Hakutulokset

  1. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tänä aamuna tein Clearbluen digitestin ja ruutuun ilmestyi Raskaana 1-2! :heart: Kyllähän tämä vielä aika uskomattomalta tuntuu, mutta jospa pikkuinen jaksaisi pysyä mukana :) Minut voi siis varovaisesti siirtää plussanneisiin.
  2. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onko kellään kokemusta kohdun nestetäyttöultrasta? Itse huomenna menossa sinne polyyppiepäiyn takia ja voin kertoo että pelottaa. Koskeeko ko. Toimenpide miten kovasti?
  3. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle voi päivittää kp 2...
  4. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Jee Nuttis! Hienoo, ettei ollu mitään endoon viittaavaa :) ON: Mulle voi päivittää kp 2... Luulin jo tärpänneen, mutta ei... :ashamed:
  5. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Eilen huomasin, että mun rinnoista tulee puristettaessa maitoa tms jotain muuta valkoista eritettä.. Ja kp tosiaan 6, huomenna pitäs vuodon loppua mutta lisääntyy vaan. Tänääb aamulla alko kauheet menkkajomot, mulla ei yleensä vuodon loppuvaiheessa oo kipuja. Lähetteen sain pari viikkoa sitten...
  6. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle voi päivittää kp 3..
  7. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle voi päivittää kp 2.. Täti tulikin vähän aikasemmin kylään..
  8. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle voi päivittää kp1
  9. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Galluppiin: Päätin jo 15vuotiaana että teen lapset nuorena. Minulla kolme nuorempaa sisarusta joita olen saanut hoitaa paljon, ehkä sekin osasyynä että haluan lapset nuorena kun siihen lapsien hoitoon on tottunut nuoresta pitäen :) Meillä siis omistusasunto ja hyvä suhde ja lapsella olisi...
  10. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä kans yks lähihoitaja :) Vanhusten kanssa tuli tehtyä töitä opiskelun ohessa se 3 vuotta ja sen jälkeen pari kuukautta. Marraskuussa vaihoin työpaikkaa päiväkotiin eskariryhmään ja kyllä voin sanoo että on nää vähän isommatkin lapset mukavia :) Täällä löytyy yksi bordercollie...
  11. H

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle voi päivittää kp1 / 28-30.. Mä niin toivon, että tää johtuin mun stressistä. Uuden vuoden lupaus taitaakin olla, että yritän olla stressaamatta tässä asiassa :)
  12. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mulle voi päivittää kp2:ashamed: Sitä on puol vuotta yritetty kohta, kyllä sitä pikkuhiljaa alkaa miettimään, että onkohan sitä itessä jotain vikaa..
  13. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mulle voi päivittää kp1/30:ashamed:
  14. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Minulle voi päivittää kp1/30 Kyllähän sitä tipahti taas maanpinnalle kun tänään täti tuli kylään.. :ashamed:
  15. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    memsie Tosi inhottavaa tollanen. Grill Täällä kans yks häähörhö, alustavasti ollaan häitä suunniteltu vuodelle 2014 :) Mies on sitä mieltä ollut aina, että ensin hommataan lapsi ja sitten vasta mennään naimisiin. Toivottavasti tärppää, että saan lapsen ensi vuonna ja häät 2014 :)
  16. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Leva Minä kattelen telkkarista kaikenlaisia vauvoihin liittyviä ohjelmia :D Synnytyssairaalaa tulee seurattua myös ahkerasti :)
  17. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tervetuloa Dreamer! :wave: Ihan huippua saada samanikäsiä tänne :) Täällä on yritys hyvä kymmenen, että piinaava odotus alkaa jälleen tuleeko täti käymään ensi kuussa. Mutta yrittäminen jatkuu :) Tsemiä jokaiselle, toivottavasti tulis plussaa kaikille! :hug:
  18. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Sunille pahoittelut :( Miwwille voimia!
  19. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Nuttis Pitäiskö rueta juttelemaan enemmän esim. Facebookissa tms.? :) Mekin ostettiin talo, mutta vasta nyt syksyllä :D Ihan alkaa itteeni naurattamaan miten samassa tilanteessa kaks ihmistä voi olla :D Tsemppiä kaikille! :hug:
  20. H

    Kertokaa raskauspahoinvoinnistanne.

    Ois kiva saada tietää kokemuksia raskauspahoinvoinnista. Oksensitteko yötäpäivää, vai vaan aamulla? Kestikö oksentaminen vaan sen ekat 3kk, koko raskauden ajan vai oliko teillä huono olo ollenkaan? Äidilläni on neljä lasta ja hän ei missään raskaudessa ole oksentanut. Toivottavasti peritytyy...

Yhteistyössä