Hakutulokset

  1. H

    Kolmikymppinen äiti + 4kk vauva vailla kavereita Helsingissä

    Täällä 27 vuotias 3lapsen äiti itä helsingistä. Laitappa postia neiti8666@suomi24.fi
  2. H

    äiti ystäviä Helsingistä

    Olen 27 vuotias kolmen lapsen äiti.lapset 8v,4v ja 7kk. Asumme itä helsingissä.olen iloinen ja sosiaalinen ja sosiaalisuus lisääntyy kun tutustutaan. Olisi kiva saada lapsille puistoilukavereita jne. Lisäksi itsellenikin kaipaisin sitä tosiystävää jonka kanssa voisi tehdä myös asioita ilman...
  3. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Nonih!! mulla siis menossa 9+5. ja LA 23.3.2013. tänään oli eka ultra. synnytyssairaala KOS. <3 kolmonen tulossa
  4. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    mäkin oon edelleen täällä. la ei tietoa. neuvola on ens viikolla.en tiedä millä kierrolla tota la:ta laskisin... ku ennen ollut sen 32 ja nyt viimisin oli 40.. mut täällä kolmatta ootellaan :)
  5. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    mulla on työrintamalla nyt ongelmaa tän raskauden takia. mies on kovasti sitä mieltä ja niinkuin itsekkin. ja kela ja työsuojelu jne et tuossa työssä ei raskauden aikana olla. mä altistun työssä sen kokoajan mitä oon töissä niin tupakansavulle joten yritän hakea kelan...
  6. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    tänne liityn mäkin. epäselvyyttä lasketusta ajasta kun kierto yleensä 32 ja viime kierto oli 40. mitäs muita tietoja tahdotte :D on muutama vuosi aikaa ku tääl kirjoteltu.
  7. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Heippa hei taidan hypätä tänne kelkkaan. oon täältä ollut pois pitkään ni kertokaapas mitä tietoja tahdotte. ja hei mistä mä lasken mun lasketun ajan ku ennen kierto ollut sen 32 ja nyt viime menkat oli kp 40.....nyt vasta oikeestaan eilen tuli päiväpissasta se vahava punanen viiva.joten uskon...
  8. H

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Heii :) Minä voisin tänne taas hiljaa hiisautua.. tavoitteena olisi sellaisen reilun 5kg:n pudotus tässä ennen kuin haluaisin ruveta pienen tekoa yrittämään. :D eli täällähän on tuo reilu 10kk:n ikäinen tyttö ja 5v poika :) ja juuri katselin tuota teidän päivityslistaa ja siellähän tuo...
  9. H

    apua 6kk:n syömiseen

    oon kokeillu kaikkia puuroa. kaupan ja omia. ei mee. joten mitähän sit vois illalla ja aamulla antaa ? ja joo saa jo lihaa, pitäsköhän munkin sit antaa viel kasvissosetta illemmalla ku saa tällee aamupäiväl ton lihasoseen.
  10. H

    apua 6kk:n syömiseen

    meillä ei enää neitille uppoo aamulla eikä illalla puuro, joten mitä keksisin siihen tilalle kun vaikuttaa hirveesti yöuniinki ku ei illalla syö.ja vellitkää vei uppoa. ja muutenki millo vois alotella et antas 2 lämmintä ateriaa. meiijä rytmi nyt tälläne: aamupuuro,lämmin sose,hedelmäse...
  11. H

    suositteletteko vielä ottamaan sik.inf. rokotteen??

    tyttö tulee huomen 6kk ja maanantaina neuvolassa sais rokotteen mut tuntuu jotenkii hölmölt ottaa ku tuntuu et koko "aalto" on menny jo ohi??? mitä mielt ootte??
  12. H

    Otatteko te sen sikainfluenssarokotteen vauvalle ???

    On nyt ollut niiin keskustelun aiheena se että ottaako se sikainfluenssarokote. itsellä lapsi tulee kohta 5kk joten kai se sitten 6kk:sena saisi kyseisen rokotteen. olen vaan joka puolelta kuullut niistä todella kamalista sivuvaikutuksista joita on mahdollisuus tulla ja esim rokote joka suomessa...
  13. H

    1 vuotiaan syömiset kotona ja ulkomailla?

    mietin just tuossa et mikähän olis sitten sellasta ruokaa turkissakin mitä lapsi sitten voisi syyä illalla kun muut ovat ravintolassa syömässä? ihanko siitä samasta mitä mekin et jokainen antaa lapselle jotain? vai miten :D ?
  14. H

    1 vuotiaan syömiset kotona ja ulkomailla?

    Eli siis oon miettiny että syökä teijän 1 veet 2 lämmintä ateriaa päivässä. esikoinen kun oli vuoden ikäinen niin hän ei kyllä päivän aikana syönyt kuin yhden lämpimän aterian ja hyvin kasvoi ja jaksoi joten onko tuo 2 lämmintä ateriaa jotenkin must koska muu perhekkin syö päivässä vaan yhden...
  15. H

    Mitäs teillä syödään tänään?

    mä aattelin paistaa eilisii pottuja ja sit eilist jauhelihakastiketta :) jos keittäs kukkakaaliiki vähän :P
  16. H

    Kuuluuko neuvolaan kertoa ?

    juu kyllä se noin kirjoitetaan :) Minen oo siellä ees maitotuotteita maistellunna, ovat varmaan kyl erimakusia kun suomessa :D:D
  17. H

    Kuuluuko neuvolaan kertoa ?

    Kiitos sulle paljon <3 kyllä lapset ovat tärkeintä elämässä ja tottakai heidän parasta ajattelen. tosiaan hygieniahan on muutenkin ulkomailla oltava vielä enemmän kun suomessa.

Yhteistyössä