Hakutulokset

  1. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Heti ensimmäisenä onnea kaikille vauvaantuneille ja teidän perheille! :flower: Jaksamista kaikille supisteleville ja muuten sitä tarvitseville! Eilisiä neuvola kuulumisia: Hb 122, eikä ole rautaa tarvinut syödä. Hyvä kun olen muutenkin kärsinyt ummetuksesta. RR kotimittauksissa...
  2. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Onnea hilipatuiselle ja äippä-88:lle vauvoista! Ihana lukea vauvauutisista, koko ajan vaan lisääntyy meidän pinossa nuo uutiset! Ihanaa on myös lukea synnytyksistä ja arjen alkamisesta vauvojen kanssa. Äiti77 Rv35+1
  3. Ä

    G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

    Minä olin 28v ja kesällä tulee 1v avioelämää
  4. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Pikkumyy ja Pompula: täällä olis kolmas äityli jonka mies on lähdössä polttareihin huomenna. Jos mies vaan selviää taudistaan, on kovassa flunssassa ja kuumettakin on ollut parina päivänä. Kyl muakin hieman kauhistuttaa et jos vaik synnytys käynnistyskin, mul ei kyl oo ollu paljon...
  5. Ä

    vauva kääntyminen

    Heippa! Mulla raskausviikkoja nyt tasan 34 ja vauva edelleen perätilassa. Neuvolassa kehoitettiin nyt "kumartamaan allahia" eli kontallaan peppu ylempänä kuin maha niin vauvalla on enemmän tilaa tehdä kuperkeikka, ja vauvat osaa tehdä kuperkeikan vain eteenpäin. Neuvolassa sanotiin että jos ei...
  6. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Ensimmäiseksi oikein paljon onnea tuplaunelmalle prinsessoista ja Hanille pojasta! :flower: Kylläpä aikaa menee nopeasti, nyt olen ollut jo viikon töistä pois ihan vuoilomalla ja ensi viikon to alkaa äitiysloma. Mutta ihanaa kun on saanut rauhassa tehdä kotitöitä sitä tahtia kun on...
  7. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Täällä oli aikaisemmin kyselyä ammatista: Olen sairaanhoitaja, nyt lastenosastolla. Olen aina halunnut kyseiselle os:lle nyt minulla on siellä vakituinen paikka. Aventin pumpusta: katsellessani rintapumppuja vaunupuodin omistaja kehui minulle Tigex pumppua on kuulemma saman tehtaan...
  8. Ä

    soitin neuvolaan ja ei osannut sanoa miten vaikuttaa,

    sori nyt vaan mutta taidat kyllä vaan etsiä jotain syytä tai oikeutusta keskeytykselle :/
  9. Ä

    Cathay Pacific

    Onko kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?
  10. Ä

    TURKU !!

    Uusia tuttavuuksia kaipailee 30v kahden lapsen äiti Turusta, sekä itselle että lapsille!
  11. Ä

    Päivähoitoon sopeutuminen

    Hei! Kerroin viime vuoden lopulla oman lapseni kurjasta kohtalosta perhepäivähoitajalla.Silloin monet halusivat, että ilmoitan myöhemmin miten asiat sujuvat uudessa paikassa. Emme uskaltaneet laittaa lastamme enää pp-hoitajalle, vaan päädyimme ryhmikseen.Alku oli vaikeaa täälläkin, mutta noin...
  12. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    No nyt se masumitta eli rv 30+0 omamasu 107 cm. Eli yhteismasu 31 93+107=3300cm. Eli taas lisääntyy kesämassujen masumitta :laugh: Äiti77 Rv30+0
  13. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Ti sain äitiyspakkauksen, oli ihana päästä penkomaan pieniävaatteita. Pakkaus oli viimevuoden mallia. Vaatteet ja värit yleensä olivat paljon kivamman väriset luonnossa kuin netissä. Eli ei haittannut vaikka tulikin vanha pakkaus. Ke oli neuvola pissa puhdas, niin kuin aina rr korkea...
  14. Ä

    päikkärit n. 1v

    Oisin kysellyt, että miten teidän 1v lapset nukkuu päikkäreitä? Meillä mennään edelleen kaksilla päikkäreillä ja tytöllä ikää ens kuussa 1v. Aamusta 10 maissa on pakko laittaa jo ekoille päikyille kun on niin väsynyt. Nukkuu n. 2-3 tuntia ja sitten vielä iltapäivällä toisille unille 16 aikoihin...
  15. Ä

    yökuivaksi

    heip!mulla on 2.5v tyttö ja vaipat on poissa jo ollut pariviikkoo kokonaan.aina päivät on mennyt hyvin mut melein joka yö pisu tulee 1-2aikaa sänkyyn vaikka pissitty ollaan enne nukkumaan menoa ja vältetty enään iltaisin antamasta paljoa juotavaa.niin onko tää joku alku vaihe joka menee ohi vai...
  16. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Näin viime yönä unta että meillä on poikavauva. Me emme siis tiedä sukupuolta ultrien mukaan, koska emme sitä halunneet tietää. Unia näen melkeinpä joka yö, mutta tämä oli ensimmäinen uni omasta vauvasta. Saapahan sitten nähdä kumpaa sukupuolta tämä mahtaa olla. =) Eilen oli...
  17. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Tervetuloa uusille kesämassuille! Onnea oikein kovasti Irmelille tulevien häiden johdosta, ihanaa kun noi miehet älyää kosia! Omassa masussa käy kova potkiminen ja mellastus päivittäin. Ihanaa, voi olla varma että vauvalla on kaikki hyvin. Eilen tuli päätös äitiyspakkauksesta ja...
  18. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa! Hyvää pääsiäistä kaikille kesämassuille! Sukunimestä: Me ollaan naimissa ja minulla on miehen sukunimi, joten tuleva vauvakin saa saman sukunimen. Halusin ottaa miehen sukunimen juuri sen vuoksi että koko perheellä olisi sitten sama sukunimi. Ihanaa meillä alkoi lomaviikko ja monta...
  19. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa pitkästä aikaa! Usein olen lueskellut muiden kirjoittamia juttuja ja yrittänyt kirjautua vastataaakseni tai kommentoidakseni juttuja, mutta kun kirjautuminen on tökkinyt niin en ole viitsinyt kirjoittaa ollenkan. Ja välillä taas niin kiire ettei jaksa odottaa kun sivut on niin hitaat...
  20. Ä

    pariisissa käyneitä?

    Itse olin viime syyskuussa ystäväni kanssa. Aivan ihastuttava paikka. Eiffeliin vain jonotettiin 1,5 tuntia :whistle: Meidän hotellimme sijaitsi siellä Montmartessa, siinä lähellä Sacre-Cour kirkko joka todellakin näkemisen arvoinen. Siellä alueella on juuri sitä aitoa pariisilaista tunnelmaa...

Yhteistyössä