Hakutulokset

  1. Muurarin Vaimo

    Mä en kestä kohta itsekään itseäni.. *turhaa*

    On niiiiiiiiiiin vauhti päällä ja energiaa vaikka pienelle pitäjälle.Luulis että jotakin saa aikaseksikin, mutkun ei niin mitään. Yritän tehdä seitsemäätoista asiaa ja aloitan siinä aivussa parikymmentä lisää, muttei mikään tule valmiiks. Ärh!! Konsteja miten ees hiukkasen parantaa...
  2. Muurarin Vaimo

    Huoli koirasta.

    Huomasin tuossa korvantakusen takkuja selvitellessä, että koiran oikean silmän keskellä näkyy sellainen.. ööh.. "kulunut" harmahtava kohta. On melko keskellä silmää, ja näkyy selvästi. Tulehdusta, kaihia, mitä voisi olla?? Onko vietävä tutkittavaksi? Kipeä ei ole, ei arista eikä vaikuta...
  3. Muurarin Vaimo

    Kai mää nyt vähän ansaitsen olalle taputusta?? *turhis*

    Sain tänään tehtyä kaksi tenttiä valmiiksi asti!! Toisen jopa palautin jo. Vähänkö oon ahkera, nih. :snotty:
  4. Muurarin Vaimo

    Paljonko hintaa TSI-siteille?

    Kun minua pyydettiin niitä tekemään, enkä oikein osaa määritellä hintaa. Osa materiaaleista uusia, osa kierrätettyjä.. Pikkusiteitä ja isoja olis tilattu.
  5. Muurarin Vaimo

    Mikä ihme mua vaivaa????

    Palelen ja hikoilen vuoronperään. Olen myös usein väsynyt, välillä niin että meinaan keskellä päivää nukahtaa. Nukun kuitenkin melko hyviä yöunia, huonompia fibro-kausina tietty huonommin.. Olen syönyt kohta puoli vuotta terveellisemmin, kasvispainotteisesti hiilareita vältellen. Nyt kevään...
  6. Muurarin Vaimo

    Miten toimisit vastaavassa tilanteessa?

    Minua nimittäin hiukan ottaa otslohkoon. :mad: Tilasin yksityishenkilöltä käsityönä tehtävän tuotteen, jonka maksoin 31.3. Minulle luvattiin, että tuotteen valmistus alkaa heti seuraavana maanantaina, eikä tällä hetkellä ole tilausjonoja. Olen kärsivällisesti odottanut, kunnes viimein yli...
  7. Muurarin Vaimo

    *turhis* Huono päivä, kaipaisin vähän piristystä..

    Kun jokin voi mennä pieleen, niin se menee. Totta taas tänä päivänä viimeistä pistettä myöden. Mä haluisin vetää peiton korviin ja nukkua vaan, mutta iltavuoroon pitää lähteä työssäoppimaan. Pah. :| |O Ei paikassa mitään vikaa, mutta mun päässä. :snotty:
  8. Muurarin Vaimo

    Hormonikierukasta..

    Jos on ollut asettamisesta asti ilman vuotoja, ja yli kaksi vuotta näin, niin mistä syystä yhtäkkiä voikin vuodot alkaa? Eihän se teho vaan ala hiipua?? 5v. pitäis kuitenkin olla, niin ei kait se nyt puolivälissä rupee pettämään? Kokemuksia?:snotty:
  9. Muurarin Vaimo

    Synttäritarjottavia, hjälp mig!!

    Tyttö tilasi itse herkkutikkuja, eli rypäle/tomaatti-lihapulla-juusto, lisäksi teen kinkkupiirakkaa ja täytekakun. Joku salaatti olis kiva, mut mikä? Vihreäsalaatti? Makaronisalaatti? Mitä siihen sitten "sekaan"? Keksejä ostan varmaan ihan kaupasta.. Sitten ongelma numero 2. pitäis olla jotakin...
  10. Muurarin Vaimo

    Mistä löytäisi 50-luvun tyylisiä mekkosia??

    Vivien of Holloway:n mekkoja olen kuolannut, mutta ne on suomalaisissa nettikaupoissa aika suolaisen hintaisia... Mistä muualta saa samantyylisiä? Tai tietääkö joku mistä vois ostaa kaavat moiseen?? Huutonettiä jo kolusin mutta en löytäny.. Jos viitsit auttaa, niin KIITOS!! :flower:
  11. Muurarin Vaimo

    Hainpa auton huollosta...

    ..eikä köyhdytty kun 980e! Saapi kaksi kertaa miettiä kun käy seuraavan kerran kaupassa, että mitäs sitä ostettiinkaan.. :(
  12. Muurarin Vaimo

    Mitäpäs viruksia sitä nyt on tarjolla??

    Meinaan kun heti pomppasi tytölle kuume 38,4, eikä kuumetta alentava auttanu mihinkään. Näyttäs olevan vieläkin nousussa. :( Annoin sitten Pronaxenia nyt, kun valittaa sietämätöntä päänsärkyäkin. Ei nuhaa, ei yskää eikä muita oireita.
  13. Muurarin Vaimo

    Meillä on uusi harrastus!!

    Koira tohkeissaan, ja itsellekin tuntuu olevan hyvää liikuntaa. Ostin vetovaljaat, ja ahkion, ja voilá! :D Vietiin juuri 5v päiväkodille koiran kyydissä, ihastelivat kovasti sielläkin kätevää kyytiä. Itselläkin hiki pinnassa juosta koiran vierellä 3km matka.. Mutta koira selkeesti nauttii...
  14. Muurarin Vaimo

    Mistähän löytyisi ohjeita allasjumppaan??

    Siis konkreettisia liikkeitä mitä tehdään? Alkulämmittelyksi vinkkejä? Mut nakitettiin vetämään tuollaista, ja jumppari käski kattoo googlella vinkkejä. Okei, muuten hyvä muttei löydy!! Olen googlettanu allasjumppa, ohjeet, liikkeitä ja vaikka mitä eikä löydy. Eri kuntokeskusten mainoksia...
  15. Muurarin Vaimo

    AD/HD lasten vanhemmat!!!

    Mistä aloitte epäillä lapsella ko. sairautta/tilaa? Kuinka hyvin pääsitte tutkimuksiin? Otettiinko huolia vakavasti esim. päiväkodissa tai neuvolassa? Miten vaikeaa/helppoa diagnoosin saanti lopuksi oli? Mitä tukitoimia saitte lapselle? Meillä on oletettavasti tämä tie aluillaan, vaikka...
  16. Muurarin Vaimo

    Viivi-kyselylomake, onko jollekin tuttu??

    Tuo on siis kartoitus lapsen lehityksestä ja käyttäytymisestä. Annettiin päiväkodilta täytettäväksi, kun ilmaisin huolemme lapsen impulsiivisuudesta ja vilkkaudesta. Siellä ollaan huomattu samoja asioita, ja lähdettiin nyt tuon lomakkeen avulla kartoittamaan tilannetta. Se joka lomakkeen antoi...
  17. Muurarin Vaimo

    Vatsakatarri.

    Osaiskos joku ihan suorilta nyt neuvoa mitä muuta pitää välttää ruuista kuin kahvia ja rasvaisia?? Mitkä tuota ärsyttää entisestään? Sain siis tähystyksen tulokset, ja tuommosen ne mulle nyt totesi. Pahus. :|
  18. Muurarin Vaimo

    Nyt mulla on hyvä mieli!!!

    Ainakin viis sekuntia.. Neljä tenttiä 3:n arvosanalla läpi!! Vähänkö mä olen HYVÄ!! :D Kiitos ja anteeksi.. :ashamed:
  19. Muurarin Vaimo

    Onko jossakin matalapainetta/sadetta luvattu??

    On meinaan olotila ihan semmonen. Ei yhtään kiva. Päähän sattuu, niska-hartiaseutu kuin kivee, alaselkää pakottaa ja lonkkiin sattuu. Sit jumin vuoksi kädet puutuu on kylmät ja sinertävät. On muuten hehkee olo! |O Kiitos kun sain valittaa ja anteeksi. :ashamed: :snotty:
  20. Muurarin Vaimo

    Jopas paukkuu!!

    Tuo ukkonen meinaan.. Mahtaa olla kiva lähteä Särkänniemeen tänään... :| Tuon pitäis kyllä mennä ohi mutkun mää pelkään vähäsen... :ashamed:

Yhteistyössä