Hakutulokset

  1. T

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Alina78 Mä kyselin isoista lapsista. Laitan sen vielä tännekin, kun jäi loppuun viime ketjussa. Onko täällä muita, jotka ovat saaneet isoja lapsia? Meidän esikoinen oli melkein neljä ja puoli kiloinen, ja tästä syystä en erityisemmin toista synnytystä odota. Ultraava kätilö sanoi heti ovella...
  2. T

    Vauva 1v2kk eikä menkkani ole vieläkään alkaneet.

    Pari-kolme kuukautta kaiken imetyksen loppumisen jälkeen on ollut kaveripiirissä aika tavallista.
  3. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Tässä Tansuli pitkästä aikaa MOI! Olen välillä käynyt lueskelemassa, mutta ollaan oltu niin paljon reissussa etten ole kirjoittamaan ehtinyt. Täällä pohdiskellaan isoja asioita, koetaan iloja ja suruja. Voimia jokaiselle yhden tai toisen ongelman kanssa kamppaileville tai menetyksen...
  4. T

    Tarviiko tuplarattaita?

    Asutaan maalla ja liikutaan autolla kauppaan ja kerhoon ja kyläänkin. Leikkikentälle esikko kävelee, mut ajattelin kaupoissa liikkumista ja sitä, jos pääsisi itse edes joskus kävelylle. Laitapas yv:tä vieras, jolla oli ylimääräiset kotona. Asia ei ole ihan vielä ajankohtainen, mutta...
  5. T

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Moi! Mulle voisi lisätä la 11.2. ja sairaala PHKS. Etovan olon ja väsymyksen kanssa on reissattu pitkin ja poikin. Luen kuulumisenne ja päivitän omani, kunhan ehdin. Tansuli+Santtu 10+4
  6. T

    Tarviiko tuplarattaita?

    Vauvan syntyessä taapero on aika lailla 2v. Mitä luulette, tarvitaanko tuplarattaat. Miksi? Miksi ei?
  7. T

    5- ja 7-vuotiaat veljekset ovat kiinnostuneita toistensa pippeleistä, koskettelevat niitä jne. Mitä mä teen??

    Mun mielestä ton ikäiselle voi jo selittää, että ymmärtää toisen pippelin olevan kiinnostava, mutta veljensä pippelin koskettelu ei ole tavallista ja että se kuuluu yksityisalueeseen, johon kellään ei ole ilman lupaa asiaa. Muistan lukeneeni, että tuo olisi tavallista muutamaa vuotta nuoremmilla...
  8. T

    Pinotaan taaperoperheen ruokia

    Niin ja jos vain jaksaa tehdä Muusi
  9. T

    Pinotaan taaperoperheen ruokia

    Moi! Kaipaisin listaan maukkaita ruokia koko perheelle, jotka ovat kuitenkin helposti mösöttävissä vähähampaiselle. Ei paljoa suolaa jne., kyllä te tiedätte... Mä voin aloittaa Jauheliha-perunaviipalelaatikko Jauhelihakeitto Makkarakastike Broilerisuikale-kasvispta pannulla kerman...
  10. T

    Lahja vauvalle, mutta entä sisarukselle?

    Kaunis ajatus! :flower:
  11. T

    Auttakaas vähän lastenb nukkumisesta

    Missä lapsesi nukkuu? Olisiko turvaton olo? Jos nukkuu omassa huoneessa, niin ota joksikin aikaa lähellesi nukkumaan omassa sängyssään tai mene itse lapsen huoneeseen. Kokeile onko vaikutusta. Ja minäkin olen samaa mieltä: Yöllä ei saisi "palkita" valvomista sillä, että saa jotain tekemistä.
  12. T

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Täällä olisi Tansuli, ikää 28v. ja toinen tulossa, jos Luoja suo, sitten Helmikuussa. Ekasta yk:sta plussattiin ja se tuntuu jotenkin uskomattomalta, epätodelta. Esikkokin sai tosin alkunsa helposti, hän on syntynyt 03/08 eli piirun vajaa kaksi vuotta tulisi ikäeroa. Olen koittanut jo...
  13. T

    Onko helmikuisille 2010 vielä pinoa?

    :wave:
  14. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    varovasti ilmoitan että empähän kauaa ehtinyt kanssanne kuumeilemaan. Kp 33/29 menossa ja eilen illalla testasin haamun ja tänä aamuna vahvemman plussan. =) Tehokas ketju!!! Plussatuulia kaikille, elämän ihmeestä nöyrän iloisena siirryn toisiin pinoihin.
  15. T

    Asuntoautosta, auttakaa tietämätöntä?

    On kaasua, vessan aineista en tiedä. Taidan mä ihan hyvin kartalla olla, ei sitä vissiin ihmeempiä tarvitse. Ajattelin jos ei oo tullu jotain huomioitua...
  16. T

    Asuntoautosta, auttakaa tietämätöntä?

    Huonosti esitetty kysymys... Tarviiko auto mitään kummoisempaa?
  17. T

    Kutsu-asiaa

    Tuo Täten on kökkö... Lämpimästi tervetuloa konfirmaatioon tai Kutsun teidät ystävällisesti Äläkä toista tilaisuuttaa konfirmaatiotilaisuus ja kahvitilaisuus... Miten olisi konfirmaation jälkeen juhlat jatkuvat kodissamme.
  18. T

    Asuntoautosta, auttakaa tietämätöntä?

    Moi! Olemme vuokranneet asuntoauton yhdeksi viikoksi kesällä. Suunnittelen nyt reittiä ja leiriytymispaikkoja. Mikä mielestänne on välttämätöntä leiripaikassa ja miksi? Mitä olisi mukava oll
  19. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Täällä olisi Tansuli 27v., jolla esikoinen 03/08. Toinen olisi toiveissa ja yk1 päättymäisillään, mutta tuntuu siltä että ainakaan vielä ei ole vauvaa luvassa. Eka sai alkunsa helposti ekasta kierrosta ja pelkään kamalasti, että toisen kanssa tulee olemaan vaikeuksia. Kirjoititte ihan asiaa...
  20. T

    Minkä ikäinen lapsi voi olla yötä yksin kotona?

    Joku "takapäivystäjä" on aina hyvä olla alaikäisellä, et voi soittaa tai mennä jos tulee joku hätä. Joku joka pääsee äkkiä paikalle.

Yhteistyössä