Hakutulokset

  1. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Soitin HUS:lle. Ei päästä sinne hoitoihin :( Nyt pitää alkaa räknäilemään, miten pidetään talous pystyssä, jos ja kun taas yksityiselle mennään...
  2. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa kaikille hoitoon palaajille! Mekin harkitsemme uutta yritystä ja minulla olisikin kysymys HUS:n käytännöistä, jos joku vaan osaa vastata. Eli pääseeköhän HUS:iin hoitoon, jos on synnyttänyt kaksoset? Sen tiedän (?), että jos on kaksi synnytystä, niin hoitoihin ei oteta. Mutta entä jos...
  3. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Sinizii: Kyllä tulee itku kun teidän tilannetta ajattelee. Toivon koko sydämestäni pienokaiselle ja teille vanhemmille kaikkea hyvää.
  4. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    WC Ankka: Peukut ovat niin korkealla kuin suinkin mahdollista pikkuisen kaverin puolesta! Tsemppiä!
  5. T

    tuplien odottajia 2010-11?

    Minuakin kiinnostaisi Perhon esittämä kysymys. Itse olen nyt viikolla 24 ja kovasti on mietinnässä, että kuinkahan kauan tässä tietokoneella jaksaa enää istuskella. Toistaiseksi kuitenkin kaikki hyvin :)
  6. T

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Repa: Olet oikeassa, aika saattoi tuntua pidemmälle kuin se oikeasti olikaan. Kelloa en katsonut, mutta kyllä se joka tapauksessa oli melko pitkään jatkuvaa. Huomenna on onneksi neuvola niin pääsee asiasta keskustelemaan ammattilaisen kanssa. Ja kyllä kai niitä liikkeitäkin malttaa vielä...
  7. T

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Hei! Olen käynyt silloin tällöin lukemassa kuulumisianne ja jännännyt kannassanne. Meillä on laskettu aika helmikuun 9., joten viikkoja nyt 17+0. Ensimmäistä kertaa olen raskaana, joten kysyisin kokeneemmilta neuvoa seuraavaan: Viime yönä heräsin viiltävään kipuun alavatsassa (enemmän...
  8. T

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Henkari: mullla mitattiin hcg 4+5 ja se oli 1700. Hcg mitattiin omasta pyynnöstä yksityisellä, kunnalliselta en edes asiaa kysynyt. Tsemppiä piinaavaan kaksi viikkoiseen, peukut ovat kohti taivasta!
  9. T

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Hei kaikille! Pahoitteluni huonoja uutisia saaneille. Voimia toipumiseen ja toivomiseen. Oletteko te käyneet mittauttamassa hCG-arvoa plussauutisen jälkeen? Kiinnostaisi tietää millaisia lukemia teillä on ollut. Itse olen tällä hetkellä rv5+6 ja varhaisultra on ensi viikolla rv7+1. Nyt...
  10. T

    Kympin hoidot

    Faith83: Vielä tuosta lääkärin epäammattimaisesta käytöksestä: Pyydä vaan rohkeasti lääkärin vaihtoa siellä klinikalla. Varmasti onnistuu! Olen lukenut todella hyviä kommentteja siellä työskentelevästä Niklaksesta ja eräältä tutulta kuullut kehuja Marikasta.
  11. T

    Kympin hoidot

    Faith83: Ymmärrän kyllä tunteenpurkauksen ja ihmettelen lääkärin reaktiota. Toivotaan, että se ei ollut tahallinen :( Saanko kysyä kuka tämä lääkäri oli? Tsemppiä piinailuun, liimaa roppakaupalla ja pidetään peukut pystyssä! Leiska: voimahalaus sinulle! Itsensä tsemppaaminen uuteen yriytkseen...
  12. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Moikka! Ei ole tuo plussapino kasvanut... :( Onko niin ettei kukaan ensikertalainen onnistu? Toivottavasti joku teistä pääsee ensimmäisellä yrittämällä paremmalle puolelle, meille ei niin käynyt. Toivo oli kova, mutta eihän se mihinkään riittänyt. Katsotaan riittääkö jatkossa, uskoa ja toivoa...
  13. T

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Inkku: tiedän tunteen :hug: . Samassa pp:ssä mennään ja minäkin tein eilen testin. Arvaat varmaan mitä se näytti :( Minullakin maanantaina veritesti, mutta toiveet ovat kyllä menneet. Eipähän maanantaina tarvitse niin paljon itkeä ja mennä punasilmäisenä töihin... Kiva, että sinulla on...
  14. T

    Kympin hoidot

    Shenda: Oon lukenut, että hormonin eritys vaihtelee raskauden alussa ja voi olla että testi näyttää negatiivista vaikka olisikin raskaana. Jos vaan maltat vielä päivän tai pari odottaa, niin tulos voi vielä muuttua. Älä heitä kirvestä vielä kaivoon!
  15. T

    Kympin hoidot

    On kyllä ollut ihana lukea tämän palstan uutisia tuolta taustalta! Suuren suuret onnittelu kaikille plussanneille! Ja lohdutushalaus neganneille :hug: ja voimia piinailijoille, sitä kyllä tarvitaan! Itsekin lukeiudun piinailijoihin, nyt pp11. Mitä kokeneemmat sanovat, joko voisin testin tehdä...
  16. T

    Pika-apua??? Punktio tiistaina ja sperman "tuoreus"???

    Meille sanottiin että pidättäytyminen 3-5- päivää ennen "toimitusta". Eli viimeistään lauantaina lakanat heilumaan ;)
  17. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    MAM2 Lohtuhalaus :'( Mandalay Minulle lääkäri sanoi, että juuri tuossa sinun vauheessa liman erittyminen on asiaan kuuluvaa / hormonaalista, eikä sitä pidä säikähtää :) Kaikki varmasti kunnossa!
  18. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Moikka Subway ja tervetuloa joukkoon! Hieno saalis sinulla, onneksi olkoon! Meille ainakin soitettiin seuraavana päivänä, miten hedelmöittymisen kanssa kävi. Riippuu varmasti paikasta, missä hoito tapahtuu. Mandalay : Päästiin siirtoon asti! Tosin laadussa ei ollut kehumista :( Kaksi...
  19. T

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    Heippa! Minäkin ilmoittaudun joukkoon. PP1 menossa ensimmäisestä ICSIn tuoresiirrosta. Vielä en ole mitään havainnut, muuta kuin pelkoa ja jännitystä sekä minun, että mieheni korvien välissä ;) Mulla on peukut pystyssä meille kaikille!
  20. T

    Kympin hoidot

    ONNEA UTUA81!!!!!!!!! :flower: =)

Yhteistyössä