Hakutulokset

  1. Unihiekka

    muistelkaas oireita ennen pos. testiä

    Ovulaatio oli suunnilleen 18 päivä tätä kuuta ja yhdyntä seuraavana aamuna.nyt dpo6-7 vissiin menossa. Pari päivää on kohdun/rakon kohdilla ollut painetta ja polttelua, myös illalla eilen pissalla käynti sattui munasarjoihin puristavana kipuna. Tänään oli pakko kohdun nipukkaa tunnustella ja se...
  2. Unihiekka

    Mikä ihme ovistestiä vaivaa

    lauantaina tein cb digitaalisen ovistestin ja se näytti hymynaamaa, myöhemmin päivällä ei mitään.Eilen en testannut,mutta tänään tyhmä tein sen taas ja hymynaamahan sieltä tulla tupsahti.Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa?Lauantai iltana oli seksiä,riittääkö se?Vuorotyön takia petihommat kortilla=(
  3. Unihiekka

    joko teillä on joulu?

    ootteko laittanu kaikki joulu"härpäkkeet" esille?Ite oon verhot vasta vaihtanu ja mietin että joko pitäis koristeet etsiä
  4. Unihiekka

    Philipsin termoskahvinkeitin saako siihen pannuja mistään

    Ukon tolvana oli jotenki saannu sinne väliin vettä niin taitaapi olla pilalla :( Myydäänköhän pannuja erikseen missään
  5. Unihiekka

    mitä yleispuhdistusainetta käytät?

    haluaisin pesuaineen joka jättää kotiin tuoksun pitkään.Mikähän mahtaisi olla hyvä?
  6. Unihiekka

    haluaisitteko laittaa hiuksistanne kuvia....

    mulla on tummat hiukset lapaluihin saakka,otsis nenän alle.En osaa laittaa näitä mitenkään :'( aina vain ponnarilla.Antakaa vinkkejä,pliis
  7. Unihiekka

    mimmoset sykkeet ollu sikiöllä,kumpi tuli

    oon ihan malttamaton :D mulla on ollu 100% tyttöolo,mut terkka väitti et varma poika sykkeiden perusteella 145-148,mites teillä menny?
  8. Unihiekka

    Näettekö tästä sukupuolen?

  9. Unihiekka

    G:Mitä mielihaluja ollut tyttö-ja poika raskauksissa?

    Poikaa kun odotin,teki mieli kaurapuuroa ja kuivaa pullaa.Nyt ei tietoa sukupuolesta,mut kaikki hapan,etikkanen ja tulinen uppoaa
  10. Unihiekka

    saako ternimaitoa syödä raskaana

    tekis mieli tehä pannaria tosta pakkasessa olevasta ternimaidosta
  11. Unihiekka

    antakaa kaikki salaisimmat niksinne kakkupohjan tekoon

    ajattelin tehdä korkea pohjaisella uunipellillä(montakohan munaa menee) Siitä on aikaa kun olen viimeksi tehny kakun ja mietinkin tässä et oliko se niin,että mitä kauemmin vatkaa,sen kuohkeampi? No entäs minkälaisia kakkuja ootte poikien synttäreille tehny?Mulla olis mielessä kitara ens...
  12. Unihiekka

    2veen mitat

    mitä ollu neuvolassa?meillä ens kuussa neuvola niin uteliaisuuttani kyselen
  13. Unihiekka

    NELOSENKAIPUU

    Sulle on yv:tä
  14. Unihiekka

    onko kellään acerin minikannettavaa

    hommasin telefinlandilta tämmösen,mut nyt ihmetyttää tämän käyttö.Aina kun laittaa kannen kiinni,niin nettiyhteys katkeaa.Netti alkaa vain toimimaan globe trotterin kautta.kuuluuko sen olla näin vai olenko tehnyt jotain väärin
  15. Unihiekka

    saako raskaana syödä multi B-vitaa

    jossa lisäksi foolihappoa
  16. Unihiekka

    tässäpä nämä mun testailun tulokset

    2 ylintä tein eilen ja alimman tänään.Hauskaa tässä on et ens kierrossa olis clomeja pitäny alkaa syömään :laugh:
  17. Unihiekka

    laittaisitteko saunakuvia

    remppa edessä ja vinkkejä kaipaan
  18. Unihiekka

    clomien syöjät

    mikä kp syötte clomeja,kun lääkäri määräsi puhelimitse mulle lääkkeen syötäväksi kp 4-8, mut reseptissä oli kp 5-9.Onko eroa?Oon kuullu et ois laimeampi toi kp5-9?
  19. Unihiekka

    mulle määrättiin clomit!!!

    Jee. nyt on toiveikas olo.Onko täällä kuinka moni raskautunu ko lääkkeellä?Monennessa kierrossa tärppäsi?Ens kierrossa alan syömään.Se oli jotain clomihexal tai jotain sen lääkkeen nimi.Paljokohan se maksaa?
  20. Unihiekka

    nyt karppajat ja muut laihdutuksen asiantuntijat

    jälleen kerran päätin laittaa ruokavalioni kuntoon.Mielessäni kävi karppaus,koska hiilarit ei vain sovi mulle yhtään,heti turpoan kun leivän syön. Milläs sitten voisin korvata leivän? Muutama kilo kun lähtis..no ok 4kg ainakin pakko saada pois ennen pikkujoulua(5.12) Antakaa vinkkejä mitä...

Yhteistyössä