Hakutulokset

  1. K

    Arvatkaa mun vaatekoko *turhis,sis kuvat*

    Ennen: Jälkeen: -33kg Ja vielä olis -15kg pudotettavaa normaalipainoon.. nyt arvauksia pinoon mikä on mun vaatekoko ekassa kuvassa koko on 52/54
  2. K

    Laihduttajat miten laihdutuksenne sujuu?

    Ihan tällainen mites menee-ketju tälle päivälle? Itse alitin välitavoitteeni 200g:lla grammalla ja valmistaudun henkisesti olemaan herkuttelematta tänä viikonloppuna.
  3. K

    Muita jotka ei juo kahvia tai teetä

    Harvemmin tulee vastaan ihmisiä jotka ei juo kahvia tai teetä. Mun mielestä tavan suodatinkahvi maistuu oikeesti niin alasuojan läpi tehdylle etten vaan halua juoda sitä. Erikoiskahveja juon tooosi harvoin ja silloinkin jääkahvia. Teetäkään en osaa juoda,kuumaa maustettua vettä. Yleensä...
  4. K

    Karpit lasketteko kaloreita?

    Siinäpä se yksinkertaisuudessaan oli. Eli itse olen karpannut puolivillaisesti samalla laskien painonvartijoitten pisteitä. Olen tässä pohdiskellut siirtymistä karppaukseen ihan kokonaan,mutta tietyllä tasolla pelottaa ajatus vetää ruokaa laskematta kaloreita. Tippuuko paino vaikka ei laske...
  5. K

    Ei hitto mä olen urpo,unohdin sitten tän päiväiset palstatreffit

    Piti tapaa tänään Järvenpääläisiä äitejä ja mä ihan unohdin kun aamulla oli niin paljon melua ja melskettä. Mä oon tuomittu olemaan yksin tässä kaupungissa.... |O
  6. K

    Kyllä tuo on pinnallista tuo amerikkalainen isyys

    Kattelen tässä tuota meille tuli vauva- ohjelmaa ja siinä mies valmistautuu isäksi tulemiseen leikkamalla pitkän tukkansa ja ajamalla parran et näyttäisi enemmän isälle.
  7. K

    G: Onko sinulla samanlainen ruumiinrakenne kun äidilläsi?

    Itselläni ainakin on,meillä taitaa olla BMI;kin ihan sama vaikka syödään ihan erilaista ruokaakin. Voisin oikeastaan näin mututuntumalla sanoa että kaikki tuntemani naiset ovat vartaloltaan samanlaisia kun äitinsä.. ei meinaan tule mieleen yhtään joka olisi erilainen.
  8. K

    Tänään painan vähemmän...

    Kun silloin tapasin miehen ensimmäistä kertaa,aika hieno fiilis! Jotenkin ei meinaa upota tajuntaan että vanhat vaatteet mahtuu taas. Tästä ei pääse kun alaspäin! B)
  9. K

    G:Nyt kun ollu juttua lasten pukemisesta ni aikuiset mitä päälle?

    Lämpömittari näyttää +2 astetta eikä mulla ole hajuakaan mitä tuonne laittaisi. Takkeja löytyy villakangas duffeli,ohut trenssi,kuoritakki ja villatakki. Housuista luultavasti laitan farkut tai paksut sukkikset+ saappaat. En omista mitään ulkoilupukuja :ashamed:
  10. K

    Nyt on omenapiirakka leivottu *turhis*

    Nyt pitää vaan jaksaa odotella 4 tuntia,että toi sisus jäähtyy syömäkelpoiseksi... |O
  11. K

    Hyvä suihkusaippua kuivalle iholle?

    Antakaas vinkkejä. Mulla on talvisuihkusaippuana ollu palmoliven cashmere shof,mutta sit ei enää saa ainakaan meidän prismasta! |O Eli siis mahd. kosteuttava ja hoitava,ei kuitenkaan öljy.
  12. K

    G; Mitä päällä tänään?

    Itseltä löytyy mustat pitkät legginssit,musta tunika ja iiiso timanttisormus
  13. K

    Mä rakastan tätä viikkosiivousta...

    Robotti imuroi mun puolesta,hiki tulee katsellessa :D
  14. K

    Lauri Tähkä

    Näyttää kerrankin itselleen jossain kuvassa :laugh:
  15. K

    Miksi jotkut nyppii kulmansa ihan viiruiksi ja piirtää ne sitten takaisin?

    Mä oon pohtinu tätä omassa päässäni että mikä on tän jutun ajatus; ensin nypitään kulmat ihan ohuiksi ja sitten piirretään ne takaisin otsaan tai vaihtoehtoisesti sheivataan ne kokonaan pois ja sitten piirretään uudet siihen tilalle. Voisiko joku valaista tätä ilmiötä minulle?
  16. K

    Meidän vauva 7kk menee ekaa kertaa "ulkopuoliseen" hoitoon

    Jännittää. Vauva menee mun kuntosalin lapsiparkkiin hoitotätille tunniksi kun äiti käy vähän kiinteyttämässä pakaroita. Täytyy myöntää että jännää ihan jonkin verran :xmas:
  17. K

    Tänää ei jaksa laittautua *turhis*

    Ei vaan jaksa,en aijo ees kammata tukkaa! Ajattelin lähtee tonne prismaan miehen dark tranquilityn-hupparissa ja virttyneissä collareissa. Naamaankaan en aijo mitään laittaa. Saavat nyt kauhistella prismassa että tuossa menee sellainen kulahtanut kotiäiti :D
  18. K

    Tänään mä teen rocky roadia! *Resepti*

    2 levyä Fazerin Sinistä 100 g vaahtokarkkeja 100 g pähkinäsekoitusta (mulla oli cashewpähkinöitä ja hasselpähkinöitä) Sulata suklaa kulhossa vesihauteessa. Pilko vaahtokarkit ohuiksi siivuiksi ja sekoita pähkinöiden kanssa. Vuoraa uunivuoka tuorekelmulla. Kaada suklaa pähkinöiden ja...
  19. K

    Olipa kirpparilla taas hinnotteluja (ei oo ihme ettei kauppa käy)

    Käytetyt likaiset rintaliivit,olkaimet makkaralla 1,50? Pitsisiä käytettyjä alusvaatteita 5? Nukkainen ja reikäinen body 3 ? Loppuun kulutetut keinomokkaiset saappaat 14? ja sokerina pohjalle h&m;n syyskuvasto 0,50?!! siis se kuvasto jonka saa ilmaikseksi netistä tai myymälästä...
  20. K

    Nyt on Sophie tilattu *turhis*

    Vauva tekee ekaa hammasta ja kelpuuttaa suuhunsa vain pehmoleluja,kun näkeekin semmosen "teething toyn" ni alkaa huuto. Pitkään himoitsin tota Sophieta ja nyt se on tilattu Engannista :heart:

Yhteistyössä