Hakutulokset

  1. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Moi! Hyvin pitkälti copy- paste- tyylillä vedetty, laiska akka :D Edelleenkään en halua kovin aktiivisena olla koko foorumilla, välttääkseni sen etten lietso taas vauvabuumiin itseäni. Mutta, kun on kerrottavaa, piipahdan kertomassa.. Eli, vihdoin päästiin julkiselle puolelle hoitoihin...
  2. Bambini

    Ero, koska mies ei halua lasta.

    Iriinan ansiosta huomasin tämän ketjun, johon näköjään olin aiemmin kirjoittanut. Iriina, oletko miettinyt milloin kerrot miehellesi? On toki ikävää jos mies saattaa lähteä, mutta jos lähtee, lienee parasta niin - tai sitten jää ja tulee maailman paras iskä. Meillä tilanne on sellainen, että...
  3. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Moi! Edelleenkään en halua kovin aktiivisena olla koko foorumilla, välttääkseni sen etten lietso taas vauvabuumiin itseäni. Mutta, kun on kerrottavaa, piipahdan kertomassa.. ;) Eli, tästä kierrosta soittelin ennen pääsiäistä sairaalaan, että josko aloitan letrot (kk piti alkaa just...
  4. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Mulle saa muokata diagnoosiksi selittämättömän. Ja hoidoksi letrozolin + inseminaatio + pregnyl. Ens kierrossa alkaa, joten tämän kierron loppua odotellaan kovasti.
  5. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Moi kaikille! Hengähdystauko on tehnyt hyvää, täällä taas piipahtamassa. En lupaa että jään tai olen aktiivi, haluan hieman irrottautua tästä "vauvapuuhasta", kun tämä on viimeisen vuoden aikana ollut aika kova stressitekijäkin elämässä - vaikka ihanan asian ei sitä pitäisi olla. Mutta...
  6. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Moi kaikille! Hengähdystauko on tehnyt hyvää, täällä taas piipahtamassa. En lupaa että jään tai olen aktiivi, haluan hieman irrottautua tästä "vauvapuuhasta", kun tämä on viimeisen vuoden aikana ollut aika kova stressitekijäkin elämässä - vaikka ihanan asian ei sitä pitäisi olla. Mutta...
  7. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Heippahei! No oho, täällähän vuoden vaihtumisen kunniaksi alko plussia tippumaan urakalla. Ihan loistavaa, onnea jokaiselle plussanneelle tasapuolisesti :heart: Aika moni tuntuu olevan sitä mieltä, että hetken hengähdystauko tekee hyvää. Minähän myöskin tein tuon päätöksen ja nyt odottelen...
  8. Bambini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    hopess, plussahan tuo. Vahvistuu päivien kasvaessa. Onnea plussasta :)
  9. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Ihanaa Joulua naiset :heart: Äh, jouluketutus iski taas. Toissailtana talletteluja, kun hymynaamaakin se ovistikku näytti. Eilen päivällä oviskivut selkeästi ja illall sitten mies jupisi että väsyttää, ei jaksa. Ja oli sitä mieltä, että ei nyt tehdä tästä stressiä joulun kunniaksi. Jahas, no...
  10. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Moi! Mutkin voisi vihdoin lisäillä listoille näillä tiedoilla: Bambini, toinen yhteinen toiveissa, ya2011? Clomit, takana kkm 1-2/2012. Lapsettomuustutkimuksiin- ja hoitoihin lähete vetämässä. Monirakkulamaisuutta havaittavissa munasarjoissa. Muutoin täällä ihmeitä. Paitsi ilon hihkuntaa...
  11. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Jes jes jes! Mä oon niin iloinen. Mä olin ihan satavarma että ovis oli kp12, kun ei saatu talleteltua kuin yhtenä päivänä. Ihmettelin vaan "vaisua" ovista, mutta kappas. Tänään olot sellaiset, että kun tulin kotiin töistä, oli pakko testata. Ja hymynaamahan se siellä.. joten kiireisiä iltoja...
  12. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Joo, tokikin voi. Mutta tämä on nyt muotoutumassa vakioksi, pisimmillään ollut kp17 viimeistä edeltävässä kierrossa. Ajattelin tehdä huvikseen vielä yhden ovistestin kuitenkin huomenna, että näen millaisia viivoja sieltä tulee ;)
  13. Bambini

    Clomittaret 2014

    Tuossa mun ovistikuttelut. Nyt siis kp14, muistaakseni. Suuria toiveita ei ole, kun tallettelut jäi kp 12, ei aiemmin. Kp 11 illalla oli oviskipuilua, joskin limat vasta kp12. En tiedä sitten, kaksoishormoni vilkutteli vaan, ei jääny pysyvää hymynaamaa. Ens kierto luomusti, jotenkin tuntuu...
  14. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Siinä ovistikuttelut. Plussaa on turha toivoa tästä kierrosta, pe- tallettelut tuskin riittää. Uutta kiertoa kohti siis, luomusti mennään seuraava kierto :)
  15. Bambini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ovistikuttelua ja mietintää kaksoishormonitestien kanssa. Vilkkuvaa hymynaamaa jokaisessa johon tussilla piirretty :) Pysyvää naamaa ei tässä kierrossa tikkuun saatu bongattua. Mielipiteitä? Ovistikutus
  16. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Laiskana copy-pastetan toisesta pinosta tekstini, kun tännekin kuulumisia halusin laittaa. Täällä ovis hyvinkin käsillä. Kolme päivää nyt on tuo kaksoishormoni vilkutellut, tänään kp12, joten ihan nurkilla ollaan. Limaisuus lisääntyy, eilen vähän jo oviskipuiluakin. Tarkoitus oli talletella...
  17. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Täällä ovis hyvinkin käsillä. Kolme päivää nyt on tuo kaksoishormoni vilkutellut, tänään kp12, joten ihan nurkilla ollaan. Limaisuus lisääntyy, eilen vähän jo oviskipuiluakin. Tarkoitus oli talletella useampana päivänä ennen ovista, mutta sitten tuli erimielisyyksiä ja hyvä kun on taas puhuttu...
  18. Bambini

    Clomittaret 2014

    Mun taas on pakko sanoa, että minä jäin Clomien kanssa tyhjän päälle. Syy lienee se, että kun alunperin kävin tk:ssa yleislääkärillä lapsettomuusasioita jo hieman juttelemassa, pääsin sen myötä neuvolan puolelle gynen erikoislääkärille (paikallisen sairaalan naistenpolin ylilääkäri tms.), kun...
  19. Bambini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    No, eipä ehdi mun ovistikkutilailut enää tähän kiertoon. Ajattelin että ehtii mutta turhaapa niitä nyt tilaa. Tänään kaksoishormonitesti jo vilkutteli hymynaamaa, joten veikkaan että 2-3 päivää ja ovis on käsillä. Toivotaan nyt vaan että isäntä toipuu, mä jo sille töihin lähettelin...
  20. Bambini

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Saako liittyä seuraan? Kuten jossain joku tuumasikin, lapsettomuuspuolella on kovin hiljaista, joten ehkä täältä saa enemmän vertaistukea. Täällä ovistikutteluja, tänään kp9/28-33. Viime kierrossa ovis kp12, edellisessä kp17, joka olikin kiertonakin sitten pidempi, muistaakseni kp33. Pitkä...

Yhteistyössä