailemaan matkatoimiston sivuja.
  11. K

    Vaatefriikit ja himoshoppaajat! Auttakaa. Haluan takin, jota en löydä.

    Haluan siis parkatakin, joka on malliltaan kapea, 185-senttistä ihmistä puoleen reiteen ja pitkillä hihoilla mitotettu. Vyötärökiristysnauha pitäisi tietysti olla. Tykkäisin, että siinä olisi karva/teddyvuori ja myös huppu vuorattu sillä lämpimällä, mutta EI karva/tekoturkisreunusta hupussa. Tai...
  12. K

    Jos ajaa automarketin lapsiperheille tarkoitettuun parkkiruutuun...

    ... niin eihän niiden lasten tarvitse olla mukana?:whistle: Järkeillin juuri, että ruutuhan on tarkoitettu lapsiperheille, ja sellainen me olemme. Lapset vaan sattuivat olemaan koulussa, kun äiti kävi kaupassa.:D
  13. K

    PRKL mä en kirjoita enää yhtään mitään!!

    kaksi pitkää vastausta kirjoitin eri ketjuihin, ja lähetysvaiheessa tuli molemmilla kerroilla "database error" ja koko teksti hävisi taivaan tuuliin. Hei hieno uudistus, lisää näitä!|O
  14. K

    Meidän pikkupoika on tänään 9 vuotta!

    Että nyt sitten tiedätte senkin asian:heart: Just lähti sukulaiset ja sain keittiön siivottua. Vedettiin pitkää tikkua siitä, kumpi hoitaa kaverisynntärit ja mä voitin. Mies on töissä tänään, ja mä kahvitin sukulaiset. Se saa ensviikonloppuna sitten hoitaa sen apinalauman -en ole ollenkaan...
  15. K

    Miksi olette tehneet lapsia ennen säännöllisiä tuloja/opiskeluita/ammattia?

    Ihmettelen asiaa. Miksi ihmiset toimivat niin. Ja sitten joutuvat köyhäilemään, kiristämään vyötä ja elämään "sitten kun" -elämää. Miksei vaan voisi hoitaa opoiskeluita, työpaikkaa ja taloudellista turvaa kuntoon enne lapsia? Sen ehtii hoitamaan 25-ikävuoteen mennessä, eli ei tarvitse siirtää...
  16. K

    Selittäkää logiikkanne te, jotka vastaatte jokaiseen ketjuun "hankkikaa elämä"

    Eli tälaiseen huvittavaan ysityiskohtaan olen kiinnittänyt huomiota: Jokaisessa ketjussa, jonka otsikko pyytää katsomaan jotakin blogia, jonkun kuvia kuten nyt tuon yhden tytön lihomista, kommentoimaan peppuja, kertomaan mielipidettä omasta pärstästä/hiuksista/lapsista/miehestä ym. joku aina...
  17. K

    Voi viulu noita miehiä...:)

    Mies lähti Lontooseen. Eilen kun heitin sitä kentälle se kysyi, tarvitsenko jotakin kosmetiikkaa. Sanoin, että enhän mä nyt tietysti tarvitse, mutta yks hajuvesi olisi ihan kiva...:whistle: Hän sitten kysyi nimen ja tavasin sen sille varmaan viiteen kertaan. No, tänään hän sitten soitti...
  18. K

    Mistä saisin tietoa? Kertokaa te, jotka harrastatte tätä "ambulanssijahtausta" ja "murhainfossa" hegailua

    Sain kuulla melko järkyttävän uutisen liittyen entisen miesystäväni itsemurhaan. Emme ole olleet tekemisissä aikoihin (yli 15 vuoteen). Näin ollen hänen sukulaisiinsa tällaisen tauon jälkeen yhteydenottaminen tuntuu tungettelulta. Tiedän vaan yhteisten tuttujen kautta, että hänen elämänsä ei ole...
  19. K

    Mistä löydän maailmankarttajulisteen?

    Niin, haussa siis sellainen värillinen maailmankartta, jonka koko saa olla ihan kohtuullisen suuri. Julisteena siis. Osaatteko neuvoa?
  20. K

    Onneksi satuin lukemaan iltiksen nettisivut just ennen kuin hain perjantaipulloa!

    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288339384143.html Ei hyvää päivää! Kuka näistä Shellin lasinpesunestettä juovista lukee iltasanomia? No shit, enpä olisi itse tajunnut että se ei ehkä edistä terveyttä.

Yhteistyössä