Hakutulokset

  1. R

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Hei aikaa on kulunut ja meijän poikaki jo kohta kolme vuotias! Leikkauksesta toivuttu hyvin ja poitsu elää aivan normaali elämää yhdellä munuaisella. Kasvu norm. eikä mitään ruoka kieltoja estolääkityskin jätetty aikapäiviä pois!!! Että loppujenlopuksi kaikki meni hyvin rankan kokemuksen jälkeen.
  2. R

    Hevoshulluja äitejä??

    Minä kans :wave: Tosin olen enemmän tuon ravipuolen ihmisiä. Ikuinen haave päästä joskus takaisin ravihommiin heppoja treenaamaan ja raveihin laitteleen. Nyt 2 laosen yh.äitinä ei oikein onnistu kun ei paljoakaan tuttuja paikkakunnalla et sais muksuja kattoon eikä varaa maksaa ulkopuolisille.
  3. R

    Narsistinen ex?!

    Ite olen eronnu kolme vuotta sitten.Odotin nuorimmaistani silloin ja kuulinkin kaikenlaista viitaten lähinnä lapsen isyyteen..... Olen henkisesti erittäinloppu, jotenkin exäni onnistuu aina manipuloimaan minut ja pidämme tiiviimmin yhteyttä,siitä hän kuvittelee että kaikki on hyvin ja voitas...
  4. R

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Meillä pojalla huomattiin jo raskausaikana molemmin puolin laajentuneet munuaisaltaat ja tässä kuukausien aikana tehty juuri edellä mainittuja kuvauksia. Keväällä selvivi ettei vasen munuainen toimi ollenkaan ja oikealla puolella ahtaumia. Siis korjausleikkaus edessä. Nyt poika on kohta 11...
  5. R

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Joop! Niin lääkäri ehdotti jotta nähdään auttaako lääkkeen pois jättäminen mitään jos ei niin silloin ripulin aiheuttajaa syytä etsiä muualta. Viikon lääke oli poissa ja vatsakin rauhottu nyt aloitettu uudestaan ja hieman vatsaoireet palanneet mutta just eilen käytiin kuvauksissa ja lääkärin...
  6. R

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Niin on meillä pojalla joka kohta 4 kuukautta. Huomattiin jo raskausaikana ja ollaan ens viikolla menossa oys:aan gammakuvauksiin. Todennäkösesti vasenmunuainen huonosti kehittynyt voi olla ettei toimi ollenkaan mutta oikea ultrassa näytti olevan ok, silti huolestuttaa koska altaat laajentuneet...
  7. R

    *TheTammikuu2008*

    Heips! Onnea kaikille ja paljon voimia pötkylä, tuntuu tosi pahalta puolestanne. Dinomamma mulla on ainoastaan sähköposti osote käytössä, jos haluat sitä kautta olla yhteyksissä. Meillä poika kasvaa hurjaa vauhtia ja huomenna tulee jo kaksi viikkoa täyteen, menee tuo aik hurjan nopeasti.
  8. R

    *TheTammikuu2008*

    Kiitos tuokin jo helpotti etköhän kuitenkin ole viisaampi näissä asioissa jos työssäsi on vastaan tullut. Toisessa munuaisessa sanoivat olevan jotain rakkuloita kymmenkunta seurauksena tästä laajentumasta, mutta eiköhän tuo selviä parin kuukauden kuluttua enempi. Poika on kuitenkin tyytyväinen...
  9. R

    *TheTammikuu2008*

    Moikkelis pitkästä aikaa. Meille syntyi poika 14.1, käynnistettiin etuaikaan kun oli suunniteltu synnytys Ouluun ja meiltä sinne matkaa yli 200 km. Pituutta oli 50cm ja paino 3590, päästiin jo torstaina kotiutumaan. Munuaisaltaat edelleen laajentuneet, mutta ei onneksi välittömiä toimenpiteitä...
  10. R

    **TAMMIKUU2008**marraskuu

    Täällä sitä taas! Ei aivan niin hyvin menny niiden vauvan munuaisallas laajentumien kanssa kunois toivonu. Kasvu nyt onnex pysähtyny, mutta todennäkösesti siel on joku tukos tai läppä joka pitää operoida heti kun vauveli syntyy. Sen vuoksi pyritään synnytys järjestämään oys:ssa. Dialyysi...
  11. R

    **TAMMIKUU2008**marraskuu

    Moikkelis taas! Harmittaa ku ei ole omaa konetta niin pääsee aika harvoin tänne leuskeleen. Meillä ois 15.11 OYKS:iin meno kontrolliin niitten laajentuneitten munuais altaitten vuoksi, olipa vaan homma saada aika ku ei meinannu lähetteet saapua sitten mitenkään perille. Riittävän monta puhelin...
  12. R

    Tammikuu2008*LOKAKUU*

    Moi! Enpä ole käynytkään vähään aikaan täällä. Itelläni la on 25.1 toinen on tulossa, tyttö jo melkein 4v. kovasti jo odottelee pikku-veikkaa. Tämä raskaus ei vaan ole ollukkaan niin helppo ku eka hemoglobiini laski het liian alas, sokerit heittelee niin että nyt mittaillaan viis kertaa/pvä...
  13. R

    VL-äitien kerhosta

    Ja mä luulin että lestat ei saa "roikkua" netissä "sättäämässä".. oikeesti.. :ashamed:
  14. R

    Seksuaalisuus

    Mitä seksuaalisuus sinulle merkitsee??Ja mitä se ylipäätänsä mielestäsi tarkoittaa?
  15. R

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Nämä tulee mieleen: Fiinu (tyttö), Akuliina (tyttö), Mimmi Kaneli Justiina (tyttö)
  16. R

    minkäikäisenä yökylään

    Lasketaanko yökyläksi se, jos lapselle tulee yön ajaksi hoitaja kotiin? Siinä tapauksessa tyttö oli yökylässä ekan kerran 1v4kk:n iässä. Olimme kaksi yötä poissa, ja mummo hoiti. Hyvin oli mennyt. Sen sijaan mummolassa ja kaikkialla muualla kuin kotona tyttö nukkuu huonosti, joten sellainen ei...
  17. R

    Unipussi - onko toimiva?

    Harkitsemme vauvalle unipussin ostoa, mutta onko kellään kokemuksia unipussin käytöstä. Nukkuuko vauvat siinä paremmin kuin perinteisellä peitteellä?
  18. R

    Hieman hirvittää

    Niin kun on syksy tullut ja mieheni on taas tiiviisti harrastuksensa parissa(metsästää) ja joulu lähestyy...... Viime vuonna kun hänellä oli työpaikan pikkujoulut ja itse olin juuri sen viikonlopun töissä, no mieheni lähti pikkujouluihin ja sovittiin että hän tulee "ihmisten" aikoihin kotiin...
  19. R

    minkälaisia keskimäärin 2,5 v ovat

    Meillä tyttö puhuu jo suhteellisen selvästi, kirjaimista r ja l ei oikein luonnistu. Pitkiä lauseita höpöttää. Syö ja juo lasista itse joskus vaan haluttaa heittäytyä hankalaksi ja syötätyttää äitillä:) Vaipatta on ollut jo noin puoli vuotta. Leikkii yksin ja jonkun verran muiden kanssa...
  20. R

    Yksinhuoltajana parisuhteessa!

    Kuulostipa tutulta, tosin mieheni ei ole yrittäjä eikä liiemmin kapakoissa kulje harrastus vaan tuntuu olevan tärkeämpää kuin perheen parissa olo. Nyt kun olen itse aloittanut työt niin eipä asiat ole muuttuneet minä pyykkään siivoan jne. ja jos tyttö kipeä ei tarvitse kahta kertaa arvata kumpi...

Yhteistyössä