Hakutulokset

  1. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos teille Hupsu Haave ja Lullaby tiedosta! Marrasmaille ja muille negan saaneille pahoittelut!:cry:
  2. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Anteeksi tuppautuminen, mutta kysymys Tamperelaisille: Onko siinä Taysin lähellä joku apteekki, josta saa Gonapeptyliä ostaa yksittäin? Oman paikkakunnan pikkuapteekksi ei myynyt yksittäisiä ja koska viimeinen viimeinen pas, niin en ala koko seittemän pakettia ostamaan.. Sitten toinen kysymys...
  3. S

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Hei taas kaikille täältä sivusta! :p Lullaby, kannattaa tarkistaa ko. päivähoitopaikasta, että saako sinne viedä kestoja, harvemmat päiväkodit niitä sallivat! Tulee lisätyötä vaan ja säilytysongelma... Hyvää vauvavuotta kaikille!
  4. S

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Peppermint mene lattialle selinmakuulle ja nosta polvet pieneen koukkuun niin, että jalkapohjat ovat kuitenkin maassa. Sitten tee ylävartalolla pieni nosto, eli nostat pään ja hartiat lattiasta, niinkuin tekisit vatsalihasliikkeitä. Rutistuksen aikana kokeilet navan kohtaa etusormella, jos...
  5. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Silloin kun kiinteät aloitetaan 6kk iässä, niin ei tartte samalla tavalla totutella.. Niin paljon kun vauva syö ja uusia makuja rohkeasti mukaan..:) Meillä tuli 5kk täyteen ja sen kunniaksi aloitettiin kiinteät, nyt viidessä päivässä kokeiltu lounaaksi bataatti ja pepoa, välipalaksi päärynää...
  6. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Unihulinat täälläkin, ylipäänsä unentarve tuntuu merkittävästi vähentyneen. . Tällä viikolla tyttö heräilly aamuisin 5-6, joten aika aamukahvi riippuvainen olen.. Nukkumaan menee kuitenkin n.21 ja nyt heräilee 2-3krt yössä. . Hyvää jussia kaikille!! Täällä uidaan, saunotaan ja grillataan...
  7. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Hei, pitkästä aikaa täältäkin..:) Ehdin kyllä päivittäin lukemaan, mutta sitten kirjoittelu jää.. Kännyllä inhoan kirjoitella, koneella en yleensä ehdi tai oletan, etten ehdi ja niin kirjoittelu unohtuu..:unsure: Meidän neiti täytti viikolla 4kk ja lääkärineuvolassa pieni tirppana oli 62+...
  8. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Carolle onnea ja tsemppiä kivikkoisen alun jälkeen vauva-arkeen!!:love: Ootteko muuten samaa mieltä, että se on aivan höpöhöpöä, että ivf/icsi-alkuiset raskaudet kestäisivät vähemmän.. Kaikki teistä järjestään menee lasketun päivän yli..:whistle: Ja kuin myös allekirjoittanut...;) Täältä...
  9. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihan pakko huudella välistä tuosta Libero-laukusta. Ne ovat siirtynyt Citymarketeille niin, että Libero-kerhoon rekisteröitymällä saa postitse kotiin lapun, jolla sen saa lunastaa ilman. Muuten maksaa 10 euroa. Näin ainakin täällä..:whistle: Terveisin lukija taustalta, joka plussasi ennen...
  10. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Heips..:) Meni pari päivää, että löysin uuden ketjun täältä syntyneet-osiosta ja vielä pari päivää, että löysin aikaa kirjoittelulle..:rolleyes: Mä oon aloittanut D-vitskun antamalla 1tipan 2-3 päivää, 2 tippaa 2-3 päivää ja näin hiljalleen lisätty siihen viiteen tippaan.. Edellisellä jo...
  11. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Niin ja onnittelut vauvan saaneille!!:love:
  12. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Tutista.. Kaikille kolmelle olen tunkenut sen tutin jo laitoksella! Eikä oo ollu haitaksi.. Eilen neuvolantätiksi sanoi, että imuntarpeeseen mieluummin juuri tutti kuin ähkyynsyöttö ja vatsavaivat.. Kun imetys jo sujuu..
  13. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Jonkinlaista synnytysstooria tulin kertomaan..:) Lauantai-illalla kävin koiran kanssa reippailulenkillä n. 3km, sitten saunaan ja nukkumaa mennessä vielä vähän läheisyyttä miehen kanssa..;) Ties sitten oliko niillä vaikutusta.. Yöllä heräsin kolmen maissa vessaan, tuli muutama kipakka...
  14. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Meille syntyi ystävänpäiväprinsessa aamulla 6.57 mitoiltaan 3250g ja 49cm viikoilla39+3. Tuli kiire, en ehtiny saamaan mitään lääkitystä..:eek: Sairaalaan tullessa täysin auki ja suoraan saliin ponnistamaan.. Kertomus myöhemmin mutta suht hyvin meni..:love:
  15. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut taas vauvan syliin saaneille!!:love: Täälläkin on kipeitä supistuksia tullut paljon, mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään..(n) Nyt olin toivottavasti viimeistä kertaa neuvolassa, (tänään 38+4) kaikki oli ok.. Vauva oli laskeutunut lantioon, että josko se siitä.. Hemppakin oli...
  16. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    :love::love: Valtavasti onnea kaikille vauvan syliin saaneille!!:love::love: Nyt teitä tupsahtelee jatkuvalla syötöllä, vaikka pitkään saatiin ekaa vauvaa odotella..;) Mä en voi uskoa, että tosiaan meidän kuu! Miehen kanssa just eilen puhuttiin, että ei osaa kuvitella, että meillä voi vaikka...
  17. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Onnittelut IMN tyttösestä ja kotiinpääsystä!!:love: Ja kiitos synnytyskertomuksesta!:LOL: Mikähän Heballe kuuluu? Vauvan kanssa kotona?? Moni tosiaan kirjoittelee, että vois olla lähtö lähellä.. Itse toivoisin samaa, mutta koska 2ekaa on syntyny 40+, eikä nytkään ole mitään oireita, niin...
  18. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Shake, mä sain eilisellä neuvolalääkärikäynnillä sellaisen vastauksen, ettö häpyluu on siksi kipeä, että vauvan pää painaa siihen. Ja kun esim. sf-mittaa otettiin, siitä oli tosi kipeä,kun mittanauhaa siihen painoi.. Olisko sulla sama vaiva kyseessä?!
  19. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Ahkera lukija, mutta harvinaisen laiskaksi käynyt helmikuinen kirjoittelija ilmottautuu..:rolleyes: Täällä oli kanssa tänään 35+5 lääkärineuvola. Pieni pettymys oli täälläkin, kun olin ajatellut ultrausta ja painoarviota, mutta tulikin vain käsin tehty tutkimus alakautta ja vatsanpäältä.. Lisää...
  20. S

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Hei, meilläkin oli eilen 21+4 rakenneultra ja pieni oli kaikinpuolin terve ja sopusuhtainen vauva, painoarvio 436g. Mutta onnistu venkoilemaan itsensä sellaisiin asentoihin, että emme saaneet kasvokuvaa ja sukupuoli jäi jännitettäväksi helmikuulle..:LOL: Perjantaina neuvola ja sieltä...

Yhteistyössä