Hakutulokset

  1. lai-ne

    avoin kirje sukupuolineutraalin avioliiton vastustajille

    ei minun kynästäni mutta tässä ois hyvä paketti. (alatyylisiin ilmaisuihin ei tartte tällä kertaa puuttua, kiitos.) https://masinoija.wordpress.com/2011/07/05/avoin-kirje-sukupuolineutraalin-avioliiton-vastustajille/#comments
  2. lai-ne

    forrest gump, ikäraja?

    alkoi juuri, neljäsluokkalainen tahtoisi katsoa. en löytänyt googlaamalla ikärajaa, tietääkö joku? ne sotakohtaukset on kyllä kamalia, mutta en muista onko siinä jotain muuta ei-sopivaa.
  3. lai-ne

    enkkua, help!

    kertokaa englanniksi kulkuneuvot, jotka alkaa p- ja s-kirjaimilla. me ei päästä koko iltana saunaan kun läksyt ei valmistu :D
  4. lai-ne

    lapsella toinen munuainen pienempi kuin toinen, kellään kokemusta?

    *Lisäsin muutkin oireet tuonne alempana olevaan viestiin, tahtoisiko joku leikkiä salapoliisia ja selvittää mikä lastani vaivaa?* olen jo googlaillut ja etsinyt tietoa, mutta kysyn täältäkin kun lapsen tutkimukset kesken, mutta väliaikatietona soitettiin, että ultrauksessa oli löytynyt...
  5. lai-ne

    10 vuoden onnellisen yksinelämisen jälkeen tahtoisin vihdoin suhteen, mutta.

    eipä se olekaan aivan yksinkertaista. ei niitä suhteita tipukaan taivaalta vaikka sellaiselle antaa vihdoin mahdollisuuden. toki tämän tiesinkin, en ihastu usein enkä tahdo alkaa suhteeseen jollei ihminen ole kaikinpuolin sellainen, jonka kanssa olisi hyvä olla. kysynkin teiltä, jotka...
  6. lai-ne

    lapsen koulumatka kestänyt nyt 4 h 45 min, matkaa 200 m...

    avain ja puhelin nätisti kotona. koulu loppui klo 12. ja minä se vaan palstailen enkä lähde etsimään :) raivostukaa nyt!
  7. lai-ne

    iloa päiväänne!

    Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana? - Keskustelut - Vauva.fi jotain iloa tännekin palstalle :)
  8. lai-ne

    lihavat lapset, missä heitä asuu?

    aloin tällaista miettimään (älkää kysykö miksi)... eli mun pojan luokalla tai rinnakkaisluokalla ei ole yhtään lihavaa lasta, eikä kuulemma koko 700 oppilaan koulussa, kun aloin asiaa kysellä äsken. ja tosiaan, en ole itsekään ikinä nähnyt täällä lihavaa lasta enkä tunne yhtään lihavaa lasta...
  9. lai-ne

    päästäisittekö te 10-vuotiaan yksin serenaan?

    hei poika raivoaa pahiten ikinä. kaksi tyttöä pyysi mukaan serenaan. heidät vietäisiin autolla, johon mahtuu siis vain kuskin lisäksi kolme eli poika ei voisi ottaa ketään kaveria mukaan. takaisin tulisivat bussilla. en tahdo, että 10-vuotiaani on yksin siellä puku/saunatiloissa, tytöt kun...
  10. lai-ne

    iloa lauantai-iltaan :)

    YouTube - Drunk russian on the beach... :D :D
  11. lai-ne

    huuto.netin käyttäjät: kuinka isoja vaatepaketteja

    tyhjennän kotiani turhasta. omia vaatteita on valtava määrä. luotan teihin, että tiedätte, miten niitä kannattaa siellä myydä. miten iso vaatepaketti on liian iso? mulla olisi 15 farkut, 25 mekko/tunika/paita yläosaa, villatakkeja, ulkotakkeja jne. toisin sanoen kaikkea löytyy...
  12. lai-ne

    aloin hullun hommaan

    mikä saa ihmisen lauantaina alkamaan vaihtaa oman makuuhuoneensa ja 5-vuotiaan huoneiden paikkoja. 5-vuotiaalla kolme vaatekaappia, minulla kuusi. tavaraa järjettömästi vaikka en koskaan osta mitään. jotain vinkkejä kehiin. mun vaatteista 3/4 menee ikean kasseihin ja kierrätyskeskukseen, en...
  13. lai-ne

    joku käynyt turkissa passilla jossa israelin leimoja?

    aloin vaan miettimään, että kuinkahan viimeaikaisten konfliktien takia suhtautuvat. eli onko jollain ollut ongelmia päästä turkkiin passilla jossa israelin leimat. tilanne myös se, että toisella lapsellani erikoisempi nimi (nimi viittaa joidenkin mielestä vahvasti israelilaisiin ja voisin...
  14. lai-ne

    koira löysi kassiin jätetyt kissat ojasta

    ILMOITUS | Lemmikki kateissa? Karkurit.fi tuollainen tarina :( jäin kovasti miettimään, että kuka tuollaista tekee, kuitenkin oli kissat laitettu viltin sisälle, kassiin, kassi ojaan? ihan kuin joku olisi toivonut, että kissat löytyy? mitä teille tulee mieleen?
  15. lai-ne

    kun maksan luotolla aina ruokakaupassa ja kaikkialla

    niin luuletteko te, että olen silloin hoitanut raha-asiani huonosti? tuli tämä tuosta joululahjaostosketjusta mieleen, kun kysymyksen asettelukin oli, että ostatko käteisellä, luotolla vai osamaksulla. lähes kukaan ei kertonut maksavansa luotolla. mä maksan aina ja kaiken luotolla, koska...
  16. lai-ne

    mitä olette tehneet tänään ensimmäistä kertaa

    kyselen koska koetan pysyä hereillä. aloitan itse: äsken ensimmäistä kertaa elämässäni lämmitin mikrossa mikroaterian (siis kaupasta ostettu valmis tomaattivuohenjuustolasagne) itselleni kotona ja tajusin, että en ole koskaan aiemmin tällaista tehnyt. äsken ehdotin facebookkaveruutta...
  17. lai-ne

    laura närhen mekko, tv2!

    iihana kuten koko asu! jos joku tietää mistä ostettu niin kertokoon heti!
  18. lai-ne

    onko kukaan käynyt kap verdellä?

    siinäpä kysymys jo tulikin. lomalta palasin ja jo uutta suunnittelen. omassa kaveripiirissä kukaan ei ole siellä käynyt, joten siksi täällä kyselen.
  19. lai-ne

    ei saa lääkäriaikaa...

    harmittaa, taas pitää mennä sairaanhoitajan arvioon, soitin heti aamulla kovassa kuumeessa olevalla 5-vuotiaalle lääkäriaikaa niin kaikki ajat olivat jo menneet. joka kerta sama juttu.
  20. lai-ne

    onko jollain muulla kokemuksia, että pystyy mielenvoimalla "komentamaan" kehoaan?

    olen kaksi kertaa kokeillut ja on toiminut. ekalla kerralla mulla oli täydellinen etisistukka ja sektiopäiväksi kerrottiin rv 36+0. mulla on leikkauskammo ja olin aivan kauhuissani asiasta. tiesin, että lapsi ei voi istukan läpi syntyä, joten leikkaus on ainoa vaihtoehto. sen jälkeen aloin...

Yhteistyössä