Hakutulokset

  1. T

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Kuulin jostain että yleensä kaupunkien/kuntien pride koulutukset ovat ilmaisia vanhemmille mutta taas pela:n koulutukset maksullisia. Paljonkohan se sitten mahdollisesti maksaa?
  2. T

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Hei kaikille :) Olen muutaman kuukauden seurannut juttujanne, tämä keskustelu on ollut todella tärkeää sillä juuri samat asiat ja kysymykset pyörii täälläkin mielessä. Meitäkin mieheni kanssa on alkanut kiinnostaa sijaisperheenä toimiminen. Enemmänhän tämä on ollut minun juttu mutta eihän...
  3. T

    Terolut mimmit

    Morjens kaikille ja mukavaa Juhannuspäivää :) Heti alkuun onnittelut plussanneille :flower: Olen nyt tarkotuksella pitänyt taukoa palstailusta, en ole edes laskenut kiertopäiviä yms... minut voisi tuosta listasta poistaa hetkeksi, etten turhaan roikuskele siellä :) Nyt on kaikenlaista...
  4. T

    Terolut mimmit

    Kp1 käynnistyi yöllä.... olikin odotettavissa : / Kummallista nyt tässä kierrossa nämä kamalat kivut, tissit olivat monta päivää kipeet ja menkkakipuja myös pari päivää... edelliskierroissa täti kurvannut paikalle ihan puun takaa... Nytkin on maha niin kipee että otettava vahvaa kipulääkettä...
  5. T

    Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

    Sinuna nyt ensin söisin ihan lääkärin ohjeiden mukaan että saat kiertosi tasaantumaan ja sitten miettimään ovista :) tosiaan kannattaa lukea tuota teroketjua, siellä kamppaillaan samojen mietteiden parissa :)
  6. T

    Terolut mimmit

    Täällä kp30 ja nega testattu :( Koko eilisen päivän oli menkkaoireita jotka jatkuu edelleen mutta ei tätiä kuulu eikä näy. Kahdessa kierrossa alkanu menkat kp29... nytkin joka vessareissulla jännään et millon lurahtaa... No ei kai tässä, seuraavaan kiertoon vaan :) Muoks. sori omanapaisuus...
  7. T

    Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

    Tervehdys Piijjaa :) Nyt kun olet syönyt sen 10 vrk ja kun kuukautiset alkaa ni sitten syödään kiertopäivät 15-24 taas jne... näin ainakin minulle ja useimmille on neuvottu. Täällä on oma terolut-ketju, kannattaa käydä lukemassa sieltä kokemuksia yms :)
  8. T

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tervehdys kaikille :wave: Täälläpä on hiljaista, itsekkin olen taustaillut tovin vaikka tuolla terolutketjussa roikuskelen :) olen ihan tarkotuksella jättänyt vähemmälle netissä roikuskelun vaikka lueskelen pikaseen muiden juttuja :) Täällä kp20 menossa ja jos ens viikonloppuna testailis...
  9. T

    Terolut mimmit

    Onnea chrisulle plussasta :flower: ja kuumeilijalle mukavasta lekurireissusta :) Täällä kp20 ja odotellaan kesän saapumista :D Itse en aatellu testailla ennen kp29 eli pitkä viikko ja risat vielä edessä... eipäs tässä nyt kummempia lätinöitä, lähden tytsyn kaa ulos aurinkoon :) Mukavaa...
  10. T

    Terolut mimmit

    Lisäys edelliseen :D mulla itsellä on toinen kerta kun syön teroluteja ja edellisestä on jo vuosia aikaa. Mulle on molemmilla kerroilla tehty ultratutkimus yms ennenkuin olen alkanu niitä syömään, sillä tässä kyselin kuumeilija että etkö ole käynyt tutkimuksissa. En tarkottanut et teillä niin...
  11. T

    Terolut mimmit

    Kannattaa käydä lekurilla, kummasti huojentaa kun saa tietää edes jotain :) Katsoin tosta listasta et sulla kuumeilija on jo yk18, etkö ole aikasemmin käynyt missään tutkimuksissa tms. Sori jos olet tuolla aiemmin kertonut jo, nyt en muista vaikka olen lueskellut ainakin melkeen kaikki viestit...
  12. T

    Terolut mimmit

    Tervehdys pitkästä aikaa kaikille :) Täällähän on tullut paljon tekstiä viimeaikoina, hyvä niin :D Olen itse taustaillut ihan tarkotuksella mutta lueskelen juttuja aina silloin tällöin... Omaa napaa taas, 3. terokierto menossa ja ei kauheesti ole ollut oireita, yksi vain ja ehkä pahin...
  13. T

    Terolut mimmit

    Tervehdys kaikille! Onnittelut plussanneille ja kaikille tyytyväisille :flower: :) Pikaisesti nyt vaa omaa napaa... Täällä nyt kp3 ja yk3... ei vaiheta tota koska viime kierrolla ei edes yritetty tosissaan ja olenki halunnut enemmän taustailla :D jos nyt tästä kierrosta alkais taas enemmän...
  14. T

    Terolut mimmit

    Heipsan kaikille! Ei haittaa vaikkei aina mee päivitykset oikein, onhan elämässä muutakin ku täällä koneella kykkiä ;) Mulle voi laittaa kp19/32-? 2.terolut kierto. Tämä yk jää varmasti väliin, kiitos vuorotyön : / seuraavaan sitten sitäkin innokkaammin :) Tsemppiä kaikille!!!
  15. T

    Terolut mimmit

    Ambrosia: kerro vaan lekurille että olet tikutellut ovista. Mä kerroin ja lääkäri sanoi vaan ettei kannata ihan oman mielenrauhan takia, siis sillä ettei mene viivojen kyttäämiseksi vauvanteko =) Mä kyllä aattelin noi loput käyttää mitä on jäljellä juurikin siksi että näen vahvistuuko viiva...
  16. T

    Terolut mimmit

    Namppis: mä en ole noita tietoja vissiin etes kertonu ku ton kpn ja ykn, ajattelin eka taustailla mutta korjaileppas mulle seuraavasti: tänään keskiviikkona on siis vielä kp4 ja toinen lapsi ois haaveissa, ikää 35 eli porukan vanhinko tässä ollaan :D olen nyt vasta popsinut sen ekan 10 päivää ja...
  17. T

    Terolut mimmit

    Täällä nyt kp4 menossa eikä eilisillan jälkeen yhtään vuotoo oo tullu :O ja muutenkin tosi niukat nyt ollu... en muista miten edellisellä kerralla oli (vuosia sitte) mut kai tää on normaalia :| Ois ny luullu enemmän tulevan ku menkat viimeksi ollu tammikuussa :O voihan se olla tietty että nyt...
  18. T

    Terolut mimmit

    Lilli: kyllä terot voi aiheuttaa välivuotoja mutta sun kierto on noin lopussa et voi enteillä menkkojakin, toivotaan ettei kumminkaan :D Namppis: mä vielä taustailen mutta voin tietty roikkua mukana listalla, tietty sulla ois helpompaa ettei tarviis laskeskella mun kiertopäiviä :D mut...
  19. T

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    maria: juu samaa sanon ku kamomilla :) Yksityiselle gynelle vaan, itse sain jo seuraavalle päivälle ajan kun soitin. Varattessa kannattaa sanoa jo mikä vaivaa niin tietävät varautua. Itsellä oli jo tuo pco tiedossa ni varasin suoraan ultraukseen ajan. Ja lääkärihän sitten osaa neuvoa oikean...
  20. T

    Terolut mimmit

    Moikka kaikille :) Täällä vihdoin menkat alkoi, 7 päivää vimosesta terosta, nyt menossa kp3. Mielenkiinnolla nyt vaa odotellaan alkaako kroppa toimimaan vai otetaanko clomit käyttöön. Vielä taustailen jonninaikaa ennenkuin jännät paikat alkaa :D Mukavaa kevättä kaikille ja toivotaan että...

Yhteistyössä