Hakutulokset

  1. Queen of Nothing

    Pitäisikö pitää ihan pyjama päivä tänään?

    Antaa palaa. Pyjamapäivät ovat ihan virkistäviä. Joten jos sellaiseen on mahdollisuus niin pyjama päälle ja köllimään. Hyvä puoli on, että voi muuttaa mieltä lennossa ja lähteä ulos jos hotsittaakin.
  2. Queen of Nothing

    Mottosi?

    Ei minulla taida olla mottoa.
  3. Queen of Nothing

    Mitä tapahtuisi lapsillesi jos kuolisit?

    Eiköhän nuo isälleen jäisi. Ja jostain syystä en luota tilanteen menevän niin fiksusti ja sulavasti, etteikö yksi sukulainen saisi päähänsä alkaa vaatimaan yhden lapsen huoltajuutta itselleen. Eli varmaan siihen kuoleman päälle jonkinlainen piina-aika tulisi.
  4. Queen of Nothing

    Mitä biisiä kuuntelet just nyt

    http://www.youtube.com/watch?v=NIZXwHDKF0k
  5. Queen of Nothing

    Mitä tekisit

    Olettaisin sen olevan introa jollekin suuremmalle vitsille. Sen verran epätodennäköisyyksien mittakaavoissa mennään, ettei kumpikaan ole ikinä mahdollista. Paitsi jos olisi tosissaan varaisin ajan pääkopan tarkastukseen. Näistä kahdesta uskoontulo voisi kirpaista enemmän.
  6. Queen of Nothing

    ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

    "Suurin osa"... Eipäs johdeta suurimittaisia päätelmiä muutaman kaverilta kuullun mielipiteen perusteella. Soo-soo. Vastaus kysymykseen. En. En tiukentaisi, pyöristäisi, täyttäisi tai tekisi mitään muutakaan. Kun olen tässä mietiskellyt vakavasti, niin en välttämättä edes tekisi korjaavaa...
  7. Queen of Nothing

    Onko kukaan osallistunut rokotetutkimukseen? Tai aikoo osallistua nyt meneillään oleviin?

    Rotatutkimukseen osallistuttiin. Poika sai oikean rokotteen, ja kun se rota meille tuli, niin toimikin sitten odotetulla ja toivotulla tavalla. Minä olin tosi huonossa hapessa taudin jäljiltä.
  8. Queen of Nothing

    Kuinka paljon syöt ja juot herkkuja?

    Tämä lista vaikuttaakin vähän järkevämmältä :D
  9. Queen of Nothing

    Kuinka paljon syöt ja juot herkkuja?

    Onko nuo jotenkin luettavissa herkuiksi?
  10. Queen of Nothing

    Juoruatteko te mustat palstalaiset yksityisviestitse?

    En. Facessa kai jotain enemmän sitten. Paitsi juoruaminen. En kai sitä niin kovin harrasta.
  11. Queen of Nothing

    Miten reagoisit, jos puolisosi yhtäkkiä ilmoittaisi haluavansa eron?

    Olisihan se aika yllätys. Varmaan ensin lakkaisin puhumasta miehelle, kunnes olisin saanut ajatukset järjestettyä. Pistäisin siinä samalla asunnon hakuun. Sitten varmaan valmistautuisin henkisesti siihen, että miehellä on omat käsitykset siitä kuka saa lasten huoltajuuden. Sillä en usko miehen...
  12. Queen of Nothing

    Oletteko ottaneet.....

    Olen ottanut influenssarokotteen. Katsoin, että rokotteen ottaminen on tärkeämpää kuin ottamatta jättäminen. Ei ollut varaa mahdollisesti sairastuttaa ketään, tässä tapauksessa jo vakavasti sairaita ihmisiä. Välttelenkö: buffee-pöytiä En, mutta ne yököttää kyllä vähän kun tietää miten...
  13. Queen of Nothing

    Mikä on miehen kropassa tärkein osa (jos ei nyt keskikonsolia lasketa)?

    Aivot, jotka selvästi ovat käytössä.
  14. Queen of Nothing

    The ketju

    Minä veleten juuri nassukkaani viimeisiä konvehteja suklaarasiasta. Naam.
  15. Queen of Nothing

    The ketju

    Nääh. Nauti nyt vaan kahvi rauhassa :D :)
  16. Queen of Nothing

    The ketju

    Huomenta kaikille, huomenta Krut ja IhanaValo.
  17. Queen of Nothing

    The ketju

    Ei sentään :laugh: Ei minusta sellaiseen ole. :laugh:
  18. Queen of Nothing

    Huh kun jännittää!

    Tsemppiä! :)
  19. Queen of Nothing

    The ketju

    Mun pitäisi kirjoittaa, kirjoittaa, kirjoittaa, kirjoittaa, kirjoittaa. Ajatus kirjoittamisesta tuntuu yhtä herkulliselta kuin lautasellinen paahdettuja matoja. Plaah. Onneksi on The Ketju jossa vetkutella vielä vähän aikaa :D
  20. Queen of Nothing

    Onko täällä muita, joita ei siedetä?

    Kyllä minusta on varmaan vaikea pitää. Mietin, että annan usein myös aika tyhjäpäisen kuvan itsestäni ihmisille. Eniten sopeutumisvaikeuksia tuntuu olevan työelämässä. Etenkin naisvaltaisissa työpaikoissa tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus seläntakana puhuminen ja nauraminen...

Yhteistyössä