Hakutulokset

  1. K

    Oon nyt muutaman kerran tehny kummallisen havainnon kirpparilla

    Siellä on ollu useammassa kojussa myynnissä vaatteita joissa lukee lapussa että se on uusi. KUitenkin vaatteesta selkeästi näkee, että se on käytetty. Esim. Yhdessä haalarissa on hienoista kulumaa polvissa ja silti lapussa luki "uusi". "Uudenveroinen", vois olla lähempänä totuutta, joskin mun...
  2. K

    Mitä te puette lapsillenne ulos kun on -1 ja tuulee?

    Toppaa vai kevyttoppaa, mitä alle?
  3. K

    Onko jonkun vauva ottanu leluja käteen jo 2kk iässä?

    siis silleen oikein tarkoituksella, ei vahingossa? meillä viikko sitte 2kk täyttäny kuopus on muutamana päivänä ottanu leluja käteen ja yrittäny tunkea niitä suuhunsa. ihmwtyttää vaan kun ei meillä nuo toiset oo noin pieninä osannu vielä, vasta 3-4kk vanhana. että onko tuo tavallista?
  4. K

    Auttakaas nyt: vauvalla suussa sammasta

    neuvolatäti sanoi, että vois kokeilla puolukalla, jos auttais. Tyhmä en kysyny sen tarkemmin, mutta vetäsenkö mä siis tolla 3 viikkoiselle puolukkamehut tuttipulloon vai sivelenkö puolukkaa sen kielelle (jossa sitä on) vai mitä mä teen? Tyhmä oon, tiedän... :ashamed: mutta kellää lapsella...
  5. K

    Kellään täälä scalextric autorataa?

    Meillä sellainen ja kun sillä on ajanut n 10 min niin kaukosäädin alkaa haista kärähtäneelle ja on ihan kuuma. Onko muilla ollu sellaista ongelmaa?
  6. K

    Olin yhdessä lastentapahtumassa lasteni kanssa

    ja siellä jonkun maahanmuuttajanaisen (Intialainen ilmeisesti) pikkulapsi meni moneen kertaan hillumaan eteen lavalle, jossa oli menossa nukketeatteriesitys. Nainen meni hakeen sen sitten pois ja läpsi siellä koko kansan edessä lavalla lasta poskille rangaistukseksi sekä antoi korvatillikan. Ei...
  7. K

    Onko muita, joiden lapset vuorohoidossa?

    Paljonko hoitopäiviä/kk, entä millaiset hoitoajat? Miten nopeasti ovat sopeutuneet?
  8. K

    Hoitoalalla työskentelevät!!!

    Millä raskausviikolla ootte jääny pois töistä?? Itsellä nyt 27+1, ens viikolla lääkärineuvola ja aion pyytää saikkua loppuajaksi kun tuntuu että en enää kykene töihin. Työssäni joudun nostella painavia ihmisiä ja on myös olemassa väkivallan uhka potilaiden taholta.
  9. K

    G:Menisitkö vielä töihin

    jos sullla olis raskaus viikolla 27+ ja työssäsi joutuisit nostelemaan painavia ihmisiä sekä hoitamaan aggressiivisesti käyttäytyviä?
  10. K

    Meidän taloyhtiön pihassa on tehty pyllymäki lapsille

    ja eilen huomasin, että sen reunusta on täynnä koirankusiläikkiä. Joku siis käyttää koiraansa kusella lasten pyllymäen reunalla autokatoksen vieressä. :headwall: pitänee ruveta kyttäämään kuka se on, tämä iso taloyhtiö ja useammalla on koiria... Kävi vaan mielessä että eikö vois nähdä sen...
  11. K

    Miten täällä niin moni on tänään rahattomana?

    Siis en millään pahalla, pisti vaan silmään kun niin monta aloitusta aiheeseen liittyen.
  12. K

    Onko eskari maksuton??

    Tarkoitan jos lapsi ei sen lisäksi tartte päivähoitopalvelua?? Mietin vaan kun jään äitiyslomalle ja esikoinen menee syksyllä eskariin, että pitääkö siitä maksaa vai ei. Ja lasketaanko eskarissa oleva kotona olevaksi lapseksi? tyhmiä kysymyksiä mutta kun en tiedä.
  13. K

    G:Mikä olet ammatiltasi ja missä olet töissä?

    Minä geronomi(AMK) ja asumispalveluyksikössä töissä.
  14. K

    Miten tää voi olla näin vaikeeta...

    Ootan kolmatta lastani, raskaus puolivälissä. En saa kerrottua asiasta parille ystävälleni, joista toinen kärsii lapsettomuudesta (ovat yrittäneet lasta pari vuotta tuloksena vain pari kesken mennyttä raskautta)ja toinen haluaisi kovasti toista lasta. Oli raskaana mutta meni kesken viikolla 11...
  15. K

    Kun tässä nyt näistä kaupoista on keskusteltu, niin

    mikä on teidän perheen vakiokauppa ja miksi? Me käydään pääsääntöisesti citymarketissa ja siitä syystä että se sattuu sijaitsemaan 400m päässä. Muihin marketteihin, esim Prismaan, on 4km. LÄhelle on lyhyt matka :D
  16. K

    Kuinka moni ei koskaan osta ruokaa lidlistä?

    Onko muita kuin me?
  17. K

    Millä viikolla ootte kertoneet töissä raskaudesta?

    Itse oon nyt 18+4 enkä oo vielä kertonu.Ehkä sillä viikolla ku lain mukaan pitää viimeistään kertoa...

Yhteistyössä