Hakutulokset

  1. T

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Oikein paljon onnea Nuppuskalle ja Gabrielalle ihanista vauvoista! Täällä alkaa väki vähitellen vähetä kun jokainen saa noita ihania nyyttejä syliin. Itse valvon yöt ja sitten olen päivisin aivan väsynyt. Esikoinen ei paljoa armoa tunne työpäivien jälkeen, joten hyvin simahdan iltaisin...
  2. T

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Oikein paljon onnea Sannuliinulle tytöstä! Onneksi teidän hälytyksennen seulasta osoittautui vääräksi.
  3. T

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Tässä olisi noita tietoja: 12.10. / tiihkis / 35 / 2 / tyks ja poikalupaus Ultrissa on aina ollut pikkuisella kaikki kunnossa ja kaikki mahdolliset "hälytysmerkit" on syynätty. Seulahäly johtui yksistään mun hcg:stä eli se vertailuarvo oli 1,65 kun 1,5 olisi vielä ollut raja-arvoissa. Ja...
  4. T

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hei kaikille! Vieläköhän minäkin voisin liittyä mukaan? Olen lukenut teidän taivalta jo talvesta asti, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Meillä on entuudestaan 2010 lääkkeellisestä pasista syntynyt poika ja viime vuonna aloimme yrittämään tätä seuraavaa. Lääkkeellinen pas on...
  5. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitos kaikille tsemppauksesta! Punktio olisi keskiviikkona, jos sen teemme. Emme siis lopullista päätöstä ole vieläkään osanneet tehdä. Kävimme viime viikolla yksityisellä ultrassa eikä pienokaisessa näkynyt mitään vikaa missään mitä pystyttiin näillä viikoilla katsomaan. Lääkäri uskalsi jopa...
  6. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitos kaikille kannustuksesta ja erityisesti Tigridialle viisaista sanoista. Keskustelin asiasta genetiikan erikoislääkärin kanssa, mutta hän ei osannut tuosta hoitojen osuudesta sanoa kuin, että voihan se vaikuttaa mutta kun siitä ei ole tehty mitään virallista tutkimustulosta. Meillä on...
  7. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kaikki on tosiaan mahdollista, mutta äkkiä myös alas tullaan. Meillä oli siis nt-ultrassa pikkuisella kaikki kunnossa, mutta veriseulassa jäätiin kiinni riskiluvulla 1:110. Tuolla todennäköisyydellä lapsella voi olla jokin kromosomihäiriö. Nyt on sitten silmät itketty päästä ja pohdittu mitä...
  8. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei kaikille! Kuten Pikkumyy niin minäkin olen lueskellut teidän etenemistänne täällä taustalla. Odottajiin en ole osannut siirtyä ja koen tämän paljon läheisemmäksi. Onnea Paijulle! Meille sanottiin noista arvoista, että kaikki mikä on yli 100 on hyvä asia. Pikkumyy: Raskaalta kuulostaa...
  9. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitokset kaikille onnitteluista! Olo on vieläkin aika epätodellinen. Seuraava ultra on 26.3 joten jospa sen jälkeen uskaltaisi hetkeksi hengähtää. Tigridialle oikein paljon onnea pikkuisesta! Kukalle voimia jaksaa sukujuhlat ja muutkin utelut. Olet ihailtavasti sinut tuon ajatuksen kanssa...
  10. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    ViveLaVie: Tätä onnistumista edelsi monta epäonnistumista eli: 2012 huhtikuu pas hipaisu - nega syyskuu uusi keräys eli munasolupunktio ja tuoresiirto - nega lokakuu pas - nega marraskuu pas - nega joulukuu pas hipaisu - nega Kaikki aiemmat pasit tehtiin luonnolliseen kiertoon ja tämä...
  11. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Aamulla labrassa käyty ja siellä ihanasti pompotteli yksi sydän. Kaksi alkiota meille siirrettiin mutta toisesta ei ollut mitään havaintoa. Vastasi päivälleen kokoaan eli 7+5. Vuodosta lääkäri totesi vain, että sellaisia alkuraskaudessa voi tulla eikä niihin mitään selitystä välttämättä löydy...
  12. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nopeasti vain ilmoittelen, että huomenna aamulla olisi se ultra ja vuotoja ei ole sen lauantain jälkeen tullut eli huomenna joko noustaan pilviin tai pudotaan ojan pohjalle ja kovaa. Ihanaa kun täältä saa tukea kun oikein ketuttaa ja harmittaa, hyvä siis että pysyy jutustelu aktiivisena...
  13. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa uusille! Meilläkin esikoinen oli jo yli vuoden kun aloitettiin hoitoja uudelleen. Ollaan julkisella ja soitin vain lapsettomuuspuolen hoitajille ja päästiin takaisin tähän rumbaan. Miten voi olla mahdollista, että nyt me plussanneet vuodetaan vuorotellen... Kiitos Pikkumyy ihanista...
  14. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kukka! Ihanaa kuulla että syke löytyi, nyt kovasti tsemppiä jaksamiseen tilanteenne kanssa. Mulla tuli tänään rv 7 täyteen ja päivällä alkoi vuoto. Olo on mitä kamalin. En ole koskaan aiemmin vuotanut raskauksissa. Keskenmenossakin jouduttiin tyhjentämään lääkkeellisesti kun ei mitään tullut...
  15. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa uudet mukaan! Frangipani: Olo on ihan kamala, kuumetta ei ole mutta muuten ihan tukossa. Menen tänään lääkärille jos tähän saisi jotain helpotusta. Sen takia mun olikin pakko kommentoida tuota kun ihmettelin miten eri lailla näitä asioita tehdään. Me saatiin meinaan ihan itse...
  16. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pakko vastata pikaisesti täältä peiton alta Frangipanille, että me ollaan myös tyksissä hoidoissa eikä koskaan ole ollut juttua etteivät kahta siirtäisi. Itse asiassa meille siirret- tiin viimeksi kaksi eikä mitään puhetta jatkoviljelystä. Aiemmin ei ole voitu kahta siirtää koska niin montaa...
  17. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea Paijulle kahdesta kyytiläisestä! Kukka: Sulla on tuskainen viikko vielä edessä odotella, uskotaan että kaikki kuitenkin hyvin ja saat rauhassa nauttia olotilasta. Onkos Pikkumyy seuraava jolla on testipäivä ihan kohta? Jokos Mizzellä on vuodot yhtään helpottaneet? Aika hurjalta...
  18. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitokset kaikille onnitteluista! Kovin olen edelleen varovainen tämän raskauden kanssa, kun en millään tohdi uskoa, että siellä joku/jotkut kasvaa. Vointi on ollut vähän turhankin hyvä ja siksi odottelen kauhun sekaisin tuntein sitä ultraa. Voi Mizze, toivottavasti pääset pian uusiin...
  19. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Mihinköhän mun eilisiltainen viesti on täältä kadonnut? Outoa. Plussaa tuli tännekin ja olo on ihan epätodellinen, hoitajakin kysyi, että tuliko tulos yllätyksenä. Ainahan nämä yllätyksiä on, etenkin kun meidän alkiot eivät olleet mitään huippuja. Nyt toivotaan, että pysyy matkassa ja...
  20. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hirmuisesti onnea Mizze! Itsellä viimeiset "kituminuutit" menossa. Kädet tärisee, enkä halua soittaa tulosta, niin kauan kun ei tiedä niin on toivoa.

Yhteistyössä