Hakutulokset

  1. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Lotta84 , noita elämäänsä kyllästyneitä tätejä on liikkeellä täälläkin päin... Muutama viikko sitten näin sivusta vastaavanlaisen tapauksen, mutta meni täti loppujen lopuks hiljaseks kun mun poika kuus vee huomautti nätisti mulle et:" Äiti, eihän toi täti noin olisi saanu tehä. Eikös sen pitäis...
  2. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Olipa tullu tekstiä tän aamun aikana... Sokerirasitus oli eilen ja neukkatäti soitti tänään et tulokset on normaaleja. Onneks! Ja eilen joku sano mun massusta en ootko varma et siellä on vaan yks vaavi...? On tullu masu esille viimeisten kahen viikon aikana aivan hirveesti. Mulla näky...
  3. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Nyt on sit sokerirasitus takana... Oli se litku sit laimean ja hapottoman kokiksen makuista... Ei niin ällöä kun muistelin. Aika meinas vaan tulla pitkäks ja peppu puutua kun kovilla penkeillä istuskeli. Ja nyt ootellaan tuloksia tulevaksi... Neuvolatäti lupas soitella jos on jotain poikkeavaa...
  4. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Heippa vaan kaikki! Meillä oli viikonloppuna pienimuotoinen raissu anoppilaan ja oli se taas kokemus... Automatka meni yllättävän hyvin, itä nyt lonkkia kolotti ja särki mut kestin kuitenkin. (matkaakin oli n. 300km) Siitähän ae ihanuus sitten alkoikin! Sain valita nukunko ohuella patjalla...
  5. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Jenmolle nyt tosi iso voimahali!!! :hug: :hug: :hug: Koeta jaksaa! Ota päivä kerrallaan... Ja taas oli joku uus tullu mukaan: Tervetuloa!!! Muistinpa sit viimein käydä tekemässä vakuutuksen tälle nirpulle... Piti sit sekin jättää aivan viime hetkeen... :p Kuopuksesta olin sillon viikon...
  6. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Nyt on niin ihana keli tuolla ulkona että ihan laulattaa ????????? Aurinkoista viikonloppua kaikille!!! Mä ja nirpppu tasan 25
  7. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Mä olen menossa sokerirasitukseen parin viikon päästä, ja mulle neuvolasta sanottiin että mitään ei saa syödä ilta kasin jälkeen, mutta vettä sais juoda. Aika outoa että erilaisia ohjeita annetaan... Ja taas uudet: tere tulemast mukaan!
  8. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Mulla on kolmas muksu tulossa. On ollu mietteitä et miten sitä jaksaa kolmen kanssa, mutta on noi muut jo niin isoja että tarvittaessa omatoimisuutta löytyy. Aika näyttää ja pitää ajatella positiivisesti! Ja en muuten ite asu jykylässä, mutta tässä liki kuitenkin. Ny pihalle ja haravoimaan!
  9. M

    Raskausunia :D

    Mun unessa mä synnytin pienen tyttölapsen... Soititn sitten heti (ei edes napanuoraa katkastu) anopillle ja "ilkuin" että tyttö tuli, ei poikaa!!! Etpäs osunu oikeeseen.... Ja naurut päälle... On anoppi oikeesti ennustanu että tästä vauvasta tulee poika. On kaks edellistä osunu oikeeseen, joten...
  10. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Neuvolakuulumisia täältäpäin... Aamulla oli sit neuvola ja oli harjoittelija-neiti tutkimassa. Kaikki sujui kullä asiallisesti, vaikka näytti harjoittelijaa hieman jännittävän... No se asia sikseen... Kaikki oli siis hyvin ja painookaan ei ollu tullu kun vajaa kaks kiloo neljän viikon aikana...
  11. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Uusille tervetulotoivotus! Olikos sa aiaifi jonka vaavilta löyty jotain... Sulle iso :hug: ja paljon jaksuja eteenpäin. Toivotaan parasta!!! Pakkauksesta sen verran et meinaan ottaa sen tältäkin muksulta. On sit jokaiselle oma muistolaatikko isompana. En...
  12. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Heipsan vaan kaikille! Nyt on sit isukkikin saanut kokea liikkeet ekaa kartaa tässä raskaudessa... Naureskeli vaan ennen nukkumaanmenoa et koetahan nukahtaa... :kieh: jostain kumman syystä toi uni ei ihan heti tullu... Mulle tuli ihan semmoinen mieleen, että mistä päin maata/maailmaa täällä...
  13. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Tervetuloa uudet mukaan! (Niminerkkejä en koskaan muista) Ja kirjoitetaan sitte se pääasia kun tänne taas tulin valittamaan... Sorry! Meille tuli sit taas yks valvottu yö... Esikoinen rupes oksentamaan ja sitä jatku sit läpi yön. Ei tää mamma saanu nukuttua yhteensä ku pari tuntia :( Ja nyt...
  14. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Täällä on näyttäny monet valittavan, niin teen myös minä... Mulla oli se vatsatauti viikonloppuna ja siitä asti mulla on särkeny päätä... Karseeta! :/ Monta levotonta yötä takana, joten johtuisko siitä tai noista jumissa olevista niskoista. Nekin varmaan johtuu huonoista öistä. :ashamed: Joo...
  15. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Ihan tuli kyynel silmään kun luin Jenmon pikku-enkelistä ja siihen perään sen runon... :'( Että :hug: vaan täältäkin!!! Meillä on onneks muut säästynt siltä mahataudilta... (Vielä) Ja oma olokin on jo loistava. Aika nopeeta meni kuitenkin ohi =) Tänään sit käytiin taas nauvolassa...
  16. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Tulin sit pikaiseen täällä pyörähtämään. Tää mamma on ollu sängyn pohjalla pari päivää kun tuli sit se vatsatauti mullekin... Muu perhe on siitä vielä säästyny mut katotaan... :x :x :x En kerinny kaikkia viestejä lueskelemaan, mut joku oli kysyny iästä... Ite oon 30 v odottaja ja vauvan...
  17. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Riikka tervetuloa mukaan munkin puolesta! Ja Ninniliinalle onnea asunnon johdosta! Ja terveiset ja :hug: kaikille muillekin... Meidän kuopus on sit oikea touhutäti... Oltiin tuossa ulkona aamusta ja eka se löi päänsä potkukelkkaan. Ei onneks kovaa. (tyttö 3v) Siinä sit touhuttiin ja...
  18. M

    Heinämassut-07 vol.2

    No mutta missäs kaikki heinämassut piileskelee? On ollu koko pävän aika hiljaista... Meillä sit masuasukki on ruvennu potkimaan aivan havaittavasti, ei vaan vielä tunnu masun päältä et muksutkin sais kokeilla. Esikoinen on jo aivan hulluna vauvoihin. Oottaa innolla et millon meidän syntyy...
  19. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Aiaifi: Mäkään en tunne liikeitä vielä joka päivä vaikka viikkoja on jo 19+2. Mulla on molammissa aiemmissakin raskauksissa ruvennu kunnon potkut tuntumaan vasta viikoilla 21 ja jotain. On taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka edessä. Ja noita omia makkaroitakin on kertyny vaimentamaan...
  20. M

    Heinämassut-07 vol.2

    Olipas kiva kun on uus ketju meille heinämassuille! Kiitos siitä. Mulla tiedon on ihan kohdallaan, mut sairaalaks voi merkitä K-SKS (Keski-Suomen keskussairaala) Onpas sattunu aikamoinen neuvolatäti... Toivottavasti voi vaihtaa =) Mulla on ihma kyllä joka kerran ollu kiva täti tutkimassa...

Yhteistyössä