Hakutulokset

  1. O

    Siitepölyallergia ja lääkkeet

    Mitä sumutetta voin antaa siitepölyallerkiaa sairastavalle 7veelle? Tyhmänä en ottanut AMAVYS (tai joku semmoinen) suihketta, kun aikasisemmin on pärjätty ilman. Poika niiskuttaa ja valittaa kun räkää tulee ja tulee, vaikka mitään ei valu..Auttaako siihen sumutteet??? Tabletit ja silmätipat...
  2. O

    APUA! 1,5 v lapsi herää viimeistään 5.30 JOKA AAMU!!!!

    Meidän 7vee oli/on aamuvirkku. Meillä joka aamu herättiin viimeistään 5.00 ja illan unille menoajalla ei ollut mitään merkitystä. Vasta, kun ikää tuli lisää ja jäi jokapäiväiset päikkärit pois, alkoi nukkua 6-7 asti. Nyt ekaluokkalaisena suurin osa kouluaamuista hän herää edelleen ekana...
  3. O

    Ikäero 3v, onko esikoisesi jatkanut hoidossa vai jäänyt kotiin?

    Olin naapuruston oudoin, kun otin 3veen pois hoidosta jäätyäni äippälomalle!! Kerhossa kävi 2 kertaa viikossa ja avoimessa päiväkodissa kävimme yhdessä. Ei käynyt mielessäkään pitää hoidossa, kun itse olin vauvan kanssa kotona!!
  4. O

    Laihdutuskavereita parempaan elämään vuonna 2012?

    Missä mennään?? Itellä ei mitään..niin ei mitään ole tapahtunut.. sentäs olen lasten kanssa luistellut ja käynyt muutaman kerran kävelyllä.
  5. O

    Laihdutuskavereita parempaan elämään vuonna 2012?

    Mä voisin tarttua vihdoin haasteeseen!! BMI on 31. :headwall: :( Heikkoutena suuret annokset ruokaa, laiskuus liikkumisessa. Syksystä paino vaan noussut. Olen aikanaan ollut liian laiha, mutta ikä tekee tehtävänsä... (ja ne elintavat)
  6. O

    Sikiö perätilassa

    Mulla kuvattiin lantio ja ehdoton kielto alakautta synnyttämiseen. Tämä kaikki selvis onneks ajoissa, kun lääkäri neuvolassa mittas reilun mitan ja passitti kiireesti ultraan. Sektiolla syntyi ja ihan hyvä kokemus jäi.
  7. O

    missä elämäntilanteessa olette olleet kun ootte saaneet lapsia?

    Avoliitossa, vakkarityö ja omakotitalo juuri valmistunut. Yhteiseloa reilu 10v takana.
  8. O

    7v yökastelija

    Jes, yökastelu on historiaa! Hälytinlaite pärähti viitisen kertaa koko aikana! Herää itse pissalle yöllä, jos on hätä. Kyllä on hyvä fiilis!!
  9. O

    Lapsivedenmenosta, missä tapahtui?

    Kuopuksesta aamuyöstä omaan sänkyyn, tosin luulin pissanneeni housuun, kun laskettuun aikaan oli vielä yli kuukausi. :whistle:
  10. O

    Päiväkoti-koulu ym lahjuksia saava ihminen toivoo............

    Me tehtiin pojan kanssa heijastimet hoitajille ja isompi myös opelle. Mä suosin itse lapsen omatekoista lahjaa, pientä muistamista. Olen itsekin päiväkodissa töissä ja tykkään noista omatekoisista. Aina ei voi miellyttää kaikkia, mutta näin meillä. Keväällä pojat teki käsikorut hoitajille.
  11. O

    Raskausdiabetes todettu, minkä kokoinen vauva?

    Ekassa raskaudessa oli arvot koholla, rv 39+1, 3760g Tokassa radi, insuliinipistoksia rv 35+6, 2880g Tiedä sitten, olisko kuinka iso ollut, jos ois saanut vielä masussa kasvaa...
  12. O

    Joulahjat netistä

    En ole koskaan tätä testannut, mutta josko tänä vuonna säästäis hermoja ja aikaa.. Niin, mistäs te niitä lahjoja tilaatte?? Mikä on suosittu tuote, lelu vai vaate vai joku muu??
  13. O

    Mitä 4v lapsenne harrastavat ja kuinka usein?

    Harrastaa pyöräilyä, leikkimistä. Ei tarvi päiväkodin päätteeksi vielä uutta toimintakierrosta. Katsotaan sitten parin vuoden kuluttua uudelleen.
  14. O

    salkkarit, mikä alexanderille tuli???

    En ainakaan Salkkareita, mutta joskus telkka sattuu oleen kolmosella ;)
  15. O

    salkkarit, mikä alexanderille tuli???

    Mä näin semmosen, et se Sebastianin veli vaihto ne.. vai oonkohan nähnyt unta??
  16. O

    Höyrypesuri, kannattaako satsata??

    Lähteekö tolla aineella moppaamalla saumatkin puhtaaksi?
  17. O

    salkkarit, mikä alexanderille tuli???

    Eikös ne kerran jo vaihdettu synnärillä? En kyllä oo sen enempää seurannut Salkkareita, mut tommosen näin. Eli jos Jennikin on ne vaihtanut, niin eiks ne sillon ole ollut biologisilla vanhemmilla taas... Hyvin ne vanhemmatkin vauvansa tunsi...
  18. O

    Höyrypesuri, kannattaako satsata??

    Maksaa ne muutkin siivousvehkeet, kun niitä pitää uusia ja pesuaineet.. jos tuolla säästää aikaa ja vaivaa, niin maksan sen 650€. Olen kyllästynyt konttaamaan puolet talosta yksien saumojen takia! Sillä saa sitten muutakin puhtaaksi, kuin vain lattiat. En ole vielä tarpeeks tehokasta ainetta...
  19. O

    Nenäkannu/sarvikuono. Käyttöön neuvoja tarvittaisiin. Kiitos ihanaiset.

    Mullakin pahimmassa lenssussa saattaa toinen puoli olla niin tukossa ettei tule läpi. Mutta ainakin toisen puolen saa.. Olen säästynyt lääkekuureilta, kun hommasin sarvikuonon. Meni parikin kuuria/poskiontelon tulehdus sitä ennen. Vaatii tosiaan totuttelua, mutta kyllä sen oppii!
  20. O

    Höyrypesuri, kannattaako satsata??

    Ei oikein lainaus näemmä onnistunut Chefiltä... :headwall:

Yhteistyössä