Hakutulokset

  1. B

    maukkaimmat valmisuroat alk 5kk

    mitä hyvänmakuisia on tuon ikäiselle.. oon tehnyt itse ja ei ainakaan perunaporkkana kaupan purkista uppoa.. pitäis löytää matkalle pari hyvää makua ku ei viitsis hedelmäsoseilla koko viikkoa mennä.. äänestäkää siis suosikkinne.
  2. B

    kukko laulaa viideltä

    lapsemme 5kk on aina nukkunut yönsä hyvin. ei ole ollut yösyöttöjä tms. ja nukkumaankin on mennyt helposti. Ei siis pitäisi valittaa.... mutta ennen meillä herättiin 7-8 maissa joka mielestäni oli ihan kohtuullinen. Nukkumaan mennään siinä 21 pintaan tai aiemmin jos väsymyksen merkkejä...
  3. B

    anoppi välit solmussa

    Ongelmaksi on muodostuneet hankalat välit anopin kanssa. Olimme kaikki hyvissä väleissä ennen kuin mieheni kanssa aloimme vakavoittamaan suhdettamme. Kun menimme kihloihin välimme olivat vielä kohtalaiset. Kävimme usein kylässä ja keskustelimme asiasta kuin asiasta. Anoppi oli aina minua kohtaan...
  4. B

    matkavinkit ennen reissua tarpeen

    1. Mitä ehdottomasti ottaisit mukaan matkalle? 2. Mitä ostaisit vasta paikan päältä? 3. Paljonko /millaisia vaatteita etelän aurinkoon? 4. Mitä kannattaa ottaa huomioon 6 kk kanssa? 5. Miten ruokailu jos hotellissa ei ole mikroa yms. ja lapsi on pullolla. miten keität tuttipullot jne... Mä...
  5. B

    QUINNY ZAPP KOKEMUKSIA

    ovatko hintansa väärtti? tarvitaan helposti kasattavat mahd. pieneen tilaan menevät rattaat. Niissä ei kait voi nukkua... millainen on aurinkosuoja ym. varusteet. Minkä ikäisenä on vauva siirtynyt näihin rattaisiin? Onko jotain vielä parempia kuin nämä... lähinnä ulkomaanmatkoille ja...
  6. B

    QUINNY ZAPP KOKEMUKSIA

    ovatko hintansa väärtti? tarvitaan helposti kasattavat mahd. pieneen tilaan menevät rattaat. Niissä ei kait voi nukkua... millainen on aurinkosuoja ym. varusteet. Minkä ikäisenä on vauva siirtynyt näihin rattaisiin? Onko jotain vielä parempia kuin nämä... lähinnä ulkomaanmatkoille ja...
  7. B

    QUINNY ZAPP KOKEMUKSIA

    ovatko hintansa väärtti? tarvitaan helposti kasattavat mahd. pieneen tilaan menevät rattaat. Niissä ei kait voi nukkua... millainen on aurinkosuoja ym. varusteet. Minkä ikäisenä on vauva siirtynyt näihin rattaisiin? Onko jotain vielä parempia kuin nämä... lähinnä ulkomaanmatkoille ja...
  8. B

    Tietäisikö joku Atkinsin dieetistä?

    Kukaan?
  9. B

    anoppi ongelmana

    anoppini on käyttäytynyt minua kohtaan hyvin ilkeästi. Sanonut tosi paljon loukkaavia asioita, arvostellut äitiyttäni, mollannut minua puolisona.. vaikka mitä. Tästä syystä olen jättänyt käymättä anoppilassa ja miehellänikään ei ole fiiliksiä mennä. Nyt kuitenkin äitienpävä lähestyy ja anoppi on...
  10. B

    vauvan ruokaohjeita?Jaanuska!!?

    Olisko kellään vinkkejä vauvojen ruoka-ohjeisiin?Tehopakkaus Jaanuskalta ottaisin mielelläni ohjeita!Kiitos etukäteen!
  11. B

    Kiire!! Miten saan pojan syömään...

    entinen maitohiiri saa nyt ilmeisesti Almiron peptistä ripulin ja nyt sitten pitää aloittaa Neocate, pojalla kova nälkä, itku ja imu mutta kun maitoa menee suuhun nyrpistys ja valtava itku ja valuttaa kaiken pois suusta. on muuten todella pahaa!!!!!!!!!! Äidillä on PANIIKKI, pakkohan poika on...
  12. B

    Onko jollain kokemuksia Turun Ava-klinikalta ?

    Lapsettomuushoidot alkavat alkuvuodesta. Onko kokemuksia Turun Avasta ?
  13. B

    nolot äänet

    Auttakaa!! Mulla on tällainen ongelma, seksin aikana toisinaan kuuluvat äänet emättimestä. Luulen et menee varmaan jotenkin ilmaa emättimeen ja sit tulee sellainen ääni, aivan kuin pieru. Onko muilla tällaista vaivaa, voiko sitä jotenkin auttaa? Mua hävettää hirveästi..... :ashamed:
  14. B

    POHJOIS-KARJALAN ÄIDIT

    ONKO KETÄÄN P-KARJALASTA?Paikkakunta ja minkä ikäisiä äitejä?monta lasta ja minkäikäisiä? Itse olen 26v äiti Lieksasta.Lapsia 4 vm.-99,-00,-02,-05
  15. B

    Rattaita/vaunuja

    Onkos kukaan käynyt hakemassa/tilannut netin kautta vauvanvaunuja Virosta, Puolasta tmv. maasta? Millaisia kokemuksia on? Hinnat? Toimitus? :o

Yhteistyössä