Hakutulokset

  1. V

    Millaisia ohjeita saitte kaavinnan jälkeen?

    Hei Tikkipää! Anteeksi, että vastaan näin myöhään. Olen ollut vähän muissa maailmoissa, ts. toipumassa kaavinnasta ja menetyksestä. Sinun tilanteesi on varmaankin jo varmistunut, mutta voin kertoa silti. Minun raskauteni eteni normaalisti n. 7. viikolle saakka. Eli kohdussa näkyi...
  2. V

    Millaisia ohjeita saitte kaavinnan jälkeen?

    Kiitos ohjeista :heart: Jotenkin tuntuu, että nuo lääkärit eivät aina ihan ymmärrä, että me potilaat saatamme olla hämmentyneitä tai todella suruissamme heidän vastaanotollaan. Emme aina huomaa kysyä jokaista asiaa, eikä heille kertominen mitä ilmeisimmin ole itsestään selvää. Teidän...
  3. V

    Millaisia ohjeita saitte kaavinnan jälkeen?

    Hei! Minulle tehtiin kaavinta viime torstaina, koska lääkärini epäili rypäleraskautta. Tämä on jo kolmas keskenmenomme, joista yksi on tosin ollut KU. Olin kuitenkin ensimmäistä kertaa kaavinnassa ja kamala kokemus oli. Minulle annettiin ohjeeksi vain jäädä odottamaan patologin lausuntoa...
  4. V

    Raskaus KU:n jälkeen

    \ Hei! Kyllä sinullakin on ollut raskas kevät! Otan koko sydämmestäni osaa suruunne. Toivon myös, että hCG -arvosi olisi todellakin pudonnut nollaan, sen nollatuloksen odottaminen on vielä kamalampaa, kuin plussatestin piinaaminen. Vai mitä? Minä sain keskenmenoni keväällä 2006, eli tasan...
  5. V

    Lapsettomuudesta kärsineet ja km..

    VIHAAN sitä, että kuulun tälle palstalle! VIHAAN kolmen vuoden lapsettomuuttamme! VIHAAN lapsettomuushoitoja! VIHAAN viime keväistä keskenmenoani! VIHAAN kulunutta viikkoa, koska joduin leikattavaksi, kohdun ulkopuolisen raskauden vuoksi.... Välillä vihaan kaikkia raskaana olevia ystäviäni, en...
  6. V

    Raskaus KU:n jälkeen

    Raskautumisesta ei ole kokemusta, mutta jotain tietoa kyllä. Minulta leikattiin KU viikko sitten ja kirurgimme sanoi, että vaikka raskaus olikin kohdun ulkopuolella, niin se on herkistänyt kroppaani uudelle raskaudelle. Hänen mukaansa raskautuminen on todennäköisempää nyt, kuin aiemmin, koska...
  7. V

    hCG-arvosta

    En tiedä auttaako, mutta laitan kumminkin. Mulla viikolla 6 arvo oli 5000, viikolla 7 8000 ja viikolla 9 59 000. Tämä raskaus todettiin viime viikolla kohdun ulkopuoliseksi ja minut leikattiin hetimiten. Lääkäri arvioi jo viikolla 6, että raskaus on keskeytynyt, vaikka arvo oli noinkin korkea...
  8. V

    Mistä rahat hoitoihin?

    \ Hanna! Luin aikaisemmista, että olet LKS:ssä. Meillä ainakin Lampela kirjoittaa automaattisesti aina pregnylin. Kuka teillä on ollut lääkärinä? Minkälaisia kokemuksia sulla on LKS:stä muuten?
  9. V

    Maaliskuun inssiläiset

    Morjens! Minä pinouduin jo aikaa sitten, mutta olen hiihtolomaillut netin ulottumattomissa... Meillä alkaa olla tosi jännät paikat tokan inssin osilta. Olen piikitellyt Menopuria jo neljä päivää ja colmejakin syötiin ne tavalliset viisi päivää. Mahtavat vaihdevuosivaivat olen saanut...
  10. V

    Maaliskuun inssiläiset

    Minä tulen mukaan myös... Tänään juuri soittelin polille negatiivisesta tuloksesta. Ensimmäinen inssi on takana ja tänään tein testin, koska on kulunut 15 vrk inssistä. Nega tuli ja uutta inssiä pitäis kai laittaa tulemaan. Puhelimeen vastannut kätilö kyllä sanoi, ettei testi ole varma, ennen...
  11. V

    Vuotoa viikko inssin jälkeen??

    Kiitos! Ihan hirveesti tsemppiä sinulle! Tsemppiä tarvittaisiin täälläkin, koska usko on myös mennyt. Jotenkin tuntuu, ettei nuo inssit toimi yhtään. Maksavatkin ihan pirusti, sekä henkisesti, että rahallisesti. Mulla lääkäri sanoi, ettei puregon ilmeisesti toimi mulla, koska kierto noudattaa...
  12. V

    Kuinka kauan yrititte ennenkuin hakeuduitte tutkimuksiin?

    Kaksi vuotta yritettiin luomuna ja saimme aikaiseksi yhden keskenmenon. Yritimme vielä reilun puoli vuotta ja sitten hoitoihin, eli 2,5v. yhteensä yritystä. Suosittelen, että hakeudutte hoitoihin nopeasti. Päätä ei kannata turhaan hakata seinään. Kun hoidot alkavat, ei niidenkään onnistumisesta...
  13. V

    Vuotoa viikko inssin jälkeen??

    Hei! Onko kenelläkään ollut vuotoa jo kuusi päivää inssin jälkeen? Mulle tehtiin eka inssi viime torstaina ja tänään alkoi ihan heikko tuhruvuoto. Olen ihan ymmälläni, koska inssi tehtiin kierron 19. päivänä ja tänään on siis vasta 25. päivä, eikä mun 35:n päivän kierrolla tädin pitäis vielä...
  14. V

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Minäkin tahdon piinaamaan mukaan! Meillä on edessä ensimmäinen inssi ensi viikolla. Tai on edessä, jos on...nimittäin mulla on kolme follikelia kypsymässä ja yhtään ei saisi enää tulla lisää. Minä söin ensin viiden päivän ajan yhden clomin/päivä ja sitten pistin kahtena päivänä puregonia 75iu...
  15. V

    Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

    Moi! Kirjoittelin jo tuonne loka-marraskuun pinoon seuraavaa, mutta ajattelin, että saattaisin mahtua/kelvata tännekin. Täytyy kyllä myöntää, että en tiedä onko inssi yhtä kuin IVF/ICSI/PAS.....voisko joku suomentaa kokemattomalle. Meillä nämä hoidot ovat vasta aluillaan, vaikka yritystä on...
  16. V

    Marraskuun inseminaatio hoidot!

    Hei Kaikki! Lueskelin tuossa teidän kokemuksia inssistä ja ajattelin liittyä joukkoonne, jos vielä innostutte kirjoittelemaan =) Meilläkin on ensimmäinen inssi edessä joko joulu-tai tammikuulla, riippuu vähän kierrosta ja joulunpyhistä. Meidän vauvakuumeiluhistoria ulottuu jo kesään 2004...
  17. V

    Viisaat päät yhteen

    \ Teitkö testejä tuona aikana? Mulla on nimittäin sellainen tilanne että nyt menossa kp 61/33-35 ja kp28 oli ihan vähän tuhruvuotoa olen testannut nyt viikon välein kolme negaa ja tänään vielä yhden. Mun pitää kait lähtee lääkäriin? Kyllähän raskauden pitäis jo näkyä, vai mitä?
  18. V

    Minkälaisen petoksen voisitte antaa anteeksi

    \ No tää mun läskipää ei ollut merimies vaan nimitys toimi vain vertauksena. Hän työskentelee urheilun parissa ja siksi reissasi joukkueensa mukana ympäri maailmaa. Kaveri hehkuttaa menestystään urheiluruudussa harvase ilta ja yllättyisitte, millainen paskiainen hän oikeasti on.
  19. V

    Minkälaisen petoksen voisitte antaa anteeksi

    Pettämistä en antaisi enää anteeksi, en ensimmäisellä enkä millään muullakaan kerralla. Minua petettiin edellisessä suhteessani puolitoista vuotta ja se jätti syvät arvet. Silloinen mieheni kiersi työkseen ympäri maailmaa ja tyttöjä sillä oli jokaisessa satamassa, kuin merimiehillä konsanaan...
  20. V

    Naimisissa?kihloissa?

    Hui kylläpä olette nuoria, mutta kovin oikeassa siinä, että tuo teiniäiti -nimitys kalskahtaa kamalalta. Monet teistä arvostelivat vanhempia äitejä. Mun mielestä jokainen on aikanaan valmis lapsen hankintaan. Itse olen 27 ja avomieheni on saman ikäinen. Katsomme olevamme valmiita vanhemmiksi...

Yhteistyössä