Hakutulokset

  1. heidiS23

    Teiniäiti teya

    ei alkanut mutta eka jakso on jo nähtävänä
  2. heidiS23

    God Morgon BIFIDO -mehut

    tiedän
  3. heidiS23

    God Morgon BIFIDO -mehut

    Pääsin hopottamaan God Morgon BIFIDO -mehuja, aivan ihanan mietoja jopa appelsiini maistui meidän perheessä mikä yleensä ei maistu mikä on ihanaa ,omenakin maistui hyvältä muttei saanut niin suurta suosiota kun appelsiini.Mitä mieltä muut ovat näistä mehuista ? ovatko olleet hyviä?Ja nimen omaan...
  4. heidiS23

    Takokaa minulle työmoraalia päähän!

    mulla oli hetki sitten kuumetta 38.6 ja silti menen kouluun sillä panadolilla laski alas joten sitä vaan naamaan huomenna :)
  5. heidiS23

    3 vuotias ei edelleenkään suostu potalle!!! Arrggh!!

    meillä li potta vessassa ja eteisessä/ olkkarissa ja vähitellen oppi kuivaksi kun itse alkoi käymään potalla ... meilläkin nyt vielä pikkumiehellä vaippa kokoajan ja syksyllä täyttää 3 mutta kesällä kokeilemme :)
  6. heidiS23

    mitenköhän kela suhtautuis?

    tai sitten vastaanottaa mutta ottavat sen käsittelyyn vasta maanantaina .Ja tosiaan sillon jää noita pv saamatta.
  7. heidiS23

    eilinen np-ultra ketjun aloittaja kyselee istukkanäytteestä

    mulla tehty toi istukka näytteen otto 4 kertaa josta 1 keskenmeno mutta tutkimuksissa totesivat että sydän petti( oli vammainen)joten syy ei ollut näytteen otto.Sain selville siittä sen että lapsi on kromosomistoltaan terve ja sukupuolen 100% varmuudella kun pyysin saada sen selville :) oli kiva...
  8. heidiS23

    Meandi-tietäjät! Nyt on kevätmallisto, koska vaihtuu seuraavaan?

    taitaa syksy tulla seuraavaksi :)
  9. heidiS23

    Onko kukaan saanut lapsen, vaikka lapsensaanti olisi täysin teilattu?

    mullekkin sanottiin 15 V turnerin syndrooman takia etten voi saad ikinä :) päätin että mähän en sitä usko ennen kun todistavat ja 3 lasta on luomusti hankittu :)ja diagnoosi muuttunut vuosien satossa mutta enään eivät kuulemma sano mitään sanoivat myöskin etten ikinä saa poikaa.Esikoinen ja...
  10. heidiS23

    joo synnytin.......

    mulla kävi aikoinaan niin että rv 37 oli TAYSsissa synnytystapa-arvio ja sain puhuttua sektion rv 39 ( ja juu olin jo kypsä) verenpainetta kun mitattiin olivat ne 133/103 ja sektio peruttiin ja osastolle jouduin 2 pv ja sen jälkeen verenpainelääkkeiden kanssa kotio tällön oli torstai pv ja...
  11. heidiS23

    Kuinka paljon on sopivasti omaa aikaa viikossa äidille/isille lapsiperheessä?

    onhan mulla omaa aikaa koko yö :) nukkuessa siis :)
  12. heidiS23

    Työkkäri asiaa

    jaa a mulle sanottiin kun jäi 6.2 työttömäksi että 2vk päästä vasta eka lappu ja vein sen 20.2 ja nyt kuulin että menis kuukausi :(
  13. heidiS23

    Miten hitossa joku lihoo 20-30kg raskauden aikana????

    eka raskaus +1kg toka raskaus -10kg kolmas raskaus -5kg että tälleen ja juu söin normaalisti :)
  14. heidiS23

    Onkohan vielä toivoa, että

    L&T toiminnan tietävänä voin sanoa että niiden tänään on tulevaisuudessa :) todella hidasta porukkaa .Ja eivät tänään enään tule viimeistään klo 16 on työt päättynyt ja vain päivystykseen kuuluvat työt tehdään joten varmaankin huomiselle ainakin meneen jos ei pitemmällekkin :)
  15. heidiS23

    Haluan töitä! En jaksa enään tätä työttömyyttä.

    mulla vasta vajaa kk työttömyyttä ja ens viikolla alkaa työvoimakoulutus laikkariksi joka kestää 11kk :)
  16. heidiS23

    Mikä on teidän mielestä rankin aikajakso äitiydessä/tai minkä ajattelisitte olevan rankin?

    murrosikä ehdottomasti tähän mennessä siihen kun lisätään vielä 2 uhmaikäistä ja itsensä väsyminen niin avot soppa on valmis.NYt alkaa uusi elämänvaihe onneksi 4.5V ja 2Vja4kk alottivat tarhan ja mulla alkaa koulu joten seuraava rankka kausi tulossa ainakin aluksi :)
  17. heidiS23

    Arjen helpotus niksit jakoon!

    lainaatko sitä tännekkin :)
  18. heidiS23

    Onko lapsen jalkasärky varmasti kasvukipua?

    voi olla kasvukipuakin meillä 12V tytöllä jalkakipu oli freibergintautia mutta noin nuorella siihen en usko.Anna särkylääke ja pistä vaikka side jalkaa että rauhottuu ja rauhoita menoa pari pv niin yleensä kipu katoaa jos ei katoa n 2-3vk sisään rauhottamisesta ym. niin lääkäriin suosittelen...
  19. heidiS23

    Paljonko menee veroa kotihoidon tuesta?

    menee mulla meni koko summasta 20%
  20. heidiS23

    hinta kyselyä

    minulla on tuossa arabian soppakulho ja joku arabian suippo matala kippo .Reunoissa muutamia kolhun jälkiä ka pohjalla näkyy käyttäminen mutta mielestäni ajaa edelleen asiansa niin paljon noille voisi laittaa hintaa????keittokulho siro sarjaa ja matala soikea tarjoilukulho

Yhteistyössä