Hakutulokset

  1. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    hei kaikille! on tullut kyl niin hurjasti tekstiä,että ei meinaa perässä pysyä,ei sitten millään. monta iltaa oon koittanut kahlata juttuja läpi,että pääsis itekkin kirjottamaan,mutta ei vaan kerkeä.. :hug: huonoja uutisia saaneillee! :heart: tuplia odottavalle! ( :ashamed: en...
  2. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    :hug: huonoja uutisia saaneille onnea ihanista ultra kuulumisista! terveisiä ultrasta! :heart: pikkusen mulla pelotti koko ultrareissun ajan.nauroin neuvolan tädillekkin,että ei kyllä esikoisen aikana missään vaiheessa jännittänyt näin paljon. ensin täti koitta kattoa mahan...
  3. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    kiitoksia uudesta pinosta! :flower: :hug: :hug: ja stemiävuodoista kärsiville,toivottavasti ei ole mitään vakavaa. :heart: kaikille jotka on saanut ihania ulrtakuulumisia. sitten omaan napaan ;) toissä yönnä olin pyörtyä vessaan :D , onneksi ei ollut yhtään pitempi m0atka...
  4. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    :hug: :hug: kaikille jotka on saanut ikäviä uutisia :hug: :hug: täällä on kans ihan älytön palelu.eilen illalla piti tahtoa miehenkin peitto,että tarkenin alkaa nukkumaan. :D ja väsyttää kans ihan lahjakkaasti. kävin tänään siskon luona kylässä,ni piti saaha ottaa päikkärit sohvalla ;)...
  5. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    ihania nuo Ellan kuvat =) itekkin innolla ootan ens viikkoa,että pääsee ultraan. toivottavasti me kaikki saahaan yhtä ihania kuvia mukaan ultrasta. ite en ole onneksi käynyt lukemassa lokakuisten kuulumia,enkä taida uskaltaa mennäkkään. :/ toivottavasti kellekkään meistä ei tule huonoja...
  6. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    ihani ultrakuulumisia =) itellä ois 24pv ultraan meno, ihanaa, vähän meinaa jo nyt jännittää. tässä yks ilta mietin ultrassa käyntiä ja tuli semmonen olo,että mä alan varmaan itkemään ku näkee pikkusen. esikoisesta liekkö käynnyt ees mielessä semmonen. mulla on muuten tv ohjelma suosikki...
  7. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    täällä palelee ja väsyttää, vois kämpiä jo peiton sisään ja nukkua aamuun asti. nuista himoista oli puhetta.. eilen ihmettelin,että mikä jääkaapissa tuoksuu niin hyvälle,ni se oli meetvursti :laugh: sitä piti syt syyä muuan siivu siin ohi kulkiessa, onneksi mies ei ollut näkemässä mun...
  8. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    kiitos lohdutuksista! :heart: onneksi ei oo tarvinut säikkyä verta ku sillon aamulla,ilmeisesti ihan normaalia,toivottavasti. mutta pirusti säikäytti aamulla,ei yhtään kiva herätys. =/ aika yleistä kuulostaa olevan tuo veren tihkuminen ja ihan vuotokin. en soittanut viellä neuvolaan,mutta...
  9. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    tänä aamun asain shokki herätyksen =/ aamu vessa reissulla tuli ihan tippa punertavaa paperiin.. normaalia? esikoisesta ei ollut mitään tämmöstä. nyt on sit hirveä huoli ja murhe ja ressi käyä vessassa ja mahan tuntemuksia kuulostelen pelko puserossa. varmaan jos aamulla ois kello ollut...
  10. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Sone,kyllä mullakin jänskättää,että montako siellä onkaan. varmaan osa syynä se että raskaus on clomeilla aikaan saatu,ni riski aina kuitenkin isompi. ei meilläkään kyllä suvussa taija olla kaksosia,en ainakaan näin äkkiseltään muista yksiäkään,mutta eihän sitä ikinä tiiä. onneksi ite pääsen jo...
  11. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    soittelimpas sitten neuvolaan =) koitin perua ens viikon lääkärin soittoaikaa,ku en varmaan tarvi enää niitä progesterooni arvon tietoja,ku ei tarvi enää clomeja popsi,mutta nepäs olikin jossai toisessa varaus jutussa,ni pitää soitella eri tätille,ku sen sais viel kiinni. oisin saanut jo ens...
  12. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    huomenta! täällä testattiin,taas! nyt ei jäänyt tulos enää miehelekkään epäselväksi ;) testissä luki selvällä suomenkielellä.että raskaana! ihana testi tuo clearbluen digitaalinen testi. =) tuli muuten tosi äkkiä se tulos siihen testiin,en kerennyt ees selvitä pois aamupisulta ku testissä oli...
  13. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    täällä on päivä mietitty,pohdittu,panikoitu että oonko ollenkaan raskaana,ku koko päivänä ei minkäänlaista oiretta,mutta näköjään iltaa kohti tulee nää oireet. käytiin kyläilemässä nyt iltasella,ajettiin autolla huimat 6km ja oli aika hilkulla ettei pitänyt pysähtyä oksentamaan,ei ois tarvinut...
  14. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    on tätä niin vaikea uskoa. tänä aamuna tein uuden testin ja kyllä siihen tuli toinenkin viiva. ei yhtä vahva kuin toinen,mutta ihan selkeä. eli kyllä sitä vissiin ihan oikeasti ollaan raskaana. mies koitti aamulla palautella mua takasin maanpinnalle.. meinas,että niissähän on valmiina ne...
  15. S

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    on tätä niin vaikea uskoa. =) tänä aamuna tein uuden testin ja kyllä siihen tuli toinenkin viiva. ei yhtä vahva kuin toinen,mutta ihan selkeä. eli kyllä sitä vissiin ihan oikeasti ollaan raskaana. mies koitti aamulla palautella mua takasin maanpinnalle.. meinas,että niissähän on valmiina ne...
  16. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    hei kaikille! meinasin,etten ois vielä tullut tällepuolelle,mutta uteliaisuusa vei voiton. =) eli tänään sain vihdoin sen toisenkin viivan siihen testiin,tosin aijon viel testailla monena aamuna uudestaan,en meinaa uskoa todeksi en sitten millään. vaikka on mulla kyllä ollut jo viikon...
  17. S

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    tulihan se posti ja tulihan ne testit! :D :D :D ja enhän minä malttanut oottaa aamuun asti,oottelin reilun puol tuntia postin haun jälkeen,että hiukan testi lämpiäis ja testasin. ja arvatkaa mitä?? :D 2 viiva tuli,no.olihan se aika haalisko se toinen,muttei mikään haamu,siis ihan...
  18. S

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    täällä ihemtellään edeleleen olotilaa. aamulla kahvi ei maistunut kahvilta,pissattaa koko ajan, aamupalan jälkeen ei tiennyt onko huono-olo vai ei. rinnat ei oo juurikaan kipeät tällä hetkellä mutta ehkä hiukan kosketus arat,mahaa pistelee välillä hassusti,eilen poikaa (4v) nostaessa syliin ala...
  19. S

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    mulle voi lisätä että olen 27v ja toista lasta yritetään. yritystä takana ainakin valovuosi,en edes tiiä enää kuinka kauan.. jos vaan joku jaksaa lisätä. =)
  20. S

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    hyvää naistenpäivää kaikille! tilasin sitten repullisen testejä mammaksilta,ni ei tarvi isänällä rampata apteekissa jatkuvasti. täällä ei enää tiiä mitä täällä ois luvassa, ei oikein mitään oireita mihinkään suuntaan. jotenkin oon asennoitunut siihen että kohta alkaa menkat,vaikka viel viime...

Yhteistyössä